ניקוי ספות בראשון לציון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בראשון לציון

בעבר מי שחיפש ניקוי ספות מקצועי בראשון לציון , היה שואל חברים, מכרים או משפחה אם הם מכירים מישהו שעוסק בתחום. לא כך הדבר היום. כיום קיימים בשוק הזה המון מנקי ספות חדשים העוסקים בתחום, ולבחור בעל מקצוע הנכון הפך דבר יותר קשה מבעבר. בכתבה זו נפרט מה הסיבות שחשוב לפנות לחברה בעלת מוניטין וידע מעמיק בתחום. למה חשוב לבחור נכון, ומה המחיר ההוגן לניקוי ספות בראשון לציון מציע לכם בתמורה לכספם. אז הישארו איתנו אם אתם רוצים תוצאה איכותית כאשר אתם מזמינים את הניקוי או בכלל רוצים לקבל טיפים לניקוי עצמי.

ניקוי ספות בראשון לציון
ניקוי ספות בראשון לציון

זמן קריאה משוער: 5 דקות

אז כיצד לבחור חברת ניקוי ספות בראשון לציון?

ראשית בעל מקצוע אשר עוסק שנים בתחום, יבקש ממכם מספר תמונות או סרטונים ויתן את דעתו וייעוץ חינם ללא כל תמורה בטלפון. במידה ותרצו הוא אף יציע הדגמה חינם בבית הלקוח ללא התחייבות . במקרים שונים בעל מקצוע מקצועי, יאמר לכם כי אפילו לא כדאי להשקיע על הניקוי היות והספה כבר שחוקה. או רמת הכתמים כזו לא ניתנת לניקוי והסרה ועדיף לרכוש ספה חדשה.

על מנת למצוא חברה של ניקוי ספות מקצועי בראשון לציון, יש למצוא המלצות ומוניטין וכן, וותק של שנים רבות בתחום. ניתן לראות היום המלצות בדף הפייסבוק של העוסק , ובעסק שלו בגוגל – שם לא ניתן למחוק ביקורות , וכמובן בדפים כמו דפי זהב, B144 , מידרג ועוד…

שאלות חשובות לפני הבחירה

יש לשאול את בעל המקצוע באיזה מכשור הוא משתמש , איזה חומרים וכמה זמן ייבוש. היות שספות נבדלות ביניהם בצבע – שחור, לבן או צבעוני. סוג – בד או עור. וסוגי בדים – כותנה, סינטטי , פשתן, מעורב, משי , ויסקוזה וכו'. כך גם משתנה סוג החומר שאיתו יבחר לעבוד בעל מקצועי ושיטות הניקוי.

בתקופת החורף ניתן לשאול את בעל המקצועי על אמצעים המזרזים את תהליך הייבוש לאחר ניקוי הספות מקצועי בראשון לציון. טיפ קטן: מומלץ לשים מאוורר לכיוון הספה ולהשאיר מעט חלונות פתוחים. ישנן גם פתרונות כגון תוספי מרכים מיוחדים כתוסף למים בשטיפה. וניתן אף בתוספת תשלום להזמין מייבשי ריצפה הניתנים להשכרה אצל הלקוח. לייעוץ והכוונה פנו אלינו לעזרה.

שיטת ניקוי מובילה לניקוי ספות מקצועי

שיטת ניקוי הספות וחומרי הניקוי נבחר לפי סוג הבד ממנו עשוי הטקסטיל, כך לדוגמה במקרה של ספה נדירה העשויה ממשי נבחר שיטת ניקוי יבשה בא נקציף את הספה בעזרת חומרי הנועד לניקוי יבש נבריש מעט בעזרת מברשת עדינה עשויה משיערות סוס ונשאב את הספה. אך ניקוי רוב הספות הוא דומה ושיטת הניקוי מתבססת על בחירת החומרים הנכונים לתקיפת סוג הכתמים. כך לדוגמה ניקוי ספה מבד סינתטית עם כתמי שומן גוף, זיעה וכתמי אוכל – אנו נרסס את הספה בעזרת "קוקטיל" של 2-3 חומרים שונים. נמתין בין 15-20 דקות ונבריש את הספה היטב בעזרת מכונה חשמלית מקצועית להברשה של הספה. אנו נשטוף את הספה בעזרת מכונה בטכנולוגיה מתקדמת המדמה את פעולה מכונת הכביסה. הזרקת מים בלחץ וחומרי חיטוי בטמפרטורה גבוהה עמוק את תוך האריגה, על מנת להבטיח ניקוי יסודי שלא יחזרו הכתמים, ושאיבת המים למיכל המים המלוכלכים. הספה תצטרך להתייבש באופן טבעי והתוצאות יהיו מיד לנגד עיניכם. ספה מבריקה כמותה לא ראיתם אותה מזמן.

כמה עולה התענוג של ניקוי ספות בראשון לציון

עלות ניקוי ספות בד מחושב לפי מספר המושבים בספה. מושב נחשב כ60 ס"מ אורך וכולל משענת גב

ניקוי ספות בראשון לציון מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30

שאלות שבדרך כלל נשאלות

כמה זמן אורך הניקוי? ניקוי סטנדרטי של סלון פינתי מבד בגודל 3+2 אורך בין שעה וחצי לשעתיים מרגע כניסת בעל המקצוע ועד יציאתו מביתכם לאחר סיום העבודה.

כמה זמן הספות צריכות להתייבש? זה מאוד תלוי בספה , בסוג הבד ועונות השנה. כך לדוגמה בעונת החורף זמן הייבוש של ספה מבד סינתטי אורך בין 12-18 שעות וספות מבד טבעי בין 18-24 שעות. בקיץ הזמן מתקצר כמעט בחצי ובממוצע אורך הין 8-12 שעות.

האם החומרים כימיים? כל החומרים שלנו מתכלים ובטוחים לשימוש , כך לאחר ייבוש מלא של הספות לא נשאר זכר לחומרים. חלק מהחומרים מופקים בצורה של מעבדה אך קיימים גם בצורה הטבעים בריכוזים נמוכי וחלק מהחומרים טבעיים בלבד.

באיזה מכונה אתם משתמשים? אנו משתמשים בכמה סוגי מכונות לניקוי מקצועי מהיצרנים המובילים בעולם. יצרן SANDIA וMYTEE הם חלק מהארסנל שיש לנו. אלו יצרנים מובילים בעולם למכונות לניקוי בהזרקה ויניקה שנועדו לנקות שטיחים וריפודים.

האם יש אחריות שתנקו כמו שצריך? כן, אנו מבטיחים אחריות מלא לתכולת הבית משברים וכך גם לניקוי עצמו. במידה וכתם עקשן ניתן היה לניקוי ולא ירד – אנו נחזור לתיקון ללא תוספת עלות.

האם אתם מגיעים גם לערים נוספות? כן, אנחנו ניקו סםות בכל מרכז הארץ ולא רק בעיר ראשון לציון. תוכלו להמליץ עלינו לחברים ולמשפחות הקרובות

סיכום

חברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים. מבד ומעור. ניקוי שטיחים מכל הסוגים. אנו מנקים אותם בבית הלקוח או במפעל הקרוב לביתכם. עבודות שטיחים מקיר לקיר וניקוי מזרונים. לקוחותינו מקבלים אחריות על כל עבודה. האחריות כוללת נזקים ובמידה ולא ירד כתם – אנו נחזור לתיקון נוסף ללא עלות. אנו מתחייבים ל100% לשביעות רצונכם. לא אהבתם – לא שילמתם.

אז אם אהבתם את הכתבה. שתפו אותה עם חברים והתקשרו אלינו עכשיו לייעוץ ללא תשלום! 🙂

עשוי לעניין אתכם גם

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות באזור

חברת SOS Clean היא חברת ניקוי מקצועית המתמחה בניקוי ספות במרכז הארץ הוא באזור בפרט. אנו מנקים את כל סוגי הריפודים: ספות בכל הגדלים והצורות,

קרא עוד »

ניקוי ספות בפתח תקווה

אנו בחברת SOS Clean נותנים שירות בכל רחבי מרכז הארץ וכחלק מכך מעניקים גם שירות ניקוי ספות בפתח תקווה והסביבה. מחיר הניקוי שלנו הוגן ואנו

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בנס ציונה

חדש בעיר! ניקוי שטיחים בנס ציונה לתושבי האזור במפעל חדיש בטכנולוגיה מהפכנית. יש ברשותכם שטיח הנמצא בסלון או בחדר שינה, לא ידעתם שיש פתרון לניקוי

קרא עוד »

ניקוי כתמי זיעה ושומן גוף

לפעמים נראה לנו שאנחנו פשוט לא מפסיקים להזיע. גם כשהקיץ כבר מאחורינו ואני מתרווחים על הספה, מתכסים בשמיכת הטלוויזיה פתאום אנחנו מרגישים שזה קורה. זה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם