ניקוי שטיחים באריאל

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים באריאל

אם ביצעתם חיפוש ברחבי רשת האינטרנט או קיבלת את הפוסט הזה דרך חברים בהמלצות, סימן שגם אתם מחפשים ניקוי שטיחים מקצועי באריאל במחיר הוגן. ניקוי שטיח בהחלט אינו דבר פשוט וקל לעשותו לבד, והתמודדות של צבירת הכתמים , הלכלוך והאבק אינה משימה פשוטה לביצוע באופן עצמאי. לכן, אם החלטת שהגיע הזמן לקחת מישהו שיבצע את המשימה, חשוב שהיא תתבצע על הצד הטוב ביותר עבורכם. איך תדעו שאתם מקבלים את מלוא אפקטיביות וברמה הגבוהה ביותר של ניקוי עבור השטיחים שלכם? בכתבה שהכנו עבורכם אנחנו בדיוק ניגע בכל הנקודות האלה. הרי אין יותר מתסכל מלשלם את מלוא הסום עבור שירות ולא לקבל את התוצאות שהייתם רוצים לקבל.

זמן קריאה משוער: 8 דקות

מתי הגיע הזמן להזמין שירות ניקוי שטיחים באריאל

על ידי בחירת השטיח הנכון שמתאים לסלון שלכם, אתם יכולים לעצב את החלל הבית בצורה הטובה ביותר. השטיח מקנה לבית אווירה חמה ונעימה, בדיוק כזו שמתאימה לכם. השטיח הוא הפריט הנמוך ביותר לפני הרצפה, וככזה הוא צובר את מירב האבק והלכלוך. פעולות שגרתיות של ניקוי ושאיבה של השטיח יכולים בהחלט להביא לתוצאות לשביעות רצונכם, אך לא לאורך זמן. ברגע שבפועלות אלה אינן כבר מספיקות והכתמים נראים לעין ואינם יוצאים בשיטות ביתיות או השטיח מעלה ריחות לא נעימות – הגיע הזמן לקרוא לחברת ניקוי שטיחים באריאל עם המלצות. אחת כזו שתביא את השטיח שלכם למצבו הקודם ומבלי לגרום לנזק מיותר. חברה מקצועית עם המלצות לא רק תנקה את השטיח שלכם ביסודיות, היא גם תבצע חיטוי וניקוי עמוק, אחד כזה שישמור על בריאותכם.

מכונה לניקוי שטיחים במפעל
מכונה לניקוי שטיחים במפעל

מדוע חשוב לשמור על שטיחים?

כידוע השטיחים כנאמר הפריט הנמוך ביותר בבית. אנו נוטים ללכת עליו רבות במהלך השנה. שאיבה השטיח אחת לשבוע אומנם שומרת על המראה שלו, אך בריאותית הדבר אינו מספיק. השטיחים הם בריכת חיידקים וקרדית אבק הבית אוהבת אותם יותר מכל. הצטברות אבק, חול, שאריות העור שלנו ופירורי אוכל הם תנאים אופטימליים לגידולם. חשוב לשמור ולהוריד לפחות אחת לחצי שנה עד שנה את רמת החיידקים, פטריות והבקטריות לרמה הנמוכה ביותר האפשרית. רמה זו תשמור על בית ובני המשפחה עם אוויר נקי וריח טוב. אך הכי חשוב תמנע מחלות כגון אסתמה ובעיות בדרכי הנשימה. פעולה זו אפשרית רק עם ניקוי שטיחים מקצועי באריאל – ניקיון עמוק ויסודי אחת כזה שינטרל עד 99% מהחיידקים ומזיקים אחרים.

מכונה לפיזור אוויר 2
מכונה לפיזור אוויר 2

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

אחת האופציות הקיימות לביצוע ניקוי שטיחים באריאל הוא להזמין חברת ניקוי שטיחים לבצע את הניקוי בבית הלקוח – כלומר בביתכם. קיימות חברות רבות הפעולות באריאל, והן ישמחו להגיע ולבצע עבורכם את העבודה. אנחנו בחברת SOS Clean איננו ממליצים לבצע סוג עבודה זה בבית. אם מדובר בשטיח נייד. אחד כזה שאפשר לקפל ולהוציא מהבית. מומלץ לבצע את הניקוי רק במפעל לניקוי שטיחים באריאל. מסיבה מאוד פשוטה – כספכם חשוב לכם, והייתם רוצים לקבל תוצאה אופטימלית לביצוע העבודה. ניקוי שטיחים בבית הלקוח אולי יחזיר את המראה של השטיח, אך כל מה שדיברו עליו לפני אינו יבוא לידי ביצוע. ניקוי שטיחים בבית הלקוח מסוכן ואינו מתאים לרוב השטיחים. תנאי הייבוש אינם מספקים והדבר עלול ליצור עובש וריחות רעים מאוד. הדבר אף עלול לגרום לחומרי הניקוי להשאיר כתם בלתי הפיך שאינו ירד בתהליך ניקוי יסודי ועלול להשאיר אותם מאוד מאוכזבים.

ניקוי שטיחים במפעל

ניקוי במפעל הנמצא בפתח תקווה מעט יקר יותר מניקוי שטיחים ביתי. וחברות ניקיון מרוויחות פחות בעת לקיחת השטיח במקום לבצע את הניקוי בעצמן, ולכן הן יעדיפו תמיד לבצע את הניקוי השטיח בבית הלקוח. אך אם רוצים להיות אמינים והוגנים מול הלקוח, גם אם זה אומר לא לסגור את העסקה – אנו בחברת SOS Clean נמליץ תמיד, כל שטיח לקחת לניקוי מקצועי במפעל הקרוב לאריאל, להחזיר את השטיח כשהוא נקי באמת ולא רק למראית העין.

ניקוי שטיח במפעל מתבצע עם הכלים המתקדמים ביותר להסרת כתמים משטיחים. כלים אלו, מבטיחים תוצאות ניקוי עמוק כזה שגם מנטרל את כל הריחות, וחיטוי מלא. והדבר החשוב ביותר הניקוי מתבצע מבוקר, ללא לחץ זמן ובתנאים אופטימליים גם לייבוש. לדוגמה – ניקוי שטיח עבודת יד מבד טבעי כגון צמר או כותנה, יתבצע בשיטת ניקוי ידנית ועדינה. הכתמים יקבלו השרייה ארוכה יותר בבריכה מיוחדת שטובלים את השטיחים. ותנאי הייבוש יהיו בתנאי צל עם מפזר אוויר לייבוש מבוקר ואיכותי, מה שלא ניתן לקבל בתנאי ניקוי ביתיים.

שלבי ניקוי שטיחים במפעל

כל שטיח שמגיע לניקוי שטיחים מפעל הקרוב לאריאל מצולם ועובר בקרת איכות קפדנית. בקרה זו בוחנת את הכתמים הבעייתיים שמצריכים טיפול מיוחד כמו לדוגמה כתמי שתן או כתמי דיו. כתמים אלו יעברו בהמשך טיפול נקודתי לאחר הניקוי הרגיל שכל השטיחים עוברים. ניקוי זה מתבצע בכמה שלבים:

שלב א'

ניעור השטיח במכונה מיוחדת להוצאת החול והלכלוך. מכונה זו גורמת לשטיחים למסור את כל האבק והלכלוך שהצטבר שם מאז הניקוי המקצועי האחרון. תתפלאו לדעת ששטיח סטנדרטי של 6 מ"ר מוסר בין 1-2 קילו חול שהצטבר! המכונה עושה שימוש המדמה "דופק שטיחים" מסורתי על ידי ניעור מהיר.

שלב ב'

השטיחים עוברים השרייה בחומרי ניקוי המותאמים לסיב השטיח. כך לדוגמה שטיח צמר אינו יעבור השרייה באותה חומר כמו שטיח כותנה או שטיח סינטטי. ההשרייה יכולה לקחת בין 10 דקות ואף להגיע לשעה ארוכה תלוי בסוג השטיח.

שלב ג'

הברשה מכנית או ידנית של השטיח. בהתאם לסוג השטיח ומרקמו השטיח יעבור הברשה לפירוק הכתמים הקשים. שטיח עבודה יד או בכללי שטיחים עדינים עשויים מסיבים טבעיים יעברו הברשה ידנית. שטיחים סינטטיים יוכנסו למכונת ניקוי שטיחים מקצועית. בזמן ההברשה החומרי ניקוי חודרים עמוק יותר בין האריגה של הסיבים ומשחררים את הלכלוך בקלות רבה יותר.

שלב ד'

שלב השטיפה הוא השלב החשוב ביורת, בשלב הזה השטיח עובר שטיפה עם חומרי חיטוי וריכוך הבד. השטיח נשטף בלחץ מים או בצורה ידנית או מכנית תלוי סוג הבד כפי שכבר נאמר. שלב הטיפה קריטי מבחינת זה שחשוב לשטוף את כל חומרי הניקוי שהשטיח טופל בו. מה שישאיר את השטיח ברמת PH ניטרלי לקבל שטיח רך ונעים.

שלב ה'

בשלב הזה השטיח יוכנס למכונת סחיטה מיוחדת המותאמת לכל סוגי השטיחים. השטיחים יעבור סחיטה על ידי פעולת צנטריפוגה להוצאת 98% מהמים. השטיח יהיה מוכן לתלייה כאשר הוא עדיין רטוב אך מעט מאוד.

שלב ו'

שלב התלייה, הוא השלב הסופי לפני אריזת השטיח ושליחתו חזרה ללקוח. בשלב הזה השטיח נתלה תחת תנאי מזג האוויר הטובים ביותר עבורו – האוויר הפתוח. ועובר זירוז עם מפזר אוויר מקצועי המקצר את הזמן ומונע היווצרות עובש. לאחר יומיים של ייבוש השטיח נראה כמו חדש, נארז ומוחזר ללקוח. כלך התהליך אורך עד 7 ימי עסקים.

למה לבחור בנו על פני האחרים?

כפי שנאמר, חברתנו אינה מחפשת לעשות עליכם יותר כסף ולהרוויח על חשבונכם. אנו מחפשים רק תוצאות אשר יבטיחו את מלוא שביעות רצונכם, כך שתמשיכו ותמליצו עלינו לחברים. אם ברצונכם ליהנות משטיח נקי באיכות הכי גבוהה ולהבטיח שתקבלו מחיר הוגן בהזמנת ניקוי שטיחים מקצועי באריאל אתם יכולים לפנות לחברתנו SOS Clean שלא תאכזב אותך לעולם. ולמה אנחנו בטוחים בזה? אם התוצאה אינה תהיה לשביעות רצונכם המלאה – כספכם יוחזר לכם בחזרה. תנסו אותנו. הסלוגן שלנו לא אהבת – לא שילמת , ובדרך הזאת אנחנו מאמינים שתהפכו ללקוחות חוזרים שלנו ויחד נמשיך לשנים ארוכות לשמחת שני הצדדים.

מחיר ניקוי שטיחים באריאל

מחיר ניקוי שטיחים באריאל כפי שנאמר מתבצע במפעל הקרוב לעיר. מחיר הניקוי כולל הובלה הלוך חזור תוך 7 ימי עסקים לכל היותר. מחיר הניקוי נקבע לפי סוג השטיח למטר מרובע. כך לדוגמה שטיח באורך 3 מטר ורוחב של 2 מטר יחושב כ6 מ"ר. והמחיר הנקבע יחושב לפי הסוג: ניקוי שטיחים סינטטיים יעלה כ65 ₪ למ"ר כולל מע"מ וניקוי שטיחים טבעיים יעלה כ80 ₪ למ"ר כולל מע"מ. מינימום הזמנה לניקוי שטיח הוא 300 ₪ כולל מע"מ. במידה ויש לכם יותר משטיח אחד. עבור ניקוי שטיח שני תקבלו הנחה של 5 ₪ למ"ר.

ניקוי שטיחים באריאל המלצות

אם כל מה שנאמר עד עכשיו על ניקוי שטיחים מקצועי באריאל אינה הביא אותכם לסיפוקכם ואתם עדיין חוששים להזמין אותנו לבצע עבורם את הניקוי. נשמח לתת לכם טיפ מנצח. ניקוי שטיחים עושים רק עם המלצות. אז אם אין לכם חברים או בני משפחה שהמליצו על חברת ניקוי שטיחים ספציפית, בואו תבדקו את ההמלצות הקיימות ברשת. ואת זה תוכלו לעשות לבד די בקלות. אהבתם חברה מסויימת קראו עליה ברשת. אחד המקומות הבטוחים ביותר לקבל אינדיקציה הוא "גוגל לעסק שלי". ולמה זה? בגלל שישנן שם ביקורות בלתי מסוננות על החברה שאותה הייתם רוצים להזמין. תוכלו לראות מה הלקוחות באמת חושבים על החברה ומה חושבים הלקוחות הלא מרוצים ומדוע.

שירותים נוספים באריאל

חברתנו SOS Clean מבצעת גם ניקוי ספות מקצועי באריאל והוא אחד מהשירותים המובילים שלנו בעיר. במידה ויש ברשותכם גם ספה הדורשת ניקיון יסודי. תוכלו להזמין את השירות שלנו ולקבל הטבה מיוחדת להזמנת ניקוי השטיח במפעל. הטבה זו היא היא הטבה חוזרת ותוכלו להנות ממנה כל הזמן. הטבה בסך 50 ₪ לניקוי הספה לתושבי האזור עבור ניקוי הספה והטבה של 50 ₪ נוספים עבור הזמנת שירותי ניקוי מזרונים באריאל.

תוכלו לנצל את ההטבה לניקוי כל הריפודים בבית בתקופת החגים או ביניהם כשאתם חושבים שהגיע הזמן לחדש את הריפוד.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים בחדרה

המיטה עשויה להיות הרהיט החשוב ביותר בביתכם. בממוצע, ביום נתון, זה בהחלט הרהיט שבו אתם מבלים הכי הרבה זמן. כישראלים, זה מתורגם לשמונה שעות ביום, או

קרא עוד »

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם הטרנד שנמשך הכי הרבה זמן. הם פופולאריים במיוחד בקרב אוהבי השטיחים וכמעט כל בית שני בישראל שיש לו שטיח, יעדיף שטיח שאגי.

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בכפר סבא

מחפשים חברת ניקוי מזרן או מזרונים אמינה בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון. חברתו SOS Clean מעניקה שירות ניקוי מזרונים בכל הארץ הכולל הסרת כל סוגי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם