ניקוי שטיחים ברמלה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של חמימות ונעימות. אך בשנים האחרונות ייעוד השטיח הפך גם לפריט עיצובי משמעותי במיוחד בסלון הבית. ולכן, תחזוקה נכונה של השטיחים חייבת להתבצע במידה ורוצים לשמור על היוקרה ועל היופי שהם מעניקים. אחרת, השטיח יהפוך להיות מוזנח, יראה דהוי וחסר אסתטיות. ועל כן, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ברמלה אם אתם מאזור זה.

סיבה נוספת שחשוב לנקות שטיח, הוא ששטיח נקי מחזיק מעמד זמן רב יותר. וחוסך כסף רב ברכישת שטיח חדש. שאיבת שטיח אומנם שואבת את האבק. אך היא אינה מספיקה להתמודד עם החול המצטבר עם השימוש הרב שאנו עושים. חול הוא האויב מספר אחד של השטיחים. חיכוך הסיבים בו, גורם לו להישבר והורס את השטיח.

חברתנו SOS Clean הינה חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות וריפודים בעיר רמלה. אנו מבצעים גם ניקוי שטיחים מקצועי במפעל הקרוב לרמלה. מה שלא רק יחזיר את השטיח למראהו המקורי, הוא גם יטפל בהצטברות החול והאבק. מה שישמור עליו לשנים רבות יותר.

https://youtu.be/ldn8xsxKU8U

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מדוע עוד חשוב לבצע ניקוי שטיחים ברמלה

גם מהבחינה הבריאותית, שטיח נייד שאינו עובר תהליך ניקוי מקצועי הכולל חיטוי אחת לשנה לפחות, אינו בריא לאיכות חיים. למעשה, מחקרים מוכיחים שהשטיח הוא הפריט הכי מלוכלך בבית. אנו מתהלכים עליו עם נעליים ואחרי זה ילדינו משחקים עליו. ולכן, החשיבות של ניקוי וחיטוי השטיח הוא מעלה ראשון בסולם החשיבות עוד לפני ניקוי הכתמים.

אחת הדרכים שניתן להבחין מיד בשטיח נקי ברמלה, הוא האוויר הנעים שמרגישים פתאום בבית לאחר ניקוי שטיחים מקצועי. הסיבה לכך ששטיח מסריח הוא היווצרות חיידקים המפרקים מולקולות אורגניות שמגיעים לשטיח ומפרישים ריחות לא נעימים. אלו, לא רק ריחות לא נעימות – אלו גם סכנות בריאותיות של ממש.

אחת המזיקים המוכרים ביותר שניתן למצוא בכמות אדירה בשטיח שלנו – הוא קרדית אבק הבית. זהו יצור זהיר מיקרוסקופי החיי בלהקות גדולות של מיליוני פריטים. גלילי צואה של הקרדית הוא הגורם האלרגני מספר אחד בישראל. והוא אחראי ישיר לתופעות של: נזלת, כאבי ראש, עיניים דומות ובמקרים קיצוניים לאסטמה.

ניקוי שטיחים מקצועי ברמלה – יעניק לכם השמדה עד 99.9% מכל המזיקים כולל הסרת כתמים מלאה. יחסית להוצאה זניחה של סכום כסף בכל שנה, אתם שומרים על בריאותכם, בני משפחתכם וחיות המחמד שלך וזה שווה את זה…

שטיחים מתייבשים לאחר ניקוי מקצועי במפעל
שטיחים מתייבשים לאחר ניקוי מקצועי במפעל

איך כדאי לנקות את השטיח

כאשר מדובר על שטיחים מקיר לקיר, אין את היכולת לפרק את השטיחים ולנקות אותם במפעל. ולכן, האופציה היחידה שעומדת בפניכם היא לנקות את השטיח באמצעות מכונה מקצועית בשיטת ההזרקה ויניקה. בעל מקצוע ירסס את השטיח בחומרי ניקוי וחיטוי, יבצע קרצוף, ושטיפה של סיבי השטיח. התוצאה במקרה ובעל המקצוע בא עם מכונה מקצועית מתקדמת היא הסרה של 90% מהכתמים וחיטוי חלקי בלבד. אין אפשרות אמיתית להתמודד עם החול שהצטבר, ורק חלקו ישאב מהשטיח.

אך לא כך במקרה של שטיח נייד. שטיחים ניידים הכוונה על כל סוגי השטיחים אשר לא מודבקים לרצפת הבית. הם מגיעים בגדלים שונים, בממוצע בין 4-6 מ"ר אך לא יותר מ 3X4 מטר, כלומר 12 מ"ר. שטיחים אלו מומלץ לנקות באמצעות הזמנת חברת ניקוי שטיחים ברמלה, אשר תאסוף את השטיח שלכם ותנקה אותו במפעל. והסיבות לכך רבות מאוד ביחס לניקוי ביתי.

יתרונות ניקוי שטיחים ברמלה במפעל

היתרון הבולט ביותר עבור ניקוי שטיחים ברמלה כאשר שולחים את השטיח לניקוי במפעל, הוא בתוצאה הסופית. שטיחים במפעל משמע מכונות ניקוי מתקדמות ביותר המותאמות לסוגי שטיחים שונים ולתוצאות אופטימליות. אך לא רק ניקוי, גם החיטוי שמתבצע לשטיח הוא ברמה הגבוהה ביותר.

יתרון בולט נוסף הוא הוצאת כל החול, הלכלוך המוצק ופירורי אוכל למיניהם שמתנקה על ידי ניעור השטיח במכונה ייעודית לטובת זה.

שלבי ניקוי השטיח במפעל

  1. ניקוי שטיחים ברמלה שנכנסים למפעל עוברים בקרה קפדנית לסוגי הכתמים, סוג השטיח, גיל השטיח על מנת להתאים עבורו את הניקוי לו הוא זקוק בהתאמה אישית. הוא מצולם ונרשם במערכת.
  2. שלב זה הזכרנו בפסקה הקודמת והוא ניעור השטיח כהכנה לניקוי.
  3. לאחר ניעור השטיח מתחילים לטפל בחיטוי שלו. הוא נטבל בבריכת חומרי ניקוי ויחטוי החודרים לכל סיבי השטיח ב100%. השרייה של חומרי הניקוי והחיטוי מבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים, הבקטריות וקרדית אבק הבית
  4. לאחר ניעור השטיח מתחילים לטפל בחיטוי שלו. הוא נטבל בבריכת חומרי ניקוי ויחטוי החודרים לכל סיבי השטיח ב100%. השרייה של חומרי הניקוי והחיטוי מבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים, הבקטריות וקרדית אבק הבית.
  5. ישנם שטיחים עם כתמים לא שגרתיים, כגון שתן, קפה שנשפך, תה, צבע ועוד. ניקוי בחומר בודד אינו יצליח להוריד את הכתמים. ולכן, נדרש טיפול נקודתי בכתמים מסוג זה, מה שמתרחש במפעל.
  6. לאחר טיפול בכתמים ספציפיים ובשאר השטיח, חומרי הניקוי מרככים את הכתמים. נדרש לבצע קרצוף לשטיח על מנת להחדיר את החומר היטב בין שיערות השטיח ולשחררו מהסיבים.
  7. בשלב הבא, השטיח נכנס למכונה מתקדמת לניקוי השטיחים בא מוזרק מים בלחץ מבצע קרצוף נוסף ושטיפה יסודית. השטיח נקי לחלוטין במראה כמו חדש ויריח מצויין. כל מה שצריך זה רק לייבש אותו.
  8. שלב סופי בניקוי שטיחים – השטיח נכנס לסחיטת המים ונתלה לייבוש בתנאי מזג האוויר המתאימים לייבוש מהיר ובריא לשטיח. הוא מבושם, נארז ונשלח בחזרה אל בית הלקוח ברמלה.

תחזוקה נכונה של השטיחים

כאשר אינכם יודעים מאיזה סיב עשוי השטיח , אנו לא נמליץ לכם לעולם לנקות את השטיחים שלכם לבד. היות ואתם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לשטיח שלכם.

אם הנכם בטוחים שמדובר בשטיח סינטטי זול ופשוט תוכלו לנקות אות בעזרת מעט נוזל כלים ומטלית נקייה עם מים.

אם ישנו כתם שתן המדיח בריח רע – חומץ לבן בערבוב 1:2 לטובת מים יפתור לכם את הבעיה. רוצים לקרוא עוד איך מנקים שטיחים לבד – לחצו כאן.

תחזוקה נכונה של ניקוי שטיחים ברמלה היא קודם כל בשאיבת השטיח על בסיס שבועי. אם ברשותכם בעל חיים במשאיר שיערות רבות מומלץ אף לבצע את השאיבה בתדירות כפולה ומכופלת.

טיפ לסיום – בצעו שאיבת השטיח גם מצידו השני , כלומר החלק שפונה לריצפה. הפכו את השטיח למספר ימים ושאבו שנית.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בגני תקווה

אם גם הספה שלכם כבר לא נראית מיליון דולר, זה כנראה הסיבה שאתם מחפשים ניקוי ספות מקצועי בגני תקווה והסביבה, במחיר הוגן כמו שכולנו ישראלים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בשוהם

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בשוהם? טוב שהגעתם לחברתנו SOS Clean. אנו בחברה דוגלים במצוינות בלבד. אצלנו תקבלו את השטיח שלכם בחזרה כמו חדש, אחרי ניקוי

קרא עוד »

ניקוי ספות בד קטיפה

בחירת ספות מרופדות בבד קטיפה היא בחירה בהצהרת סגנון נועז בחלל הסלון – אי אפשר להתעלם מהברק הרך, הצבע העשיר והאלגנטיות של הקטיפה. אך הבולטות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם