ניקוי שטיחים בהרצליה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בהרצליה

אנו מבלים שעות ארוכות בסלון ביתנו, הוא מהווה את מרכז חיינו בבית. בסלון אנו מבלים עם המשפחה והילדים בשיחות חולין, בצפייה בסדרת טלויזיה האהובה על כולנו ובעיקר מנוחה לאחר יום ארוך וקשה בעבודה. לעיתים רחוקות אנו נישב לאכול מגש פיצה כאשר נזמין אורחים כמו משפחה או חברים. נגיש ביחד עם שתיה קרה או חמה וכמה נשנושים. רוב הפעמים הארוחה שלנו תסיים את דרכה בבטן שלנו והשאריות בפח האשמה. אך לפעמים גם ישאירו סימנים על השטיח שלנו. אם גם לכם קרה מקרה דומה, או סתם הגיע הזמן לניקוי. תוכלו להתקשר לחברתנו SOS Clean המתמחה בביצוע ניקוי שטיחים מקצועי בבית הלקוח בהרצליה או במפעל וכל זאת גם עם מחיר הוגן לכל כיס..

ניקוי שטיחים מקצועי במפעל קרוב להרצליה

אחרי הספות, אחד הפריטים המרכזיים המושכים את תשובת ליבנו הוא השטיחים. הוא תורם רבות ליופי הסלון ומקנה אווירה חמה ונעימה. תחזוקה שוטפת של ניקוי השטיחים אומנם תורמת לניקיון האבק מעל פני השטח. אך אם הזמן הם מאבדים מזוהרם, צבעם מתחיל לקבל גוון כהה יותר. כתמי אוכל, שומן ונוזלים לא מין הנמנע שייווצרו במהרה. אחת לתקופה חובה לקרוא לחברת ניקוי שטיחים מקצועית בהרצליה על מנת לחדש את השטיחים. להסיר את כל הכתמים. להעיף את קרדית אבק הבית ולנקות את האבק והלכלוך שהצטבר מזמן.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

ניקוי שטיחים בהרצליה עדיף בבית הלקוח או במפעל?

זה מאוד תלוי, ישנם סוגים רבים של שטיחים הדורשים תשומת לב וחומרים שונים לטיפול וניקוי יסודי להבטחת תוצאה מירבית. ניקוי שטיחים בבית הלקוח בהרצליה מתאים בעיקר לשטיחים דקים, ברמת כתמים נמוכה ותוצאות הניקוי הוא הסרת כתמים קלה וניקוי מעל פני השטח בלבד. אם אתם רוצים לקבל תוצאה שתבטיח את שביעות רצונכם, ניקוי שטיחים בהרצליה במפעל הוא הבחירה הנכונה עבורכם. ניקוי במפעל הקרוב לביתכם בהרצליה יתבצע ע"י מומחים בלי לחץ זמן, השטיח יעבור תהליך קפדני של ניטור כל הכתמים, השרייה ארוכה בחומרי ניקוי לפירוק בטוח של כתמים ללא שימוש בחומרים אגרסיביים מידי. השטיח יהיה מוכן תוך 7 ימי עסקים ויחזור אליכם ארוז, כך שתוכלו לאחסן אותו במהלך הקיץ ולפרוס אותו שוב מתי שתרצו.

ניקוי שטיחים מקצועי בהרצליה בבית הלקוח או במפעל
ניקוי שטיחים בהרצליה במפעל הקרוב

ניקוי שטיחים מקצועי בהרצליה – חשוב לדעת!

ההבדל בין ניקוי שטיחים מקצועי לעומת ניקוי שטיחים חובבי של ניקוי שטיחים בהרצליה בא לידי ביטוי כבר בשיחת הטלפון הראשונה. בעל המקצוע אשר לו ניסיון רב שנים יזהה מייד באיזה סוג שטיח מדובר ומה השיטה המומלצת ביותר להבטחת תוצאות נהדרות שאיתם תרוצו לספר לחברכם על השירות שקיבלתם. לדוגמה שטיח שאגי העשוי משיערות ארוכות ומכמה סיבים כפולים אינו מתאים לניקוי ביתי. מכוון שהוא עבה במיוחד הוא מצריך ניעור מקצועי במכונה הקיימת במפעל בלבד אשר יסיר את כל החול שהצטבר עמוק בפנים. השרייה ארוכה של חומרי ניקוי. שטיח זה אינו מתאים גם לייבוש בתנאי בית ואינו מתייבש בזמן הנחוץ. מה שגורם להיווצרות עובש וריחות רעים. הבדל נוסף מתבטא בציוד המתקדם ובחומרים מסירי כתמים שונים בו נשתמש. בעל מקצועי מנוסה בתחומו מכיר את כל סוגי הכתמים, יסביר לכם במה הוא ישתמש על מנת להסירם בבטחה לקבלת תוצאה הרצויה.

למה צריך תחזוקה נכונה של ניקיון השטיחים ?

תחזוקה נכונה של השטיחים שלכם תמנע היווצרות לכלוך ואבק בכמויות גבוהות אשר עלולות לגרום לריחות אבק בסלון. מעבר לריח הלא נעים והאבק המתפזר – כמות גדולה של אבק היא בריכת שחייה עבור חיידקים וקרדית אבק הבית. שאיבה על בסיס שבועי של השטיח תמנע ריח לא נעים ותשמור על סיבי השטיח. אותם סיבים נשחקים כתוצאה מחול וגרגירי אוכל ופוגעים בעמידה של הסיב. מה שמקנה סימן כמו כתם על השטיח והוא מעמד לצמיתות את מרקמו. את השאיבה מומלץ לבצע גם בצד השני של השטיח. הפכו אותו ושאבו גם שם. מומלץ לבצע את התחזוקה עם השואבים בעלי פילטרים חדשים מדגם HEPA. יתרונם שהם אינם מפזרים את הקרדית בסלון ושומרים על בריאותכם.

איך עושים ניקוי וחיטוי שטיח באופן עצמאי?

במידה ויש לכם שטיח סינטטי הזקוק לחידוש וחיטוי. תוכלו לנסות לבצע ניקוי שטיחים בהרצליה באופן עצמאי לחלוטין. כל מה שנדרש שיהיה ברשותכם הוא שואב אבק ביתי, תכשיר לניקוי שטיחים ביתי של סנו או כל מוצר אחר שתוכלו לרכוש בסופר. מברשת שיערות עדינה וקצת זמן פנוי לביצוע העבודה. מומלץ לבצע את הפעולה אחת לחודש לפחות אם יש לכם את הזמן וברצונכם לשמור על בריאות השטיח ממצבור החיידקים. שאבו את השטיח עם שואב אבק משני צדדי השטיח. מומלץ להשתמש בשואב אבק מהדגמים החדשים בעל פילטר HEPA.  תקראו את הוראות היצרן ע"ג התכשיר אותו קניתם ופעלו לפי ההוראות. רססו שכבה אחידה של קצר ממרחק 30-40 ס"מ על כל המשטח, גם איפה שאין כתמים. הברשה של החומר היא קריטית על מנת לעזור לחומר להגיע לעומק השטיח. לאחר המתנה של 30-40 דקות שאבו את השטיח.

מחיר ניקוי שטיחים בהרצליה והסביבה

מחיר ניקוי שטיחים בהרצליה אינו שונה מערים אחרות, בין אם זה בתל אביב בחיפה או בבאר שבע. מחיר הניקוי נגזר ישירות מאופי השטיח וסוגו. אם מדובר על שטיח מבד טבעי בין אם עשוי במכונה או בעבודת יד מחיר הניקוי יהיה יקר יותר משטיח סינטטי. ההבדל מתבטא בעלות למ"ר. כאשר מחיר ניקוי שטיח סינטטי בבית הלקוח יעלה בין 50-60 ₪. מחיר ניקוי שטיחים מבד טבעי בבית הלקוח נע בין 60-70 ₪. במידה ותרצו ניקוי יסודי יותר מומלץ לקחת את השטיחים לניקוי במפעל תצטרכו להוסיף עבור התענוג סה"כ בין 5-10 ₪ נוספים עבור כל מ"ר. המחירים כוללים מע"מ. שירות זה כולל אסיפת השטיח מבית הלקוח. והחזרתו ארוז תוך 7 ימי עסקים. תיקון פרנזים וקנטים אינו כלול במחיר. תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע לקבלת הצעה גם עבור זה.

ניקוי שטיחים ברמת גן מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחדר עד 15 מ"ר450 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 100 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר מעל מ"ר15-25 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח

למה לבחור בנו לבצע ניקוי שטיחים מקצועי בהרצליה

חברתנו בעלת ניסיון רב שנים בתחום ניקוי הריפודים ושטיחים בפרט. וכחלק מחווית שירות אנו מציעים אפשרויות רבות להנחות ומבצעים. ככל שתזמינו פריטים רבים יותר לניקוי אנו דואגים לכם להנחות גדולות יותר. פריסת תשלומים אפשרית במקרים בהם תתקשו לשלם על העבודה בתשלום אחד ואנו מבינים זאת. אנו נעניק לכם שירות מקצועי ואדיב. ובמבטיחים לכם תוצאות עד 100% לשביעות רצונכם! עד כמה אנו מאמינים בזה? עד כדאי כך שבמידה ולא אהבת – לא שילמתם! את הכסף תשלמו לנו רק בסוף העבודה. אז אם תחליטו להזמין דרכינו את השירות, תוכלו לבקש לבצע עבורכם גם הדגמה חינם עבור ניקוי ספות בהרצליה או בסביבה.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר יונה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש ספה מבד, מבלי להבין את ההשלכות של תחזוקה וניקיון שלהם. לא משנה כמה נשתדל, הספות יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים. ובכך, הדרך

קרא עוד »

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחים מקיר לקיר SOS Clean חברת ניקוי שטיחים מקצועית ניקוי שטיחים למשרדים! ניקוי שטיחים לבתי עסקים! ניקוי שטיחים לבית מלון! ניקוי וחיטוי עמוק ויסודי!

קרא עוד »

ניקוי שטיחים באריאל

אם ביצעתם חיפוש ברחבי רשת האינטרנט או קיבלת את הפוסט הזה דרך חברים בהמלצות, סימן שגם אתם מחפשים ניקוי שטיחים מקצועי באריאל במחיר הוגן. ניקוי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם