ניקוי מזרונים בגבעתיים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בגבעתיים

אם אתם מחפשים חברת ניקוי מזרונים בגבעתיים אתם חייבים לדעת איך לחפש את החברה הנכונה. אתם צריכים לשלוט בשאלות הנכונות ולעשות סקר שוק כמו שצריך. חברות רבות מציעות שירותי ניקוי אלו, אך רובן לא מתמחות לעומק בטכניקות ניקוי מזרונים ואינם נותנים דגש אמתי להסרת ריחות, וקטילת מזיקים וחיידקים כמו למשל קרדית אבק הבית המסוכנת לבריאותנו.

ניקוי מזרונים מקצועי אורך זמן, מהסיבה הפשוטה שנדרש להשתמש במספר חומרים שונים שלא יכולים להתערבב יחד. לכל חומר יש את ההשפעה הייחודית שלו על המזרן שלכם, ולכן נדרשת גם המתנה בין השרייה להשריה.

בסופו של יום סדינים מכסים את המזרן ולכן המשמעות של הסרת כתמים פחות קריטית כמו העניין הבריאותי. ולשם כך, נדרש ציוד מתקדם ולא פשוט על מנת לבצע שאיבה חזקה, נטרול חיידקים בעזרת קיטור וכוח הזרקת מים חזק לחדור מבין שכבת הריפוד העבה ולשטוף ביסודיות לעומקו ולרוחבו של המזרן.

רוצים לדעת כמה עולה ניקוי מזרן זוגי בגבעתיים?

רוצים לדעת מתי יודעים שהגיע הזמן לניקיון יסודי?

רוצים לדעת איך מתבצע הניקיון ועם איזה חומרים?

כל זאת ועוד בהמשך הכתבה. המאמר נכתב ע"י אלכסנדר הרץ מומחה לניקוי בדים וריפודים. בעלת וותק רק שנים ובעלי חברת SOS Clean.

ניקוי מזרונים בגבעתיים לפני ואחרי
ניקוי מזרונים בגבעתיים לפני ואחרי

זמן קריאה משוער: 5 דקות

טיפים לבחירת חברת ניקוי מזרונים בגבעתיים

בדקו את ההמלצות על החברה – איך הכי טוב לדעת על החברה אם לא לבדוק עליה המלצות? חברות רבות פשוט מפנות אליכם לקוח או שתיים שימליץ על הביצוע. במקרים אחרים שולחים לכם תמונה נבחרת של "ניקוי לפני ואחרי". לפעמים תראו בדף האתר על "לקוחות שממליצים" מבלי לציין שום מקור אמין. אתם לא טיפשים ובטח מבינים שנורא קל לזייף ביקורות בודדות.

אז מה כן אני ממליצים? העתיקו את שם החברה ורשמו עליה בגוגל, לרוב חברה אמינה בעלת מוניטין תחזיק כרטיס לקוח עסקי ב"גוגל לעסק שלי" זה אותו חלון בצד עם דירוג הכוכבים המוכר. למעשה, שם אין לבעלת העסק שום דרך לזייף ביקורות וכל אחד יכול להשאיר חוות דעת שלילית או חיובית. דרך נוספת לחפש ביקורות בפייסבוק. חברה אמינה תחזיר חוצץ ביקורות ולא תסתיר אותו.

בדקו עם איזה ציוד החברה עובדת – עם כל הכבוד לבעלי מקצוע, לפעמים מה שעושה את ההבדל הוא לא רק הניסיון , אלה גם הכלים שעומדים לרשות המנקה. במקרה של ניקוי מזרונים בגבעתיים, יש לכך אפילו חשיבות עליונה. ציוד מתקדם ומקצועי לניקוי ריפודים חייב להכיל דוד חימום להרתחת המים. בדיוק כמו שיש במדיח כלים ובמכונת כביסה.

 ללא חימום המים לטמפרטורות גבוהות לא מתבצעות שתי תהליכים חשובים ביותר הקשורים לניקוי יסודי:

 1. השמדת חיידקים.

 2. פירוק שומנים/שמנים, ובמקרה גם של מזרן נטרול קרדית אבק הבית!

בדקו באיזה חומרים מתבצע הניקוי – חברתנו SOS Clean מבצעת את הניקוי עם 3-4 חומרים שונים הגעת תוצאות הטובות ביותר בארץ. בהתחייבות ובאחריות.

  1. מסיר כתמים על בסיס אנזימים לפירוק רכיבים אורגניים על בסיס חלבונים: זיעה, שומן גוף, שתן, דם, צואה, רוק, הפרשות גוף ועוד..
  2. חומר מחטא על בסיס מי חמצן פעיל עד 50% לצורך חיטוי עמוק ויסודי, הסרת כתמים קשים וישנים: שתן, צואה, דם ועוד..
  3. מלבין אופטי על בסיס נתרן גופרתי , להבנת בדים טבעיים מבלי לגרום נזק אאו המשחה של הבד. משמש בשם השטיפה של המזרן.

ניקוי מזרונים בגבעתיים בשיטה שלנו

חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי מזרונים בגבעתיים בשיטה ייחודית שפיתחנו לאורך שנים של ניסיון. ידע בחומרי ניקוי שעושים את העבודה ואסטרטגיה נכונה. בשילוב הפן האנושי והטכנולוגי אנו מגיעים לתוצאות שלקוחות משבחים.

וכך למעשה זה עובד:

  1. בשלב הראשון אנו מגיעים לבי הלקוח ומכינים את סביבת העבודה.
  2. אנו בוחנים את סוגי הכתמים, גיל המזרן, סוג המזרן ומתאמים ציפיות ובוחרים את שיטת הניקוי.
  3. בשלב הראשון אנו נרסס את המזרן בחומרי ניקוי לניקיון כללי: כתמי זיעה, שומן גוף, יין, קפה, קולה וכו'.
  4. בשלב הבא לאחר המתנה של 10-15 דקות נרסס שנית את המזרן בחומרי ניקוי להעלמת כתמי מים (כתמים צהובים שנגמרו כתוצאה משתן, זיעה או ניסיון ניקוי כושל). שלב זה גם מחטה את המזרן .
  5. לאחר המתנה נוספת נבריש היטב את המזרן להחדרת החומר עמוק יותר לסיבי המזרן ונעבור לשלב הסופי.
  6. בשלב זה נוסיף חומר ייעודי לשטיפת מזרנים המבצע נטרול ריחות, ומלבין את המזרן תוך כדאי הייבוש. שלב זה נקרא הזרקה-יניקה ומתבצע על ידי מכונה מקצועית תוך הזרקת מים בלחץ בטמפרטורה 90 מעלות חום. במקביל אנו שואבים את המים עם הלכלוך למיכל המים המלוכלים.
  7. ייבוש המזרן וסיום. בתהליך ניקוי זה דאגנו למספר דברים: נטרול ריחות, הסרת כתמים, השמדת קרדית אבק הבית וחיטוי מלא.

מתי הגיע הזמן להזמין חברת ניקוי מזרונים?

אם הינכם סובלים מתסמינים לא מוסברים במהלך הלילה: שיעולים, גודש באף, עיניים אדומות, כאבי ראש, סחרחורות, קוצר נשימה – אתם חייבים להזמין חברת ניקוי מזרונים בגבעתיים.

למעשה, אלו הם סימפטומים שאחראית עליה קרדית אבק הבית. כמובן ניקוי המזרן אינו תחליף לייעוץ מקצועי עם רופא. אך אם ניסתם כבר הכל ועדיין יש אלרגיות לא מובנות מהם אתם סובלים הגיע הזמן לנקות את המזרן.

סיבה נוספת כמובן לניקוי מזרן – היא ריחות רעים. אם המזרן אינו מריח טוב, ונידף ממנו גם אם מעט ריחות רעים זה עלול להשפיע על איכות השינה שלכם. מומלץ להזמין חברת ניקוי מזרן בבעתיים על מנת לנקות ולנטרל את הריחות.

סיבה נוספת וחשובה היא במידה ונגרם נזק כמו פליטת תינוק או שתן של חיות – מומלץ להזמין במהירות חברה המתמחה בהסרת כתמים אלו, כי הזמן הוא המרכיב המכריע אם הכתם ישאר או לא.

מחיר ניקוי מזרונים בגבעתיים

כל המחירים כולים מע"מ, נטרול ריחות, הסרת כתמים וטיפול בקרדית אבק הבית.

תיאור פריט לניקוימחירצד נוסף
ניקוי מזרן יחיד25050
ניקו מזרן זוגי עד 1.435080
ניקוי מזרן זוגי עד 1.6 מטר380100
ניקוי מזרן זוגי עד 1.8 מטר400120

שירותים נוספים בעיר גבעתיים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בנתניה

אם הגעתם לפוסט זה – סימן שגם אתם אוהבי שטיחים ניידים בבית. הוא מקנה לנו אווירה חמימה בתקופות החורף, מוסיף המון צבע ונעימות לסלון או

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחדרה

אנשים לא מודעים לכך, אבל יש חשיבות רבה בבחירת חברת ניקוי שטיחים כאשר מחפשים אחת כזו בחדרה. לפני בחירת חברת ניקיון חשוב שתדעו את שיטות

קרא עוד »

ניקוי כתמי זיעה ושומן גוף

לפעמים נראה לנו שאנחנו פשוט לא מפסיקים להזיע. גם כשהקיץ כבר מאחורינו ואני מתרווחים על הספה, מתכסים בשמיכת הטלוויזיה פתאום אנחנו מרגישים שזה קורה. זה

קרא עוד »

ניקוי ספות ביהוד

אם הגעתם לעמוד זה, סימן שהדבר אינו מקרי וגם אתם חושבים כבר תקופה ארוכה על מצב הספות שלכם. בין אם זה כתם אחד או כתמים

קרא עוד »

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם הטרנד שנמשך הכי הרבה זמן. הם פופולאריים במיוחד בקרב אוהבי השטיחים וכמעט כל בית שני בישראל שיש לו שטיח, יעדיף שטיח שאגי.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם