ניקוי ספות בתל מונד

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בתל מונד

אנחנו משקיעים המון בטיפוח הסלון ומשקיעים מחשבה רבה בעיצוב שלו. אנו נותנים דגש מיוחד על בחירת הספות שלנו על מנת שיהיה נוח לכל יושביו. פידבקים מחברים ובני המשפחה זה משהו שכולנו אוהבים במיוחד אחרי שאנו מנקים את הסלון יום יום, ולדואגים לסדר ולניקיון יסודי בסופי השבוע. אל כאשר זה מגיע לניקוי הספות שלנו בתל מונד – אנו אובדי עצות. שם אנו חשים אוזלת יד.

לא משנה כמה אנחנו משקיעים בשמירה על הספות, אנו תמיד מתאכזבים מכתם חדש שנוצר. כאשר אנו מנסים לנקות את הספות בעצמינו, אנו תמיד מתאכזבים מהתוצאות. ולא מבינים מה רע בטיפול שהרגע הענקנו לספה, ושואלים את עצמינו איפה טעינו.

הגיע הזמן להיפרד מהספה המוזנחת שלכם. ואנו לא מדברים על לקנות סלון חדש. ניקוי ספות מקצועי בתל מונד זמין עכשיו ללקוחות הגרים בסביבה.

חברתנו SOS Clean תשמח להעניק לכם שירות אדיב ומסור ולהחזיר את הספה שלכם לחיים.

ניקוי ספות בתל מונד לפני ואחרי
ניקוי ספות בתל מונד לפני ואחרי

זמן קריאה משוער: 0 דקות

ניקוי ספות מקצועי בתל מונד – כל מה שצריך לדעת

שוק ניקוי ספות היום מלא בחברות חדשות המציעות שירות "לניקוי ספות מקצועי". להיכנס לתחום הניקוי אינו דורש "הרבה". סה"כ מספיק לקנות מכונה לניקוי ריפודים כלשהי וכמה חומרי ניקוי, ואפשר לצאת לדרך.

אך חשוב שתדעו שלא כך הדבר. אתם צריכים לדעת, שהתחום אינו פשוט כפי שנראה. נדרשת מומחיות רבה, ידע וניסיון בסוגי הטקסטיל השונים. התאמת חומרי ניקוי מתאימים לסוג הבד וציוד מתקדם על מנת לנקות את הספה כמו שצריך – והכי חשוב, לא לגרום לנזקים מיותרים.

חברתנו מציע שירותי ניקוי ספות בתל מונד באופן מקצועי, עם החומרים אקולוגיים האיכותיים ביותר. כאלה, שלא גורמים לנזקים לא לבעלי חיים ולא לבני המשפחה.

אנו עושים שימוש בחומרי שטיפה על מנת לא להשאיר שאריות דטרגנטים. מה שמשאיר את הספות שלכם – רכות, נעימות ובריח מרענן כמו חדש.

חברתנו SOS Clean מחזיקה רק בציוד המתקדם ביותר בתעשייה. ציוד זה נרכש מיצרן מוביל הארה"ב. הציוד בעל עוצמת הזרקה חזקה עד 300 PSI למקסימום חדירת המים לעומק הריפוד. שתי מנועי שאיבה עוצמתיים למקסימום ייבוש. ודוד חימום המים ל90 מעלות חום לחיטוי מלא ופירוק הכתמים השומניים.

מה אנחנו מבטיחים בהזמנת השירות

חברתנו שמה לעצמה דגש מיוחד לשירות אותו אנו מספקים ללקוחותינו המזמינים ניקוי ספות בתל מונד ובכל מרכז הארץ. אנו מקפידים על אמינות, הוגנות ושקיפות מלאה בכל שלבי הניקוי לפני וגם אחרי. אנו עובדים בעיקר מלקוחות מרוצים ופועלים רבות על מנת שתמליצו עלינו לחברים ובני המשפחה.

ולכן חשוב שתדעו בדיוק למה לצפות:

  1. אנו מתחייבים לספה 100% נקייה. לא נקי – לא שילמתם!
  2. תוכלו להתייעץ איתנו לפני ואחרי הניקוי.
  3. תוכלו לבקש הדגמה חינם כיצד מתבצע ניקוי ספות בד בבית הלקוח.
  4. אחריות מלאה על הספה מפני נזקים ואחריות מלאה לביצוע.
  5. אנו מתחייבים לבדוק איתכם למחרת שהכל נקי וכפי שציפיתם.
  6. הסרה עד 100% מהכתמים בתיאום ציפיות מראש.

מדוע חשוב לבצע ניקוי ספות בתל מונד

מועצה אזורית תל מונד סמוכה לישובים חקלאיים במרכז הארץ. מורכבת בעיקר מבתים פרטיים ונמצאת באזור עם לחות גבוהה. ישובים באזור זה נמצאים בסיכון רב יותר לאוכלוסיית קרדית האבק. מה גם שבתים פרטיים שאינם מאווררים כהלכה סובלים יותר מתופעות עובש וסוגי פטריות. אלו, מגיעים לספה שלכם ומשפיעים על איכות האוויר בביתכם.

קרדית אבק הבית הינה יצור מיקרוסקופי וידוע כבעל השפעה ישירה על סובלי האלרגיות. הוא יוצר מספר רב של בעיות כמו: נזלת, כאבי ראש, סחרחורות, עייפות וקשיי נשימה. לסובלים מאסתמה הוא אף מסוכן יותר ועלול לגרום למוות.

אחת הפעולות שחברתנו מבצעת כאשר מזמינים אותנו לבצע ניקוי ספות בתל מונד, הוא קטילת קרדית אבק הבית. מעבר למראה האסתטי של הספה – חשוב אחת לשנה לבצע חיטוי ונטרול חיידקים, פטריות ומזיקים אחרים. ולשם כך, כדאי שתכירו שיש מה לעשות בנושא.  

איך שומרים על בריאות הספות

בבתים שיש בעלי חיים וילדים הספות נוטות להתלכלך באופן תדיר יותר. מעבר לכך, שמירה על ניקיון הספות בהחלט בריאה יותר לכל המשפחה ולכן חשוב לשמור על תחזוקה נכונה שלהם.

תחזוקה על בסיס שבועי תשמור על האוויר נקי יותר, וישמור על מראה הספה שלכם, כך שלא תצטרכו להזמין ניקוי בתדירות גבוהה.

כך תוכלו לבצע את זה:

  1. שואב אבק – שואבי אבק של ימינו מותאמים לניקוי כמעט כל סוגי הריפודים וכבר מזמן לא נועדו רק לשאיבת האבק מהרצפה או ניקיון השטיחים. בדקו אם קיבלתם עם הערכה ראש מותאם לשאיבת הספה. ושאבו אותה על בסיס שבועי. פעולה זו, תעזור לכם לצמצם את אוכלוסיית קרדית האבק, תשאב את האבק והלכלוך.
  2. ניקוי כתמים באופן עצמאי אפשר לבצע בקלילות רבה שהכתם נוצר. חשוב לפעול במהירות לפני שהכתם יתייבש. אם הספה מתאימה לניקוי רטוב, תוכלו לערבב כף של מסיר כתמים וליטר מים, לטבול ספוג או מטלית ולהסיר את הכתם במהירות. אם הספה אינו מתאימה לניקוי רטוב – תוכלו להשתמש במטלית ספוגה באלכוהול ונלגב את האזור. ייבשו בעזרת פו שיער.
  3. בחודשי קיץ חמים – תוכלו להוציא את הספה לרענון למשך שעה אחת תחת קרני השמש. הנ"ל משמיד בקטריות וחיידקים ומצמצם את אוכלוסיית קרדית אבק הבית.

שירותי ניקוי נוספים לתושבי תל מונד

לקוחותינו היקרים, אם הינכם מחפשים מחירים טובים יותר, תוכלו להתייעץ איתנו ולהזמין ניקוי של מספר פריטים בו זמנית. למעשה, זה משתלם לשני הצדדים. אתם יכולים ליהנות מהנחות ומבצעים כך שהמחיר לפריט בודד זול יותר. ואנו נהנים מעבודה גדולה יותר.

כל אם יש לכם ניקוי מזרונים בתל מונד הזקוקים לניקוי עמוק ויסודי, נטרול ריחות שתן, הסרת עובש או סתם לבצע חיטוי מפני קרדית אבק הבית – תוכלו להזמין אותנו ביום הניקוי לבצע את שתי העבודות.

שטיחים מקיר לקיר או שטיחים ניידים נועדו לא רק לעיצוב הבית והרצפה. בראש והראשונה הם נועדו על מנת לספוג את האבק והלכלוך ששוקע במרחב המחייה. ובכך הם מאפשרים אוויר נקי יותר ופחות מאובק. אך כמו הספות גם ניקוי שטיחים בתל מונד – מומלץ לבצע אחת לשנה לפחות. יתר על כן, חשוב שתדעו שהשטיחים הם הפריט המלוכלך ביותר בבית. אם הזמן, האבק שנצבר בעומק הסיבים לא ניתן לשאיבה והחול הורס את סיבי השטיח וכמובן כבר לא עוזר בשמירה על האוויר הנקי בבית.

שירותי ניקוי ספות באזורים קרובים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי וילונות בהוד השרון

לכל אחד ואחת מאיתנו יש בבית חלונות, שעליהם מגנים וילונות. הווילונות יכולים להיות קטנים או גדולים, כהים או בהירים, ובשלל צורות ודוגמאות. התפקיד הראשי והחשוב

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

ניקוי ספות בסביון

כולנו אוהבים להתכרבל עם השמיכה בחורף או בלי חולצה על הספה הנעימה שלנו בקיץ. בין אם זה סתם במנוחה אחרי העבודה, צפייה בטלוויזיה עם המשפחה

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם