ניקוי שטיחים בחדרה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בחדרה

אנשים לא מודעים לכך, אבל יש חשיבות רבה בבחירת חברת ניקוי שטיחים כאשר מחפשים אחת כזו בחדרה. לפני בחירת חברת ניקיון חשוב שתדעו את שיטות הניקוי הנפוצות ובכך תוכלו לבחור את השיטה הטובה ביותר עבורכם. וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שתגלו בכתבה זו.

שטיחים הם פריט מאוד נפוץ כמעט בכל בית בישראל. הם קישוט רב עוצמה, ועצם הנוכחות שלהם משדרגת את עיצוב מרחב החדר. אך יחד עם זאת, תחזוקה לקויה בחסר או תחזוקה אינה נכונה – גורמת לשטיח לקבל גוון דהוי, מראה שאינו הולם יותר והכי חשוב הצטברות החיידקים ומזיקים אחרים שפוגעים באוויר אותו אנו נושמים.

ניקוי שטיחים מקצועי בחדרה חייב להיעשות בצורה נכונה לא רק לטובת מראה האסתטי של השטיח אלה גם למען בריאות הסובבים אתכם. ניקוי עמוק ויסודי הכולל חיטוי השטיח יכול להתבצע רק עם חברה אשר תיקח את השטיח שלכם לניקוי במפעל או אם מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר עם מכונה ייעודית תוך שימוש בקיטור.

רוצים לדעת מה כל זה אומר, כמה זה עולה, ואיך מתחזקים את ניקיון השטיח בצורה נכונה. בהמשך הכתבה.

https://youtu.be/ldn8xsxKU8U
ניקוי של שטיח בחדרה במפעל

זמן קריאה משוער: 6 דקות

אז מדוע חשוב ניקיון השטיח

שטיחים לעיתים משתמשים אותנו כפרט עיצובי אך לא רק, ילדינו אוהבים לשחק על השטיח במיוחד בתוקפות החורף הקרות. כלבינו מוצאים פינה מחממת בה הם יכולים להתפרס להם בנוחיות של השטיח. ואנחנו אוהבים ללכת עליהם יחפים לעיתים קרובות וליהנות מהמגע הרך והמלטף.

אך ידעתם שכל שטיח הוא כר פורה לחיידקים וקרדית אבק הבית? למעשה מחקרים קליניים מראים שבכל שטיח חיים בין 100,000-1 מיליון זנים שונים של חיידקים, פטריות, עובש ואוכלוסיית קרדית אבק הבית. האחרון, הידוע כמסוכן מאוד לאנשים הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה וגורם מספר אחד לסובלים כתוצאה מאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה.

כל אלו מתפזרים באוויר הבית, לעיתים גורמים לריחות לא נעימים של טחב ולאוויר שאינו נקי ומגיעים בסופו של דבר לדרכי הנשימה שלנו.

רוצים למנוע את זה ? תעשו טובה לעצמכם תמסרו את השטיח לניקוי עמוק ויסודי במפעל הקרוב לעיר חדרה.

ניקוי שטיחים ניידים
ניקוי שטיחים בעבודת יד במפעל

ניקוי שטיחים בחדרה עושים רק במפעל

שלא יספרו לכם סיפורי אלף לילה ולילה. ניקוי שטיחים בבית הלקוח אינו הטיפול הטוב ביותר שתוכלו להעניק לשטיח שלכם! למעשה ניקוי שטיחים בחדרה המתבצע בבית הלקוח, זהו רק ניקיון חלקי בלבד, המתבצע על פני השטח בשכבה העליונה של השטיח. הוא מעניק ניקוי של 50% בלבד לשטיח, אינו דואג לחיטוי מלא וכתוצאה מכך, למעשה אינו מנטרל את השפעת המזיקים וקרדית אבק הבית בפרט.

אם בריאותכם ובתמורה לכספכם חשובה לכם, אתם תרצו לשלוח את השטיח שלכם לניקוי שמגיע לו. טיפול זה תוכלו לקבל עם חברתנו SOS Clean, המנקה את השטיחים כבר מעל 7 שנים ללקוחות בחדרה. אצלינו תקבלו את השטיח שלכם לא רק שנראה כמו חדש, אלה ממש כאילו לא דרכו עליו מעולם. עם ריח של שטיח חדש וללא גרגיר של חול ואבק.  

רוצים לדעת איך השיטה עובדת, ואיך אנו מעניקים את הניקוי במפעל בצורה שאנו כל כך מתגאים בה. בהמשך הכתבה.

שיטת ניקוי השטיחים שלנו במפעל

אחד האוייבים הגדולים של השטיחים הוא החול והאבק במיוחד אם מדובר על שטיח שאגי. הוא הגורם לכך שהשטיח אחרי תקופת שימוש ממושכת נראה כפי שהוא נראה. החול והלכלוך הרב המצטבר בין סיבי השטיח גורם לסיבים אלו להישבר או להיסדק ובכל הסיב נשכב וממבטנו זה נראה כמו צבע דהוי או כתם שחרחר. למעשה ניקוי החול קודם כל ישמור על השטיח לאורך זמן רב יותר ודבר שני, יביא לנראות טובה יותר של שטיח ישן.

שלב הראשון של ניקוי שטיחים בחדרה במפעל הוא הכנסתו למכונת ניעור מקצועית – בה המכונה מנערת את השטיח ובכל מוציאה ממנו את כל הלכלוך שהצטבר.

שלב שני אבחון השטיח לעומק לרוחבו ולאורכו. אנו מתייחסים לגיל השטיח, לסוגי הכתמים, סוג הסיבים ממנו עשוי על מנת לבחור את השיטה הבטוחה ביותר לניוקנו. בוכך מבטיחים שלמור על השטיח שלכם מפני נזקי ניקוי.

שלב שלישי הרטבת השטיח בשיטה המסורתית בחומרי ניקוי או העברתו במכונה לניקוי שטיחים. חומרי הניקוי שלנו מכילים גם חומר מחטא המבטיח הסרה עד 99.9% מהחיידקים. השרייה של 30 דקות מספיקה על מנת שהחומר יחדור לעומק הסיבים עד 100% מהשטיח.

שלב רביעי מתבצע לאחר שחומרי הניקוי גרמו לכל הלכלוך לצוף כלפי מעלה, המיסו שמנים ושומנים ופירקו כתמים קשים. שלב זה הוא שלב השטיפה. אנו נשטוף טוב את השטיח שלכם על מנת לא להשאיר לכלוך וחומרי ניקוי.

שלב סופי הוא הכנסת השטיח לסחיטת המים עד 90% ותלייה בייבוש בתנאי חוץ תחת צל , מה שמקנה לשטיח את התנאים האופטימליים עבורו לייבוש סופי ללא אפשרות להיווצרות עובש.

כתם פיפי וריחות רעים כמו שתן? לא אצלנו

אם גם אתם בין הלקוחות שהתקשרתם להזמין חברת ניקוי שטיחים בחדרה בגלל שהכתם לא התאפק עד הטיול הבא, הסצנה הזאת מוכרת לנו היטב ואתם לא היחידים. חשוב שתדעו שזה לא אסון גם אם ניסיתם הכל על מנת להוציא את הריח של הפיפי. חברתנו SOS Clean מומחים בהסרת כתמי שתן וריחות מכל הסוגים, כולל ריחות שתן של חתולים, כלבים ופעוטות.

אבל עשה קקי או הקיא לכם על השטיח. אל דאגה כבר אמרנו… גם בזה אין סיבה לדאגה. תוכלו להתקשר אלינו מייד כשזה קרה ותקבלו את השטיח שלכם ללא סימן שזה קרה. אך חשוב לדעת שסוגי כתמים אלו – חייבים לטפל בשטיח עודנו הכתם טרי, אחרת זה עלול להשאיר את חותמו כאשר מדובר על שטיחי כותנה או ויסקוזה או כל שטיח בעל סיבים העשויים מבד טבעי.

תחזוקה נכונה שומרת על השטיח ועליכם

עד כמה אתם מקפידים באמת על תחזוקה של השטיחים ומבצעים שואב אבק לשטיח שלכם? כנראה שלא מספיק. ניקוי שטיחים בחדרה מתחיל קודם כל בשאיבה טובה של השטיח. אותו צריך לבצע לפחות פעמיים בשבוע במיוחד אם מדובר על שטיחים עבים כמו שטיחים שאגי או שטיחים בעלי שיערות בינוניות.

שאיבת השטיח לא רק טובה לפירורי האוכל והשיער שרואים מעל פני השטח, היא חשובה מאוד לשאוב את קרדית אבק הבית המתפתחת בעומקו. ועל מנת להצליח בפעולה מומלץ להפוך את השטיח לשאוב גם בצדו התחתון לפחות מידי שבועיים ימים.

טיפ נוסף – תוכלו להשאיר את השטיח למשך 3 ימים נוספים במצבו כאשר הצד העליון מופנה כלפי הרצפה. אומנם זה לא המראה הכי מרהים, אך שימוש בשטיח במצבו זה יעזור להוציא את הלכלוך הקשה שהצטבר בעומקו. שאבו אותו שוב בטרם תהפכו אותו בחזרה.

אם אתם רוצים לנקות את השטיח שלכם באופן עצמאי בצורה נכונה – תוכלו ללחוץ על הקישור הבא – לחץ כאן

ניקוי שטיחים בחדרה מחיר

ניקוי שטיחים בחדרה מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחדר עד 15 מ"ר450 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 100 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר מעל מ"ר15-25 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח

שירותי ניקוי נוספים באזור

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי כתמי זיעה ושומן גוף

לפעמים נראה לנו שאנחנו פשוט לא מפסיקים להזיע. גם כשהקיץ כבר מאחורינו ואני מתרווחים על הספה, מתכסים בשמיכת הטלוויזיה פתאום אנחנו מרגישים שזה קורה. זה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם