ניקוי ספות בסביון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בסביון

כולנו אוהבים להתכרבל עם השמיכה בחורף או בלי חולצה על הספה הנעימה שלנו בקיץ. בין אם זה סתם במנוחה אחרי העבודה, צפייה בטלוויזיה עם המשפחה או אירוח חברים במפגש חברתי. אך זה לא כל כך נעים כאשר הספה כבר לא כזו נקייה ובטח עם הכתמים נראים לעין. עם הזמן, הספה סופגת אליה כתמים. אבק, לכלוך, כתמי זיעה ושומן גוף הם חלק בלתי נפרד, וגם אם אנחנו יודעים לשמור טוב על הספה – אין מן הנמנע שמתישהו גם לכם זה יקרה – וכתם מעצבן ייגרם מנוזל כזה או אחר שנשפך על הספה. אל דאגה, יש מה לעשות בנידון חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי ספות גם בסביון.

התהליך לא אורך זמן רב ולא נדרש מכם דבר, הספות האהובות שלכם יהיו מוכנות תוך כמה שעות לשימוש חוזר – כאשר הם נקיות ונעימות כמו חדשות.

אנו עושים שימוש בטכניקות ניקוי יעילות מיוחד, תוך שימוש בציוד מתקדם וחומרי ניקוי ירוקים בלבד.

רוצים לדעת איך זה עובד, כמה זה עולה, ואיך לשמור על הספות שלכם לאורך זמן. המשיכו לקרוא.

ניקוי ספות בסביון
ניקוי ספות בסביון

זמן קריאה משוער: 0 דקות

ניקוי ספות בסביון חשוב לדעת

כל אוהבי הניקיון ישמחו לשמור על הבית נקי תמיד ונראות הסלון חשובה להם מאוד – וכמובן החלק הבלתי נפרד מהסלון הוא הספות שלכם, שבוודאי תרצו גם אותם נקיות ומריחות היטב. שאיבת הספה אכן עושה את העבודה ותדירות של אחת לשבוע ייתן מענה וישמור על הריפוד. תחזוקה שוטפת של הספה כמו שאיבת אבק אומנם נותנת מענה ושומרת על הספה מלהיות מאובקת. אך מה עם עומק הספה?  אפילו סמרטוט לח אחת לשבוע לא תפתור את הבעיה.    

הספה המרופדת בבד, השטיחים והמזרונים הם הפריטים המזוהמים ביותר בבית. למעשה, בד הספות שלנו הוא בריכת חיידקים, הלחות היא אידיאלית להתפתחות קרדית אבק הבית, עובש ומזיקים אחרים. לכן, לא מן הנמנע שהסיבה העיקרית החשובה להזמין חברת ניקוי ספות בסביון – הוא למעשה לדאוג לבריאות שלכם ולבצע לחיטוי עמוק ויסודי, זה יבטיח לכם אוויר נקי יותר, הרגשה טובה יותר וכמובן ישמור על בני המשפחה שלכם, החברים, עליכם וחיות המחמד שחיות בקרבתכם.

שיטת הניקוי שלנו – תקציר

שיטת הניקוי שחברתנו משתמשת בה בניקוי ספות בסביון מוכרת כשיטת ניקוי בקיטור. למעשה צוותי הניקוי שלנו משתמשים בציוד מתקדם ובטכנולוגיה שפותחה בארה"ב. בשיטה זו הנקראת גם הזרקה-יניקה מזריקים חומרי ניקוי במים חמים בלחץ של 120-400 PSI, המים שוטפים את הלכלוך ונשאבים אל מיכל המים המלוכלכים.

וליתר דיוק השלבים הם בסדר הבא:

  1. אבחון הבד בטרם תחילת העבודה ובחירת אסטרטגיה לניקוי. נאבחן את סוג הכתמים, גיל הספה, סוג הבד וסביבת העבודה לצורך בטיחות.
  2. בחירת חומרי הניקוי והחיטוי לפי סוג הבד והאסטרטגיה שנבחר.
  3. ריסוס הספה במקומות האסטרטגיים – מושבי הישיבה, כריות הגב והידיים. נמתין בין 10-15 דקות לריכוך הכתמים וחיטוי הספה.
  4. הברשה על מנת להחדיר את החומר עמוק אל סיבי הספה ופירוק הכתמים הקשים.
  5. שטיפת הספה תוך שימוש במרכך מותאם לסוג הספה על מנת לבשם את הספה, לנטרל חומרי ניקוי ולהשאיר את הספה בחומציות ניטרלית.
  6. נמתין מספר שעות  לייבוש מלא של הספות והתוצאות נראות לעין מייד בסיום העבודה – ספה נקייה, רכה ונראת כמו חדשה.

למה לבחור בנו

אם גם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין ומיומן ברמת שירות הגבוהה ביותר ויודעים כיצד לזהות חברה מנוסה ואחראית שכזו. אתם בוודאי כבר הבנתם שחברתנו SOS Clean מובילה בתחום ניקוי ספות בסביון ונותנת את המענה אותו אתם מחפשים.

  • צוותי הניקוי המקצוענים שלנו משתמשים רק בחומרי ניקוי ירוקים, המבטיחים מצד אחד תוצאות נהדרות ומצד שני שומרים עליכם ועל בני משפחתכם.
  • צוותי הניקוי שלנו מעניקים שירות ברמה הגבוהה ביותר בדיוק כמו שהלקוחות שלנו מחפשים. חיוך רחב, שירותיות, מקצועיות, אמינות והוגנות.
  • חברתנו מתחייבות לתוצאות כך שנהפוך את הספות שלכם שוב לנראות, מריחות ומרגישות כמו חדשות בדיוק כפי שאתם מצפים לאחר ניקוי עמוק ויסודי.
  • חברתנו מספקת ביטחון בכל הנוגע לריהוט שלכם באחריות מלאה, כך שאתם יכולים להזמין אותנו בשקט כי אנו מתחייבות לשמור על הריהוט שלכם ללא נזקים.
  • סביבת עבודה נקיה ובטוחה זה חלק בלתי נפרד מהשירות אותו אנו מעניקים. לנקות את הספה זה לא הכל וצריך גם להשאיר אחרינו נקי – צוותי הניקוי שלנו יסדרו את סביבת העבודה לפני ואחרי כך שלא יהיה זכר לניקוי שבוצע.
  • לא אהבתם – לא שילמתם! עד כדאי כך אנו בטוחים בהצלחה שלנו.
  • חברתנו מעניקה הדגמה חינם, כך שתוכלו להתרשם איך מתבצע הניקוי ותוצאות הניקוי.

מתי כדאי להזמין שירותי ניקוי

אנחנו תמיד בעד שהלקוח קודם כל ינסה לנקות את הספות שלו לבד, ולכן הכנו עבורכם מדריך לניקוי ספות בד באופן עצמאי. אך לעיתים ישנן מקרים דחופים המצריכים הזמנת אנשי שירות ניקוי ספות בסביון באופן מיידי. ניסיון ניקוי לבד עלול להשאיר את הספה פגומה עוד יותר ונזק בלתי הפיך. מקרים אלו אנו נתאר אותם כעת:

  1. כתמי שתן – שתן של חתולים, כלבים ופעוטות יכול להשאיר ריח חריף מאוד המקשה על ישיבה על הספה אך זה לא הכל. כתם שתן מכיל חומצות אשר בדים מסויימים עלולים לספוג את הנוזל ולהיקבע בתוך הסיב ולגרום לנזק בלתי הפיך. בנוסף השתן עלול לחדור אל ספוג הספה ואי כמעט בלתי אפשרי לנטרולו – דבר ראשון כאשר נוצר המקרה המצער שפכו כמוטת נכבדה של אבקת סודה לספיגת הנוזל וקראו לאנשי מקצוע מיידי.
  2. כתמי דם – ידוע שכתם דם הוא אחד הכתמים הקשים יותר להסרה גם במכונת כביסה. זכרו כתם דם טרי יהיה קל יותר לניקוי והסרה. ולכן, כדאי לקרוא לחברת ניקוי ספות בסביון שתסיר את הכתם מבלי להשאיר חותם. ובינתיים נסו לספוג את הכתם בעזרת נייר סופג ללא שפשוך על מנת לא לפזר אותו לשטח רחב יותר.
  3. כתם שמן – שמנים מסויימים במיוחד כתמי קרם לחות לשיער או שמני בישול עלולים לגרום לנזק לספות שלכם. במידה ונשפך כתם שכזה, נגבו אותו בעזרת מים עם סבון והזמינו מייד מנקה ספות מיומן.

איך שומרים על הספות לאחר ניקוי

  1. שאיבה טובה של הספות היא תמיד פתרון טוב ויעיל במיוחד בבתי קרקע מאווררים. שואבי אבק של ימינו מגיעים באריזתם עם ראש מיוחד המתאים לניקוי מזרונים על מנת לשאוב את שאריות העור המת ובכך למנוע את גדילת אוכלוסיית קרדית אבק הבית. ראשי שאיבה אלו מתאימים גם לשאיבת הספות שלכם.
  2. בבתים עם מרפסת שמש או גינה מומלץ להוציא את הספות אחת לחודש למשך שעתיים לשמש ישירה, תהליך זה ישמיד את קרדית אבק הבית שאינה אוהבת חום גבוהה. בדקו לפני אם הספה שלכם עמידה לשמש ושאינה דוהה. בדיקה זו תוכלו לעשות מול חברת הרהיטים ממנה קנית את הספה.
  3. אנו מנקים אבק בתדירות גבוהה ואף מנקים את הריצפה לפחות פעם בשבוע, ומה עם הספה? מעבר לשאיבת אבק גם הספה שלכם זקוקה מידי פעם לניקוי ולכן העבירו ניגוב קל בעזרת מטלית רטובה במים חמים וללא חומרי ניקוי אחת לשבועיים לפחות ותנו לספה כמה דקות להתייבש.

אזורי שרות וניקוי נוספים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים בגני תקווה

מחפשים חברת ניקוי מזרונים מקצועי בגני תקווה? כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר, כמו למשל חברתנו SOS Clean. חברתנו יודע גם לבצע חיטוי, והדבר חשוב

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ניידים

שטיח נייד זה בעצם כל שטיח שניתן לנייד אותו ממקום למקום, נקרא שטיח נייד. שטיחים אלו לא מודבקים לרצפה כמו למשל שטיחים מקיר לקיר. ניקוי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם