ניקוי וילונות ברמת השרון

קצרים בזמן? חייגו 053-3006162 או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי וילונות ברמת השרון

מחפשים ניקוי וילונות ברמת השרון? הגעתם לחברה המדורגת ביותר בגוגל בתחום זה. חברתנו מתעסקת במתן שירות לניקוי וילונות בכל מרכז הארץ. אנו היחידים בתחום שמתחייבים לתוצאות, לא אהבת – לא שילמת! רוצים לדעת הכל על התהליך? לפניכם מאמר מושקע שנכתב עבורכם. אנחנו זמינים בוואטסאם ובנייד לכל שאלה.

הווילון הוא פריט דקורטיבי הזוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. היום כמעט בכל סלון בישראל ניתן למצוא וילונות, ומובן מאוד למה – הם מוסיפים טאצ' עיצובי לבית, יחד עם האפלה של קרני השמש החזקות הנפוצות בישראל, ומשרים אווירה נעימה וביתית.

אך יחד עם זאת, וילונות זקוקים לתחזוקה ולניקיון שוטפים, ורצוי שאלו ייעשו ע"י המומחים בתחום. חברתינו מבצעת ניקיון לכל סוגי הווילונות – וילונות קפלים, סרטי כיווץ, רינגים, וילונות רומאים, סאן סטריפ pvc, וילונות רשת, וילונות האפלה, ועוד.

בנוסף, חברתינו מבצעת תיקונים קלים הכוללים החלפת מנגנונים למסילות, החלפת חוטים לווילונות רומאים, ותפירת לולאות. אנו עובדים בבית הלקוח, בבית העסק, ואיפה שתרצו! בין לקוחותינו תוכלו למצוא עסקים במגזר הציבורי והפרטי, בתים פרטיים ודירות, משרדים, בתי ספר, בתי מלון, ועוד.

וילונות – מה התפקיד שלהם

לווילונות בבית יש מספר תפקידים עיקריים.

  • הלבשת הבית – וילונות משרים אווירה יוקרתית, חמימה, וביתית. מעצבי פנים רבים כוללים בתוכנית העיצוב של הבית ווילונות, והם זוכים לפופולריות רבה הן בבתים פרטיים ודירות והן בעסקים מסוגים שונים.
  • הגנה על הבית – מפני אבק, פיח, ריחות, ועוד (בדומה לפעולת המסנן), כאשר הווילון מהווה מעיין חסם בין האוויר שבחוץ, המושפע באופן קבוע מתנאי מזג האוויר והסביבה, לבין הבית.
  • הגנה מפני השמש – האפלה, הגנה מפני סנוור, ועוד. תפקיד חשוב במיוחד במדינה מוארת כמו ישראל.

וילונות זקוקים לניקיון אחת לשנה, ולא יאוחר משנתיים. וילון שאינו מתוחזק כראוי עשוי להיחלש עם הזמן בעקבות אבק ש"מכרסם" בו. מסיבה זו קיימת חשיבות רבה של תחזוקה וניקוי וילונות ברמת השרון

ניקוי וילונות ברמת השרון שאלות ותשובות

למה חשוב לתחזק ולנקות את הווילונות בבית?

וילונות, בדומה לפריטי דקורציה שונים הנמצאים בבית ועשויים מבדים, סופחים וסופגים אליהם אבק, כתמים, ועוד. בכדי שהאבק לא "יכרסם" בווילון ויהרוס אותו, חשוב לבצע ניקוי וילונות ברמת השרון אחת לשנה ועד שנתיים, ולהסיר ממנו שאריות אבק בלתי רצויות.

מהי השיטה שבאמצעותה אתם מנקים את הווילונות?

ניקיון וילונות היא מלאכה המצריכה ידע רב והבנה בטקסטיל ובסוגי בדים שונים. לדוגמה, בדים טבעיים דורשים תחזוקה מיוחדת, וניקוי לא מקצועי עשוי להסב להם נזק רב. באמצעות מכשור נכון ובתוכניות כביסה מיוחדות לבדים עדינים, אנו מנקים את הווילון בצורה שלא גורמת נזק לסיבי הבד ושומרת עליו נקי ומתוחזק כראוי.

האם אתם מבצעים ניקיון לכל סוגי הווילונות?

אנו מבצעים ניקיון לכל סוגי הווילונות, מכל הסוגים ובכל הגבהים. עלות הניקיון משתנה בהתאם לגובה הווילון ובהתאם לסוג הבד וסוג הניקיון שנבחר עבורו. הלקוח יעודכן בסוג הניקיון ובעלות השירות, ובמידה ונציגינו לא ידעו לתת את המידע המדויק הם יגיעו אל בית הלקוח למדידה ותמחור במקום. בכל שלב שהוא תוכלו לשלוח הודעת ווטספ לנציג מטעמינו, שיאשר את ההזמנה ויקבע מועד לפירוק וניקיון של הווילון.

מחירון ניקוי וילונות ברמת השרון

מחיר של ניקיון ווילונות מחושב לפי מטר רץ, ותלוי בסוג הבד של הווילון וגובהו. העלות של השירות נעה בין 160 ₪ ועד 250 ₪, כולל מע"מ.

מחיר לניקיון של ווילונות רומאים תלוי אף הוא בגודל ובסוג הבד של הווילון, והוא נע בין 250 ₪ ועד 350 ₪, כולל מע"מ.

ניקיון של ווילון PVC סאן סטריפ נע בין 300 ל-450 ₪ ליחידה, כולל מע"מ.

למה שתבחרו דווקא בנו

חברתינו חרטה על דגלה שירות ואיכות ללא פשרות, וניקיון ווילונות היא מלאכה שאנו לוקחים מאוד ברצינות. חשוב לנו להציע לכם את שירות ניקיון ווילונות מקצועי וברמה הגבוהה ביותר.

אז למה שתבחרו דווקא בנו? משום שאנו מתחייבים להעניק לכם את השירות האיכותי, המהיר, והמקצועי ביותר, ולהתייחס ברצינות ובקפידה לכל תלונה, אם תתקבל, מטעמכם. במידה ויצאה טעות תחת ידינו, נדאג לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי, תוך מתן אחריות על השירות הניתן.

SOS Clean – חברת ניקוי וילונות ברמת השרון

Sos Clean היא חברת ניקוי וילונות ברמת השרון. החברה יודעת לטפל בדרישות ובבקשות מיוחדות של הלקוח, כמו החזרה מוקדמת של הווילונות מהיום למחר, ועוד.

 אנו בוחנים את הבקשות המגיעות אלינו ברצינות, ועושים את כל המאמצים האפשריים על מנת לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב והמקצועי ביותר, תוך שימת דגש ולב אל הבקשות והדרישות המיוחדות של כל לקוח ולקוח.

בין לקוחותינו ניתן למנות את שגרירות בריטניה, משרדי הייטק שונים, בתי ספר, בתי מלון, בתים פרטיים ודירות, חברות ניהול, וחדרי לובי של מגדלי מגורים שונים.

לסיכום

אז איך זה עובד? על מנת להזמין ניקוי וילונות ברמת השרון ולקבל שירות מטעמנו יש להתקשר למוקד ההזמנות. נציג שלנו ישמח לשוחח איתכם ולהעניק לכם את כל האינפורמציה החשובה על תהליך התחזוקה, הטיפול, והניקיון בווילונות שלכם, הכולל גם פירוט על עלות השירות.

לאחר שיגיעו לפרק ולקחת את הווילונות שלכם, הם יחזרו אליכם מגוהצים ונקיים, ממש כמו שחלמתם. נציג מקצועי של החברה יגיע אליכם עם הווילונות ויתקין לכם אותם.

תיהנו!

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בקריית אונו

שטיח איכותי במראה אלגנטי ויוקרתי מקנה מראה מכובד ואיכותי והוא התכשיט הכי יפה בבית. הוא מקשט את הרצפה בסלון ובחדרים ומהווה מקור לגאווה לכל דיירי

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בגבעתיים

אם אתם מחפשים חברת ניקוי מזרונים בגבעתיים אתם חייבים לדעת איך לחפש את החברה הנכונה. אתם צריכים לשלוט בשאלות הנכונות ולעשות סקר שוק כמו שצריך.

קרא עוד »

תיקון קנטים בשטיחים

שטיחים עבודת יד הם אומנות. לעיתים העתיקים שביניהם מקוריים ואין להם עוד תחליף. אנו מפתחים אליהם רגש וזריקתם גם אם הערך שלהם כבר לא גובהה

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בנתניה

תתפלאו אולי לדעת שהבילוי העיקרי שלנו הוא בחדר שינה, למעשה שליש מחיינו הוא שכיבה על המזרן. למרבה הצער, אומנם אנחנו מכסים את המזרן בסדינים ואף

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

07-78038986

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם