ניקוי ספות בכפר סבא

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בכפר סבא

מחפשים ניקוי ספות בכפר סבא במחיר הוגן? הגעת בדיוק למקום הנכון! חברת SOS Clean מעניקה שירות הכי טוב שיש בהתחייבות! לא נקי? לא שילמתם!

אנו נעמוד מעבר לציפיותיכם. אנו נעשה שימוש בציוד הכי מתקדם שיש היום בתעשייה, אשר בעזרתו אנו נטפל בכל סוגי הכתמים. גם ישנים וכאלה שלא הצלחתם לנקות באופן עצמאי. נשקם את הבד ונחזיר לכם אותו במגע מלטף בדיוק כפי שקניתם אותו לראשונה.

הציוד המיוחד כולל מכונה אמריקאית שפותחה למטרת ניקוי בטוח ויעיל המספק תוצאות עד 100% הסרת כתמים, חיטוי ונטרול ריחות רעים. הניקוי מתבצע בשיטת הזרקה ויניקה בא המכונה מזריקה חומר ניקוי עם מים ובמקביל שואבת אותם עם הלכלוך מהספות בד.

בעזרת ידית ריפודים מתקדמת ושקופה כאשר תראו שהמים יהיו נקיים לחלוטין, סימן שהספה נקייה וזה כבר נראה לעין. כמות המים הנשאבת היא סביבות 95% לכן כמות המים הנשארת על הספה היא כמות שמתאימה לייבוש מהיר של הספות ומכאן, לא יהיה סיכוי להיווצרות עובש.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

להזמין חברת ניקוי או לבצע את זה לבד?

אנו בהחלט נמליץ לכם קודם כל לנסות לנקות את הספה שלכם באופן עצמאי ולחסוך לא מעט כסף. אתם כמובן לא צריכים לקרוא לבעל מקצוע על כל כתם שנוצר, בטח אם זה משהו שתוכלו לבצע אותו לבד בכמה דקות בודדות ובבטחה. ויפה שעה אחת קודם.

נשפך משהו על הספה? אל תמתינו עם הניקוי. כלל אצבע חשוב הוא לבצע את הניקוי מיד עם היווצרות הכתם. כתם שזה עתה נוצר יהיה קל יותר להסרה וסיכוי לפגיעה בלתי הפיכה בבד ירד לאפסי אם תבצעו ניקוי באופן עצמאי קרוב יותר לזמן התקלה.

העניקו לספה "עזרה ראשונה" ספגו מיד בעזרת נייד סופג כמה יותר מהנוזל שנשפך. בעזרת מגבת ספוגה במים חמים נקו את המקום (אין להרטיב יתר על המידה את הספה), ייבשו את המקום בעזרת פן ממרחק בטוח של 30 ס"מ עד לייבוש מלא. אם לא הצלחתם אז תוכלו להתקשר לחברת ניקוי ספות בכפר סבא ולבקש את שירותם.

טיפ קטן לפני הזמנת ניקוי ספות בכפר סבא

טיפ קטן – תקראו המלצות על חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות בכפר סבא. המלצות אלו תוכלו למצוא בקלות בכל רחבי הרשת האונלויין. פייסבוק היא דוגמה טובה לכך לקבל אינדיקציה, תוכלו לקרוא ביקורות ולראות פוסטים שמפרסם בעל המקצוע ולקבל תמונת מצב שיש לה מושג בניקוי כל סוגי הריפודים כמו ניקוי מזרונים , ניקוי שטיחים וניקוי ספות עור. פלטפורמה נוספת היא גוגל לעסק שלי בא לבעלי המקצוע והחברה אין שליטה להוריד את הביקורות, הן אותנטיות לחלוטין ותוכלו להתרשם מה הלקוחות שהזמינו את השירות חושבים על החברה ועל הביצוע. טיפ נוסף הוא הזמנה של מספר פריטי ניקוי. היא מורידה את העלות כחלק ממבצעים והנחות אשר משתלמות לשני הצדיים.

ניקוי ספות בכפר סבא
ניקוי ספות בכפר סבא

מנקים גם ספות עור בכפר סבא

במידה ונדרש ניקוי ספות עור בכפר סבא, תהליך הניקוי שונה, הוא תהליך ארוך וקשה יותר מכיוון שהוא לא מתבצע על ידי מכונת הזרקה ויניקה . אלה באמצעות ניקוי ידני עם ספוג עדין. בפעולה הידנית מנקים את הנקבוביות העור אשר בהן מצטבר שומן ולכלוך. בסוף התהליך הספה מקבלת טיפול בהחזרת הלחות ,כזו השומרת עליו לאורך זמן רב מלהיסדק ובעיות פיצוץ הלקה וירידת צבע. העור חוזר לברק הטבעי שלו עם הריח החדש שאנחנו כל כך אוהבים.

שימו לב – לא כל ריפוד עור ניתן לניקוי. הדרך הפשוטה ביותר היא להרים טלפון לחברה שמתמחה בניקוי ספות בכפר סבא. אבל אם החלטתם לנקות בעצמכם – ניתן לעשות "מבחן ספיגות העור" פשוט כדאי לוודא שאתם לא תפגעו בעור. לוקחים כוס מים נקיים , טובלים את הקצות האצבעות ומרטיבים בעזרתם את העור. במידה והטיפות עומדות בלי להיספג והטיפה נראית שקופה לגמרי ניתן לנקות את הספה. במידה והטיפה נספגה או שהתחתית הטיפה שינה את צבעו ולא נראה שקוף לחלוטין ונראה כאילו התחתית כהה קצת , סימן שהעור הזה סופג נוזלים. אולי בצורה איטית אך הוא יספוג חלק מהחומר ניקוי שתשימו עליו! אל תנקו את הספה!

ואם בכל מקרה החלטתם להזמין ניקוי ספות בכפר סבא שינקו את הספר עור שלכם בעזרת חברת SOS Clean. בסוף תהליך הניקוי אנו נמרח קרם הגנה מקצועי , כזה המתאים לצבעו של העור , שיחזיר לו את הברק, את הריח החדש של העור ומעל הכל , יחזיר לו את הלחות שישמור עליו לעוד שנים ארוכות.

מחיר ניקוי ספות בכפר סבא

שימו לב שחלק מחברות הניקוי אינם מציגים את המחיר האמיתי אותו אתם תשלמו בסוף הניקוי. חברות אלו מציגים מחיר ניקוי ספות בכפר סבא ללא מע"מ כך שבסוף תהליך הניקוי אתם מקבלים הלם ותצטרכו להיפרד מ17% מע"מ נוספים. אצלנו זה לא יקרה לכם. כל המחירים כוללים מע"מ בלי טריקים ובלי שטיקים. מחיר ניקוי ספות בד הוא החל מ100 ש"ח למושב אדם. אזי את סך עלות הניקוי נחשב לפי כמות מושבים של אדם ממוצע שיכולים לשבת בו זמנית על הספה. אם לצורך העניין יש לכם ספה פינתית בגודל 5 מושבים אזי המחיר שלה יהיה 500 ש"ח. במידה ויש לכם ספת עור – המחיר יהיה בתוספת של 50 ש"ח למושב אדם, כך שמחיר ניקוי ספות עור של 5 מושבים יעמוד על 750 ש"ח כולל מע"מ.

מחיר ניקוי ספה בכפר סבאעלות כולל מע"מ
כורסת טלויזיההחל מ 100-250 ש"ח
ספה דו מושבית קטיפההחל מ 180-250 ש"ח
ספה תלת מושבים סינטטיהחל מ 250-350 ש"ח
ספה 4 מושבים או פינתית קטנההחל מ 380-450 ש"ח
ספה בצורת ר או 3+2 החל מ 470-550 ש"ח
ספה 3+2+1 החל מ 550-650 ש"ח

לבאים דרך האתר או מאחת חנויות הרהיטים או המכבסות איתם אנו עומדים – אתם נהנים מהנחה של 50 ש"ח בעלות הניקוי.

שירותי נוספים שאנו מבצעים

אם יש ברשותכם גם שטיחים או מזרונים הדרושים טיפול אדיב ומסור בניקוי מקצועי. תוכלו לשאול אותנו על כך לפני שנגיע אליכם לבצע ניקוי ספות בכפר סבא. הזמנת מספר רב של פריטים משתלמת לשני הצדדים. כך לנו יותר משתלם לבצע את העבודה ולתת לכם מחיר כולל בהנחות גדולות יותר. גם לדוגמא ניקוי מזרונים בכפר סבא עולה כ380 ש"ח לצד אחד. אך במידה ואנו כבר אצלכם תוכלו לקבל את הניקוי ב300 ש"ח בלבד.

ניקוי שטיחים בכפר סבא מתחיל החל מ65 ש"ח במפעל לניקוי שטיח סינטטי ומוחזר אליכם ארוז, מגולגל כמו חדש. תוכלו ליהנות מניקוי עמוק ויסודי רק ב50 ש"ח למ"ר (כולל מע"מ). מומלץ לבצע ניקוי אחת לשנה לפני תחילת מועד החגים ולא לחכות לרגע האחרון שלא יקרה מצב שלא יהיה בעל מקצוע זמין לבצע את העבודה.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי שטיחים בבת ים ברמה הגבוהה ביותר בשוק הישראלי.בין אם מדובר על ניקוי שטיחים בבית הלקוח, או שירותי ניקוי שטיחים

קרא עוד »

ניקוי ספות בלוד

אנו עושים שימוש רב בספות, כורסאות, כיסאות ופריטי ריהוט מרופדים במיוחד בבית עם ילדים או חיות מחמד ולעיתים שניהם יחד. הצטברות אבק, לכלוך, זיעה וכתמי

קרא עוד »

ניקוי ספות בנתניה

אם חיפשתם ניקוי ספות בנתניה? תדעו שאתם פשוט חייבים להזמין את השירות רק מחברתנו – SOS Clean! מעל 1,000 עבודות בממוצע בשנה, עם 10 שנות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם