ניקוי ספות בלוד

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בלוד

אנו עושים שימוש רב בספות, כורסאות, כיסאות ופריטי ריהוט מרופדים במיוחד בבית עם ילדים או חיות מחמד ולעיתים שניהם יחד. הצטברות אבק, לכלוך, זיעה וכתמי אוכל כמעט ובלתי נמנעים. לעיתים זה נראה אפילו שהלכלוך מוצא את דרכו אל הרהיטים שלנו כמו מגנט. כתמים נוצרים עקב שימוש יומיומי, ועם הזמן הצבע של הספה עלול להשתנות לגוון אחר, הבד מתחיל להתקשות והאוויר אותו אנו נושמים כבר אינו אוויר נקי. אל אין ממה לחשוש זה לא מצב שאי אפשר לשנות. למעשה, ניקוי ספות מקצועי בלוד של חברת SOS Clean יפתור לכם את הבעיה.

ניקוי ספות בלוד

ניקוי ספות בלוד שחברתנו מבצעת כולל חיטוי מלא, ובכך תוכלו לנשום שוב אוויר בריא לשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם.

חברתנו SOS Clean מומחים במדע ניקוי ספות מכל הסוגים, ניקוי כיסאות, ספות בד וספות עור. אנו מבצעים ניקוי עמוק ויסודי תוך שמירה על הריהוט, שימוש בחומרים ירוקים בלבד וציוד הכי חדיש שיש.

רוצים לדעת כמה זה עולה? מדוע הכי טוב להיעזר בשירותי החברה שלנו? ואיך שומרים על הספות שלכם לאורך זמן עד הניקוי הבא? המשיכו לקרוא בכתבה.

זמן קריאה משוער: 0 דקות

ניקוי ספות בלוד מידי שנה חשוב מאוד!

איו זה משנה אם אתם גרים לבד או עם משפחה, גם הספות שלכם מתלכלכות גם אם הכתמים אין נראים עין – אין זה אומר שהספה הינה נקיה. למעשה מחקרים מוכחים שלאחר שימוש יומיומי תדיר הספות שלנו מכילות בין 10,000 ל10 מיליון קרדיות אבק הבית.

אך זה לא הכל, ישנן מספר לא מבוטל של חיידקים, טחב, עובש ומיני מזיקים אחרים העלולים לחיות בתוך הריפוד של הספה שלכם.

אנו מנקים את הבית בתדירות של לפחות פעם בשבוע על מנת לשמור עליו נקי ומצוחצח, שימוש באקונומיקה בישראל הוא פריט חובה לחיטוי הריצפה. אך מה עם הריפוד? הספה שלכם, השטיחים, המזרונים ואפילו הווילונות שלכם הן כר פורה של חיידקים. ואתם כל זה אתם נושמים.

חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי של כל הפריטים האלו לא רק בשביל הנראות של הסלון שלכם – זה לגמרי חובה בשביל הבריאות שלכם. ניקוי ספות בלוד בעזרת קיטור וחומרי חיטוי, משמיד את רובד החיידקים ומזיקים אחרים, מנטרל את קדרית האבק ומונעת גרימת מחלות ופיתוח אלרגיות למיניהם.

ניקוי ספות בלוד
ניקוי ספות בלוד

למה להזמין את השירות דווקא אצלינו

רק חברת ניקוי ספות בלוד אשר מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה מציע מגוון רחב של יתרונות כמו שלנו, בואו תהיו לקוחותינו מכל הסיבות הכתובות לאהלן:

  • הניקוי שלנו מתאים לכל סוגי הריפודים מניקוי ספות היוקרתיות ביותר כמו כותנה, משי ופשתן ועד בדים סינטטיים הקשים ביותר לניקוי. אנו דואגים לשמור על הריפוד ונותנים אחריות מלאה לכל עבודה.
  • חומרי הניקוי והחיטוי שלנו ידידותיים לסביבה, מאושרים לשימוש מקצועי ובטוחים לפעוטות, ילדים ובעלי חיים.
  • אנו שוטפים את הספה בחומר ייעודי שאינו משאיר אחריו משקעים של חומר ניקוי ומונע הצטברות חוזרת של לכלוך ואבק, ובכך הספה שלכם נשמרת נקייה לאורך זמן רב יותר.
  • אנו מבשמים את הספה ובכך משאירים אחרינו ריח מרענן ונעים בדיוק כמו שאתם אוהבים.
  • סביבת העבודה עם מים ולכלוך משאירה לרוב את הריצפה בוצית ורטובה אך לא בחברתנו – אנו מנקים אחרינו את סביבת העבודה – למעשה לא משאירים אחרינו זכר שבוצע הניקוי.
  • השירות אצלינו הוא מעל הכל, אנו מבטיחים לכם את השירות הטוב ביות בתחום. עד כמה אנחנו בטוחים בעצמינו? לא אהבת – לא שילמת! נסו אותנו…
  • אם נשאר לכלוך שאינו ירד במסגרת העבודה שלנו – אנו מבטיחים לחזור לניקוי נוסף עד שבוע ימים בלבד! בהתחייבות!

עוד לא השתכנעתם? קרוא על הביקורות הרבות שלקוחותינו השאירו לנו על השירות הנהדר שהם קיבלו. תוכלו למצוא ביקורות רבים בחיפוש פשוט בגוגל – SOS Clean .

ניקוי ספות בלוד 2
ניקוי ספות בלוד 2

איך זה עובד

הסוד של ניקוי ספות בלוד שלנו הוא פשוט מאוד – והוא שימוש רק בחומרים האיכותיים ביותר בתחום. את החומר אנו רוכשים מתאגיד אמריקאי ענק, שפיתח אינזימים פעילים המיוצרים באופן טבעי גם בגוף האדם. תפקידם של עשרות אינזימים שונים הוא זירוז תהליכים כימיים בגוף לפירוק חלבונים.

למעשה חומר הניקוי שלנו מבוסס בדיוק על אינזימים אלו, אותם אנו מוהלים במים ומרססים על הספות שלכם. לאינזימים נדרש בין 10-15 דקות על מנת לרכך ולהמיס את הכתמים.

לאחר פירוק הכתמים – השומנים נפרדים מהמים וכל הלכלוך והשמנים צפים מעל פני שטח הריפוד. לעיתים נדרשת הברשה ידנית על מנת לפרק כתמים קשים ועקשנים תוך שמירה על סיבי הספה.

בסיום אנו שוטפים את הספה בעזרת לחץ מים בקיטור , השוטף היטב את הסיבים ושואב את הלכלוך אל מיכל המים המלוכלכים.

תהליך הניקוי יעיל לכל סוגי הריפודים כמו גם עבור ניקוי מזרונים בלוד, ניקוי וילונות ואף ניקוי שטיחים.

מחיר ניקוי ספות בלוד

מחיר ניקוי ספות בלוד עולה כמה מאות שקלים ונקבע לפי גודל ומורכבות הניקוי. התמחור לרוב נע בין 90-150 ₪ למושב אדם שנקבע לפי אורך המושב וגב הספה של 60 ס"מ כאשר מדובר על ספה בגודל 4-5 מושבים.  

כל לדוגמה ניקוי ספת בד בגודל 5 מושבים מבד סינטטי רגיל יעלה לרוב בין 450-500 ₪.

אך ניקוי ספה מבד אימפלה המורכב מאוד לניקוי ינוע בין 650-750 ₪ .

ניקוי ספות בלוד מבד טבעי כמו פשתן או כותנה יעלה לכם בין 500-600 ₪ .

מבולבלים איזה ספה יש לכם? פנו אלינו לייעוץ חינם – תשלחו אלינו תמונה ואנו כבר נדע להגיד לכם בדיוק.

שירותי ניקוי נוספים

רוצים ליהנות מהנחה משמעותית במחיר הניקוי? הזמינו ניקוי ספות ברמלה או בלוד עכשיו במחיר משתלם במיוחד.

חברתנו מבצעת ניקוי שטיחים במפעל הקרוב ללוד. אנו אוספים את השטיחים מבית הלקוח ומחזירים אותו תוך 7 ימים עסקים כמעט כמו חדש. השטיח חוזר ארוז בניילון ומוכן לאחסנה.

לילדים ברח הפיפי במיטה? אין דאגה – אנו עושים גם ניקוי מזרונים בלוד הכולל ניקוי כתמי שתן ונטרול ריחות באופן מקצועי – כך שיהיה אפשר ליהנות שוב מהמזרן שלכם ומבלי לרכוש אחד חדש ולחסוך אלפי שקלים.

אוהבים וילונות? אחד הפריטים התופסים את האבק באופן הקשוח ביותר. וילונות לרוב עשויים מבדים עדינים ומאווררים , אוורור זה מאפשר זרימת אוויר אך חוסם במעט את קרני השמש. אך יחד עם זאת תופס את כל האבק והלכלוך הנכנס והיוצא מהבית. ניקוי וילונות במפעל יאפשר לכם לנשום אוויר טוב יותר.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בד קטיפה

בחירת ספות מרופדות בבד קטיפה היא בחירה בהצהרת סגנון נועז בחלל הסלון – אי אפשר להתעלם מהברק הרך, הצבע העשיר והאלגנטיות של הקטיפה. אך הבולטות

קרא עוד »

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם הטרנד שנמשך הכי הרבה זמן. הם פופולאריים במיוחד בקרב אוהבי השטיחים וכמעט כל בית שני בישראל שיש לו שטיח, יעדיף שטיח שאגי.

קרא עוד »

ניקוי ספות מבד סינתטי

ניקוי ספות מבד סינתטי הוא בד אשר מיוצר מסיבים שאינם מופקים מצמחים או בעלי חיים. במקום זאת, מקור הסיבים בבד סינתטי בפולימרים שהופקו מתוצרי לוואי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם