ניקוי שטיחים בהוד השרון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בהוד השרון

השטיחים נראים רע? כנראה שהגיע הזמן לניקוי עמוק ויסודי. האם כדאי לנסות ולנקות את השטיחים לבד או לשלוח לניקוי במפעל? מציעים לכם ניקוי שטיחים בביתכם בהוד השרון, האם זה החלטה נבונה? דבר אחד בטוח, אתם מבולבלים ולא יודעים אם המחיר משתלם. כולם אומרים לכם שהם חברה מספר אחת בשוק וזה כבר לא אמין. אז איך יודעים אם החברה מקצועית? ומה הדרך הנכונה שצריך לבדוק לפני שמחליטים על חברת ניקוי שטיחים מקצועית בהוד השרון. הכתבה שלפניכם תעזור לכם להחליט בצורה נכונה ונבונה. באם אם תחליטו לעשות את זה אתנו חברת SOS Clean ובין אם תחליטו על חברה אחרת, זאת לא תהיה טעות. הכלים שתקבלו במאמר זה -יענו לכם על כל השאלות שצריך לדעת. בהצלחה.

ניקוי שטיחים בהוד השרון – הדגמה

זמן קריאה משוער: 7 דקות

לנקות לבד או להיעזר בחברה מקצועית

שאלה מורכבת למענה מהיר, לכן נרחיב מעט לעשות לכם סדר. התשובה היא שאתם חייבים לנקות את השטיחים לבד כל הזמן. במיוחד כאשר מדובר על שטיחים יוקרתיים שהם למעשה עשויים לרוב מבד טבעי. דוגמה לשטיחי צמר פרסיים או שטיחים ארוגים מבד כותנה. שטיחים אלו עשויים להגיע לאלפי שקלים וניקוי בתדירות גבוה לבד חשוב בהחלט ועשוי לעזור לכם לשמור על השטיחים לתקופה ארוכה. את הניקוי לבד של שטיחים אלו נבצע בעזרת שואב אבק אחת לשבוע לפחות. לאחר ניקוי הצד העליון מומלץ להפוך את השטיח על צדו השני ולשאוב גם את הצד הזה.

ולמה זה חשוב כל כך לשאוב את השטיח ומדוע חשוב אחת לתקופה להיעזר בחברת ניקוי שטיחים מקצועית?

האויב מספר אחד של שטיחי בד טבעי ואפילו שטיחים סינתטיים העמידים יותר – הוא החול. שימוש יומיומי ובמיוחד אי הקפדה על הליכה על השטיח עם נעליים, משאירה לא מעט חול על השטיח. חול זה שוקע בתחתית הסיבים אך לפני זה גורם לסיב להיקרע ולהישבר. מראה סיב שבור יראה לעתים כדהייה של צבע ולעתים אף יראה ככתם כהה.

שאיבת השטיח באופן קבוע שומרת על בריאות הסובבים וכך על בריאות השטיח מהצטברות חריגה של החול והאבק. אך מומלץ אחת לשנה לשלוח את השטיח לניקוי עמוק ויסודי במפעל הקרוב להוד השרון, בו הוא יקבל טיפול VIP ויחזיר לו את המראה החדיש והרענן. יחזיר לו את צבעו המקורי וינקה אותו מכל הכתמים בדיוק כמו שאתם אוהבים.

ניקוי שטיחים עדיף לשלוח למפעל הקרוב להוד השרון

ישנן חברות רבות המנקות שטיחים בהוד השרון ויציעו לכם ניקוי שטיחים בבית הלקוח. האם זה הבחירה הנכונה? התשובה היא בהחלט לא. להבדיל מניקוי שטיחים מקיר לקיר בה אין אפשרות להוציא את השטיח מהבית או המשרד. שטיחים ביתיים הם ניידים. ניתן לקפל את השטיח ולהביאו למפעל הקרוב או להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית בהוד השרון. אשר תאסוף את השטיח מביתכם ותחזיר אותו נקי ומצוחצח.

ומדוע זה עדיף ניקוי במפעל ולא בבית?

ניקוי ביתי מתבצע בשיטת הזרקה ויניקה. מנקי ספות עושים שימוש במכונת ניקוי המיועדת לניקוי ריפודים כגון ניקוי ספות. למכונה מחברים ידית לניקוי שטיחים ובעזרת כוח הזרקה בלחץ מים ושאיבה של המים המלוכלים מתבצע הניקוי. הבעיה היא – שהמכונות אינם מספיק חזקות לבצע ניקוי עמוד ויסודי והניקוי מתבצע מעל פני השטח בלבד.

ניקוי שטיחים בהוד השרון
שטיחים טבעיים בייבוש תחת צל

מנקה הספות שמגיע לביתכם לחוץ בזמן ביצוע, ואין לו אפשרות לחזור על פעולת הניקוי במידת הצורך אם כתם מסוים לא הוסר. ברוב הפעמים את התוצאה הסופית המאכזבת תוכלו לראות רק בשלב הסופי אחרי ייבוש השטיח. ולכן הניקוי חלקי בלבד ולא שווה את ההשקעה הכספית שלכם.

שלא נדבר שייבוש השטיח בבית עלול להביא לתוצאות הפוכות מהמצופה. ריח רע של רטיבות עלול ללוות ולהפריע לכם וכתמי עובש עלולים להיווצר במידה והשטיח לא יספיק להתייבש בזמן.

מדוע חברות ניקוי שטיחים מציעות לבצע את הניקוי אם כך בבית הלקוח בהוד השרון ולא במפעל?

התשובה לכך פשוטה, כסף. נגיד והעלות שמציעים לך נע בין 45-50 ₪ למ"ר והשטיח בגודל 6 מ"ר. אזי מנקה הספות מרוויח בין 270-300 ₪ נקי לכיס. ואם מדובר על שטיח טבעי בניקוי ביתי הרווח הנקי שהולך לו לכיס הוא 390 ₪ אם תמחר ניקוי כזה ב65 ₪ למ"ר.

לקיחת ניקוי שטיחים בהוד השרון למפעל הקרוב, יעלה לחברת הניקוי כסף רב. שלא נדבר שיש נסיעה כפולה ללקוח. אזו אומנם הוא יגבה 15-20 ₪ יותר למ"ר כלומר בין 90-120 ₪ יותר – אך בטוטאל הרווח הנקי שלו יהיה נמוך בהרבה.

ניקוי שטיחים בהוד השרון המלצות

כאשר מחפשים חברת ניקוי שטיחים בהוד השרון קודם כל בודקים עליה המלצות. רגע לפני שמזמינים חברת ניקוי – תשאלו בני משפחה או חברים אם לאחרונה ניקוני את הספה או השטיח עם חברה אמינה. אם הם לא מכירים חברה כזו, כנראה זו הסיבה שאתם קוראים כתבה זו.

אז למה בעצם לבחור בחברת SOS Clean לקחת את השטיח שלכם לניקוי מקצועי במפעל?

אנחנו מבטיחים לכם הוגנות, מקצועיות ושירות מהיר ואדיב. וזה לא סתם עוד משפט. אנו עובדים עם מפעל צמוד שנים ארוכות וכל שטיח עובר בקרה לפני שנארז ומחכה להחזרת השטיח ללקוח. אנו שקופים במחיר שתשלמו ללא הפתעות. המפעל איתו אנו עובדים – הוא בעל ניסיון של 30 שנה בתחום ניקוי השטיחים. התשלום עבור הניקוי הוא רק בסוף, כך שאם לא תאהבו – לא תשלמו!

ניקוי שטיחים בהוד השרון מחיר

על מנת לעשות לכם סדר נחלק את המחיר ניקוי השטיחים בהוד השרון ל4 קטגוריות. המחיר כולל הסרת ריחות שתן, צואה וריחות רטיבות. הסרת כתמים מכל הסוגים כגון דיו, שמן, צבע, אוכל ונוזלים. הסרת כתמי שתן, דם ועובש. הובלה והחזרת השטיח ארוז בניילון לביתכם במועד שנקבע:

מחיר ניקוי שטיחים סינתטיים במפעל – הוא 65 ₪ למ"ר כולל מע"מ

ניקוי שטיחים טבעיים עשויים עבודת יד או מכונה במפעל – 85 ₪ למ"ר כולל מע"מ

ניקוי שטיחי שאגי במפעל – 75 ₪ למ"ר כולל מע"מ

מינימום הזמנה כ280 ₪ כולל מע"מ.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בבית הלקוח – 25 ₪ למטר עד 100 מטרים או 400 ₪ לחדר בודד עד 15 מ"ר. מעל 100 מ"ר המחיר הוא 20 ₪ למ"ר ומעל 1000 מ"ר כ15 ₪ למ"ר. כל המחיר כוללים מע"מ.

רוצים להוזיל את העלות? כדאי לנקות כמה שיותר פריטים בביקור בעל המקצוע בביתכם כמו לדוגמה לנקות את המזרונים שלכם וככה מחיר ניקוי לפריט בודד יורד. לדוגמה, מעל 10 מ"ר של שטיחים קבלו מאתנו 5 ₪ הנחה למ"ר. יש לכם ריהוט נוסף הזקוק לניקוי? אנו גם מתעסקים בניקוי ספות בהוד השרון ונוכל להציע לכם דיל עם ניקוי השטיחים משתלם.

שאלות – תשובות

כמה זמן לוקח לנקות שטיח במפעל?

6 ימי עסקים לכל היותר מרגע שניקח את השטיח ועד שנחזיר לכם אותו ארוז נקי ומצוחצח.

האם כל הכתמים יורדים?

בהחלט כן, כל כתם שניתן להסרה אנו נצליח לנקות. במידה ויש משהו חריג נעדכן אותכם ולא תשארו מופתעים.

מה מחיר ניקוי שטיחים בהוד השרון במפעל?

העלות מחושב לפי מ"ר ושטיח סינתטי יעלה כ65 ש"ח. שטיח עבודת יד או מכונה מבד טבעי כ85 ש"ח ושטיח שאגי 75 ש"ח.

ניקוי שטיחים בהוד השרון במבצע יש לכם?

כן, בניקוי מעל 10 מ"ר 5 ש"ח הנחה מהמ"ר הראשון.

האם החומרים מסוכנים לפעוטות ולבעלי החיים?

לא , ממש לא! כל החומרים שלנו ירוקים ואינם מהווים סכנה לבריאות הסובבים.

תוך כמה זמן תוכלו לבוא לאסוף את השטיחים?

תוך 24 שעות מרגע שתרימו אלינו טלפון, אנו נגיע לביתכם ונסכם את כל הפרטים. ככה שתדעו בדיוק לנמה לצפות.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בגבעתיים

ספות העשויות מבד נראות נהדר. הן מגיעות בשלל צבעים וסוגי בדים שונים – כותנה, פשתן ובדים סינטטיים איכותיים והן נעימות במיוחד. ובכל מה שקשור לניקיון

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביבנה

חדש! ניקוי שטיחים ביבנה לתושבי האזור במחיר משתלם במיוחד! החל מ80 ש"ח בלבד למ"ר . חברת אס או אס קלין בין החברות הגדולות בארץ בתחום

קרא עוד »

ניקוי ספות בשוהם

אוהבי הניקיון יעידו שאחד הדברים המתסכלים ביותר הוא ניקוי הריפודים בבית. אוהבי הניקיון שומרים ומנקים בתדירות גבוהה את הריהוט בבית מאבק והלכלוך – אך כשמדובר

קרא עוד »

ניקוי ספות בבני ברק

תושבי בני ברק זקוקים לניקוי ספות וריפודים? חברתנו SOS Clean מתמחים בניקוי כל סוגי הספות מבד ומעור. צוותי הניקוי שלנו בעלי ניסיון רב שנים, המעניקים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בהוד השרון

השטיחים נראים רע? כנראה שהגיע הזמן לניקוי עמוק ויסודי. האם כדאי לנסות ולנקות את השטיחים לבד או לשלוח לניקוי במפעל? מציעים לכם ניקוי שטיחים בביתכם

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם