ניקוי מזרונים בבת ים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן. אנו מבלים כ8 שעות בממוצע אם זה בשינה לאחר יום עבודה או שינה חטופה בהפסקת הצהריים או אפילו סתם התרווחות בחדר השינה כהתארגנות לשינה על המזרן שלנו – למעשה זה כ1/3 מחיינו שזה נתון מטורף! שינה עמוקה הוא אחד הדברים הבסיסיים ביותר שהגוף צריך. מחקרים מראים שככל שנישן טוב יותר , נהיה בריאים יותר. זו הסיבה לכולנו שחשוב שהמזרן יהיה נוח, בריא לגב וכמובן חשוב לנו שהמזרנים יראו יפים ואיכותיים. אך חשבו על זה, מתי בפעם האחרונה ניקיתם את המזרן באופן יסודי?


ניקוי מזרונים בקיטור מקרדית אבק הבית

קרדית אבק הבית היא אקרית מיקרוסקופית שחיה במגורי אדם בתנאי אבק ולחות. היא ניזונה מקשקשי עור, והפרשותיה נחשבות לאחד מהגורמים העיקריים לתגובות אלרגיות בבני אדם. למעש, כ20%  מהאוכלוסייה אלרגיים לקרדית האבק.. התגובה האלרגית לקרדית אבק הבית מתבטאת בעיקר במערכת הנשימה, אף, עיניים וריאות, בהתעטשויות, בנזלת, בעפעפיים נפוחים, גירודים, שיעול והתקפי קוצר נשימה. במקרים קיצוניים קרדית האבק יכולה לגרום לחנק אצל חולי אסתמה חריפה ובעקבות כך למוות.

המיטה והמזרן היא סביבה נוחה מאוד לקרדית האבק, לרוב המקום לח וחם מספיק כדי לספק תנאי גידול טובים לקרדית, לכן יש מספר רב של קרדיות חיות על גבי רהיט זה. בשל קלות משקלם של גלילי הקרדית, הם מתערבבים באוויר (או שהם נישאים ברוח) ומגיעים למערכת הנשימה דרך האף, בתהליך הנשימה, שם מתרחשת תגובה אלרגית אליהם.


כיצד מנטרלים סופית את קרדית אבק הבית?

הדרך היחידי לקטילת קרדית האבק היא באמצעות חום מעל 65 מעלות. לכן, ניקוי מזרן בבת ים בקיטור בבית הלקוח הוא הדרך היעילה ביותר. מומלץ לבצע את הניקוי אחת לשנה באמצעות שאיבה עם שואב תעשייתי. לאחר מכן מקרצפים בשמפו מיוחד עם מרססת. ולסיום מזריקים מים בקיטור ושואבים על מנת לנקות את הסבון בעזרת חומר היפו-אלרגני, המנטרל את שארית הגלילות שנותרו. לאחר הניקוי מומלץ לשמור על תחזוקה שוטפת והדרך לבריאות וסוף לאלרגיות מעבר לקצה הקרוב ובמרחק נגיעה.


ניקוי מזרונים בבת ים מכתמי זיעה, שמני גוף, דם ועובש

סיבה שניה שחשוב ניקוי מזרונים בבת ים בקיטור היא שהם מיוצרים מבדים טבעיים בעיקר מבד כותנה, הבד האידיאלי מכיוון שהוא בד סופג לחות, נושם ונעים. אך הוא סופג כתמים במהירות רבה יותר. מה שמחייב טיפול מורכב יותר בהם ולעתים לא ניתן להסיר מהם כתמים באמצעים ביתיים. רובם של המזרנים מיוצרים בצבע לבן, אולם ללא טיפול ותחזקה נאותים, הם עשויים לקבל גוון צהבהב ובלתי מחמיא. שינויים בצבע המזרן הנובעים מרטיבות ועובש ניתנים לטיפול וכן ניקוי יסודי של כתמים קשים במיוחד כתוצאה משתן או קיא ואפילו דם. כל התופעות הללו מקבלות מענה בשירות ניקוי מזרנים מקצועי והן ניתנות לפתרון באחוזי הצלחה גבוהים. אך כדי להגיע לתוצאה הרצויה, יש להסתייע בעסק מקצועי המתמחה בניקוי מזרנים ובאנשי מקצוע מיומנים ובעלי ידע וניסיון בתחום.


נטרול ריחות רעים ובישום

החתול טיפס והשתין על הספה? לכלבה החמודה ברח פיפי על השטיח? הילד “עשה” בטעות על המזרן? ברוכים הבאים. כתמי שתן הינם תופעה מוכרת ולא נעימה אצל רבים המחזיקים בעלי חיים או הורים לילדים קטנים, הריח לעיתים נוראי והכתם אף הוא אינו תורם לנראות הריפודים.

חברתנו SOS Clean בכל ניקוי מזרן בבית ים בקיטור – תבצע נטרול ריחות בעזרת ,תרסיס "קיל אודור סיטרוס" מבית Chemspec המגיע אלינו מארה"ב. תרסיס זה חייב לבוא במגע עם האזור המייצר את הריח הרע, אשר חודר לעומק המזרן, עוטף את מולקולות הריח. מתייבש באופן טבעי מבשם בריח לימונים ומנטרל את מקור הריח. ניתן גם לרכוש את המוצר לטיפול ביתי אם יגרם נזק עתידי. התכשיר מתאים לשטיחים , ספות ומזרונים כאחד.


ניקוי מזרונים בבת ים – סיכום

חשיבות לשמירה על ניקוי מזרונים בבת ים נובעת לא רק מהפן האסתטי אלא בעיקר מזה הבריאותי, אנו וודאי רוצים לדאוג שילדינו ואנו ישנים על מזרון אשר אינו מהווה מצע לאבק, לכלוך וחיידקים. לצורך כך אנו פה בשבילכם ונשמח לתת מענה לכל שאלה ובקשה תוך הענקת ייעוץ מקצועי, שירות אדיב ופתרון יסודי לטיפול וניקוי נכונים של מזרוניכם.

חברתנו SOS Clean, מספקת שירות ניקוי ספות ולא רק ניקוי מזרונים מקצועי עד לבית הלקוח. אנו מגיעים עם ציוד מקצועי ובשילוב חומרי ניקוי הטובים ביותר, בעזרתם אנו מצליחים להתגבר על כתמים הקשים ביותר כמו: כתמי שתן, שומן גוף, דיו, דם ועוד. ולהחזיר את המזרן למצב כמו חדש. לנו ניסיון רחב וידע עשיר.

תענוג לעשות ניקוי מזרונים  בבת ים בחברת SOS Clean

שיטת הניקוי שלנו היא באמצעות הזרקת מים בקיטור עם חומרי ניקוי ושאיבה הלכלוך. שיטה זו, היא הפופלרית בענף ניקוי הריפודים בארה”ב והיא הוכחה כיעילה מכולם וככזאת המצליחה לחדור עמוק לתוך סיבי המזרנים בחדר השינה. בנוסף, במהלך הטיפול המקצועי שלנו, אנו אף דואגים לחיטוי מלא למזרון מחיידקים, חלקיקי תאי עור מתים, קרדית האבק ואף בפטריות ועובש. כדי ליהנות מכל זה, צרו קשר עם נציג מטעם חברתנו SOS Clean, ואנו נשמח לתת לכם שירות איכותי של ניקוי מזרונים בבת ים בקיטור עם תוצאות מעולות.

שירותי ניקוי ליד בת ים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות

קרא עוד »

ניקוי ספות באבן יהודה

אם אתם רוצים לנקות את הספות שלכם בבית, כדאי שתדעו שניקוי ספות אינו קל כפי שאתם אולי עלולים לחשוב. שימוש בחומרים לא מתאימים לסוג הספה

קרא עוד »

ניקוי כורסאות

אחד הפריטים הפופולאריים היום בעיצוב הסלון התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא כורסאות מעוצבות. דגמי הכורסאות מגיעות בשלל צבעי הקשת ובטקסטורות שונות ביופיים. כורסאות עשויות להיות

קרא עוד »

תיקון קנטים בשטיחים

שטיחים עבודת יד הם אומנות. לעיתים העתיקים שביניהם מקוריים ואין להם עוד תחליף. אנו מפתחים אליהם רגש וזריקתם גם אם הערך שלהם כבר לא גובהה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם