ניקוי מזרונים בכפר סבא

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בכפר סבא

מחפשים חברת ניקוי מזרן או מזרונים אמינה בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון.

חברתו SOS Clean מעניקה שירות ניקוי מזרונים בכל הארץ הכולל הסרת כל סוגי הכתמים: ניקוי כתמי עובש, ניקוי והסרת כתמי דם, ניקוי ונטרול כתמי שתן וניקוי כללי של המזרן מכתמי זיעה ושומן גוף.

הידעתם שניקוי מזרן לבדו אינו מספיק? בעידן של היום גוברת המודעות לניקוי וחיטוי של מזרנים עקב ריבוי החיידקים ומיקרואורגניזמים כמו למשל קרדית אבק הבית – המשפיע על איכות השינה שלנו.

אנו מבלים לפחות כ1/3 מחיינו בשינה. מחקרים מוכיחים שמזרן נקי כמו זה שמבצעת חברתנו – מוביל ישירות לשינה טובה ובריאה יותר. שינה טובה ואיכותית משפרת את איכות החיים שלנו, כך שהדבר החשוב ביותר הוא חיטוי עמוק ויסודי ולא רק ניקוי הכתמים.

רוצים לדעת איך מבוצע החיטוי ואיך חברה אמינה תבטיח לכם שהתהליך אכן בוצע כראוי. בכתבה זו הכנו לכם את כל היסודות לניקוי מזרונים מקצועי, ומאיזה חברות כדאי להיזהר. המשיכו לקרוא.

זמן קריאה משוער: 5 דקות

מאיזה חברות להיזהר

ישנן חברות בשוק המציגות את עצמן כמומחי ניקוי מזרונים. כיצד אפשר לזהות אם מדובר על חברה אמינה אשר באמת יודעת מה היא עושה? קבלו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בתהליך.

  1. בקשו תמונות לפני ואחרי ואף את הטלפון של הלקוח אשר נוקה אצלו המזרון.
  2. שאלו באיזה חומרים מבוצע החיטוי. במידה והחברה עושה שימוש בכלור או אקונומיקה אתם יכולים להסיק מזה ישר שהחברה אינה מקצועית ומשתמשת בחומרי האסורים לניקוי מזרונים.
  3. שאלו האם הציוד איתו מגיעים לבצע את הניקוי מזרונים בכפר סבא כולל גוף חימום להרתחת המים. חיטוי מלא מבוצע בשילוב חומרי ניקוי וחימום המים עד 90 מעלות.
  4. קראו ביקורות והמלצות על החברה לפני שאתם מזמינים אותה. וודאו שבעל המקצוע שמגיע אליכם לא מתלמד והוא אכן בעל ניסיון בניקוי מזרנים.
  5. שאלו כמה זמן מתבצע הניקוי, וכך תוכלו לדעת האם הניקוי יהיה יסודי או רענון בלבד.

תדעו – חברות רבות עובדות על כמות עבודות, בשיטה של מחירים זולים ומהירות עבודה. כך בסופו של דבר, העבודה אינה מתבצעת על הצד הטוב ביותר ורק למראית העין. ניקוי עמוד ויסודי הכולל חיטוי מבוצע בשבלים ואורך זמן רב. איך המשיכו לקרוא בפסקה הבאה…

ניקוי מזרונים מקצועי בדרך שלנו

נתחיל בכך שניקוי מזרונים מקצועי בכפר סבא הכולל חיטוי מתאפשר רק אודות למכשור מתקדם הכולל חימום המים עד 90 מעלות צלזיוס. הסיבה לכך היא שקרדית אבק הבית היא הקשה ביותר להשמדה ועמידה בפני חומרים. הדבר היחיד שהורג ומשמיד את הקרדית, הוא מים בטמפרטורה מעל 65 מעלות.

אז איך נראה ניקוי מזרונים מקצועי:

  1. לאחר אבחון הכתמים וסוג מזרן , נרסס בעדינות חומרי ניקוי להסרת כתמי זיעה ושומן גוף. נמתין בן 10-15 דקות ונבריש את המזרן עם מברשת רכה מיוחדת.
  2. שלב הבא הוא טיפול נקודתי בכתמים נפוצים נוספים כמו כתמי שתן למשל נטפל בחומר המתקן השחמות. כתמי דם במי חמצן פעיל. וכתמים נוספים בחומרים מתאימים.
  3. לאחר המתנה נוספת של 15-20 דקות המזרן מוכן לשלב השטיפה והחיטוי. נמלא את המכונה במים נקיים ונוסיף חומר מיוחד לשטיפת מזרונים. חומר זה מבצע 2 פעולות בו זמנית. חיטוי עמוק ויסודי והלבנת הסיבים והחזרת הלובן למזרן.
  4. שלב השטיפה מבוצע בתהיך הנקרא הזרקה-יניקה. הזרקת מים בלחץ תוך חימום מעל 65 מעלות צלזיוס ושאיבה המים יחד הלכלוך והכתמים.

מחיר ניקוי מזרונים בכפר סבא

אז כחלק מהאמינות החברה אנו דוגלים בשקיפות מלאה בפני הלקוחות שלנו ולכן לקוחותינו יודעים בדיוק מה העלויות שהם ישלמו עבור ניקוי מזרונים בכפר סבא.

ניקוי מזרן זוגי יעלה לכן בין 350-450 ₪ בממוצע עבור צד עליון והצדדים בלבד, הכולל חיטוי והסרת כתמים. ההבדל וטווחי המחירים נעים בין גדלי המזרונים. כאשר ישנים 3 גדלים נפוצים. 1.4 מטר בעלות 350 ₪, 1.6 מטר בעלות 400 ₪ ו1.8 בעלות 450 ₪.

רבות הפעמים שהלקוחות ירצו לנקות גם את הצד השני הפחות מלוכלך וזה עלה בתוספת בין 80-120 ₪ בהתאמה.

ניקו מזרן יחיד בכפר סבא יעלה כ200 ₪ ו50 ₪ נוספים עבור הצד התחתון.

ניקוי מזרן תינוק יעלה כ100 ₪ בלבד.

מתי מזמינים חברת ניקוי מזרונים

אם אינכם ישנים טוב, או סובלים מתסמינים לא ברורים בלי סיבה. מתעוררים רבות באמצע הלילה, סובלים מנצלת ותסמיני צינון ללא קשר למזג האוויר – אתם חייבים בדחיפות להזמין חברת ניקוי מזרונים בכפר סבא שתטפל לכם במזרונים.

אך זו כמובן לא הסיבה הבודדת. ניקוי מזרן בכפר סבא עדיף לעשות כאשר הכתמים עדיין טריים. אם גיליתם כתם חדש שזה עתה נוצר, הזמינו מיד מנקה מקצועי או קראו איך מנקים מזרונים באופן עצמאי.

לא הצלחתם? לא סוף פסוק – תנו למומחים שלנו לבצע זאת עבורכם. לנו ניסיון רב שנים בתחום ניקוי הריפודים. המומחיות שלנו היא גם ניקוי ספות בכפר סבא והמלצות הלקוחות שלנו יעידו על כך.

המלצות אלו תוכלו למצוא ברחבי הרשת בחיפוש פשוט בהקלדה של שם החברה.

ניקוי מזרנים בכפר סבא במבצע

כמו המבצעים בסופר, משמעות המבצע שיהיה משתלם לשני הצדדים. כאשר מזמינים מספר רב של פריטים לניקוי כך משתלם יותר לבעל המקצוע לתמחר את העבודה אטרקטיבית יותר ולזכות במחיר הכולל. והלקוחות נהנים ממחיר נמוך יותר לכל פריט בנפרד. כך שבעת הזמנת ניקוי מזרונים בכפר סבא כדאי לבדוק האם נדרש גם ניקוי לספות שלכם או אולי אף לשלוח את השטיחים לניקוי במפעל בכפר סבא.

מבצע חם ללקוחות האתר – ניקוי ספה פינתית או 3+2 וניקוי מזרן בכפר סבא ב750 ₪ בלבד כולל מע"מ. אם הנכם גרים ביישוב הקרוב לכפר סבא תוכלו לבצע הזמנה מרוכזת כל היישוב וליהנות עד 20% הנחה בניקוי. נשמח להגיע לפגישה ולעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

שאלות נפוצות ללקוחות בכפר סבא

כמה זמן מתבצע הניקוי ?

ניקוי מקצועי אורך זמן רב מניקוי חובבני, לכן נדרש בערך שעה וחצי להוציא את המזרון נקי.

כמה זמן נדרש לייבוש המזרן?

העבודה כולל מים ולכן המזרן צריך להתייבש באופן טבעי, זמן ממוצע לייבוש הוא כ12 שעות.

האם צריך להכין משהו לפני?

לא, הניקוי מתבצע על המיטה בחדר בו נמצא המזרן, ולא נדרש מכם דבר.

מה המחיר לניקוי מזרן ?

המחיר נקבע לפי גודל והוא נע בין 100-450 תלוי בסוג המזרן, בכתמים ובמורכבות.

האם אתם מבצעים חיטוי?

כן , זה בדיוק מה שאנו עושים – אנו מבטיחים עבודה יסודית עם חימום וחומרים ידידותיים לסביבה לבצע חיטוי מלא לשינה בריאה יותר

תוך כמה זמן תוכלו להגיע?

תוך 48 שעות לכל היותר מרגע ההזמנה.

האם כל הכתמים יורדים?

לא, לצערנו לא כל הכתמים יורדים. אנו עושים את מירב המאמצים להסרת כל הכתמים אך הדבר לא תמיד מתאפשר והוא תלוי גיל הכתמים.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות עור לבן

כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות עור לבן: מערכות ישיבה הפכו עם השנים לפריט הנחשב והנחשק ביותר בבית ובמשרד. ולכן, מושקעים כספים רבים על

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם