ניקוי שטיחים בראש העין

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי השטיחים יעידו ששטיח הם הפריט עם הנוכחות הדומיננטית ביותר בעיצוב הבית. בין אם יש לכם שטיחים מטעני עיצוב או מטעמי נוחות. הם ללא ספק מוסיפים לנראות הבית. שטיחים ניידים לרוב משמשים אותנו בסלון הבית או בחדרי שינה ומקנים חמימות ואלגנטיות למראה הרצפה. אך מה קורה אחרי שנה של שימוש יומיומי? שטיחים הם הפריט הנמוך ביותר בבית ולהבדיל משטיפת הרצפה תחזוקתם אינה קלה כמו שחושבים. שאיבת השטיח אומנם עוזרת לשמור עליו ולא לעלות אבק, אך אם רוצים לשמור על בריאות הבית ובריאות השטיח אתם חייבים לבצע ניקוי שטיחים מקצועי בראש העין. את הניקוי כדאי לבצע אחת לתקופה אם אתם גרים באזור זה ובכך לשמר את השטיח לאורך זמן.

ניקוי שטיחים בראש העין – הדגמה במפעל

 רוצים לדעת איך? המשיכו לקרוא. במאמר זה תקבלו טיפים על תחזוקה נכונה של ניקוי השטיחים בראש העין. איך לבצע ניקוי מקצועי, במפעל או להזמין ניקוי שטיחים בבית הלקוח? וכיצד לבצע ניקוי שטיחים באופן עצמאי.

המאמר נכתב ע"י אלכסנדר בעלי חברת SOS Clean המתמחה בניקוי כל סוגי השטיחים, כמו גם ניקוי ספות בראש העין וניקוי מזרונים מקצועי.

זמן קריאה משוער: 8 דקות

אז מה זה ניקוי שטיחים מקצועי בראש העין

קיימות חברות רבות בשוק החופשי המתעסקות בניקוי שטיחים בראש העין וישמחו לתת לכם שירות. אז כיצד יודעים להזמין חברה אשר תיתן את השירות המקצועי ביותר וממה כדאי להימנע?

חברות ניקוי שטיחים יציעו לכם לנקות את השטיחים ב2 דרכים שונות:

  1. ניקוי שטיחים במפעל.
  2. ניקוי שטיחים בבית הלקוח (בבית שלכם)

מה ההבדלים אתם שואלים ובאיזה שיטה עדיף לבחור, הרי כל חברה תעיד תשאיר את השטיח שלכם נקי ורענן. והניקוי יצליח להחזיר את השטיח שלכם לחיים.  בואו נצלול לעומק.

ניקוי שטיחים במפעל

 ניקוי זה הוא המועדף בעינינו ומיד נסביר מדוע. האויב מספר אחד להרס השטיח ולבלאי מואץ הוא החול. מכיוון שאנו עושים בשטיחים שימוש רחב, הם צוברים ממנו לא מעט. למעשה, שטיח בגודל ממוצע 2X3 עלול לצבור עד 1-2 קילו חול. ואין זה משנה אם זה שטיח שאגי, שטיח סינטטי או שטיח מבד טבעי. החול גורם לשחיקת הבד ושבירת הסיב, המקנה לשטיח מראה מלוכלך ודהוי ולמעשה נהרס ואינו ניתן לשחזור או תיקון.

מסירת השטיח למפעל פותרת את הבעיה. השטיח נכנס אל תוך מנערת מיוחדת המוציאה את כל החול, האבק והלכלוך שהצטבר עם שנים. לאחר הניעור השטיח עובר טבילה באמבטיית חומרי ניקוי ושטיפה במכונה מקצועית לניקוי שטיחים. ניקוי זה, למעשה מבטיח את התוצאות הטובות ביותר לכל סוגי השטיח.

לאחר הניקוי השטיח עובר למסחטה אשר סוחטת את כל המים והשטיח עובר לתלייה תחת צל לייבוש מיטבי והוצאות כל הריחות. ניקוי שטיחים במפעל הוא הדרך המומלצת על ידי רוב מנקי השטיחים בתחום. חברה אשר מכבדת את שטיחי הלקוח ורוצה להשיג את התוצאות הטובות ביותר, אינה תבחר שיטת ניקוי אחרת ומיד נסביר על השניה.

ניקוי שטיחים בראש העין במפעל
ניקוי שטיחים בראש העין במפעל

ניקוי שטיחים בבית הלקוח בראש העין

שיטה זו אינה מומלצת על ידינו מסיבה מאוד פשוטה. והסיבה היא שהניקוי פשוט אינו מספיק טוב. כפי שכבר נאמר קודם לכן, האויב מספר אחד הוא החול. שאיבת השטיח מידי שבוע אומנם מסייעת לשמירת השטיח. אך אם כבר מזמינים ניקוי שטיחים מקצועי בראש העין, אנו רוצים לוודא שהשטיח נשאר לא רק נקי מפני כתמים, אלה גם נקי מחול.

אז מדוע ניקוי בבית אינו מספק – מהסיבה שניקוי על ידי מכונה בבית הלקוח אינה מספיק חזקה על מנת לשאוב את כל החול והלכלוך שהצטבר בעומק הסיבים. מכונות הניקוי שבעלי מקצוע מחזיקים לרוב נועדו בכלל לניקוי ספות ואינן דורשים לחץ הזרקה גבוהה. לחץ זה מסוגל להרים את החול ולכלוך מעומק הסיבים. אך הבעיה שרוב בעלי המקצוע מהתחום אינם מחזיקים מכונות חזקות שנועדו לניקוי שטיחים בבית הלקוח בגלל מחירם הגבוהה וגודל המכונה.

מכונה מקצועית לניקוי שטיחים לרוב מגיע עם 500 PSI לחץ הזרקה – ומכונות אלו נדירות ונועדו אכן לניקוי שטיחים מקיר לקיר. וגם בניקוי שטיחים מקיר לקיר היה כמובן עדיף היה לקחת את השטיחים למפעל, אך בגלל שזה לא מתאפשר הומצאו מכונות חזקות יותר לתוצאות טובות יותר.

לסיכום – אל תתפשרו על איכות. ניקוי שטיחים בראש העין עושים רק במפעל. ניקוי זה משיג את התוצאות הטובות ביותר לא רק להסרת הכתמים, אלה גם יבטיח שטיח נקי מכל מה שהצטבר בעומק הסיבים וישמור עליו לתקופה ארוכה יותר.

סיום העבודה ותליית השטיח לייבוש
סיום העבודה ותליית השטיח לייבוש

איך בוחרים חברת ניקוי שטיחים? -המלצות

אוקיי, אז הבנתם שניקוי שטיחים בראש העין מומלץ לבצע רק במפעל. אז איך בוחרים חברה אמינה ולמה בכלל זה משנה הרי הניקוי מתבצע במפעל. אז כמובן שגם לבחירת החברה יש משמעות. הסיבות לבחירת החברה עם המלצות היא לאמינות החברה, להוגנות במחירים, ולמקצועיות של המפעל.

למה לבחור בנו?

אמינות – כבר בשיחת הטלפון איתנו תוכלו להתרשם מהאמינות שלנו. אנו לעולם לא נבטיח לכם משהו שלא נוכל לעמוד בו. וככזה כשנגיע אליכם הביתה לראש העין נבחן את השטיח. את גילו, את סוגי הכתמים, את סוג השטיח ומורכבות הניקוי. אנו נתאם ציפיות, נסביר לכם על השיטה המומלצת לניקוי השטיח במפעל וכיצד נטפל בכתמים ולא נספר לכם הבטחות שווא כמו שכל הכתמים יורדים והשטיח תמיד יהיה נקי 100%. הדבר פשוט אינו קיים. שטיחים טבעיים מצמר או כותנה וגם משי – לא תמיד ניתן להגיע לתוצאות שהייתם רוצים במיוחד עם מדובר על שטיחים עבודות יד ישנים וצריך להבין זאת.

הוגנות – לעולם לא נפתיעה אותכם במחיר. אצלינו אין טריקים ואין שטיקים. את המחיר אנחנו גובים לפי מטר מרובע, אנו נמדוד את השטיח ומיד תדעו מה המחיר המדויק. במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאה ניתן יהיה לבצע ניקוי נוסף ללא עלות או להחזיר לכם את כספכם. אנו מבטיחים שאחרי הניקוי אצלינו אין חברה שתצליח לנקות שטיח טוב יותר.

מקצועיות – מפעל איתו אנו עובדים הינה מפעל בן 30 שנה. וניסיון העובדים שלו אי אפשר להחליף בפז. חומרי הניקוי איתו המפעל עושה שימוש ברמה הגבוה ביותר ללא כימיקלים מזיקים. חומרי הניקוי ידידותיים לסביבה ואינם פוגעים בבעלי החיים או פעוטות. ניקוי שטיחים בראש העין ע"י חברת SOS Clean זה התוצאות הטובות ביותר שתקבלו – וזה בדוק!

המלצות – היי , שמי אלכסנדר. אני בעלי החברה ובעל ניסיון רב בתחום ניקוי השטיחים וריפודים. המלצות וביקורות הלקוחות שלנו הוא הדבר שמחזיק את העסק שלי חיי ושביעות רצון הלקוחות שלנו הוא הדבר היחיד שחשוב לנו. את ביקורות על החברה תוכלו למצוא בחיפוש ב"גוגל לעסק שלי", באתר "מידרג" ו"בדף הפייסבוק שלנו". ביקורות נוספות והמלצות קיימות גם כמעט בכל אתר אחר של בעלי מקצוע בתחום, ותוכלו למצוא אותנו שם בקלות. ביקורות חיוביות אלו יעידו על המסירות שלנו ועל האחריות שאנו נותנים – לא אהבתם – לא שילמתם!

ניקוי שטיחים – מה המחיר

כפי שכבר נאמר מחיר ניקוי שטיחים מחובר לפי מטר מרובע ולא לפי הכתמים למשל שיש על השטיח. המחיר מתחלק לפי 3 סוגים של שטיחים: שטיחי טבעיים עבודת יד או מכונה , שטיחים סינתטיים ושטיחי שאגי. השוני במחירים הוא בשיטות הניקוי השונות במפעל לסוגי שטיחים אלו ומורכבות הניקוי.

מחיר ניקוי שטיחים סינתטיים הוא הזול ביותר מהסיבה שהוא הכי קל לניקוי. לרוב אם לא נגרם נזק לסיבים השטיח מתנקה ב100%. מחיר ניקוי למ"ר הוא כ65 ₪ כולל מעמ.

מחיר ניקוי שטיחי שאגי הוא 75 ₪ למ"ר כולל מע"מ. לרוב שטיחים אלו עשויים מבד סינתטי ומתנקים 100%, אך בגלל העובי השטיח לעתים נדרש ניקוי כמה פעמים ולכן מחירו יקר יותר.

מחיר ניקוי שטיחים טבעיים מצמר, כותנה, ויסקוזה ומשי הוא היקר ביותר והמחיר החל מ85 ₪ למ"ר כולל מע"מ. שטיחים עבודת יד מיוחדים עלולים לעלות אף יותר. המחיר נקבע ממורכבות הניקוי ואופי של התאמת חומרים מיוחדים ושיטות שונות לניסיון הסרת כתמים מבלי לפגוע בשטיח. שטיחים אלו לעתים אינם מתנקים ב100%.

ניקוי שטיחים בכפר סבא מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח

שירותי ניקוי נוספים שכדאי לקרוא עליהם

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ברמלה

הספות שלכם בוודאי חשובים עבורכם מאוד אז מדוע לא להתקשר לאיש מקצוע? מדי פעם, אתם בטח שמים לב לכתם חדש על הרהיטים שלכם ומנסים להתמודד

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בכפר סבא

מחפשים חברת ניקוי מזרן או מזרונים אמינה בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון. חברתו SOS Clean מעניקה שירות ניקוי מזרונים בכל הארץ הכולל הסרת כל סוגי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם