ניקוי שטיחים באור יהודה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים באור יהודה

מצד אחד שטיחים יוצרים אווירה חמה בבית , מוסיפים צבע וחיים והוא פריט חשוב בעיצוב הבית עד כדאי כך שמרגישים מייד בחסרונם. ילדים מתים עליו ומשחקים עליו ללא הפסקה. אך מצד שני בין אם מדובר בשטיח מבד סינטטי או שטח עבודת יד מבד טבעי – הם צוברים אבק, המון לכלוך וחול מצטבר עליהם ואינו נשאב כראוי באמצעות שואבי אבק ביתיים. מידי פעם נוצר לו כתם או נשפך נוזל ואנחנו עובדים עצות ואיננו יודעים מה לעשות. אם אתם מחפשים ניקוי שטיחים באור יהודה, אנו בהחלט הכתובת הנכונה. אפשר כמובן לנסות לנקות את השטיח באופן עצמאי או להזמין אותנו – חברת ניקוי שטיחים מומלצת שתעשה עבורכם את העבודה.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

חשיבות שמירה על ניקיון השטיחים

שטיחים עם כל היופי והנוחות הם גם הפריט המלוכלך ביותר בבית. אנו מתהלכים המון על השטיחים ולפעמים אפילו עם הנעליים שלנו. לאלו מאיתנו שיש בעלי חיים, הם מביאים לנו לא רק חום ואהבה , ומשאירים על השטיחים שלנו גם זיכרון מהטיול האחרון. שטיחי הבית שלנו הן כר פורה של בריכת חיידקים ומזיקים, ואי שמירה עליהם עלולה להביא איתה בהקדם ריחות רעים שיכבידו על התחושה בבית. גרוע מכך, אי השמירה וניקוי שטיחים מקצועי באור יהודה עלול לגרום למחלות שאפשר להימנע. מחלות אלו מתחילות בדמות אלרגיות, כאבי ראש, בחילות ותחושות של חוסר נוחות – והסובלים מבעיות בדרכי הנשימה ומערכת חיסונית חלשה, עלולים לפתח תסמיני אסתמה ואף מחלות קשות יותר.

לנקות שטיח לבד או להזמין חברת ניקוי

בואו קודם נכיר איזה שטיחים בטוח לא ניתן לנקות לבד ואתם חייבים להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית. שטיחים אלו, חייבים תנאי ייבוש , חומרים, יד ועין עם ניסיון והתמחות רבת שנים בכדאי לא לפגוע ולהזיק להן. שטיחים אלו הם שטיחים מבד טבעי העשויים מכונה או עבודה יד. אנו כמובן מדברים על כל השטיחים ה"אפגניים" , "פרסיים" , "סיניים" ועוד. ולזה נצרף שטיח שאגי העשוי מכונה ולמרות שהוא שטיח מבד סינטטי הוא עבה מאוד וסופח המון מים ואינה מתייבש כראוי.

עכשיו שאתם יודעים איזה שטיחים אינם ניתנים לניקוי – תוכלו להבין שדי הצטמצמתם לשטיחים סינטטיים בלבד הדקים ללא שיערות ארוכות. שטיחים אלו הם רוב השטיחים קיימים בשוק ומספר וסגנונם הוא עצום.

שטיחים אלו עשויים מבד פוליאסטר העמיד בפני מים, חומרי ניקוי, שמש ועוד. ניתן "להשתולל" עליו עם מגוון רחב של חומרי ניקוי – כמו נוזל כלים, אבקות כביסה, מסירי כתמים ועוד.

אם יש לכם גינה תוכלו אף לשטוף אותו עם צינור ולתלות אותו להתייבש תחת שמש חשופה או במרפסת הבית אחרי שנקיתם אותו באמבטיית הבית.

אם אינכם בטוחים איזה שטיח נמצא ברשותכם – התייעצו איתנו , תשלחו לנו תמונה ואנו כבר נאפיין ממה עשוי השטיח ונעזור לכם בניקיונו. אנו ממליצים לכם אחת לחצי שנה או שנה, לבצע ניקוי שטיחים יסודי באור יהודה או במפעל או בבית, אך ניקוי כזה שיסיר ממנו את כל הלכלוך, האבק, הבקטריות והמזיקים .

מחיר ניקוי שטיחים באור יהודה

אם הגעתם למסקנה שכדאי לכם להזמין אותנו לניקוי השטיחים אז כדאי כבר שתדעו כמה זה עולה. אך רגע קטן לפני – אם כבר אנחנו בדרך אליכם, כדאי לנצל את ההזדמנות לנקות כמה שיותר פריטים ובכך להוזיל את העלויות, ניקוי ספות באור יהודה הוא המומחיות שלנו כך תוכלו לקבל מחיר מבצע עבור ניקוי השטיחים.

מחיר ניקוי שטיחים סנתטיים – שטיחים אלו עשויים מסיבים שאינם טבעיים ועושיים תמיד במכונה. ניקוי ותחזוקה של שטיחים אלו הוא קל יחסית ולכן מחירו בניקוי במפעל (שזהו הניקוי המועדף עלינו) יהיה זול ביחס לניקוי שטיחים טבעיים והעלות נע בין 55-65 ₪ למ"ר.

 ישנן חברות שיציעו לכם ניקוי שטיחים באור יהודה בבית הלקוח אפילו החל מ45 ₪ למ"ר. חשוב להבין שאולי התוצאה תהיינה מספקת ולעין האנושית יראה נקי, אך שיטה זו תמיד תהיה שיטה שרמת הניקוי והתוצאה הסופית יהיו פחות טובים משאר ניקוי מקצועי במפעל. הוצאת הלכלוך מעומק הסיבים ושטיחים מורכבים עלולים להיהרס בניקוי ביתי והחוויה הופכת לבלתי נעימה בעליל.

מחיר ניקוי שטיחים טבעיים לרוב יקר יחסית אך כך גם השטיחים, הם עשויים מסיבי צמר, משי, כותנב או ויסקוזה. חלקם בעבודות יד וחלקם עבודות מכונה. שטיחים טבעיים עדינים במיוחד ומצריכים קלים וחומרים מיוחדים – ולכל שטיח התאמה משלו לפי גוון השטיח ומרקמו.

שטיחים אלו ל ניתן לנקות בבית ונדרש להם תנאי ייבוש אופטימליים הקיימים במפעל לניקוי שטיחים והמחיר למ"ר נע בין 75-85 ₪ אך ישנן גם שטיחים ישנים מאוד בעבודות יד אומן ולהם תמחור מיוחד.

איך לשמור על השטיחים ומה לא לעשות?

זוכרים את ה"דופק שטיחים" שהיו מתחילים לבצע איתו פעם ניקוי שטיחים באור יהודה… כן? אז שכחו ממנו. בעבר היה נהוג לתלות את השטיח על חבל ולדפוק פה לצורך הוצאת החול והלכלוך פעולה זו , ידוע כפוגעת בסיבי השטיח, במיוחד כאשר מדובר בשטיחים מבד טבעי.

 מה שכן מומלץ לעשות הוא לשאוב את השטיח משתי צידיו. הפכו את השטיח ותשאירו אותו ככה מספר ימים ותשאבו שוב. שימו לב לא לשאוב את הפרנזים והקאנטים של השטיח. אתם עלולים לגרום לו להיקרע או להיפרם.

 החלטתם לשטוף את השטיח? רק אם יש לכם מקום בטוח לתלות ותו תחת צל ולא תחת שמש. אגב גם כשאתם מניחים אותו במקומו הקבוע – מומלץ ששמש ישירה לא תפגע בו, אחרת הוא עלול לדהות ולשנות את גוונו.

מניחים שולחן על השטיח? לא מומלץ, אך אם כבר, אז שלא יהיה כבד אחרת הסיבים של השטיח ישברו. תהפכו את השטיח בזוויות שונות מדי פעם בכדאי שלא יהיה רק צד אחד שאתם דורכים עליו יותר ובכל יהיה אפשרי גוונים.

איך מנקים שטיחים בצורה מקצועית באור יהודה

ניקוי שטיחים מקצועי באור יהודה מחייב למידה של כל סוגי השטיחים במשך שנים ארוכות. סגנונות השטיחים, סוגי הכתמים הנפוצים יותר והנפוצים פחות וסיבים ואריגה בין אם צפופה או לא. שתי וערב או אריגת ביד או אריגת מכונה. ידע של כל זה ישפיע על רמת הניקוי והתוצאה שתתקבל.

אנו בחברת SOS Clean לא נספר לכם שיש לנו מפעל ואנו מנקים בעצמינו. ממש לא. מה כן נספר לכם שמבין עשרות המפעלים הקיימים במרכז הארץ, אחרי ניסיון רב עם כולם – בחרנו לעבוד רק עם המפעל שמגיע לתוצאות הטובות ביותר, גם שזה אומר שהעלות שלנו לניקוי קצת עלתה.

במפעל שאנו מנקים את השטיחים שלכם מבטיחים טיפול יעיל וחדשני, ולא יפספסו שום כתם, גם לא הקטן ביותר. איתנו דגש ובקרת איכות לאחר הניקוי ולפני האריזה.

ולמה? כי הם יודעים שאם לא כך הדבר – הם יפספסו את הלקוח הכי גדול שלנו חברתנו SOS Clean המתמחה בניקוי שטיחים וריפודים כבר מעל 7 שנים!

מנקים שטיחים גם ב…

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בגני תקווה

מחפשים חברת ניקוי מזרונים מקצועי בגני תקווה? כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר, כמו למשל חברתנו SOS Clean. חברתנו יודע גם לבצע חיטוי, והדבר חשוב

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם