ניקוי שטיחים בגבעתיים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בגבעתיים

כבר יותר מ7 שנים שחברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי שטיחים בגבעתיים. לקוחותינו הרבים בעיר סומכים עלינו ומוסרים את השטיחים שלהם לניקוי מקצועי במפעל איתו אנו עובדים. אנו מספקים את השירות הטוב ביותר שיש, וכחלק מהבטחה זו – אנו מתחייבים בביטחון מלא לקבלת תוצאות של 100% לשביעות רצונכם המלאה.

ניקוי שטיחים בגבעתיים עם חברת SOS Clean מקבלים הסרה של עד 99% מכל האלרגניים הביתיים הנפוצים, החל מקרדית אבק הבית ועד חיידקים ומזיקים אחרים. במילים אחרות, הבחירה בנו לא רק תנקה לכם את השטיח ותחזיר אותו למצבו המקורי – אתם גם תקבלו שטיח שישאיר בריא יותר לסביבת הבית שלכם, לחיות המחמד ולילדים שלכם שכל כך אוהבים לשחק על השטיח.

רוצים לדעת איך? הישארו אתנו וגלו מה הפתרון המושלם עבור השטיח שלכם, שיבטיח תוצאות נהדרות ולא יהרוס לכם את השטיח.

https://youtu.be/ldn8xsxKU8U
סרטון הדגמה של ניקוי שטיח במפעל

זמן קריאה משוער: 6 דקות

אני רוצה לנקות – איך זה עובד?

תחילה צריך להבין באיזה שטיח מדובר, ישנם שטיחים שונים ומגוונים – וכל שטיח נדרש עבורו תצורת עבודה מעט שונות. השוני נובע משימוש בחומרים שונים, מכונות ניקוי שונות ובאסטרטגיית עבודה.

אם מדובר על שטיחים מקיר לקיר הדרושים לניקוי בגבעתיים, אנו נגיע לביתכם עם מכונה מקצועית וננקה אותה בשיטת הזרקה ויניקה במיצוי מים חמים – כלומר בקיטור. איך במידה ומדובר על שטיחים ניידים, לרוב ניקח אותם לניקוי במפעל מקצועי לניקוי במכונות מיוחדות.

  1. צרו איתנו קשר עוד היום ותשלחו לנו תמונות של השטיח אותו נדרש לנקות.
  2. אנו נאבחן עוד בשיחת הטלפון על איזה שטיח מדובר, סוגו, גילו, ונבחר עבורו את הפעולה הטובה ביותר להסרת כתמים וניקוי וחיטוי מבלי לגרום חלילה לנזק או לאי שביעות רצונכם.
  3. אם מדובר על שטיח נייד (שטיח שניתן לנייד ממקום למקום) כמו שטיחי שאגי, כרמל או בשטיחים היקרים יותר כמו שטיחים פרסיים או שטיחי זיגלר לדוגמה, נעדיף תמיד לקחת אותו לניקוי במפעל.
ניקוי שטיחים במפעל מקצועי
ניקוי שטיח במפעל מקצועי

ניקוי שטיחים בגבעתיים במפעל – למה זה טוב?

מדוע זה טוב בכלל ולמה כדאי לשלוח את השטיח לניקוי במפעל ולא להזמין חברת ניקוי שטיחים בגבעתיים המנקה את השטיחים בבית הלקוח. זה אכן דילמה שצריך לשאול וטוב ששואלים אותה. לקוח ממוצע רוצה לבצע ניקוי והסרת כתמים ואינו מודע שהשטיח בעצם הוא הפריט המזוהם והמלוכלך ביותר בבית.

אנו מתהלכים המון על השטיח במהלך השנה, שאריות לכלוך מהנעליים, אבק, חול ופירורי אוכל בסופו של דבר מוציאם את דרכם ישירות אל בין סיבי השטיח. שם ביחד עם הלחות זה בעצם כר פורה ורביית חיידקים מושלמת וכך גם לקרדית אבק הבית. מה שמשליך ישירות על האווירה בבית. האוויר אותו אנו נושמים בעצם מזוהם – ולכן נדרש אם כבר מבצעים ניקוי, לבצע אותו על הצד הטוב ביותר שיש.

ניקוי שטיחים ביתי בין אם אפילו באופן מקצועי לעולם לא יצליח לנקות את השטיח בצורה מושלמת כמו שיכול לקרות אם תשלחו את השטיח לניקוי במפעל. למעשה באחוזים ניקוי שטיחים בבית מסיר עד 80% כתמים ועד 50% בלבד את המזיקים למיניהם. ואין את היכולת לשאוב את כל החול והלכלוך שהצטבר בעומק השטיחים. לעומת זאת ניקוי שטיחים במפעל מגיע עד 97% בהסרת כתמים וריחות כגון שתן ומטפל גם בהסרת החול והלכלוך מהביטנה של השטיח שלכם.

איך זה עובד המשיכו לקרוא…

ניקוי שטיחים בגבעתיים במפעל – כך זה עובד

  1. למעשה השוני הראשון בין ניקוי שטיחים בבית הלקוח בגבעתיים לבין המפעל הוא מכונת הניעור, המזכירה את דופק השטיחים בו היינומ משתמשים בעבר. ההבדל העיקרי שהמכונה אינה פוגעת בסיבי השטיח כמו השיטה המסורתיתי. השטיח עובר תהליך ניעור קפדני המוציא ממנו עד 95% מהחול והלכלוך שהצטבר.
  2. לאחר הסרת כל הלכלוך השטיח עובר ריסוס בחומרי חיטוי וניקוי והשרייה בהתאם סוג השטיח, סוג הבד וסוגי הכתמים. הריסוס יכול להבצע ידנית או על ידי מכונה והוא תלוי גם כן בסוג השטיח המדובר ובחירת שיטת העבודה המתאימה עבורו.
  3. השטיח עובר קרצוף יסודי על ידי מכונות אוטומטיות או ידניות (שוב תלוי בסוג השטיח). הקרצוף משחרר וממיס את הכתמים על בסיס אורגני (כמו שמן, זיעה, שומן גוף וכתמי אוכל למיניהם) ועל בסיס סינטטי (כמו אספלט, גריז, צבע ועוד).
  4. שטיפה יסודית של השטיח במכונה להסרת הלכלוך ושטיפה יסודית של כל חומרי הניקוי להבטחת שטיח נקי גם מכתמים אך גם מחומרי ניקוי להגנה על סביבת הבית והמשפחה. בתהליך זה אנו משתמשים בחומר מרכך מיוחד לטובת נטרול חומרי הניקוי.
  5. בחינת השטיח לתוצאות הניקוי – אנו מוודאים שכל הכתמים הוסרו, במידה ולא השטיח עובר טיפול נוסף או נקודתי בכתמים לא נפוצים. אנו יודעים להסיר כתמי דם, שתן, זפת, דיו, צבע, כתמי נוזלים המכילים צבעי מאכל ועוד.
  6. השטיח עובר תהליך סחיטה בצנטריפוגה השומרת על הסיבים העדינים של השטיח עד 90% ייבוש. לאחר מכן השטיח נתלה במתקן מיוחד עם תנאי ייבוש אופטימיילם לייבוש סופי ומלא.

אז למה לבחור בחברת SOS Clean

שביעות רצון הלקוחות שלנו חשוב לנו מאוד – ולכן אנו החברה היחידה שמבטיחה לכם תוצאות עד 100% לשביעות רצונכם המלאה. לא אהבתם – לא שילמת כבר אמרנו? אתם מוזמנים לבצע עלינו חיפוש בגוגל ולקרוא את ביקורות הלקוחות שלנו שהשאירו פידבק על השירות אותו הם קיבלו.

אתם ובני המשפחה שלכם מבלים שעות בישיבה על הספות והכיסאות שלכם, עם הזמן קשקשי עור, זיעה ושומן גוף נלכדים בריפוד ומשאירים כתמים ללא קשר לכתמי אוכל ונוזלים אחרים העלולים למצוא את דרכם לריפוד שלכם. בעזרת חברת ניקוי ספות כמו חברתנו SOS Clean תוכלו לשמור על הבדים העדינים האלה להראות, להרגיש ולהריח נהדר.

הזמינו עכשיו ניקוי ספות בגבעתיים וקבלו הנחה של 10 ₪ למ"ר מרובע לניקוי השטיחים שלכם.

הספה נקייה? אז אולי זה הזמן לבצע ניקוי מזרונים בגבעתיים לחיטוי מלא והסרת קרדית האבק גם מהזמן שלכם.

ניקוי שטיחים בגבעתיים מחיר

ניקוי שטיחים בגבעתיים מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחדר עד 15 מ"ר450 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 100 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר מעל מ"ר15-25 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים בגבעתיים

אם אתם מחפשים חברת ניקוי מזרונים בגבעתיים אתם חייבים לדעת איך לחפש את החברה הנכונה. אתם צריכים לשלוט בשאלות הנכונות ולעשות סקר שוק כמו שצריך.

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בשוהם

המיטה שלכם היא אולי הריהוט הכי חשוב בבית. מה שבטוח שהיא הכי חשובה בחדר השינה שלכם. אתם מבלים על הריהוט הזה יותר מכל פריט ריהוט

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי שטיחים בבת ים ברמה הגבוהה ביותר בשוק הישראלי.בין אם מדובר על ניקוי שטיחים בבית הלקוח, או שירותי ניקוי שטיחים

קרא עוד »

הסרת סליים

סליים הינו חומר הוא חומר הדומה מאוד לפלסטלינה, המשמש כטרנד בקרב ילדים ובני נוער בעיקר למשחק. הסליים בעל מרקם דמוי בצק המעורבב עם חומרים שונים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם