ניקוי וילונות בכפר סבא

קצרים בזמן? חייגו 053-3006162 או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי וילונות בכפר סבא

וילונות הם אלמנט נפלא בבית, אשר משפר מאוד את הסגנון של סביבת המגורים. במקביל הווילונות גם פונקציונליים ומשמשים להגנה מקרני השמש והחום, כמסנני חלקיקים הנישאים באוויר, ואף מסייעים בשמירה על פרטיות כדי למנוע יכולת להסתכל לתוך חלל הבית מבחוץ. עם זאת, רוב האנשים מתעלמים מהקפדה על ניקיון הווילונות. לכן, הצוות שלנו מציע שירות מסור ואפקטיבי בכפר סבא שיגרום לבית לווילונות שלכם להיות יפים ונקיים, כך שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש לכך.

ראשית, השורה התחתונה

מחפשים ניקוי וילונות בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון! אנחנו חברת SOS Clean, החברה הגדולה והמקצועית בארץ בתחום ניקוי הווילונות. אנו עובדים עם לקוחות רבים, במספר רב של ערים בארץ ואנחנו מבטיחים עבודה איכותית ומקצועית עם שביעות רצון וחווית שירות מעולה וודאית.

רוצים לדעת כמה זה עולה? לשמוע עוד פרטים? התקשרו עכשיו או השאירו פרטים להצעת מחיר מידית. אם יש לכם זמן, ממליצים לקרוא את הכתבה, אין לנו ספק שבסוף הקריאה המהנה, לא יהיה לכם ספק שאנחנו הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, תושבי כפר סבא.   

ווילונות יפים בהתחלה, אבל דורשים תחזוקה

וילונות תמיד ממלאים תפקיד מכריע בקביעת המראה הכללי של הבית שלנו. פריט ריהוט נפלא משלים את האווירה של כל החלל הפנימי. עם זאת, למרות שלעתים קרובות אנו משקיעים באופן משמעותי בהוצאה הראשונית עבור שילובי הווילונות המושלמים עם יתר נראות הבית, חשוב לא פחות להבטיח שהפריטים הללו יישארו אטרקטיביים לאורך זמן. יש לזכור שעם הזמן הווילונות צוברים אבק ולכלוך וכפי שאנחנו שוטפים את הרצפה, קיים צורך בשימור הווילונות. 

וילונות הם יותר מסתם קישוט

התפקיד הבסיסי של וילונות, הוא לקשט את הבית עם מאפייני העיצוב שיתאימו באופן אישי לטעם ולעיצוב שלכם. עם זאת, יש לווילונות עוד מספר תפקידים משמעותיים: הם משמשים כמסנן אוויר, סופגי ריחות לא נעימים ולוכדי אבק ומזהמים אחרים הנישאים באוויר מבחוץ לתוך חלל הבית.

וילונות אשר מתוחזקים בצורה גרועה מהווים מחסה לאלרגנים, חיידקים וטחב אשר מהווים מפגעים חמורים לבריאותנו ועשויים לגרום למחלות בדרכי הנשימה, מחלות עור ותגובות אלרגיות. לכן, ישנה חשיבות רבה לנקות את וילונות הבית באופן קבוע.

ניקוי בהתאמה אישית לפי צורך

רבים נוטים לחשוב שדי בשטיפה במכונת הכביסה כדי לנקות את כל סוגי הווילונות. אולם, במידה שהם  מבד שאינו מתאים, הווילונות בהם השקעתם כסף רב עשויים להיהרס. לכן, חברת SOS Clean כאן לשירותכם. אנו מגיעים לבית הלקוח ובוחנים את סוג הבד ודרך הטיפול הטובה ביותר בו. זאת, בהתחשב בסוג הבד, תרכובת הסיבים, תאריך הייצור וצבעו של הווילון.

חברתינו מבצעת ניקוי לכל סוגי הווילונות הקיימים בשוק, למשל: וילונות קפלים, סרט כיווץ, רינגים, רומאים, סאן סטריפ pvc רשת, וילונות האפלה ועוד.

מומחה מטעמנו ייצור עימכם קשר ולאחר פירוט על סוג הווילון שמצוי בביתכן, יחליט האם לבצע את פעולת הניקוי בביתכם בעזרת מכשירים ניידים ייעודיים ומקצועיים או לחלופין במפעל שלנו. בהקשר זה, יש לציין כי השירות שלנו כולל פירוק, בין אם מדובר בגובה וילון בבית סטנדרטי ואף בגבהים הנשאים למעלה ל-3 מטרים. בהתאם, הצוות המקצועי שלנו מפרק, מנקה, מגהץ ואף תולה את הווילונות חזרה.

שירותים נוספים שאנו מציעים הם תיקונים של החלפת מנגנונים למסילות, החלפת חוטים לווילונות רומאים ותפירת לולאות.

מחיר ניקוי וילונות בכפר סבא

החישוב נעשה במטר רץ, באופן שחוסך לכם כסף רב לעומת חברות מתחרות.

  • ניקוי וילונות כפלים – אנו גובים בין 160-250 ₪ + מע"מ.
  • ניקוי וילון רומאי – תלוי גודל וסוג בד ונע בין 250-350 ₪ + מע"מ.
  • ניקוי וילון pvc סאן סטריפ – המחיר נע בין 300-400 ₪ + מע"מ.

לא יכולים כבר לחכות? – תהליך הזמנה

אנחנו יודעים שכבר השתכנעתם שהשירות שלנו הוא הטוב ביותר. כל מה שנדרש הוא להתקשר. נציג שלנו יענה מיד ותקבלו מידע מלא על התהליך ומחיר ההזמנה.

במסגרת הערכת המחיר ושיטת הניקיון, ממליצים להכין תשובות לשאלות הבאות: מהו סוג הווילון וסוג הבד? מה אורך המסילה (מטרים)? מה גובה הווילון?

אם אין ברשותכם את המידע לעיל, נציג שלנו יגיע לביתכם, יסווג את סוג הבד, ימדוד את גודל הווילון ויתמחר במקום. בכל שלב כמובן ניתן גם לשלוח גם תמונות בוואטסאפ.

לבסוף, ברגע שתאשרו את ההזמנה נתאם יחד מועד פירוק שיתאים עבורכם.

אז אחרי כל זה, למה לבחור בנו?

לסיכום, חברת SOS Clean מספקת לתושבי כפר סבא שירות מהיר, אדיב, מידי ועד הבית. אנחנו בעלי ניסיון של שנים רבות במגוון ערים וניתן לראות בחיפוש מהיר עלינו את שביעות רצון הלקוחות והתשבחות הרבות להן אנחנו זוכים מדי יום.

עם לקוחותינו נמנים שגרירות בריטניה, משרדי הייטק, בתי ספר, בתי מלון, בתים פרטיים, דירות, חברות ניהול, חללי לובי של מגדלי מגורים ועוד.

אנחנו מתחייבים לשירות איכותי, מהיר ומקצועי. בנוסף, אנו לוקחים אחריות מלאה על עבודתנו.

אז, למה אתם מחכים? ממתינים לשיחתכם 🙂

שירותים נוספים בכפר סבא:

ניקוי ספות בכפר סבא

ניקוי שטיחים בכפר סבא

ניקוי מזרונים בכפר סבא

 

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ברחובות

היי אורח/ת, שמי אלכס בעלי חברת SOS Clean החברה הגדולה והמדורגת ביותר בישראל בתחום ניקוי שטיחים. אם את/ה מחפשים ניקוי שטיחים ברחובות וזקוקים לשטיח שלכם

קרא עוד »

ניקוי ספות בלוד

אנו עושים שימוש רב בספות, כורסאות, כיסאות ופריטי ריהוט מרופדים במיוחד בבית עם ילדים או חיות מחמד ולעיתים שניהם יחד. הצטברות אבק, לכלוך, זיעה וכתמי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

07-78038986

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם