ניקוי שטיחים בגבעת שמואל

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בגבעת שמואל

שטיחים הם התכשיט של הבית ללא ספק, זה הקישוט הבולט ביותר עם הנוכחות הכי גבוהה בבית. שטיחים ניידים בין אם בסגנון המודרני או בסגנון של הקלאסי אין ספק שזה מוסיף צבע ואופי לסלון הבית. אם חסר לך עיצוב נוסף בחדר הוא משלים בצורה מושלמת את מה שאתם מחפשים. מעבר למראה הוא מעניק חמימות ויופי מרהיב לתחושת הבית בעיקר בעונת החורף הקרות. ילדים מתים לשחק עליו והוא חובה בכל גן ילדים. אך כמו כל דבר בחיים עם הזמן זה יגמר… שמירה לא נכונה ושימוש יומיומי רחב יפגע במראה השטיחים ותחושת הראה המרהיב יהפוך למראה קודר. השטיח יהפוך למלוכלך ומראה שאינו מזמין. ריחות רעים יצוצו במהרו ויתפשטו בחלל הבית. אם גם אתם סובלים מהבעיה ומחפשים ניקוי שטיחים בגבעת שמואל אנחנו נפתור לכם את הבעיה.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

ניקוי שטיחים בגבעת שמואל – כך תבטיחו תוצאות

אם ברצונכם לקבל את התוצאות הרצויות ולהבטיח את שביעות רצונכם אתם צריכים חברה אמינה ומקצועית שתבדוק אם זה בכלל אפשרי. חברה כזו לא תגיע אליכם הביתה או למשרד ישר מבלי בדיקה מוקדמת. חברה בעלת ניסיון עם מוניטין – תבקש מידע מקדים על הפרויקט או על מצב השטיח הבודד וכך זה מתבצע:

  1. אבחון השטיח – ראשית עוד בשלב הראשוני של השיחה עם הלקוח נבקש לקבל לידינו תמונות או סרטונים של השטיחים א השטיח. לפי התמונה נדע את מצב הכתמים של השטיח, באיזה סוג בד מדובר, ואיזה סוג שטיח. האם אפשר לבצע את הניקוי בבית הלקוח או אם כדאי  לקחת לניקוי במפעל. כמובן שכל זה משפיע על התמחור ולכן חשוב לנו לתת לכם את כל המידע בכדאי שלא תהיו מופתעים ולא יצוצו להם אי הנעימות.  מצידכם תדעו היכן אתם עומדים ביחס לציפיות ותוצאות הרצויות , הרי כבר בשלב השיחה תעדכנו בתוצאות שניתן להגיע אליהן.
  2. סוג השטיח ושיטת הניקוי – ניקוי שטיחים בגבעת שמואל יכול להיות ניקוי שטיחים מקיר לקיר או ניקוי שטיחים ניידים. כאשר מדובר על שטיחים מקיר לקיר הרי אין ברירה ולבצע את הניקוי בבית הלקוח – לרוב יהיה מדובר בשטיחים תעשייתיים העשויים מבד סינטטי שעוצבו במחשבת תחילה בכדאי שיהיה קל לבצע את הניקוי. אך לא כך הדבר בשטיחים הניידים. שטיחים אלו עשויים ממגוון רחב של סוגי בדים ואריגה. אריגה צפופה למשל תקשה על ניקוי בבית הלקוח ושטיחים עבודת יד עדינים ואינם מומלצים לניקוי ביתי. אם רוצים להשיג את התוצאות ברצויות מומלץ לבצע את הניקוי במפעל לניקוי שטיחים – בו הוא יטופל במסירות לפי אופי השטיח ומרקמו.
  3. תמחור – נעשה לפי מידות הפרויקט המדובר, אם נניח דובר על שטיח בסדר גודל של משרד גדול נתמחר את העבודה לפי מ"ר. אך אם מדובר על שטיח מקיר לקיר בחדר הילדים או ההורים – הרי ניתן מחיר פר חדר. כאשר מדובר על שטיחים ניידים המחיר יהיה לפי סוג הבד וגודלו, ונעדיף לבצע אותו במפעל על הצד הטוב ביותר.

אז איך עושים את זה נכון

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בגבעת שמואל

כאשר חברה אמינה ומקצועית ניגשת לפרויקט גדול של ניקוי שטיחים מקיר לקיר בגבעת שמואל היא תבצע אותו בעזרת 3 כלים כבדים על מנת להשיג תוצאות נהדרות – אחרת תקבלו ניקוי חלקי בלבד ותקבלו סיפורים שזה מה שאפשר להשיג.

  • מרססת מקצועית – על מנת לרכך את הכתמים בשטחים גדולים לטובת השגת התוצאות, חייבים מרססת שתבטיח ריסוס כל החלל, גם אם מדובר במאות מטרים רבועים. ריסוס זה עם חומרי הניקוי הוא היעד הראשון, שחייבים לבדוק שיש לחברה אותה תרצו להזמין לניקוי.
  • מברשת שטיחים – שטיחים תעשייתיים זקוקים לפעולה מכנית על מנת לפרק כתמים קשים והחדרת החומר לעומק הסיבים. פעולה זו מתבצעת בעזרת מכשיר דמוי פוליש בעל מברשת גדולה שבעל המקצוע עובר איתו לאורך כל המטרים של השטיח.
  • מכונת ניקוי שטיחים מקצועית בעלת 500 PSI לחץ הזרקה. לחץ נמוך מזה אינו יעיל לשטיחים עבים, ואינו מנקה ביעילות כתמי קשים. רוצים להיות בטוחים בתוצאות. שאלו את בעל המקצוע במה הוא משתמש.

ניקוי שטיחים ניידים בגבעת שמואל

להבדיל משטיחים מקיר לקיר, שטיחים ניידים אינם גדולים ואינם דבוקים לרצפת הבית. הם ניתנים לקיפול וניידים למעבר. יתרון זה הוא משמעותי ביותר כאשר רוצים לבצע ניקוי שטיחים בגבעת שמואל. ניקוי אמין ומקצועי יתבצע במפעל ולא בבית הלקוח וזה מכמה סיבות:

  • להבדיל משטיחים מקיר קיר – שטיחים ניידים אינם מותאמים לניקוי בבית הלקוח, שטיחי שאגי לדוגמה אינם מתייבשים כראוי כאשר מונחים על הרצפה, שטיחים טבעיים עלולים לפתח עובש קשה שאוכל את סיבי הבד והורס את השטיח. שטיחים ניידים ניתנים לניוד וההבדל במחיר בין ניקוי ביתי לניקוי במפעל אינו משמעותי ולכן לא כדאי לנקות בבית.
  • חול ואבק – שטיחים הם פריט הנמוך ביותר בבית חוץ מהרצפה וכאלה הם נוטים לצבור חול ואבק, אלו לא מוסרים לחלוטין בניקוי ביתי גם עם המכונה המקצועית ביותר. גרגירי החול שוחקים בסיבי הבד במיוחד כאשר מדובר בבד טבעי וגורמים לו למראה ישן ודהוי, בכדאי למנוע הצטברות החול השטיח עובר ניעור מקצועי במפעל המוציא ממנו כ98% ממה שהצטבר.
  • ניקוי שטיחים במפעל חוסך לכם כאבי ראב ולכלוך בבית – השטיח נאסף מבית הלקוח ומוחזר אליו נקי ויבש. אין צורך לבזבז את הזמן בניקוי ביתי עם רעשים, מים ולכלוך.

למה להזמין את חברת SOS Clean

חברתנו עובדת במסירות רבה מעבר לכל הציפיות, כאשר אנו  ניגשים לכל עבודה גם עבודה קטנה וגם פרויקט ענק מימדים, ההתייחסות לנו באותה קנה מידה. השירות אותו תקבל מבטיח לכם חיוך ענק ומקצועיות לאין שיעור. ניסיוננו והמוניטין שלנו בא לידי ביטוי בלקוחות ממליצים רבים בניקוי ספות וניקוי שטיחים בגבעת שמואל ובערים אחרות ואותם תוכלו למצוא בקלות רבה תוך חיפוש מהיר אודות החברה שלנו. SOS Clean  היא חברת ניקוי ריפודים מהמובילים בארץ אשר כחלק מהשירות האמין שלה מעניקה הדגמה חינם בניקוי ריפודים ללא כל התחייבות, וגם בניקוי שטיחים במפעל תעניק לכם ביטחון במידה שלא אהבתם – לא שילמתם, עד כדי כך אנו בטוחים בשירות שתקבלו…

תחזוקה לאחר ניקוי שטיחים בגבעת שמואל

השטיח נקי ונראה כמו חדש, אתם מרוצים וכמובן ממליצים לחברים על חברתנו שתעשה אצלהם גם ניקוי ספות בגבעת שמואל, עבר חודש אולי חודשיים ונשפך לכם משהו על השטיח. אנו מבינים את ההרגשה –השטיח נקי לחלוטין וכתם קטן אינו מצדיק ניקוי מקצועי, העלות גבוהה יחסית ובטח לא בשביל כתם קטן שרק זה נוצר. טיפול מהיר יבטיח הסרה קלה ותוכלו לבצע את ניקוי השטיח בעצמכם:

  1. ספגו את הכתם במהירות – השתמשו במגבת או נייר סופג, הצמידו בעדינות על האזור המוכתם ואל תשפשפו. פעולת שפשוף עלולה לפזר את הכתם למימדים גדולים ממה שיש והדבר אינו רצוי.
  2. בשטיחים טבעיים השתמשו בחומרים טבעיים לניקוי כגון חומץ ומלח לימון או סודה לשתיה. שטיחים מבד סינטטי תוכלו להשתמש בנוזל כלים או באבקת כביסה. לפרטים כיצד לבחור את חומר הניקוי תקראו על הכתבה שהכנו לניקוי שטיחים באופן עצמאי.
  3. שטפו את אזור בעזרת מטלית הטבולה במים חמים. תייבשו בעזרת מגבת נקייה וייבשו בעזרת פו שיער.

שטיח בריא הוא לא רק שטיח הנראה נקי בעין האדם. שטיחים בתחזוקה נקייה ובריאה הם שטיחים העוברים שאיבה על בסיס שבועי בעזרת שואב אבק ביתי. מומלץ לבצע את השאיבה ב2 צדי השטיח. שאיבה זו תוריד את מפלס קרדית אבק הבית השוכנת כמו בביתה בשטיחי הבית שלנו ועורבת לנו שם ללא הפסקה.

שטיח בריא ורענן הוא שטיח שעובר טיפול אנטי בקטריאלי אחת לשנה לפחות, מה שמבטיח לא רק מראה נעים, מרהיב ונקי – הוא מבטיח אוויר נקי מחיידקים מריחות לא נעימים שאינם שמים אליהם לב והעיקר שומר על הבריאות שלכם ושל בני המשפחה שלכם.

עושים גם ניקוי שטיחים בערים…

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר שמריהו

מחפשים ניקוי ספות בכפר שמריהו? הגעתם למקום הנכון. צוות SOS Clean יודע בדיוק מה אתם צריכים. לקוחותינו נהנים מניקוי המקצועי ביותר בתעשייה. תוך שימוש במכונות

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בשוהם

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בשוהם? טוב שהגעתם לחברתנו SOS Clean. אנו בחברה דוגלים במצוינות בלבד. אצלנו תקבלו את השטיח שלכם בחזרה כמו חדש, אחרי ניקוי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם