ניקוי ספות בכפר שמריהו

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בכפר שמריהו

מחפשים ניקוי ספות בכפר שמריהו? הגעתם למקום הנכון. צוות SOS Clean יודע בדיוק מה אתם צריכים. לקוחותינו נהנים מניקוי המקצועי ביותר בתעשייה. תוך שימוש במכונות ניקוי מתקדמות וחומרים איכותיים. לא אהבתם – לא שילמתם!

כולנו מבלים שעות על ריפודי הספות שלנו בצפייה יומית בטלוויזיה, לימודים מול המחשב או סתם בילוי משפחתי עם חברים. הספות הם הפריט הבולט ביותר במרחב הסלון והמזמין בברכה לישיבה נוחה. אבל, מעטים יודעים שהריפוד נקי שלנו צובר טונות של אבק, לכלוך, אלרגנים, קשקשי עור מת ופרוות חיות המחמד שלנו. בכל פעם שאתם יושבים על הספות שלכם אתם משחררים כמות גדולה של חומרים מגרים לאוויר אותו אתם נושמים. זה יכול להפעיל תגובה אלרגית, לגרום לעייפות וסחרחורות. לעיתים, לסובלים מבעיות בדרכי הנשימה אף להתפתחות אסתמטית. אצלינו ב SOS Clean עושים שימוש בטכניקת ניקוי ספות בקיטור. אנו מבצעים גם חיטוי מהמזיקים הגרועים ביותר ולקוחותינו בכפר שמריהו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם בידיים טובות ומנוסות. אחריות שביעות הרצון שלכם מובטחת ב100%.

ניקוי ספות בכפר שמריהו לפני ואחרי
ניקוי ספות בכפר שמריהו לפני ואחרי

זמן קריאה משוער: 0 דקות

כל מה חשוב לדעת על חברת הניקיון

לקוחות רבים פונים לגוגל לחפש חברת ניקיון ולא בודקים לעומק את החברה לפני ההזמנה. אנו בהחלט לא נמליץ לכם להזמין כך את השירות. חברות רבות קיימות בתחום הניקיון ומציעות שירותי ניקוי ספות בכפר שמריהו ללא כל ניסיון וידע בניקוי הריפודים. קל לחשוב שהתחום אינו מצריך יותר מידי, אך לא כך הדבר.

ניקוי ריפודים הוא תחום מורכב ומצריך ידע בזיהוי בדים, ידע בחומרי ניקוי איכותיים וניסיון בטכניקת הניקוי עבור סוגי בדים שונים.

ישנם לא מעט מקרים כאשר ניגש לעבודה בלע מקצוע לא מנוסה. במקרה הטוב, זה יכול להיגמר בספה שאינה מתנקה כהלכה. ובמקרה הרע, ספה שנגמר לה נזק בלתי הפיך למרקם הבד, לצבעו ובמקרים גרועים יותר אף לנזק בקריעת הסיב.

על מנת שגם לכם זה לא יקרה, בדקו את ניסיון החברה. חיפוש פשוט על שם החברה בהוספת מילה "ביקורות" תחשוף עבורכם את ביקורות הלקוחות על החברה אותם אתם שוקלים להזמין. נעשה לכם את החיים קלים – תוכלו לקרוא על הביקורות שלנו מתוך "Google My Business".

היתרונות של ניקוי מקצועי

עלות רכישה ספה חדשה יכולה להיות גבוהה למדי. במיוחד אם הספות שלכם מעוצבות בול לחלל הסלון או הזמנתם בד במיוחד שאתם אוהבים. להיכנס לסבב בדיקות וחיפושים אחר ספה חדשה עלול להיות מעיק ומשעמם. לכן רצוי לשמור על הספה בצורה הטובה ביותר ככל האפשר. שואב אבק היא דרך מצויינת לתחזק את הספה, אך לא יהיה מן הנמנע להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית בכפר שמריהו אחת לשנה לפחות.

  • ניקוי מקצועי יאריך את חיי הספה, ויחזיר אותה לחיים כל פעם מחדש.
  • ניקוי ספה מקצועי כמו שאנו מבצעים, לא יחזיר את הכתמים הישנים לעולם.
  • אנו מבצעים הסרת כל סוגי הכתמים , גם המורכבים ביותר.
  • הבית שלכם הופך להיות בריא יותר בזכות ניקיון עמוק ויסודי.
  • צבעי הספה חוזרים לצבעם המקורי. ואתם יכולים לשכוח מהמראה הדהוי שלהם.
  • חיטוי הוא בלתי נפרד במיוחד בבתים עם בעלי חיים ופעוטות.

למה לבחור דווקא בנו

  1. חלון הגעה של עד שעה – אנו מעריכים את זמנכם. זו הסיבה שאנו מספקים לכם פרק זמן של שעה לכל היותר ולא חצי יום כמו חברות אחרות.
  2. סביבת עבודה מסודרת ובטוחה – אנו נזיז את הריהיטים, שטיחים וכל מה שיכול להפריע לעבודה בטוחה עבורכם ועבורנו. נמגן את הרצפה בעת הצורך.
  3. בדיקה ואבחון – ניקוי בקיטור של ספות בד דורש תשומת לב יתרה מאשר כל ריפוד אחר. אנו נבדוק ממה עשויה הספה (סוג הבד), גיל הספה, ומורכבות הכתמים. אנו נענה על כל שאלה  שיש לכם בנוסע לתהליך הניקוי.
  4. מחירים מראש – אנו תמיד סוגרים את המחיר מראש ובלי הפתעות. בלי טריקים ובלי שטיקים.
  5. בדיקה איכות העבודה – אנו תמיד מוודאים מול הלקוח למחרת ביצוע העבודה לשביעות רצון הלקוח.
  6. חומרי ניקוי ירוקים – כל החומרי ניקוי שלנו בטוחים לשימוש ואינם פוגעים לא בבעלי החיים ובטח לא בילדים ופעוטות!
  7. ניסיון – חברתנו בעלת 7 שנות ניסיון בארץ ומעל 10 שנות ניסיון בחו"ל בניקוי שטיחים וריפודים.

ניקוי ספות בכפר שמריהו – הסרת כל סוגי הכתמים

לכל כתם יש את החומר הייעודי עבורו. לנו יש את הכלים להתמודד עם כל סוגי הכתמים. ואנחנו לעולם לא נוותר לעצמינו בניסיון להעלים את הכתם לצמיתות.

חברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי כל סוגי הכתמים, גם כאלו הנחשבים למורכבים ביותר. כמו כתמי יין, קפה, תה וצבעי מאכל. אחד הכתמים הבעייתיים ביותר לניקוי הם כתמי שתן וצואה. כתמים אלו נבדלים בין אם נעשו מחיות המחמד או מבני האדם. כתמי שתן של חתול לדוגמה נחשב חמור יותר מכתמי שתן של הכלב.

אחת הבעיות בכתמי שתן הינה הריח. שתן במצבו המקורי נטול ריחות לגמרי. חיידקים על הספה מפרקים מולקולות חלבונים למולקולות אמוניה ובכך נגרם ריח חריף המפריע לנו מאוד. נטרול ריחות שתן והסרת הכתמים מתבצע באמצעות חומר מיוחד המנטרל השפעת האמוניה. החומר תוכנן כך שהוא עוטף את המולקולות ומנטרל את השפעתם.

כתמי קפה ותה לדוגמה מכילים תיאנין, מה שגורם לחמצון הבד וכתם בעייתי מאוד. טיפול מהיר בחומרי נוגדי חמצון המיועדים לכתמי תה וקפה יעלים את הכתמים כלא היה.

כתמי יין – וכתמי צבעי מאכל הקיימים במשקאות מוגזים למיניהם, מטופלים בחומר ניקוי המנטרל השפעת צבע מאכל. השפעת החומר גורמת לצבע המאכל להתנדף ובכך פשוט מעלימה את הכתם.

שירותים נוספים

אנו מתעסקים כבר שנים בניקוי סלונים בבית הלקוח. זה מתחיל אחת מניקוי ספות , כורסאות וכיסאות אך לא רק. חברתנו מתמחה גם בניקוי הוילונות שלכם, את כל הסוגים. אנו מפרקים במקצועיות את הוילונות ומנקים אותם במפעלנו, ומחזירים לכם אותם כמו חדשים.

אחד הפתרונות הנוספים שאנחנו מציעים ללקוחות בכפר שמריהו הוא ניקוי שטיחים במפעל. כל שטיח הוא עולם ומלאו בדיוק כמו הספות. ולכן, נדרש גם פה – חברה אשר יודעת בדיוק מה היא עושה.

לנו יש כל הניסיון ולא נתקשה להוכיח לכם אותו גם אם מדובר על ניקוי המזרונים שלכם בבית.

אתם יכולים ליהנות מהנחה גבוה פר פריט, במידה ואתם מזמינים מספר פריטים רב יותר לניקוי. ולנו יהיה משתלם לעשות עבודה גדולה יותר ואתם בהחלט תהנו מזה.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בפתח תקווה

אנו בחברת SOS Clean נותנים שירות בכל רחבי מרכז הארץ וכחלק מכך מעניקים גם שירות ניקוי ספות בפתח תקווה והסביבה. מחיר הניקוי שלנו הוגן ואנו

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם