ניקוי שטיחים בראשון לציון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בראשון לציון

ניקוי שטיחים ברמה טובה זה לא משהו שאפשר לעשות אותו לבד. ובטח לבטח אם מדובר בשטיח יוקרתי העשוי מסיבים טבעיים בעבודת יד או מכונה, ואנו ממליצים לפנות לחברה מקצועית המתמחה בניקוי שטיחים בראשון לציון אם אתם גרים באזור זה.

חברתנו SOS Clean היא בדיוק החברה אותה אתם מחפשים. אנו מנקים את כל סוגי השטיחים, גם ניידים (כאלו שאפשר לקחת לניקוי עמוק ויסודי במפעל) וניקוי שטיחים מקיר לקיר אם מדובר על משרדי חברה או בבתים בחדרי השינה.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר אנו מבצעים במקצועיות רמה בשיטת הזרקה ויניקה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש בהזרקת מים בקיטור ושאיבת המים המלוכלכים בחזרה למיכל המכונה. את ניקוי השטיחים הניידים אנו אוספים אותם מביתכם, מנקים במפעל ומחזירים אותם כמו חדשים.

https://youtu.be/ldn8xsxKU8U

אחד היתרונות הבולטים של חברתנו – הוא שימוש בחומרים ירוקים בלבד המבצעים גם חיטוי לשטיחים שלכם. בכך, אתם מקבלים גם ניקוי שטיחים וגם שטיחים בריאים יותר לכם ולשני המשפחה שלכם.

במאמר זה הכנו עבורם מידע איך עובד התהליך, מדוע זה חשוב לנקות את השטיחים מידי שנה, היתרונות של חברתנו על אחרים והעלויות שתשלמו עבור השירות הטוב ביותר.

הישארו איתנו…

זמן קריאה משוער: 5 דקות

איך עובד התהליך

אם מדובר על שטיחים ניידים הדורשים ניקוי בראשון לציון , כבר בשיחת הטלפון הראשונה איתכם. נבקש לשלוח לנו תמונות או לתאר באיזה שטיח מדובר. אתם תקבלו הצעת מחיר הוגנת עבור ניקוי השטיח שלכם במפעל.

  • אנו נאסוף את השטיח ונמסור אותו למפעל איתו אנו עובדים.
  • במפעל השטיח שלכם מאובחן בקפידה לסוגו, אופי הכתמים שנוצרו , גילו של השטיח ועוד. כל זה יעזור לנו לבחור את השיטה היעילה ביותר עבור ניקוי השטיח שלכם מבלי לפגוע במקרם העדין שלו.
  • כל שטיח דורש טיפול שונה וייחודי, כך לדוגמה שטיחי שאגי עוברים ניעור ושטיפה במכונה מתקדמת לניקוי שטיחים מספר פעמים על מנת לנקות אותם כמו שצריך. ושטיח עבודת יד נשטף בצורה מסורתית בניקוי ידני ללא התערבות מכונה.
  • השטיחים עוברים תהליך חיטוי וניקוי בחומרים אקולוגיים בלבד, תוך השרייה ארוכה בהאם לצורך וקרצוף השטיח על מנת להמסיר את הכתמים והלכלוך ולהציפף כלפי מעלה השטיח.
  • שטיפה יסודית מתרחשת על מנת לאפשר לשטוף את הלכלוך וחומרי הניקוי ולהשאיר את השטיח ללא דטרגנטים ורך ונעים למגע.
  • השטיח נכנס למסחטה על מנת להוציאו מכל המים שנשארו ונתלה לייבוש בתנאי מיזוג אופטימליים למקסימום ייבוש בזמן הקצר ביותר.
  • השטיח נארז ומוחזר ללקוח ברראשון לציון לאחר בישום. ותוצאה פשוט מעבר לכל דמיון, שטיח יפיפייה כמו חדש.

ניקוי שטיחים בראשון לציון עושים פעם בשנה

יותר מהנוחות והחמימות שהשטיחים מעניקים לנו בחדר הסלון או החדרים, שטיחים הם פריט עיצובי וקישוט מעניין מאוד בביתנו, ולכן חשוב לשמור עליו נקי ויפה. אך זו לא רק הסיבה היחידה למסור את השטיח לניקוי שטיחים בראשון לציון במפעל של חברת SOS Clean. שטיחים הם הפריט המלוכלך ביותר בבית. אנו מתהלכים עליהם בלי הפסקה לעיתים גם עם הנעליים שהיינו איתם לפני רגע ברחוב. ובכך, אנו מביאים אלינו הביתה את הלכלוך והזיהום מבחוץ.

זיהום זה הם חיידקים, בקטריות ואף וירוסים למיניהם. מה גם שהפריט האהוב על קרדית אבק הבית הוא כמובן הלחות וחמימות של השטיחים, והיא הגורם מספר אחד לאלרגיות שאנו סובלים, במיוחד אנשים בעלי בעיות בדרכי הנשימה וילדים בעלים מערכת חיסונית חלשה.

שמירה על שטיח נקי, משמע אוויר נקי ובריא יותר בבית. במיוחד בבתים בהם הילדים אוהבים לשחק על השטיח או כאלו שיש להם בעלי חיים שאוהבים לשכב בנוחות על השטיח. ניקוי שטיחים מקצועי ע"י חברה העובדת בראשון לציון תעזור לכם להיפטר מכל המזיקים האלו ותחזיר את השטיח שלכם לחיים. 

ניקוי שטיחים בראשון לציון עדיף אתנו

אנו בחברת SOS Clean מעניקים לכל לקוחותינו התחייבות מלאה לתוצאות ולרמת השירות הטובה ביותר. חברתנו עובדת מכל הלב והנשמה ובחיוך רב, אך זה לא מספיק ולכן אנו מציעים שורה ארוכה של יתרונות למה לעשות את הניקוי איתנו ולא עם אחרים.

  1. לא נקי – לא שילמתם! בהתחייבות. אנו בטוחים שניקוי כמו שלנו המתבצע במפעל ולא בבית הלקוח, יביא לתוצאות הטובות ביותר וכל שקל שתשלמו שווה את התמורה.
  2. שימוש בחומרים ידידותיים בלבד – אנו משתמשים בחומרי ניקוי מקצועיים "Wool Safe" המאושרים לשימוש בכל סוגי השטיחים גם צמר. ובכך, מבטיחים שמירה מלאה על מרקם השטיחים והצבע של השטיח.
  3. אנו מתחייבות להגיע לבית הלקוח בראשון לציון תוך 48 שעות בלבד לאיסוף השטיח מהבית והחזרה של השטיח עד 7 ימי עסקים לכל היותר גם בימי החורף הקרים ביותר.
  4. המחירים שלנו הוגנים ביותר ביחס לשירות הטוב והיעיל ביותר עבור השטיח שלכם. ולקוחותינו נהנים מהנחות ומבצעים הזמנת שירותי ניקוי נוספים בעיר ראשון לציון כמו ניקוי ספות לדוגמה.
  5. חברתנו בעלת ניסיון רב – מעל 7 שנים ניסיון בתחום ניקוי שטיחים מכל הסוגים גם עבודת יד, שטיחי צמר , כותנה, שטיחי שאגי ועוד.

תחזוקה נכונה של ניקוי השטיחים לאחר הניקוי

האויב מספר אחד של השטיחים הוא לא אחר מאשר "חול". הוא מגיע אלינו ישירות מהנעליים שלנו ונצטבר בו לאט לאט בתחתית השטיח. החול גורם לחיכוך בין סיבי השטיח, ולאחר זמן מה גורם לסיבים להיסדק ולהישבר. מראהו של סיב שבור שאינו עומד מביא לכך שזה נראה דהוי ומיושן.

על מנת להימנע מהצטברות החול על השטיח, מומלץ לשנות הרגלים, ולהימנע מללכת עם הנעליים בתוך הבית ובכך לדרוך על השטיח ולהעביר אליו את החול. אך אם לא ניתן לשנות את ההרגל אזי חשוב לדעת איך לשמור עליו עם כמה שפחות חול ופירורי אוכל למיניהם.

שאבו אותו על בסיס שבוע, מומלץ במיוחד אם מדובר על שטיחים העשויים מבד טבעי על תוכנית סטנדרטית ללא מברשות מסתובבות. אם ישנן פרזנים (קצוות חוטים בשטיחי עבודת יד) אין לעבור עליהם על מנת לא להחליש את הקשר ולא לגרום לשטיח להיפרם.

הפכו את השטיח מידי חודש למשך מספר ימים והתהלכו עליו כרגיל. לאחר מספר ימים שאבו גם מצידו השני. ובכך תפתרו עוד מהחול המאתגר.

שירותי ניקוי נוספים:

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי כורסאות

אחד הפריטים הפופולאריים היום בעיצוב הסלון התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא כורסאות מעוצבות. דגמי הכורסאות מגיעות בשלל צבעי הקשת ובטקסטורות שונות ביופיים. כורסאות עשויות להיות

קרא עוד »

ניקוי וילונות בכפר סבא

וילונות הם אלמנט נפלא בבית, אשר משפר מאוד את הסגנון של סביבת המגורים. במקביל הווילונות גם פונקציונליים ומשמשים להגנה מקרני השמש והחום, כמסנני חלקיקים הנישאים

קרא עוד »

ניקוי ספות בחולון

שמעתם על שירות ניקוי ספות מקצועי בחולון? ואתם רוצים לדעת האם באמת כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום? פניתם למקום הנכון , SOS Clean חברה מקצועית המתמחה

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר יונה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש ספה מבד, מבלי להבין את ההשלכות של תחזוקה וניקיון שלהם. לא משנה כמה נשתדל, הספות יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים. ובכך, הדרך

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחדרה

אנשים לא מודעים לכך, אבל יש חשיבות רבה בבחירת חברת ניקוי שטיחים כאשר מחפשים אחת כזו בחדרה. לפני בחירת חברת ניקיון חשוב שתדעו את שיטות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם