ניקוי שטיחים בכפר יונה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בכפר יונה

מחפשים ניקוי שטיחים בכפר יונה ולא יודעים למי לפנות? הכירו את חברת SOS Clean. בחברתנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השטיח שלכם כמעט כמו חדש. אנו מבצעים ניקוי שטיחים יסודי ועמוק עד פתח הבית. אצלנו תשלמו רק בסוף השירות כשהשטיח שלכם יחזור לבצעו המקורי – ללא לכלוך, ללא קרדית אבק, אחרי חיטוי וללא ריחות רעים. רוצים לדעת כמה זה עולה? הישארו אתנו..

חוץ מספות הפריט ריהוט הכי משמעותי, בעל המראה התורם הכי הרבה לעיצוב הבית, הוא השטיח שלכם. כפריט ריהוט הנמוך ביותר בבית הוא צובר את מירב האבק והלכלוך, וכמעט בלתי מן הנמנע שתצטרכו לבצע בו ניקוי יסודי ועמוק אחת לתקופת מה.

כמובן שניתן לחסוך בעלויות ולבצע ניקוי שטיחים עצמי, אך בו נודה בזה, שטיחים יקרים ובמיוחד אם מדובר על שטיח מסיב טבעי או אפילו שטיח שאגי – עדיף להשקיע ולהזמין בעל מקצוע. חברתנו SOS Clean מנקה שטיחים במפעל מספר 1 במרכז הארץ ומבטיחה לכם שירות נהדר.

אם כמובן השטיח שלכם לא נייד – ומדובר על שטיחים מקיר לקיר, נגיע לביתכם ונבצע את הניקוי בבית הלקוח. אך ומה שיטת העבודה – בהמשך.

ניקוי שטיחים במפעל מקצועי
ניקוי שטיח במפעל מקצועי

זמן קריאה משוער: 6 דקות

ניקוי שטיחים בכפר יונה – לא לנקות בבית!

כאשר מדובר על שטיחים מורכבים כמו שטיחים העשויים מכותנה, צמר, ויסקוזה או משי, אלו שטיחים שעדיף לא לנקות באופן עצמאי. עלותם לרוב גבוהה מאוד והנזק שתוכלו לגרום בניקוי לא מקצועי לא שווה את חסכון הניקוי המקצועי.

כמו כן, אם הציע לכם "חברת ניקוי שטיחים" כלשהי לנקות את השטיחים האלו בביתכם זה הוא לא רעיון טוב כלל וכלל. למעשה, מדובר בחברה לא מקצועית העלולה לגרום לשטיח שלכם נזק ממש מיותר בשביל לחסוך לכם כמה שקלים. ולמה זה? מכיוון שלניקוי ביתי, אין את כל התנאים שיש במפעל. התנאים לדוגמה לא מאפשרים ייבוש כמו שצריך ועלול להתפתח עובש, אין לבעל המקצוע מכונה שיכולה באמת "להיפטר" מכל החול והאבק שהצטבר. ועוד סיבות שנפרט בהמשך.

ניקוי שטיחים במפעל – הדרך לשטיח נקי באמת!

אז מדוע בעצם עדיף לנקות שטיחים במפעל ?

מה היתרונות המרכזיים לקחת את השטיח מהבית ולהחזיר אותו אחרי שבוע (לא קל להיפרד מהשטיח, אנחנו יודעים)?

אז ישנם מספר יתרונות מרכזיים ללקוחות ניקוי שטיחים בכפר יונה לשלוח את השטיח למפעל.

  1. זמן בלתי מוגבל – במפעל השטיח שלכם מקבל את מלוא תשומת הלב, אין לחץ זמן שהמנקה צריך לעמוד בו על מנת לנקות לכם את השטיח בבטחה עד לתוצאה לשביעות רצון מלאה. לעומת ניקוי ביתי בו מנקה הספות לחוץ לסיים את העבודה ולעבור ללקוח הבא שתיאם מרוב.
  2. השטיח מאובחן על ידי מיטב המומחים שכל ניסיונם הוא לנקות שטיחים מכל הסוגים, גם המורכבים ביותר. ניסיון של בעלי המקצוע במפעל בעבודה של חודש ימים הוא כמו 10 שנים למנקה שטיחים ממוצע. אז תכפילו שהמפעל איתו אנו עובדים מעל 15 שנה בתחום.
  3. מכונת ניעור מחול ואבק – כל שטיח עובר דרך מכונה מיוחדת המנערת את השטיח על מנת להוציא ממנו את כל החול והאבק שהצטברו במהלך השנים. תתפלאו כמה חול יכול לצאת משטיח ממוצע. רמז, 1-2 קילו!
  4. השרייה ארוכה במיוחד – כל שטיח נטבל בחומר ניקוי ייעודי המותאם במיוחד בשבילו. במפעל לשטיח מתאפשר השרייה ארוכה במיוחד עם החומר ספוג – על מנת לפרק טוב יותר את הכתמים.
  5. קרצוף ושטיפה – כל שטיח נכנס למכונה מקצועית לניקוי שטיחים. כאשר מצד אחד השטיח עובר קרצוף עם מברשות אוטומטיות ומצד שני נשטף באמצעות מרכך וסילון.
  6. סחיטה – מעל 90% מהמים נסחטים תוך סיבובים מבוקרים על מנת להכין את השטיח לייבוש.
  7. ייבוש – לאחר הניקוי השטיח נתלה בתנאי מזג אוויר אידיאליים.  
שטיח מתייבש
שטיח מתייבש

ניקוי שטיחים בכפר יונה – מחיר

אז כמה עולה ניקוי שטיחים בכפר יונה? כמובן שכל ניקוי חייב לכלול הכל ולא לבוא בחלקים. ניקוי שטיחים של SOS Clean כולל הובלה הלוך וחזור ומבטיח ניקוי חדיש ומרענן! אז למה לחכות חייגו עכשיו להצעת מחיר משלמת 0533006162

סוג שטיחמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק65 ש"ח
ניקוי שטיחי שאגי (שיערות)75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר85 ש"ח
ניקוי שטיח כותנה85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה100 ש"ח
ניקוי שטיח משי/סיני120 ש"ח
חיטוי עובש ושתן הכולל נטרול ריחות20 ש"ח

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בכפר יונה

לחברת SOS Clean גם התמחות מיוחדת בניקוי שטיחים מקיר לקיר ואנו מגיעים לכל אזורי המרכז וגם לניקוי שטיחים בכפר יונה.

הניקוי נעשה בשיטת הזרקה ויניקה – כאשר למעשה מרססים חומר ניקוי מותאם לפירוק הלכלוך, זיעה, כתמי אוכל ושתייה בתוספת מי חמצן פעיל לצורך חיטוי מבוקר.

לאחר השרייה שנע בין 20-30 דקות אנו מברישים את השטיח בעזרת מברשת לפירוק הכתמים העקשניים.

שטיפת השטיח מתאפשרת אודות לציוד העוצמתי שברשותנו – מכונת SANDIA 500 PSI מוזרק מים בלחץ עוצמתי בתוספת חומר מרכך , המים חודרים מבין הסיבים, שוטפים את הלכלוך ונשאבים מהשטיח בעזרת 2 מנועי שאיבה מתקדמים ובכך משאירים שטיח נקי וייבש ככל האפשר.

והתוצאה מובטחת! שטיח נקי וחיטוי מלא כמו שרק חברת SOS Clean יודעת לעשות! התקשרו אלינו עוד היום לתיאום הזמנה 0533006162.

שאלות תשובות

כמה זמן לוקח לנקות שטיח במפעל?

בקיץ , כולל איסוף והחזרה אנו מבטיחים עד 7 ימי עסקים להחזיר לכם את השטיח. ובחורף הזמן מתארך מעט ונע בין 7-10 ימי עסקים.

יש לי שטיח סינטטי , האם כל הכתמים יורדים?

בשטיח מסיב סינטטי התוצאה תהיה שטיח 100% נקי ו99% ללא כתמים.

יש לי שטיח פרסי יוקרתי, האם יכול להיגרם נזק בניקוי?

לא. אנו מנקים ומתחמים בניקוי כל סוגי השטיחים ללא נזק ובאחריות מלאה.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בכפר יונה – כמה זה עולה?

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בכפר יונה יעלה בין 15-30 ש"ח למ"ר תלוי בגודל המשרד או בחדרים בבית הלקוח.

ניקוי שטיח בכפר יונה – כמה עולה לנקות במפעל?

שטיח מסיב סינטטי יעלה כ 65 ש"ח למ"ר
שטיח שאגי עבודת יד או מכונה כ 75 ש"ח למ"ר
שטיח צמר או כותנה עבודת יד או מכונה כ 85 ש"ח למ"ר
שטיח ויסקוזה 100 ש"ח
שטיח סיני או משי כ 120 ש"ח

הכלב עשה לי פיפי על השטיח , מה עושים?

שירותי ניקוי של חברת SOS Clean במפעל מבטיח לכם חיטוי מלא ונטרול ריחות רעים. השירות בתוספת של 15 ש"ח למ"ר.

האם אתם גם יודעים לתקן שטיח?

כן, אנו מתמחים בתיקון שטיחים : תיקון פרנזים, קנטים וכל סוגי התיקונים הנפוצים. את העבודה מבצע מומחה לתיקון אומנתי בעבודת יד.

שירותי ניקוי נוספים באזור

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים בנתניה

תתפלאו אולי לדעת שהבילוי העיקרי שלנו הוא בחדר שינה, למעשה שליש מחיינו הוא שכיבה על המזרן. למרבה הצער, אומנם אנחנו מכסים את המזרן בסדינים ואף

קרא עוד »

ניקוי ספות בראש העין

ראש העין היא העיר המתפתחת ביותר במרכז הארץ. מעיר מנומנמת היא הפכה לאחת הערים עם האוכלוסייה הצעירה ביותר. שכונת נצבה, פסגות ואפק הפכו יעד מרכזי

קרא עוד »

ניקוי וילונות בכפר סבא

וילונות הם אלמנט נפלא בבית, אשר משפר מאוד את הסגנון של סביבת המגורים. במקביל הווילונות גם פונקציונליים ומשמשים להגנה מקרני השמש והחום, כמסנני חלקיקים הנישאים

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בכפר סבא

מחפשים חברת ניקוי מזרן או מזרונים אמינה בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון. חברתו SOS Clean מעניקה שירות ניקוי מזרונים בכל הארץ הכולל הסרת כל סוגי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם