ניקוי ספות בכפר יונה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בכפר יונה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש ספה מבד, מבלי להבין את ההשלכות של תחזוקה וניקיון שלהם. לא משנה כמה נשתדל, הספות יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים. ובכך, הדרך לחפש ניקוי ספות בכפר יונה, ע"י חברה מנוסה ומיומנת קצרה מאוד.

חברתנו SOS Clean מציע שירות לניקוי ספות בד למגוון רחב של ריפודים – משי, כותנה, פשתן, ניקוי ספות קטיפה , בדי קורדרוי, ספות מעור, שטיחים, וילונות , מזרונים ועד..

את העבודה אנו מבצעים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בשיטת הזרקה-יניקה הכולל חימום המים עד 90 מעלות להבטחת ניקוי ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי מפני חיידקים, בקטריות וקרדית אבק הבית.

את התוצאות תוכלו לראות בהדגמה חינם ללא כל התחייבות מצדכם. ובכך, תבטיחו לעצמכם שבחרתם את השירות הטוב ביותר.

רוצים לדעת עוד? הכנו עבורכם מאמר מעמיק – כיצד לבחור את החברה הטובה ביותר.

שיטת ניקוי ספות בכפר יונה שאנו מיישמים

בקצרה: שיטת ניקוי ספות בד שאנו מיישמים ללקוחות הגרים בכפר יונה ובישובים סמוכים, הינה שיטת "הזרקה-יניקה". כלומר, אנו מזריקים מים בלחץ גבוהה (300 PSI) עם חומרי ניקוי וחיטוי ושואבים אותם בעוצמה.

שיטה זו פופולארית בארה"ב – ושיטה יעילה ביותר בתחום ניקוי הריפודים. השוני בין החברות נובע בין חומרי הניקוי והציוד בו נעשה השימוש. ועל כך נרחיב בהמשך.

לעיתים חברות ניקיון לא מקצועיות מוותרות על חלק מהשלבים על מנת לחסוך בעלויות התפעול וזמן. אלו, אינו רק פוגעים באיכות הניקוי, אלה גם לעיתים פוגעים בבריאותכם.

ניקוי ספות בכפר יונה
ניקוי ספות בכפר יונה

שלבי הניקוי הולכים בסדר הבא ואינם ניתנים לדילוג או שינוי בסדר התפעול:

  1. ניקוי ספות בכפר יונה מתחיל באבחון הספה טרם התחלת העבודה. בדיקה מעמיקה של בד הספה, גיל הספה, בדיקת הכתמים, קרעים ונזקים על מנת לא להחמיר את המצב. לאחר כל זה נבחר את חומרי הניקוי המתאימים ואסטרטגית הניקוי.
  2. הכנת חומר ניקוי לפי סוגי הכתמים וסוג הריפוד. ריסוס כל חלקי הספה (למעט הגב). חשוב להדגיש שהריסוס מתבצע בשכבה עדינה ללא כמויות מים גדולות.
  3. השלב החשוב ביותר בניקוי. השרייה בין 15-20 דקות לפחות, על מנת לאפשר לחומר לחדור ולעבוד בהמסת הכתמים. הלכלוך והכתמים מתפרקים וצפים לשכבה העליונה של הספה.
  4. הברשת הספה – שלב חשוב ואין לדלג או לוותר עליו גם כן. הברשה עוזרת לחומרי הניקוי לחדור בצורה אחידה לכל סיבי הספה. לפרק את הכתמים הקשים ביותר.
  5. שטיפה הספה – בשלב זה השוני הקריטי בין החברות נובע כתוצאה ישירה מהציוד שמשתמשים. ישנם מכונות ניקוי ריפודים שאינם מקצועיים. נועדו יותר לתחזוקה או ניקוי כתמים נקודתיים. ואינם מתאימים למנקי ספות המכבדים את התחום. בשלב זה אנו מוסיפים חומר שטיפה (מרכך) מיוחד המתאים לכל סוגי הריפודים. מחממים את המים עד 90 מעלות חום. ומבצעים שטיפה יסודית גם בשכבה התחתונה של הריפוד.
  6. שאיבה הספה מכל חומרי הניקוי והלכלוך. שלה הזרקה-יניקה מתבצע במקביל. וגם פה השוני בין החברות הוא בציוד. ציוד אמין וחזק יותר, ישאיר את הספה שלכם יבשה יותר, נקייה יותר , ותבצע חיטוי טוב יותר. אל תתפשרו על איכות!
ניקוי ספות בכפר יונה 2
ניקוי ספות בכפר יונה 2

חומרי הניקוי שלנו והציוד – כל מה שחשוב לדעת

חברתנו SOS Clean עובדת עם מבחר גדול של חומרי ניקוי מקצועיים בתחום ניקוי הריפודים וניקיון השטיחים. יצרניות אלו מהמובילות בתחום בעולם ובישראל בפרט:

חברת Pro's Choice – יצרנית בריטית בתעשייה. מובילה באירופה ונכנסה גם לשוק האמריקאי.

חברת ProChem – יצרנית אמריקאית מהמובילות בארה"ב

חברת ChemSpec – יצרנית וותיקה הנחשבת המובילה בתחום.

כל חומרי הניקוי שלנו – נועדו לשימוש ופותחו שנים רבות במיוחד לשימוש בסיבי הבדים השונים.  כמו בדי פשתן, משי, צמר, כותנה, פוליאסטר, פוליפרופילן, ניילון ופוליאמיד. מקסימום תוצאות ומינימום נזקים (0% נזק לבד בשימוש נכון תקין לפי הוראות יצרן)

חומרי השטיפה שלנו – מבוססים על הנחת יסוד כימי פשוט. כאשר מיישמים חומר ניקוי בPH גבוהה מהניטרלי כלומר מעל 7 , יש שטוף את האזור בחומר שטיפה בPH נמוך מ- 7 . ובכך אנו מאזנים את החומציות של הבד, מאפשרים לו התייבש בבטחה, להיות רך ונעים.

שימוש בשטיפה תוך יישום מים בלבד, מקשה את סיבי הספה או השטיח. גורם לתופעת Re-Soil מה שנקרא תופעת לכלוך מחדש במהירות רבה, מכיוון שהחומר הפעיל בחומרי הניקוי עודנו עובד על סיבי הריפוד ומושך אליו לכלוך.

ניקוי ספות בכפר יונה עם חברתנו SOS Clean מבטיח לכם שזה לא יקרה לכם. אנו מיישמים שימוש בחומרי ניקוי מתקדמים לפי הוראות יצרן. תוך דגש בשימוש במכונות ניקוי המתקדמות בעולם.

כל הציוד שלנו תוצרת ארה"ב – ציוד מקצועי מתאים גם לספות אך גם לשטיחים מקיר לקיר.

למה לבחור בנו בנוסף לכל זה

כחלק מראייה הרוחבית של חברתנו, אנו מבינים שלהתפתח ולהוביל כחברה הגדולה והמובילה בתחום ניקוי ספות בכפר יונה ומרכז הארץ – אנו מחייבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהיים ביותר בשירות, בהוגנות, אמינות ומקצועיות. ולכן אנו מתחייבים ל:

  • לא נקי – לא שילמתם.
  • הדגמה חינם ללא התחייבות.
  • שימוש רק בחומרים האיכותיים ביותר שאינם פוגעים בבעלי חיים או בני המשפחה.
  • בקרה ושיפור השירות. אנו מוודאים עם כל לקוח שיצא מרוצה וקיבל שירות איכותי.
  • ציוד המתקדם בתעשייה.
  • צוותי ניקוי מיומנים ומקצועיים שעברו הכשרה מותאמת.
  • מחירים הוגנים
  • שקיפות מלאה – הסברים לפני , במהלך ואחרי הניקוי.
  • ייעוץ חינם על שמירת ריפודים ועוד…

מתי כדאי להזמין ניקוי ספות בכפר יונה

ישנם מקרים וכתמים שאינם דוחים דיחוי, ומומלצץ לבצע ניקוי מידי של הספות. אם נשפך לכם קפה, יין, שתן של בעל חיים או תינוק – אתם חייבים לנקות בעצמכם מיד עם התגלות הכתם. תוכלו לקרוא על מאמרים שהכנו כיצד לנקות אותם באופן עצמאי בקישור הבא.

אם אינכם רוצים לבצע את זה לבד – כדאי להזמין חברה מקצועית המתמחה בהסרת כתמים אלו באזור מגוריכם בכפר יונה.

סיבה נוספת שכדאי להזמין חברת ניקוי ספות בכפר יונה היא קרדית אבק הבית. כידוע הקרדית גרה בסביבה לחה, מתרבה ומתפתחת לאוכלוסיות גדולות אם לא מבצעים תחזוקה ושאיבה על בסיס שבועי. והיא נחשבת לגורם מספר אחד לבעיות אלרגיות וקשיי נשימה בקרב ילדים ומבוגרים.

לכן, מומלץ לבצע ניקוי מקצועי אחת לחצי שנה במקרה ויש ילדים קטנים הלכלכים את הספה. אפשר גם לבצע את הניקוי אחת לשנה – במידה ושומרים היטב על הספות.

שירותי ניקוי נוספים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות

קרא עוד »

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בשוהם

המיטה שלכם היא אולי הריהוט הכי חשוב בבית. מה שבטוח שהיא הכי חשובה בחדר השינה שלכם. אתם מבלים על הריהוט הזה יותר מכל פריט ריהוט

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם