ניקוי ספות ברמת השרון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות ברמת השרון

מחפשים חברה המבצעת ניקוי ספות מקצועי ברמת השרון בבית הלקוח אשר תחזיר את הספה שלכם לחיים? תעניק לה מראה של ספה רעננה ומראה חדיש כמו ביום שרכשתם אותה? אתם הגעתם למקום הנכון, חברתנו SOS קלין תספק לכם שירות אמין, איכותי, מקצועי ושירות מעבר לכל הציפיות שלכם.

חברתנו בעלת וותק של מעל 7 שנות ניסיון בתחום ניקוי הריפודים ושטיחים ואנו נדאג שתקבלו תוצאות של 100% לשביעות רצונכם המלאה.

הסלוגן שלנו הוא לא אהבת – לא שילמת! כך שאתם יכולים להיות רגועים בקשר לתוצאה שתתקבל מהניקוי. עבורנו השירות הוא מעל הכל, וכך גם חושבים עלינו לקוחותינו ותוכלו לקרוא את מה שהם חושבים בכל מקום שתחפשו. גם מחיר ניקוי ספות ברמת השרון הינו הוגן במיוחד ותוכלו לדעת אותו מלקרוא כתבה זו.

שלבי ניקוי ספות בד באופן מקצועי ברמת השרון ובסביבה

זמן קריאה משוער: 6 דקות

זיהוי הבד לצורך התאמת החומרים ושיטת ניקוי ספות

שיטות הניקוי השונות של ניקוי ספות מתחיל קודם כל בזיהוי סוג הספה. האם הספה עשוי מעור או מבד.

ספות עשויים מבד בחירת שיטת הניקוי תהיה לרוב בניקוי רטוב בטכנולוגיה של הזרקה-יניקה על ידי מכונה מקצועית לניקוי ריפודים מבד. ניקוי ספות מעור תהיינה על ידי ניקוי ידני ובחירת החומרים לפי סוג העור באם הוא בכלל ניתן לניקוי.

בחירת חומרי הניקוי עבור ניקוי ספות מקצועי ברמת השרון לספות בד יתחיל בשיחת הטלפונית הראשונית עם נציג השירות. נציגנו יבקש לשלוח תמונות תקריב על הטקסטיל , ובבחינת עין מומחית שתזהה את הבד יינתן הצעת מחיר לפי מורכבות הניקוי.

מורכבות הניקוי משוכללת לפי סוג הטקסטיל, גודל הספה לפי מספר המושבים ומורכבות הכתמים. בשיחה ראשונית זו, תוכלו לקבל ייעוץ חינם כיצד לבצע ניקוי ספות בד באופן עצמאי. ואם בכל זאת תחליטי להזמין שירותי ניקוי ספות בד מקצועי ברעננה נשמח לעניין אתכם בהטבות ומבצעים.

ניקוי ספות ברמת השרון
ניקוי ספות ברמת השרון

חשוב לדעת לפני בחירת חברת ניקוי ספות ברמת השרון

כאשר אתם מחפשים באינטרנט חברה המתמחה בעבודת ניקוי ספות בד או עור ברמת השרון ישנן מספר דברים חשובים שחשוב לדעת על מנת לבחור חברה אמינה ומקצועית אשר תקנה לכם ביטחון שעשיתם בחירה שקטה ונכונה. בחירה זו עשויה ללוות אותכם לפני וגם אחרי הזמנת הניקוי. חברתנו נותנת ייעוץ חינם לאורך כל הדרך. גם בזמן שיחת הטלפון הראשונית וגם בכל זמן אחרי גם אם עבר זמן רב לאחר הניקוי. תהיו בטוחים יש לכם תמיד למי לפנות!

האם המחיר כולל מע"מ – לעיתים אנו לא רק בניקוי ספות מזמינים איש מקצוע לעבודה שאנו לא יודעים לבתע לבד ונדרשת מומחיות העל מקצוע בתחום, כמו למשל אינסטלטור. אנו משוחחים איתו על הבעיה ומקבלים הצעת מחיר. אך כשמגיע רגע התשלום מתברר לנו שהמחיר שלו אינו כלול מע"מ. מה שמייקר את העלות ב17%. וודאו בכתב לפני אישור ההזמנה שהמחיר כלול מעמ.

האם יש אחריות לעבודה- כולנו בני אדם. גם חברת ניקוי הכי טובה ומומחית בתחומה יכולה לפעמים לטעות. כשמרטיבים את הספה קורה לא מעט שהכתם פשוט נעלם ואינו נראה לעין. במהלך השטיפה האזור לא עובר תהליך מספיק טוב על מנת לפרקו ובסיום תהליך הייבוש הכתם מתגלה. זהו מצב שמצריך מחברת הניקוי ספות מקצועי ברעננה לחזור ללקוח שוב פעם לתיקון. וודאו בכתב שהחברה אכן נותנת התחייבות לחזרה לבית הלקוח לתיקון. בעלי מקצוע זולים לרוב לא מתחייבים להסרת כתמים 100% ואינם חוזרים לסיים את העבודה.

האם החומרים מזיקים לבעלי החיים או פעוטות- ישנן לא מעט מקרים שבעלי מקצוע בתחום מבטיחים שהחומרי ניקוי הם ירוקים. אך הדבר אינו קיים בשוק העולמי ובטח לבטח בשוק הישראלי. מה שכן הוא חומרים מתכלים וחומרי שטיפה איכותיים שתפקידם לנטרל את החומרי הניקוי כך שלא יהיו פעילים על המשטח לאחר הייבוש. חברתנו משתמשת בחומרי המכילים תווית "Biodegradable". מיד בסיום הייבוש ניתן לחזור ולשבת על הספה או על המזרן שניקינו עבורכם.

מחיר ניקוי ספות ברמת השרון

מחיר ניקוי ספות ברמת השרון יעלה לכם לא יותר מכמה מאות שקלים. התמחור נגזר ישירות מגודל הספה ומסוג הבד ואינו קשור לרמת הלכלוך והכתמים הנמצאים עליה. מחיר ניקוי מחושב לפי מספר המושבים של הספה. כאשר מחירו נע לרוב בין 90-120 שח. מושב אדם נחשב לפי רוחב של 60 ס"מ ולא לפי מספר הכריות. קח שספה פינתית באורך 240×120 תיחשב כספה של 5 מושבים. ומחירה יהיה 500 שח כולל מעמ. 90 שח לרוב הספה תהיה עשוי מבד מיקרופייבר. 100 שח לספות בד סינטטי אחר. ובדי כותנה ופשתן המחיר יהיה סביב 120 שח למושב. גם בד אימפלה שנופל בקטגוריה בד סינטטי עלות ניקוי למושב הוא 120 שח מכיוון שהוא נחשב הבד הכי קשה לניקוי. גם מושבי עור מתומחרים לפי 120 שח למושב אדם כאשר מדובר בעור נאפה האיכותי.

מחיר ניקוי ספות ברמת השרוןמחיר
ניקוי ספה בת 2 מושבים ללא כריות נשלפות250
ניקוי ספה בת 3 מושבים ללא כריות נשלפות350
ניקוי ספה בת 4 מושבים ללא כריות נשלפות420
ניקוי ספה בת 5 מושבים ללא כריות נשלפות470
תוספת עבור ניקוי כריות נשלפות50
תוספת לטיפול בחומר דוחה כתמים פר מושב30
מחירים סופיים

שאלות נפוצות בנושא ניקוי ספה ברמת השרון

כמה עולה ניקוי ספות ברמת השרון?

המחיר נע בין 90-130 ש"ח פר מושב אדם, לפי 60 ס"מ . המחיר תלוי אם בסוג הבד – עור או בד רגיל.

האם כל הכתמים מתנקים בניקוי?

כן בהחלט, חברת SOS Clean מצליחה להסיר כתמים ב99% . משמע גם את הכתמים שאתם חושבים שבלתי אפשרי יהיה להסיר אותם.

כמה זמן לוקח לנקות ספה סטנדרטית?

מרגע שאנחנו נכנסים ועד רגע שאנחנו יוצאים שהכול נקי ומצוחצח לוקח לנו בין שעה לשעה וחצי בממוצע.

מה הזמינות שלכם להגיע אלינו הביתה לניקוי?

אנחנו מספקים זמינות שיא, לרוב ניקוי ספות ברמת השרון יכול להתבצע מהיום להיום ומקסימום עד 72 שעות מרגע שתצלצלו.

האם אפשר לחזור לשבת מיד על הספה?

לא, לספה נדרש להתייבש סופית. הציוד העוצמתי שלנו ישאיר אתו במינימום לחות. אך עדיין יידרש לו מספר שעות לייבוש סופי.

איך מתבצע התשלום?

התשלום מתבצע בסיום העבודה בלבד, בכרטיס אשראי או בביט לנוחיותכם וכמובן תקבלו קבלה בחוק.

יש לי כלב/חתול שעשה פיפי, האם גם תוכלו לנטרל את הריחות?

כן, אנו עושים שימוש בחומר חיטוי מפני ריחות כתוסף לחומר ניקוי שמנטרל ביעילות מופלאה את כל סוגי הריחות.

סיכום

במאמר זה קיבלתם מידע אמין ואיכותי שיעזור לכם לבחור חברת ניקוי ספות מקצועי ברמת השרון. אנו מקווים שתתנו בנו אמון ותבחרנו בנו לבצע את העבודה הזו, על הצד הטוב ביותר כמו שרבים מהלקוחות הממליצים שלנו חושבים שקיבלו.

חברתנו SOS Clean מתמחה גם בניקוי שטיחים ברמת השרון ופניה של מספר פריטים יכול להוזיל לכם את מחיר ניקוי השטיח מכיוון שאנו כבר נקיה ביום זה לנקות את הספה. פנו אלינו לפרטים נוספים…

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בקריית אונו

שטיח איכותי במראה אלגנטי ויוקרתי מקנה מראה מכובד ואיכותי והוא התכשיט הכי יפה בבית. הוא מקשט את הרצפה בסלון ובחדרים ומהווה מקור לגאווה לכל דיירי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים במפעל

ניקוי שטיחים במפעל SOS Clean מפעל לניקוי שטיחים ניקוי השטיח מחול ולכלוך! נטרול ריחות שתן! הסרת כתמים ונטרול ריחות שתן! ניקוי וחיטוי עמוק ויסודי! הובלה

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

ניקוי ספות בד קטיפה

בחירת ספות מרופדות בבד קטיפה היא בחירה בהצהרת סגנון נועז בחלל הסלון – אי אפשר להתעלם מהברק הרך, הצבע העשיר והאלגנטיות של הקטיפה. אך הבולטות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם