ניקוי ספות בפרדס חנה – כרכור

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בפרדס חנה – כרכור

אם גם אתם הגעתם למצב שאתם לא יכולים יותר להסתכל על הספה שלכם. סימן שהגיע הזמן להזמין חברת ניקוי ספות בפרדס חנה – כרכור אם אתם גרים באזור זה. אתם כמובן יכולים לחסוך כסף ולנסות לנקות את הספה בעצמכם, אך זה כלל לא יהיה קל. אם הספה שלכם בת יותר מ4 שנים אתם חייבים גם לבצע חיטוי מקצועי לספות, וליהנות מאוויר טוב יותר בסלון ביתכם.

אנו בחברת SOS Clean מבצעים בדיוק שירות מסוג זה – ניקוי ספות מקצועי הכולל חיטוי עמוק ויסודי. חברתנו עושה שימוש בחומרי אקולוגיים המספקים גם ניקוי יסודי וגם אינם פוגעים בבריאות בני המשפחה. כל זה בשילוב ידע וניסיון רב שנצטבר עם השנים, מיומנות ושימוש בציוד מתקדם.

יחד בשירות הוגן ומסור, חיוך רחב ואמינות – אנו מגיעים עד לביתכם. תוכלו ליהנות מהדגמה חינם ולהתרשם מכל התהליך. בסיום תוכלו להחליט אם להמשיך עם השירות או לוותר. אנו משוכנעים אגב שתרצו להמשיך בתהליך וליהנות מספה חדשה ונקייה, רכה ונעימה.

איך זה עובד , מה כדאי לדעת לפני שמזמינים בעל מקצוע, כמה זה עולה ועוד… במאמר שלפניכם!

ניקוי ספות בפרדס חנה - כרכור לפני ואחרי
ניקוי ספות בפרדס חנה – כרכור לפני ואחרי

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי ספות בפרדס חנה – כרכור איך עובד תהליך הניקוי שלנו

נתחיל בזה שיש ניקוי ויש ניקוי. יש ניקוי ספות בד בפרדס חנה – כרכור מעל פני השטח בלבד ויש ניקוי עמוק ויסודי. יש ניקוי וריענון בלבד ויש ניקוי הכולל חיטוי ובישום הספה. איך כל זה קשור לתהליך הניקוי אתם שואלים? אובחן, תהליך ניקוי נכון, מקצועי עם סבלנות ותמחור נכון לעבודה – משמע תהליך תקין ויסודי.

תהליך כזה מבצעת חברתנו SOS Clean ואינה מתפשרת על איכות ומקפידה על שלבי ניקוי לפי התקן הגבוהה ביותר.  

שלבי הניקוי :

  1. לפני תחילת תהליך הניקוי בפרדס חנה – כרכור – לקוחות היוצרים קשר עם חברתנו, מתבקשים לשלוח תמונות של פריט לניקוי. אנו מסבירים על התהליך ומייעצים ללקוח מה אפשר לעשות.
  2. לאחר שקבענו מועד ביצוע, מחיר כתוב בכתב המכסה את הכל. אנו נגיע לביתכם, ונבצע אבחון של הספה, סוג הבד, סוגי הכתמים, גיל הספה ועוד. נארגן את סביבת העבודה, נזיז רהיטים למקום בטוח ונמגן את הרצפה אם מדובר על שיש או בפרקט.
  3. בהתאם לסוג הספה – נרסס חומרי ניקוי וחיטוי על כל חלקי הספה למעט הצדדים וגב הספה.
  4. נבריש את הספה על מנת לאפשר לחומר לחדור מבין סיבי הספה ונמתין כרבע שעה, על מנת לאפשר לחומרי הניקוי להמיס את הכתמים. הלכלוך, האבק ושאר הכתמים צפים לשכבה העליונה של הספה ומוכנים לשטיפה.
  5. בשלב הסופי ושלב הקריטי ביותר. נדרש מכונה מקצועית על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בדיוק כמו שיש לחברתנו. נמלא מים נקיים , נוסיף חומר מרכך/שטיפה מיוחד, ובעזרת שיטת הניקוי "הזרקה-יניקה" נבצע שטיפה לספות שלכם בפרדס חנה – כרכור. השיטה עובדת בצורה הבאה – מזריקים מים בטמפרטורה 90 מעלות חום, המים חודרת לעומק הריפוד ומושבים את הלכלוך. שואבי אבק רטוב שואבים את המים יחד עם הלכלוך למיכל המים המלוכלכים.
  6. סיימנו – הספה עוברת בישום ללא תוספת עלות, ונשארת להתייבש באופן טבעי.

חשוב לדעת לפני שמזמינים בעל מקצוע

צר לנו להגיד אבל תחום ניקוי הספות בפרדס חנה – כרכור ובשאר אזורי הארץ, הוא תחום פרוץ. משמע, התחום לא מאוגד ולא מבוקר על ידי שום גורם ממשלתי או מקצועי. ולכן, כל אחד רשאי לעסוק בתחום ולקבוע את המחירים שמתאימים לו.

ולכן, ישנה תופעה מטרידה בתחום שירותי ניקוי ספות – בעלי מקצוע לא אמינים, לא מקצועיים וללא שום ניסיון קודם. מספיק לרכוש מכונה בסיסית וכמה חומרי ניקוי כימיים, ואפשר לצאת לדרך.

זו בדיוק הסיבה שחשוב לדעת ולבדוק טוב טוב את מי מכניסים הביתה. ואת זה למזלכם תוכלו לעשות די בקלות. בדקו על החברה באינטרנט. היום מספיק לרשום את שם החברה באינטרנט ולקבל עליה מידע רב. גם המלצות וביקורות של לקוחות וגם מבחר עבודות שנעשו. אך חשוב לא ליפול על שרלטנים. קל לזייף תמונות.

טיפ – בדקו ביקורת בפייסבוק. אם אין בדף העסקי של החברה חוצץ הביקורות – סימן שהחברה החליטה לא לחשוף בפניכם את העניין. כנראה, הסיבה לכך ביקורות שליליות רבות.

גוגל לעסק שלי – גוגל בעלת מוניטין ובעלת וותק, תוכלו למצוא ביקורות רבות של לקוחות. דעו שאין לבעל המקצוע שליטה או אפשרות להסיר את הביקורות. אם לבעל עסק ביקורות מעטות, סימן שהוא חדש בתחום או שהלקוחות שלו לא מפרגנים.

יוטיוב – חפשו סרטוני עבודות בערוץ היוטיוב של החברה. גם שם תוכלו למצוא מידע נוסף.

כתבות שעשו על החברה – בדקו יש על החברה כתבות עם המלצות. דעו שלא קל להופיע באחד העיתונים החשובים בארץ, סימן שהחברה עשתה משהו טוב אם החליטו לכתוב עליה ולהמליץ!

ניקוי ספות בפרדס חנה – כרכור מחיר

חברתנו גובה מחיר הוגן בהתאם לסוג העבודה שתקבלו. אנו עושים מאמצים אדירים להוציא כל ספה כמו חדשה, ונלחמים מלחמת חורמה מול כל כתם קטן כגדול.

מחירי הניקוי שלנו כוללים: הסרת כל סוגי הכתמים, נטרול ריחות שתן, חיטוי מלא, קטילת קרדית אבק הבית ובישום הספה בסיוף התהליך.

מחיר ניקוי ספות בד נקבע לפי כמות המושבים של הספה + גוף הספה. לפי 100 ₪ למושב בגודל 60 ס"מ.

כל לדוגמא ספה בגודל 2 מושבים – 250 ₪

ספה בגדול 3 מושבים 350 ₪

ספה בגודל 4 מושבים 420 ₪

ספה בגודל 3+2 מושבים ב490 ₪

כל מחירי ניקוי הספות שלנו בפרדס חנה – כרכור כוללים מע"מ. ואין טריקים ושטיקים ולא תופתעו מתוספות או הקפצת המחירים בסיום העבודה.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בבית שמש

מחפשים ניקוי ספות בבית שמש? אחד  מהדברים שמאפיינים את רובנו, הוא התענוג הפשוט של לחזור הביתה אחרי יום עבודה ארוך ומעייף. בא לנו להוריד את

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בסביון

שלא כמו בעבר, תושבי סביון לא צריכים לא צריכים יותר לנסוע לעיר אחרת ולחפש מפעל לנקות את השטיחים שלהם. הבעיה נפתרה אודות להתפתחות התחום והתעשייה.

קרא עוד »

ניקוי וילונות ברמת השרון

מחפשים ניקוי וילונות ברמת השרון? הגעתם לחברה המדורגת ביותר בגוגל בתחום זה. חברתנו מתעסקת במתן שירות לניקוי וילונות בכל מרכז הארץ. אנו היחידים בתחום שמתחייבים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם