ניקוי וילונות בפתח תקווה

קצרים בזמן? חייגו 053-3006162 או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות אולי נשמע קל, אך לא כך הדבר. בידיים לא מקצועיות ובשיטת ניקוי לא נכונה, זה עלול להשאיר את הוילון שלכם עם נזק בלתי הפיך ולהפוך אותו לחסר תועלת.

על מנת להבין באיזה שיטה כדאי לנקות את הוילון שלכם חשוב שתכירו את השיטות הניקוי השונות. בכך, תהיו חכמים יותר לבחור את בעל המקצוע האמין והמתאים עבורכם.

שיטות הניקוי השונות מתאימים לסוגים שונים של וילונות, ניקוי וילונות יבש בפתח תקווה יתאים לוילון עדין מבדים שאינם אוהבים מים ועלולים להינזק. ניקוי וילונות רטוב במפעל מתאים לוילונות הניתנים לניקוי עם מים המצריכים גיהוץ על מנת לא להתכווץ. וניקוי וילונות בבית מתאים לוילונות פשוטים על מנת לחסוך בעלויות פירוק והרכבה, גיהוץ ואין שום חשש לגרימת נזק כתוצאה משימוש עם מים.

ניקוי וילונות בבית
ניקוי וילונות בבית

זמן קריאה משוער: 4 דקות

שיטות ניקוי וילונות בפתח תקווה

ישנם 2 אופציות לנקות וילונות ללקוחות בפתח תקווה. כאשר מדובר על התווית שהשיטה המומלצת היא "ניקוי רטוב": ניקוי בבית הלקוח או במפעל.

ניקוי בבית הלקוח מתבצע תוך שימוש במכונה מקצועית לניקוי ריפודים: כמו ניקוי ספות, ניקוי מזרונים. בעל המקצוע מזריק חומרי ניקוי שונים בהתאם לסוג הבד אל תוך הוילון, הממסיר את הלכלוך והאבק. חומרי הניקוי נשטפים בלחץ מים (חמים או קרים לפי סוג הוילון) ונשאבים אל מיכל המים המלוכלכים ומותירים את הוילון במצב נקי וייבש ככל האפשר.

אפשרות שניה – היא שבעל המקצוע מחליט לנקות את הוילון במפעל. נדרש פירוק הוילון ולהביא למפעל בעל המקצוע. הוילון עובש תהליך יסודי של ניקוי כתמים, ניקוי הלכלוך, נטרול ריחות, חיטוי, גיהוץ ואריזה של הוילון. הציוד והחומרים מותאמים במיוחד לניקוי העדין של הוילון.

איש מקצוע מנוסה מחליט איזה תהליך ניקוי עדיף עבור הוילון לפי סוג הוילון, תרכובת הסיבים, גיל הוילון ויציבות הצבע. פתרון ניקוי ביתי אינו מתאים לוילונות העלולים להיקרע בניקוי או דהיית צבע ואם יש חשש להתכווצות הבד – כאשר מדובר למשל בוילונות כותנה או פשתן.

ניקוי יבש יהיה רשום על התווית של וילונות מיוחדים בעל מרקם עדין עוד יותר. וילונות משי לדוגמה, ויסקוזה ועוד. ניקוי זה אינו אפשרי לביצוע בבית כלל וכלל.

על מנת לזהות באיזה שיטה צריך לנקות את הוילון צריך להתייעץ עם מומחה לניקוי וילונות, מכיוון שלא תמיד רשום על הוילון אופן הניקוי. וכדאי שלא תיפלו בפח, התקשרו עוד עכשיו לחברת SOS Clean, קבלו ייעוץ חינם וראש שקט.

למה לבחור בנו

לקוחות היקרים שלנו בפתח תקווה, נהנים כבר שנים משירות VIP בכל הקשור לניקוי הריפודים שלהם. חברתנו SOS Clean החברה המובילה בעיר ומנצחת בכמה רמות על כל המתחרים בכל הקשור לשירות, מחיר, מקצועיות, הוגנות ואמינות. וכל זה כי אנו מתחייבות לתוצאות:

  • לא נקי – לא שילמתם! ככה זה שבוחרים חברה שעומדת בתוצאות.
  • שירות VIP מעכשיו לעכשיו. נאסוף את הוילון שלכם תוך 48 שעות בלבד
  • נחזיר את הוילון תוך 7 ימים עסקים לכל היותר.
  • חומרים ידידותיים לסביבה. אינן פוגעים בפעוטות או בעלי חיים.
  • נטרול ריחות, הסרת כתמים וחיטוי מלא מפני חיידקים, בקטריות וקרדית אבק הבית
  • ציוד המתקדם ביותר בתעשייה, צוותי ניקוי מקצועיים בעלי ניסיון רב
  • המלצות בשפע ממגוון רחב של עבודה
  • מחירים הוגנים ובמצעים מעת לעת. כדאי לבדוק על מבצע החודש!

שירותים נוספים בעיר פתח תקווה

תושבי פתח תקווה נהנים מחברה אחת מקצועית המספקת כלל שירותי ניקוי ריפודים במקום אחד. ניקוי ספות בד או עור, ניקוי מזרונים וניקוי שטיחים במפעל. וכל זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אם אתם שוקלים לנקות את הוילונות שלכם, כדאי שתחשבו לנקות פריט נוסף אחד לפחות מכיוון שבכך אתם נהנים מהנחה והמחיר לפריט בודד הופך להיות אטרקטיבי יותר. אנו כחברה נהנים מעבודה גדולה יותר ואתם מהנחות.

מחיר ניקוי וילונות בפתח תקווה

מחיר ניקוי וילונות נע בין 150-250 ₪ למטר רץ, ועושה לכם חיים קלים יותר בחישוב הניקוי הכולל. ישנן חברות רבות המחשבות את הניקוי לפי מ"ר, אך הדבר אינו פרקטי במיוחד.

מחיר ניקוי וילון מתומחר לפי סוג הוילון, סוג הבד ממנו הוא עשויה המשנה את שיטת העבודה. כך לדוגמה ניקוי וילון מבד סינטטי פשוט הניתן לעשות בבית בשיטת הזקה וניקה ללא גיהוץ, פירוק והרכבה יעלה לכם בין 150-180 ₪.

ניקוי וילון במפעל בשיטה הרטובה או ניקוי יבש של וילון יעלה בין 180-250 ₪ לכל היותר וכלול בו פירוק והרכבה, גיהוץ ואריזה של הוילון.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי כתמי זיעה ושומן גוף

לפעמים נראה לנו שאנחנו פשוט לא מפסיקים להזיע. גם כשהקיץ כבר מאחורינו ואני מתרווחים על הספה, מתכסים בשמיכת הטלוויזיה פתאום אנחנו מרגישים שזה קורה. זה

קרא עוד »

ניקוי וילונות בהוד השרון

לכל אחד ואחת מאיתנו יש בבית חלונות, שעליהם מגנים וילונות. הווילונות יכולים להיות קטנים או גדולים, כהים או בהירים, ובשלל צורות ודוגמאות. התפקיד הראשי והחשוב

קרא עוד »

ניקוי ספות ביהוד

אם הגעתם לעמוד זה, סימן שהדבר אינו מקרי וגם אתם חושבים כבר תקופה ארוכה על מצב הספות שלכם. בין אם זה כתם אחד או כתמים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

07-78038986

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם