ניקוי ספות בחדרה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בחדרה

יש לכם את הספה או הכורסה האהובים עליכם ואתם לא רוצים להיפטר מהם כי זה כמו נעל ישנה, שחוקה אבל נוחה מאוד על הרגל. האם יש אלטרנטיבה להחליף אותה במשהו חדש? בהחלט כן! כתמי אוכל, שומן, זיעת גוף ואבק יצטברו עם הזמן וילכלכו את הריפוד. שאיבת הספה באופן קבוע תעזור לזמן מה, אבל יגיע הרגע שכבר לא יהיה מנוס מלהזמין חברת ניקוי ספות מומלצת בחדרה אשר יכולים לבוא לעזרתכם.

הדגמה של ניקוי ספות בחדרה

תפקדנו ומטרתנו הוא הוא להחיות את הריהוט הנוח שלכם  להיות שוב נקי, אטרקטיבי ובריח של ספה חדשה. כאנשי מקצוע אמינים ומקצועיים – חברתנו SOS Clean ניקוי ספות במרכז משתמשת רק בחומרי ניקוי בטוחים לכם, ולבני משפחתכם ולחיות המחמד שלכם.

אנו מבצעים עבודה יסודית בכל חלקי הספה הכולל גב הספה, דפנות, משענת ידיים , כריות גב וכריות מושב כדאי לוודא שבכל הבד נקי, הצבעים מחודשים וללא כתמים.

חברתנו מבצעת כל סוגי העבודה באזור חדרה – ניקוי ספות עור גם ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים ואף ניקוי וילונות.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

איך עובדת שיטת ניקוי המקצועית שלנו

אנו מבינים את החשיבות  של ניקוי ספות בחדרה, בכדאי להבטיח ריפוד נקי מלכלוך וחיידקים. ולכן משתמשים בטכנולוגיה הטובה ביותר בתעשייה כדי להבטיח שתהיו מרוצים מהתוצאות אבל לא רק. אצלינו מבצעים בכל ניקיון גם חיטוי עמוק ויסודי רק בחומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה.

כך התהליך עובד:

  • ראשית כל נבקש מכל כבר בשיחת טלפון הראשונה לשלוח לנו תמונות על מנת לקבוע את סוג העבודה ולתת לכם הצעת מחיר אמיתית, הוגנת וללא הפתעות.
  • נתאם איתכם הגעה של אחד הצוותים המומחים שלנו לניקוי הריפודים שלכם בין אם זה עור או בד.
  • לצוותי הניקוי המקצועיים שלנו יש את כל הכלים להתמודד עם כל סוג של כתם וכל סוג של ריפוד. הם יאבחנו ויבדקו את הריהוט לפני תחילת העבודה בכדאי ליצור תוכנית ניקיון בהתאמה אישית. תוכלו כמובן חופשי לשאול שאלות לשביעות רצונכם המלאה.
  • לאחר האבחון וקביעת תוכנית העבודה הנכונה בהתאם לסוג הבד והכתמים – צוותי הניקוי המאומנים שלנו מתחילים בעבודה להסרת כתמים, והחזרת הצבע והחיית הריפודים.
  • בגמר סיום העבודה תקבלו בחזרה את הפריט שלכם שאת כל כך אוהבים – לא רק בריח טוב ונקי , אלה גם בריא ונקי מחיידקים.
ניקוי ספות בחדרה
ניקוי ספות בחדרה

מה עוד אנחנו מבטיחים בהזמנת השירות

שביעות רצון לקוחותינו עומד נגד עינינו כמעלה ראשונה בשרשרת הצלחת העסק שלנו ואנו מתייחסים ברצינות רבה לתהליך עבודה מסודר ויעיל להבטחת תוצאות ניקוי ספות בחדרה עד 100% לשביעות רצונכם. אנחנו גם מיודעים לבעיה בקרב האמונה באנשי מקצוע אשר מספקים שירותי בבית הלקוח ולאי אמינות לחלקם הגדול – וגם בתחום ניקוי הריפודים.

ולכן אנו מאמינים בחוקים שאותם אנו מיישמים והינה חלק מהם:

  1. הצעת מחיר תקבלו לפני תחילת העבודה ועוד לפני הגעה לבית הלקוח.
  2. רק בסיום העבודה אתם תשלמו לנו על ביצוע העבודה בהתאם לתיאום הציפיות ובהתאם למה שסוכם.
  3. לא אהבתם – לא שילמתם. אם העבודה לא כפי שציפיתם, תוכלו לא לשלם לנו עבור העבודה. אנו כמובן מבקשים מכם להיות איתנו הוגנים. ולבצע את הניקוי שוב ושוב במידה ואינכם מרוצים מהתוצאה.
  4. נקינו , הכל בסדר יצאתם מרוצים וכתם חדש התגלה – אל דאגה תוך שבועיים מיום הניקוי תהנו מ50% הנחה על ניקוי הספה.
  5. כל המחירים שלנו כוללים מע"מ כחוק.

מחיר ניקוי ספות בחדרה

אנו עובדים בשיטה קפדנית מאוד ולקוחותינו מבטיחים לעצמם ניקוי יסודי ועמוק תוך הקפדה בשימוש רק בחומרים מורשים בלבד. אי תשלום על ביצוע עבודה לא לשביעות רצון הלקוחות מבטיח לכם שקט נפשי וגורם סיכון עבורנו. לכן מחירי הוגנים בהתאם לסוג העבודה.

מחיר ניקוי ספות בחדרה מתחלק לניקוי ספות בד וניקוי ספות עור. כאשר טווח המחיר נע בין 100-129 ₪ למושב אדם. מושב אדם הינה לפי 60 ס"מ אורך כרית מושב.

כל לדוגמה במידה ומדובר בספת בד 3+2 המחיר הינה 490 ₪ ומחיר עבור אותה ספה מבד עור הינה 600 ₪. ההבדל נובע עקב עלות החומרים הגבוה לניקוי ספות עושיות עור.

תוספות – במידה ותרצו טיפול בהגנה מפני כתמים נוזליים או לכלוך עבור ספות מבד התוספת פר מושב הינה 30 ₪.

תוספת קרם לחות לספות עור – קרם זה נועד להחזיר לספת עור את הלחות לה היא זקוקה במיוחד אחרי ניקוי. לחות זו שומרת עליו לאורך זמן מפני סדקים וקרעים. העלות לטיפול בתוספת 30 ₪ למושב אדם

פריט לניקוימחיר לאחר הנחה
ניקוי ספת בד 2 מושבים250 ש"ח
ניקוי ספת בד 3 מושבים350 ש"ח
ניקוי ספת בד 4 מושבים420 ש"ח
ניקוי ספת בד 5 מושבים470 ש"ח
ניקוי ספת עור 2 מושבים300 ש"ח
ניקוי ספת עור 3 מושבים450 ש"ח
ניקוי ספת עור 4 מושבים520 ש"ח
ניקוי ספת עור 5 מושבים650 ש"ח
ניקוי כורסה100-250 ש"ח

תחזוקה לאחר ניקוי ספות בחדרה

הוכח כי ניקוי ספות בחדרה או בכל מקום אחר משפר את איכות האוויר בביתכם. עובש, אבק, טחב ואלרגנים אחרים יכולים לחיות בתוך הריפוד ומבלי לשים לב אליהם. ניקוי ספות מקצועי וקבוע יכול למנוע התפשטות המזהמים באוויר ובסופו של דבר למנוע מלהגיע לגופכם. גם כאשר הכתמים כבר אינם נראים, הספה כבר נקיה ועבר זמן מה מהניקוי האחרון חשוב לשמור על תחזוקה נכונה ולמנוע מהם להצטבר מחדש.

מיקרואורגניזמים אלו הם לדוגמה קרדית אבק הבית – אשר בשאיבה פשוטה מידי שבוע תצמצם את אוכלוסייתם לרמה מינימלית ותמנע מהם להתרבות. שאיבה זו ניתן לבצע עם שואבי אבק המתקדמים שקיימים היום כמעט בכל חנויות בישראל (דייסון, שיאומי). בעזרתכם תוכלו גם לבצע את השאיבה גם למזרונים שלכם ובכל למנוע ככך שאפשר מלהזמין ניקוי מזרונים בחדרה באופן מקצועי.

שירותים נוספים בחדרה

מחפשים ניקוי ספות במבצע? אנו נשמח להציע לכם מבצע כזה – בואו לשמור על הספות שלכם וגם על מזרונים בטיפול אחד. אנו נגיע לביתכם ונבצע ניקוי וחיטוי מקצועי למזרונים שלכם כך שגם עליהם תוכלו לישון טוב יותר.

ניקוי מזרונים אכן משפר את איכות השינה ומונע ממנו להיהרס בדיוק כמו הספות. אל תחשבו שהסדינים מגינים עליכם – אתם לא מבינים כמה אבק אתם נושמים.

חברתנו SOS Clean הינה חברה מובילה בניקוי ספות במרכז הארץ פרט ומתמחה גם בניקוי שטיחים. לנו ניסיון וידע רב בתחום הטקסטיל, חומרי ניקוי שונים והכשרה בתחום ניקוי הריפודים. אם הינכם רוצים לשמוע ולקרוא על המלצות –תוכלו להיכנס לדף הפייסבוק שלנו או לקרוא ביקורות של לקוחות בגוגל לעסק שלי. בחיפוש קל ופשוט ברחבי הרשת תמצאו מספר רב של לקוחות הממליצים על חברתנו.

שירותי ניקוי באזור חדרה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברעננה

היום כאשר מזמינים ניקוי מזרונים ברעננה יש מודעות רבה יותר לא רק להסרת כתמים, אלה גם לחיטוי מחיידקים וקרדית אבק הבית. לכן כאשר מזמינים חברת

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביהוד

מי שרוצה להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד חייב להכיר את השיטות השונות לניקוי מקצועי וניקוי חובבני. הכרת השיטות תעזור לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית –

קרא עוד »

ניקוי ספות בגבעתיים

ספות העשויות מבד נראות נהדר. הן מגיעות בשלל צבעים וסוגי בדים שונים – כותנה, פשתן ובדים סינטטיים איכותיים והן נעימות במיוחד. ובכל מה שקשור לניקיון

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברחובות

היי אורח/ת, שמי אלכס בעלי חברת SOS Clean החברה הגדולה והמדורגת ביותר בישראל בתחום ניקוי שטיחים. אם את/ה מחפשים ניקוי שטיחים ברחובות וזקוקים לשטיח שלכם

קרא עוד »

ניקוי ספות מחיר

מחיר ניקוי ספות בד או עור מקצועי לרוב מגיע לכמה מאות שקלים בודדים. ניקוי ספות עור מעט יקר יותר מספות בד. אך גם בספות בד

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם