ניקוי מזרונים בחדרה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בחדרה


המיטה עשויה להיות הרהיט החשוב ביותר בביתכם. בממוצע, ביום נתון, זה בהחלט הרהיט שבו אתם מבלים הכי הרבה זמן. כישראלים, זה מתורגם לשמונה שעות ביום, או לשליש מהזמן הפנוי שלכם. לישון על מזרן נקי ונוח הוא קריטי לאיכות השינה שלנו. היא משפיעה ישירות על רווחה הכללית של בריאותנו. בזמן שאנחנו הולכים לישון, אנו עלולים לסכן את עצמנו . הסיכון הוא יותר מרק שנת לילה חסרת מנוחה, אם לא ננקה את המזרן שלנו אחת לתקופה על ידי אנשי המקצוע המומחים בניקוי מזרונים בחדרה.

מחקרים מראים שבזמן שאנחנו ישנים אנו חושפים את עצמנו בסמיכות ל 60 אחוז מקרדית האבק שחיה בבתים שלנו. למעשה מקום המועדם של קרדית האבק היא במזרנים שלנו ותורמת לסיבוכים בריאותיים הקשורים לאלרגיה ואסטמה עבור אלפי מתושבי מדינת ישראל ולמיליונים ברחבי העולם.

נתונים סטטיסטיים מהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן מראים כי המזרן שלנו בבית מכיל ככל הנראה בין 10,000 ל-10 מיליון קרדית אבק הבית. רופאים מציינים את גללי קרדית האבק כמקור עיקרי להתקפי אסטמה הסובלים מהם תושבי ישראל. זה הופך את ניקוי המזרונים בחדרה לנושא מרכזי עבור בעלי בתים בכל אזור אזורי החוף בעיקר. במיוחד אלו עם בני משפחה הרגישים לאלרגנים ולבעיות בדרכי הנשימה ורגישות לאוויר אינו נקי.

ניקוי מזרונים בחדרה אחרי
ניקוי מזרונים בחדרה אחרי ניקוי

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מה היא קרדית אבק הבית

ניקוי מזרונים בחדרה חשוב ביותר עקב תופעת קרדית אבק הבית. יצור קטם זה למעשה מיקרוסקופי, החי בתנאי לחות ואבק באזורים ביתיים בלבד. לחות מעל 45% וטמפרטורה של 35 מעלות הוא המועדף עליה ולכן מקום מחייתו העיקרי הוא בריפודי הבית בא ישנו טמפרטורה טובה ולחות מתאימה בדיור לתנאי מחייתה. קרדית אבק הבית ניזונה מקשקשי עור מתים , כלומר תאי עור מיצורים חיים כמו בעלי חיים ובני אדם. הפרשותיה של הקרדית האבק נחשבות לאחד הגורמים העיקריים לתגובות אלרגניות בבני אדם. בישראל בשל הלחות הגבוה והחום הרב היא נפוצה מאוד, עיקר התפוצה שלה הוא באזורי שפלת החוף – שם יש לה את התנאיים הטובים ביותר להתפתחות. היא נמצאת פחות באזורים יבשים וקרים, אך גם שם ישנה תופעה טורדנית זו.

ניקוי מזרונים בחדרה לפני
ניקוי מזרונים בחדרה לפני

איזה מזרן מומלץ: נקי

לכל אחד יש דעה שונה לגבי איזה סוג מזרן יעשה את המיטה נוחה ביותר. יש אנשים שרוצים שהמזרן שלהם יהיה קשה, אחרים מעדיפים אותה רכה. קבוצה אחרת מחפשת משהו בין לבין. למעשה, כל אלה הן אפשרויות טובות.

עם זאת, מה שמשותף בין כל האנשים הוא שהמזרן שעליו הם ישנים צריך להיות נקי וללא אבק, חיידקים, אלרגנים ומזיקים אחרים. ולמה חשוב ניקוי מרונים בחדרה?

תחשבו על זה: כל הזמן שאנחנו ישנים על המיטה שלנו, כל הגוף שלנו נמצא במגע עם המזרן עצמו. אומנם יש סדין מעל אך אנו עדיין נחשפים ישירות לכל המזיקים: קרדית האבק, פשפשי המיטה ומזהמים אחרים שהפכו את המזרן שלנו לביתם.

שינה טובה יותר מובילה לבריאות טובה יותר, ותהליך ניקוי המזרונים שלנו בחדרה מתחיל קודם כל בשאיבת אבק יסודית להסרת לכלוך, אבק וקשקשי העור אחת לשבוע לפחות. ופעם בשנה את הכתמים וניקוי יסודי שאמור להפחית את מספר האלרגנים והמזיקים הזמינים כשמשפיעים על איכות השינה שלך תשאירו למקצוענים שיעשו זאת ללא רבב.

ניקוי מזרונים בחדרה בדרך שלנו

ניקוי מזרונים בחדרה של חברת SOS Clean דומה מאוד לניקוי ספות וריפודים אחרים והשוני הוא בחומרי הניקוי והחיטוי. למעשה, את הלכלוך אנו מנקים בעזרת טכנולוגיה הזרקה ויניקה אך את החיטוי אנו מבצעים בעזרת חומרי חיטוי על בסיס מי חמצן פעיל ושטיפה בקיטור. הסיבה לכך הוא מכיוון שנטרול קרדית אבק הבית כמו חיידקים ומזהמים אחרים, חומרי חיטוי אינם מספיקים ונדרש לחמם את המים מעל 65 מעלות חום.

סיבה זו, היא למה חשוב מאוד לבחור בחברת ניקוי כמו חברת SOS Clean שברשותה קיים ציוד מקצועי בטכנולוגיה של חימום המים עד 90 מעלות צלזיוס. ציוד זה בשילוב חומרי ניקוי מהשורה הראשונה אשר אינם מזיקים לבריאות הסובבים אותם, אינם מסוכנים לפעוטות או בעלי חיים – מבטיח לכם ראש בריא במיטה בריאה ותוצאות נהדרות בבחירת חברת ניקוי מזרונים בחדרה והסביבה.

שלבי הניקוי שלנו

  • שלב ראשון כמו בכל ניקוי גם אם מדובר על ניקוי ספות בחדרה או מזרונים הוא בבחינת הבד, סוג הריהוט, גיל הפריט, סוגי הכתמים ובחירת שיטת העבודה המתאימה.

לאחר אבחון כל אלו , נתחיל בטיפול ראשוני הכולל שאיבת המזרן משאריות תאי עור מתים, אבק, לכלוך ושאריות שיערות המצטברים גם דרך הסדינים.

בשלב הבא נתחיל בטיפול מפני כתמים. אם ישנן כתמים כגון דם או כתמי שתן – נרסס אותם נקודתית תוך שימוש במי חמצן פעיל המכיל 50%. במידה ומדובר בכתמי זיעה או שומן גוף בעיקר, נדלג על שלב זה. נרסס את המזרן בחומר ניקוי המפרק חלבונים על בסיס אינזימים. לרוב החומר מכיל רק 3-5 אחוז חמצן פעיל על מנת לדאוג לחיטוי מלא לכלל המזרן וניקוי כללי.

לאחר המתנה הנע בין 10-15 דקות, רוב כתמי השומן וזיעת גוף מתפרקים. נדרשת פעולה מכנית על מנת להחדיר את החומר עמוק יותר בין סיבי הכותנה ממנו עשוי לרוב המזרן. פעולת מכנית זו מפרקת גם את הכתמים הקשים יותר.

ניקוי מזרונים בחדרה מסתיים בפעולת השטיפה של המזרן. שלב זה הוא העיקרי בניקוי מזרנים מקצועי. צוותי הניקוי של חברתנו ישתמשו במכונת ניקוי ריפודים המזריקה מים בקיטור בטמפרטורה של 90 מעלות חום. בתוספת חומר הלבנה המכיל תרכובת סודיום אקוסטית לחיטוי והלבנה סופית תוך ייבוש המזרן.

צוותי הניקוי של חברת SOS Clean עוברים קורסים והדרכה ויישום בניסיון רב, ולמידה של מדע ניקוי המזרנים וערוכים לכל תרחיש אפשרי. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי מזרונים בחדרה של חברתנו אתם יודעים שתקבלו את השירות הטוב ביותר בעיר, וזה מובטח!

למה להזמין אותנו לניקוי מזרונים בחדרה?

  • אנו היחידים בחדרה אשר מציעים ניקוי מזרונים בהתחייבות מלאה על שמירת המזרן שלכם. על בריאותכם והסובבים שלכם, כולל חיות המחמד שלכם.
  • אנו מתחייבים חיטוי מלא של 99% מכלל החיידקים , קרדית אבק הבית ומזיקים אחרים.
  • אנו מתחייבים לעבודה יסודית, מקצועית ואמינה – כזו שתשאיר אותכם 100% שבעי רצון מהשירות שתקבלו.
  • אנו מחויבים להמלצות לקוחותינו ומבטיחים לחזור ולנקות את המזרן במידה וכתם חזר לאשר הניקוי שלנו.
  • אנו מציעים ללקוחותינו טיפים ושמירה נכונה לאחר ניקוי מזרונים בחדרה ללא עלות נוספת כך שלא יזדקקו לניקוי בזמן הקרוב.

חברתנו בעלת המלצות רבות, וזהו מעלה ראשונה עבורנו לשמור על לקוחות מרוצים. אנו מבצעים בקרה מלאה על צוותי הניקוי שלנו. לקוחותינו מקבלים שיחות לבדיקה על איכות השירות ותוצאות הניקוי. לקוחות אשר אינם מרוצים מהשירות שקיבלו, כספם מוחזר בחזרה או מקבלים ניקוי נוסף ללא תמורה כספית נוספת.

בחירה בחברת SOS Clean היא בחירה הנכונה עבורכם ואנו מחוייבים להוכיח זאת. זכות גדולה שתהיו לקוחותינו ואנו נשמח לקבל ממכם צלצול. הזמינו עכשיו ניקוי מזרונים בחדרה במבצע – חייגו עכשיו 0533006162

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות במרכז הארץ

סלון הבית הוא החדר החשוב ביותר בביתנו, בוא אנחנו עושים את רחוב הפעולות. בין אם זה צפייה בטלויזיה עם המשפחה לאחר יום עבודה עמוס ומעייף,

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בנתניה

תתפלאו אולי לדעת שהבילוי העיקרי שלנו הוא בחדר שינה, למעשה שליש מחיינו הוא שכיבה על המזרן. למרבה הצער, אומנם אנחנו מכסים את המזרן בסדינים ואף

קרא עוד »

ניקוי חלונות מקצועי

אחת מהמטלות היותר סיזיפיות בימינו בכל תחום הניקיון הינה ניקוי של חלונות, לרבות כשמדובר בחלונות גדולים ודומיננטיים בחלל. מדובר במשימה שהיא חשובה, לא רק במה

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר שמריהו

מחפשים ניקוי ספות בכפר שמריהו? הגעתם למקום הנכון. צוות SOS Clean יודע בדיוק מה אתם צריכים. לקוחותינו נהנים מניקוי המקצועי ביותר בתעשייה. תוך שימוש במכונות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם