ניקוי מזרונים בנתניה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בנתניה

תתפלאו אולי לדעת שהבילוי העיקרי שלנו הוא בחדר שינה, למעשה שליש מחיינו הוא שכיבה על המזרן. למרבה הצער, אומנם אנחנו מכסים את המזרן בסדינים ואף מחליפים אותם לעיתים תקופות וכל זה לא עוזר. לא משנה גם אם תחליפו כמה פעמים את הסדינים, תשאבו טוב את האבק, החיידקים תאי עור מתים, שיער חיות המחמד ועוד ברים ימשיכו להצטבר לאורך זמן. כתמים חדשים ימשיכו לצוף משום מקום, פשפשים וחיידקים יטיילו להם חופשי ועלולים לגרום לבעיות בדרכי הנשימה ואף לאלרגיות. אז מה הפתרון? לקרוא לחברה המתמחה בניקוי מזרונים מקצועי בנתניה אשר תפתור אותם מהבעיה. בדיוק אחת כזו היא חברתנו SOS Clean לה צוות מקצועי המאומן במדע ניקוי המזרונים, אשר יבטיח לכם שינה טובה ובריאה יותר.

הדגמה של ניקוי מזרונים בנתניה

זמן קריאה משוער: 5 דקות

מתי כדאי להזמין חברת ניקוי מזרונים בנתניה

אם אתה אתם מרגישים עייפים וישנוניים, ורק רוצים ללכת לישון שינה טובה ומתוקה. מזרן רך ונעים יעזור לכם תריסר מהר יותר להירדם. אם אתם סובלים מבעיות של חוסר שינה, מזרן מלוכלך עם כתמים רבים וריחות לא נעימים בהחלט יקשה עליכם להירדם. בנוסף מזרן הוא בית מושלם לקרדית אבק הבית, חיידקים, וירוסים ומזיקים אחרים. כל זה עלול לגרום לבעיות בריאות כגון: סינוסים, כאבי ראש, עיניים אדומות, גודש באף, דיכאון ועייפות. ניקוי מזרן לבד אינו פשוט, אי אשפר לעשות לבד במכונת כביסה ושואב אבק לא יעזור לכן חשוב לקרוא לחברת לניקוי מזרונים בנתניה.

סיבה נוספת שכדאי להזמין ניקוי מזרונים בנתניה בדחיפות הוא כתם דם או שתן שנוצר זה עתה. כתמי דם וכתמי שתן מכילים חומצות המשאירות חותם ,ולעיתים גם לצמיתות. ככל שתזמינו חברת ניקוי ספות מומלצת הפועלת באזורכם בסמוך למועד האירוע, כך סיכוי ההצלחה בהסרת הכתם יהיו גבוהיים יותר.

תוכלו  גם לבקר בעמוד הפוסט שלנו כיצד לבצע ניקוי והסרת כתמי דם באופן עצמאי או לבקר בדף ניקוי והסרת כתמי שתן לבד. אם לא הצלחתם לבד – אנחנו כאן מחכים לכם.

ניקוי מזרונים בנתניה
ניקוי מזרונים בנתניה

איך עושים את הניקוי בדרך של מקצוענים

חברות מתחרות יעידו שדרך הפעולה שלהם הטובה ביותר וסיכוי ההצלחה שלהם גבוהיים מאוד. אנו כאן בכדאי לתת לכם מבט על דרך שאנו עושים זאת – ואתם תוכלו להיות חכמים יותר להחליט מה היא הדרך המועדפת עליכם. זכרו כפי שכבר הסברנו שהסרת כתמים הוא לא היעד העיקרי אותו תרצו להשיג כאשר מזמינים ניקוי מזרונים בנתניה והוא רק מחצית מהתוצאה הרצוי.

ישנן מספר רב של ציודי ניקוי הנעשים בהם שימוש בניקוי מזרונים של חברות ניקוי שונות. כאלו עם חימום וכאלו שללא. פעולת החימום בנוסף לפעולת השטיפה בקיטור כלומר הזרקה-יניקה נחוצה מאוד. למעשה, חימום המים לסביבות ה90 מעלות היא פעולה דומה בא אנו מכבסים את הסדינים והמצעים של המיטה – והסיבה לכך היא להשמיד חיידקים ובקטריות.

הבדל נוסף הוא שימוש בחומרים ירוקים – למשל מספר מצומצם של חברות ניקוי משתמשות אכן בחומרים על בסיס טבעי, כזה שיתכלה ולא ישאיר עכשיו שאריות. חברתנו עושה שימוש בחומרי ניקוי המיועדים לניקוי מזרונים ספציפי.

חומרי חיטוי – אנו עושים שימוש במי חמצן פעיל כאשר מבצעים ניקוי מזרונים בנתניה, הנחשב לאחד חומרי החיטוי החזקים והבטוחים לשימוש. למי חמצן פעיל תכונה נוספת המפרקת כתמים אורגניים כמו למשל דם ושתן.

שלבי הניקוי

שלבי ניקוי המזרונים בנתניה תואמים לכל הערים וכל סוגי המזרונים. צוותנו מיומנים במדע ניקיונן והוכשרו לכך תקופה ארוכה הן בסוגי הבדים והן בחומרי ניקוי ודרכי הפעולה. לאהלן הפעולות:

  1. אבחון סוג הבד – מזרונים עשויים לרוב מבד כותנה, אך ישנם גם מזרונים 100% פוליאסטר או ויסקוזה. אבחון הבד כמו שצריך , ידע וניסיון עם ניקוי מזרונים הוא בהכרח יביא לתוצאה טובה יותר של הניקוי.
  2. בחירת חומר הניקוי המותאם לסוג הבד והכתמים וריסוסו על המזרן. לרוב חומר הניקוי שלנו עשוי מאינזימים. תפקידם של האינזימים הוא לזרז תהליכים כימיים לפירוק חלבונים והם קיימים בכל היצורים החיים. למעשה החומר תוקף כל כתם אורגני , ממסיר אותו ומציף אותו כלפי השכבה העליונה.
  3. הברשת המזרן – לאחר המתנה של 10-15 דקות , נבצע פעולה מכנית בדיוק כמו שאנו חופפים את השיער אני גם מקרצפים את השמפו. פעולת מכנית זו, עוזרת לכתמים להיפרד מהסיבים ועוזרת לחומר לחדור עמוק יותר לאריג. החומר שלנו מכיל גם 3-5% מי חמצן פעיל, אשר בו זמנית משמיד עד 99% מהחיידקים והבקטריות.
  4. בשלב זה – רוב הכתמים נעלמים והמזרן מוכן לשלב השטיפה. במידה ונותרו כתמים קשים – נבצע הסרתם באמצעות מי חמצן פעיל באחוזים גבוהיים יותר.
  5. שלב השטיפה – שלב זה הוא הסופי והחשוב מכולם. אנו מחממים את המים במכונה הזרקה-ויניקה עד ל90 מעלות חום. מוסיפים חומר שטיפה יעודי למזרונים אשר מכיל תרכובת להבנת הסיבים. נבצע הזרקת מים בלחץ בין 120-200 PSI ונשאב אותו בעזרת 2 מנועי שאיבה עוצמתיים.

ניקוי מזרונים בנתניה בשיטה המקצועית אורך בין שעה לשעה וחצי , ונדרש בין 12-24 שעות ייבוש מלאות עבור ניקוי בדרך זו. כבר לאחר שלב השטיפה ניתן לראות תוצאות נהדרות. אך עם הייבוש הסופי התוצאות עוד משתפרות…

מחיר ניקוי מזרונים בנתניה

בין הבריאות שלכם וניקוי עמוק ויסודי כרגע מפריד סה"כ 100 ₪. אנו יודעים שאם המשכתם לקרוא כתבה זו, סימן שהתרשמתם לטובה מתהליך הניקוי ומקצועיות רבה של חברתנו. אנו מציעים לכם רק את השירות והאיכות הטובה ביותר. לכן בדרך כלל ההבדל במחיר שלנו לעומת המתחרים החובבנים שלנו יעמוד על לא יותר מ100 ₪. זכרו שניקוי מזרונים בנתניה הוא רק מחצית מהפעולה הנדרשת וחיטוי עמוק הוא החלק השני. ניקוי בעזרת מכונה ללא חימום או שימוש בחומרים לא איכותיים לא יביא לתוצאה הרצויה.

זמן הניקוי שלנו לניקוי מזרן זוגי אורך בין שעה לשעה וחצי – כאשר אתם שואלים את החברה המתחרה , וודאו אם הם עושים ניקוי גם בצידי המזרן ולא רק חלקו העליון. האם הם מנסים להוריד את כל סוגי הכתמים – או רק מבצעים ריענון למזרונכם.

מחיר ניקוי מזרן יחיד יעלה לכם כ200-250 ₪ כולל מעמ

מחיר ניקוי מזרן זוגי יעלה לכם בין 350-400 ₪ למזרונים בגודל בין 1.4-1.6 מטר אורך.

מזרן קינג סייז יעלה כ450 ₪ כולל מעמ.

שירותים נוספים שכדאי להכיר בנתניה

חברתנו מבקרת בעיר נתניה אחת לשבוע בממוצע. אנו מבצעים כל סוגי השירותי כולל ניקוי שטיחים בנתניה גם בבית הלקוח וגם ניקוי שטיחים מקיר לקיר בבתי העסק באזור התעשייה. במידה ויש לכם שטיח אחד או כמה הזקוקים לחידוש וניקוי עמוק ויסודי – כדאי להכיר שאנו מבצעים ניקוי שטיחים בנתניה במפעל. ניקוי זה מיועד ללקוחות אשר חשוב להם שהשטיח שלהם מצד אחד יצא נקי ובדיוק כמו בניקוי מזרונים לא רק מעל פני השטח אלה ניקוי עמוק ויסודי. ניקוי במפעל מבטיח שגרגיר חול לא ישאר על השטיח, יבוצע חיטוי ושטיפה בלחץ מים גבוהה.

רוצים להנות מהנחות ומבצעים – מזמינים ניקוי מזרונים בנתניה בודקיםעם חברתנו כמה יעלה להזמין ניקוי ספות בנתניה יחד עם המזרן וגלו מבצע שחבל לפספס….

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי שטיחים בבת ים ברמה הגבוהה ביותר בשוק הישראלי.בין אם מדובר על ניקוי שטיחים בבית הלקוח, או שירותי ניקוי שטיחים

קרא עוד »

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם