ניקוי ספות בפתח תקווה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בפתח תקווה

אנו בחברת SOS Clean נותנים שירות בכל רחבי מרכז הארץ וכחלק מכך מעניקים גם שירות ניקוי ספות בפתח תקווה והסביבה.

מחיר הניקוי שלנו הוגן ואנו מבטיחים לא רק ספה נקייה, אלה גם שיקום הבד למצבו המקורי.

כאשר אנו נסיים עם הספה שלכם, היא תהיה רכה, נעימה למגע, הצבע שלה יחזור להיות שוב הצבע האהוב שכבר שכחתם איך הוא נראה, והכי חשוב אפס חומרי ניקוי מסוכנים שיישארו בבד שלכם.

הסלוגן שלנו לא אהבת – לא שילמת! כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות.

איך אנחנו נבדלים מאחרים אתם שואלים? בכך ברשותנו מכונות ניקוי תוצרת ארה"ב ולא מכונות סיניות או איטלקיות. כל מכונה שלנו שוקלת מעל 40 קילו.

ומה לגבי צוות העובדים? והצוות שלנו מצומצם מאוד, כל אחד ואחד מעובדי החברה עבר הכשרה מעמיקה מבעלי החברה- אלכסנדר הרץ אשר מחזיק בתעודת הסמכה מטעם האיגוד האמריקאי לניקוי ריפודים ושטיחים.

הדגמה של ניקוי ספות בפתח תקווה

מחפשים ניקוי ספות בד מקצועי? לא יודעים איך בוחרים את החברה הנכונה? תנו לנו לספר לכם על עצמנו… חברת SOS Clean בעלת וותק משנת 2010 בתחום ניקוי הריפודים. שיטת הניקוי והחומרים בא אנו מנקים נלמדו והושמו בארה"ב, וזו השיטה המועדפת על רוב מנקי הספות וריפודים והוכחה כיעילה ביותר בתחום. במאמר זה, תקבלו תמונת מצב והסברים מורחבים על שיטות הניקוי, תחזוקה נכונה של הספות, הבדלים בין ניקוי מקצועי לחובבני.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

שיטת ניקוי ספות בפתח תקווה

שיטת ניקוי ספות בד בפתח תקווה שאנו מיישמים פותחה בארה"ב מלפני בערך 20 שנה, אז הומצאו מכונות הזרקה ויניקה. שיטה זו המשלבת גורם מכני, פרצה מהר מאוד בזכות תוצאות מוצלחות הרבה יותר, וככל שעבר הזמן הם ישתכללו וישתפרו, אך יחד עם זאת עדיין התוצאות לא היו מושלמות ומדוע?

אנשי המקצוע הרבים בתחום, אינם ידעו להתמודד עם הכתמים הקשים למרות שבידם היו מכונות מתקדמות ביותר והחומרים החדשים ביותר בשוק. הסיבה לכך חוסר ניסיון ומקצועיות בבחירת החומרים לעיתים , שימוש לא נכון ואסטרטגיה כושלת. כל זה, לעיתים רחוקות אך לא רחוקות מידי גורם אף לנזק בלתי הפיך מאשר ניקיון מוצלח.

חומרי הניקוי בידיים לא מקצועיות לא יועילו לכם, זו הסיבה שאם אתם מזמינים חברת ניקוי ספות בפתח תקווה כדאי שהיא תהיה בעלת מומחיות בתחום זיהוי הבדים, אסטרטגיה נכונה שתקצר לכם את הזמן בביצוע ומעל הכל כמובן תוצאה לשביעות רצונכם המלאה.

ניקוי ספות בד מקצועי
ניקוי ספות בפתח תקווה

כיצד בוחרים איש מקצועי

כאשר לקוח מתקשר ומתעניין בניקוי ספות מקצועי והסביבה. השיחה מתחילה כמו שרובנו הישראלים אוהבים זה לדעת "מה המחיר". חשוב להבין שבחירת בעל המקצוע היא קשה כי קיימים המון נותני שירות. והשאלות הנכונות הן – כמה זמן בתחום? עם איזה חומרים אתה עובד? האם יש אחריות על העבודה? ובדיקת המלצות עבור השירות שהוא מעניק.

תשובות: כמו שנאמר מקודם הניסיון שלנו הוא 10 שנים בניקוי ריפודים. את מרב הניסיון צברנו בארה"ב. אנו משתמשים במעל 20 חומרים שונים מ4 יצרנים שונים, החומרים איתם אנו עובדים הם חומרים שבחרנו בקפידה ולכל אחד מהם תכונות שונות המותאמות לסוגים שונים של בד. האחריות שאנו נותנים היא 100% שביעות רצון הלקוח.

לא שכנענו? תנו לנו להתאמץ

לא שכנענו? כחלק מאני המאמין שלנו. שביעות רצון הלקוחות שלנו עומדת בקדמת מפת הדרכים שלנו להצלחה. ומכיוון שאנחנו מאמינים שאין לקוח לא מרוצה שמקבל מאיתנו שירות מכל הלב. אנו מזמינים גם אותכם , לקבל הדגמה חינם של ניקוי ספות בפתח תקווה ללא כל התחייבות ורק אחרי שתראו את התוצאות המתקבלות אנו משוכנעים שתרצו להמשיך בכל התהליך. ולהנות שוב מספה נקייה ורעננה.

סיימנו לנקות והתוצאה לפניכם…לא אהבתם-לא שילמתם! עד כדאי כך אנו מאמינים בדרכינו ושיטות הניקוי, אנו יכולים להבטיח לכם שאין כתם שאנו איננו יודעים להתמודד. כתם שניתן להורדה יוסר במלאו וזה בדוק!

מחיר ניקוי ספות בפתח תקווה

מחיר ניקוי ספות בפתח תקווה נקבע לפי כמויות המושבים בספה ללא קשר לכמות הכריות. כך לדוגמה, סט ספות של 3+2 יחשב כ5 מושבים. העלות למושב יעלה בממוצע 100 שח עבור ספות בד סינתטיות. אזי סלון בגודל 5 מושבים יעלה 500 שח כולל מעמ. רוצים להנות מהנחה?

עכשיו למגיעים דרך האתר סט סלון 3+2 או ספת ר פינתית בעלות 450 שח כולל מעמ לתושבי פתח תקווה והסביבה.

יש לכם גם כיסאות או כורסא או הדורשת ניקוי? ככל שתזמינו כמות גדולה יותר של פריטים, כך משתלם יותר לבעל המקצוע להביא לכם הנחה גדולה יותר ולקחת את ההזמנה. לדוגמא ניקוי כורסת טלויזיה בסגנון אמריקן קומפורט תעלה לכם 250 שח. אבל, בהזמנת ניקוי ספות מקצועי מחיר הכורסא יעלה כ150 שח בלבד. מחיר ניקוי כיסאות מתומחר לרוב מחצית מניקוי מושב אדם בספה. כך מושב ומשענת כיסא תעלה לכם 50 שח בלבד.

ניקוי ספות בפתח תקווה מחירמחיר
ניקוי כורסה בד100-150 ש"ח
ניקוי ספת בד 2 מושבים250 ש"ח
ניקוי ספת בד 3 מושבים350 ש"ח
ניקוי ספת בד 4 מושבים420 ש"ח
ניקוי ספת בד 5 מושבים470 ש"ח
תוספת לניקוי מושבים נשלפים50-100 ש"ח
תוספת לניקוי מושב עור (פר מושב)30 ש"ח
תוספת לניקוי בד אימפלה (פר מושב)30 ש"ח
תוספת לכל קומה החל מקומה 3 (כולל)50 ש"ח

כל כמה זמן רצוי להזמין מנקה ספות

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלנו היא, אחת לכמה זמן מומלץ להזמין ניקוי ספות בפתח תקווה והסביבה? כמו שאתם מנקים את ביתכם פעם בשבוע לפחות. מחליפים סדינים אחת לשבועיים מינימום. כך גם מומלץ לבצע ניקוי ספות וריפודים אחת לשנה לפחות. ספות בד שלנו, הם מאגר חיידקים וקרדית אבק הבית. הקרדית עורבת לנו בכל מקום ואוהבת במיוחד את ריפודי הספה, השטיח ואת המזרונים שלנו. היא גורם מספר אחד לאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה. ילדים והסובלים מבעיות אסתמה , סובלים ממנה במיוחד. בגלל שאין לנו את הכלים לבצע ניקוי והסרת כל הגורמים המזיקים האלה באופן עצמאי. מומלץ להזמין חברת ניקוי אחת לתקופה של שנה לבצע ניקוי מזרונים בפתח תקווה או כלל הפריטים האלה יחד ולחסוך בעלויות. של ניקוי כל פריט בנפרד.

שאלות נפוצות

כמה זמן אורך תהליך ניקוי מקצועי?

התהליך נע בין שעה ועד שעתים לכל היותר לניקוי ספות מבד ועלול להגיע עד שוש שעות במקרה של ניקוי ספות עור בפתח תקווה בגודל 3+2+1.

האם יש התחייבות לתוצאות?

בהחלט, החברה שלנו מבטיחה הסרת כל סוגי הכתמים ועד 97% שהספה שלכם תהיה נקייה לגמרי. ולמה 3% לא, מכיוון שישנן כתמים שהם פשוט נזק ולא ניתנים להסרה.

יש לי תינוק קטן שברח לו הפיפי לספה, מה עושים?

שירותי הניקוי של חברתנו SOS Clean מבטיחה הסרה מלאה של כתמי שתן ונטרול ריחות כחלק מהשירות וללא תוספת עלות נוספת.

כמה זמן לוקח לספה להתייבש? או שאתם מייבשים אותה לגמרי?

לאחר הניקוי כ94% מהמים נשאבים מהספה. הספה נשארת רטובה מעט. תהליך הייבוש אורך בין 4-24 שעות , תלוי בעונת השנה ואם יש מרפסת או לא.

מה מצריך מאיתנו לצורך הניקוי הספות שלנו בפתח תקווה?

שום דבר. אתם רק מזמינים אותנו לשירות ואנחנו דואגים לכל השאר. נזיז את הרהיטים, נפנה מה שמפריע, ננקה את הפריט הרצוי ונחזיר הכל למקומו בסיום. הא וגם נשאיר את הרצפה נקייה כאילו לא היה בכלל מנקה ספות אצלכם בבית.

תוך כמה זמן אתם יכולים להגיע?

לרוב ניקוי ספות בפתח תקווה של חברת SOS Clean מסופק עד 72 שעות לכל היותר. מהרו להזמין אותנו עוד היום!

שאלה אחרונה, החומרים מסוכנים?

התשובה היא לא, הוכחה לכך שאנו אפילו לא משתמשים בכפפות או מסכה.

ניקוי ספות בפתח תקווה – לסיכום

במידה והנכם גרים בפתח תקווה היינו ממליצים להיעזר בחברתנו SOS Clean לבצע עבורכם את העבודה. לנו ניסיון רב בשמירה על הריהוט שלכם, ואנו משמרים את לקוחותינו הישנים כמו מכרה זהב. לקוחותינו יעידו על שירות אדיב ומקצועי ובמחיר הוגן. כך אחת לשנה או כשהגיע הזמן נוכל לבצע עבורכם ניקוי ריפודים וניקוי שטיחים בפתח תקווה במחיר מוזל. התקשרו אלינו לקבל הצעת מחיר. ותופתעו לגלות בעצמכם!

שירותי ניקוי ספות בקרבת מקום לפתח תקווה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי שטיחים בבת ים ברמה הגבוהה ביותר בשוק הישראלי.בין אם מדובר על ניקוי שטיחים בבית הלקוח, או שירותי ניקוי שטיחים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמת השרון

רובנו אוהבים חיות מחמד בין אם זה חברו הטוב של האדם או החתול האהוב עלינו, במשפחות ובתים אשר בהם חיות מחמד, לעיתים קורה מצב שאחד מהם עושה את צרכיו על מרקת השטיח. בין אם מדובר בשטיח איכותי מבד טוב, ועד לשטיחים פשוטים, מצב של כתמים אינו נעים לעין וכאשר מוסיפים את עניין הריחות מקבלים מתכון ריחות אינו נעים במיוחד. אך אל דאגה – במקרה זה יש פתרון והוא לנקות את השטיח במפעל אצל חברה המספקת שירות בדגש על נטרול ריחות והסרת כתמי שתן עם מחיר ניקוי שטיחים ברמת השרון הכולל מעמ ומוזל. ותוצאות לא פחות ממדהימות!

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בנס ציונה

חדש בעיר! ניקוי שטיחים בנס ציונה לתושבי האזור במפעל חדיש בטכנולוגיה מהפכנית. יש ברשותכם שטיח הנמצא בסלון או בחדר שינה, לא ידעתם שיש פתרון לניקוי

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

תיקון פרנזים / החלפת פרנזים

עבודת התיקון הנפוצה ביותר בשטיח היא בדרך כלל תיקון או החלפת פרנזים. מכיוון ששטיחים אוריינטליים עבודת יד או מכונה משתמשים אותנו רבות ביומיום, התדירות הגבוהה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם