ניקוי ספות במודיעין

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות במודיעין

מחפשים ניקוי ספות במודיעין או יישובי הסביבה? הגעתם למקום הנכון. חברת SOS Clean הגיע גם לאזור שלכם. אם אתם רוצים שירות מהיר ואיכותי עד פתח ביתכם, אנו זמינים עבורכם באופן מיידי ותוך 48 שעות ננקה לכם את הריפוד אותו אתם כל כך אוהבים.

חברתנו מתמחה גם בחיטוי בדים אנטי ויראלי, השמדת קרדית אבק הבית, וירוסים, חיידקים ומזיקים אחרים. איך? תוך שימוש בתכשירי ניקוי מיוחדים וציוד המתקדם בתעשייה.

בוחרים בנו מכל הסיבות הנכונות:

חברתנו מהחברות המומלצות ביותר בתחום. אנו גאים לספק שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, בשירות יוצא דופן ברחבי הארץ ומודיעין בפרט. מאות המלצות לקוחותינו על שירות יוצא מן הכלל תוכלו למצוא בתחתית העמוד.

מה כולל השירות שלנו

  • ניקוי כל סוגי הבדים וריפודי עור
  • חיטוי מלא מכל סוגי המזיקים
  • ניקוי יבש או בקיטור לסוג הבד לפי התאמה
  • נטרול ריחות רעים כמו שתן, רטיבות, עובש וסיגריות
  • בישום הספה
  • ריכוך הבד להחזרת הנעימות והרכות בדיוק כפי שרכשתם את הספה בהתחלה
  • הסרת כל סוגי הכתמים: קפה, קולה, שתן, שמן, קיא, כתמי אוכל, זיעה ושומן גוף ועוד.
ניקוי ספות במודיעין
ניקוי ספות במודיעין

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי ספות במודיעין – למה לבחור בנו

חברת SOS Clean הוקמה בשנת 2010 במטרה לשנות את השירות הישן שהיה ידוע ללקוחות בתחום ניקוי ספות במודיעין במרכז הארץ. רבים הם הסיבות: חוסר מקצועיות, מחירים מוגזמים ואי שביעות רצון הלקוחות מניקוי חלקי בלבד. הביאו לכך שיש צורך בחברה אמינה ומקצועית – אשר תביא ביטחון ללקוח תמורת הכסף שהוא משלם.

אצלנו לקוחות נהנים משירותים מתקדמים ולא רק ניקוי מעל פני השטח בלבד. אנו מבטיחים ניקוי עמוק ויסודי כזה שיפרק וינקה גם את הלכלוך שלא נראה עדיין לעין. מה שיבטיח שהספה תישאר נקייה לאורך זמן רב הרבה יותר.

אנו נותנים אחריות מלאה הספה שלכם: מפני נזקי קריעה , התכווצות הבד, דילול הזה, זליגת צבעים ועוד. בעצם כל נזק שיכול להיגרם עקב ניקוי לא מקצועי.

אנו מבטיחים לכם אחריות מלאה לניקוי: כלומר לא נקי – לא שילמת. זאת אומרת אין סיכוי שנשאיר את הספה שלכם עם לכלוך או כתם שהיה אפשר לנקות.

רוצים לראות איך נראה ניקוי מקצועי לפני שתקבלו החלטה? בקשו מאיתנו הדגמה ללא עלות. אנו נבוא אליכם הביתה, נפתח את הציוד – ונעשה חלק קטן בספה שתוכלו לראות בעצמכם איך הספה שלכם נראית כמו חדשה!

איך השיטה שלנו עובדת בניקוי ריפוד בד סטנדרטי

אנו מגיעים אליכם הביתה לניקוי ספות בד מקצועי בעיר מודיעין עם מכונה גדולה במיוחד, כל כך גדולה וחזקה שצריך לחבר אותה לשתי שקעי חשמל נפרדים.

אנו לא מתחילים יישר לעבוד בשטיפת הבד אלה קודם כל מבצעים אבחון של סוג הבד והכתמים.

אנו נרסס חומר ניקוי וחיטוי על בד הספה ונאפשר השרייה על מנת לגרום לפירוק הכתמים ולהציף אותם מעל פני השטח. בחירת החומר הנכון וזמן השרייה קריטי על מנת לא לבצע טעויות שעלולים לגרום לזליגת צבע או פגעים אחרים.

בשלב הבא אנו נקרצף את הספה. בדיוק כמו שאנו חופפים את הראש על מנת להחדיר את החומר טוב יותר לעומק הריפוד ולפרק כתמים רבים יותר.

רק אז אחרי כל השלבים נגיע לשטיפה. שטיפה טובה ויסודית חשובה מאוד. אחת הסיבות שלא תשארו עם ספה ספוגה בסבון או חומרי ניקוי כאלו או אחרים. לכן אנו משלבים במים גם חומר שטיפה מיוחד לנטרול השפעת חומרי הניקוי. זה מאפשר לרכך גם את הבד ולהשאיר אותו רך ונעים במיוחד.

שאיבה טובה של המים לאחר השטיפה תגרום לספה שלכם להתייבש במהירות רבה יותר. ולכן ציוד מתקדם, חזק ומקצועי חשוב במיוחד לתקופות החורף הקרות! אל תתפרשו על פחות. שאלו את בעל המקצוע עם איזה ציוד הוא עובד. והשוו בין חברות!

שאלות נפוצות של ניקוי ספות במודיעין

מתי כדאי להזמין את השירות?

אם לא נשפך שום דבר ויש כתמים שנראים לעין, זה סימן שהספה שלכם ממש מלוכלכת והגיע הזמן לנקות אותה באופן מקצועי. ישנם ספות שלוקח זמן רב עד הופעת כתמים. הלכלוך והאבק נצברים ונדחסים אל תוך עומק הריפוד. לאחר שאין כבר לאן להיכנס – הכתם צץ בשכבה העליונה הראית לעין.

סימן נוסף שכדאי להזמין ניקוי ספות במודיעין, היא אם נשפך משהו חומצי על הספה. שתן, דם, קפה , קולה, קיא ובקיצור כתמים לא על בסיס אוכל רגיל עלולים לגרום לנזק לבדם הספה אם היא לא תתנקה מיד. לכן כדאי להזמין במהירות ניקוי ספות במודיעים אם אתם גרים באזור זה.

האם כל הכתמים יורדים בניקוי מקצועי?

התשובה בהחלט כן. אנו יודעים לנקות את כל סוגי הכתמים ולא משנה מאיזה בד עשויה הספה. כמובן שישנם ספות שקשה יותר להתמודד איתם כמו ספה מבד כותנה או פתשן. אך עם הידע והניסיון שצברנו – אנו בהחלט נצליח להוציא מהניקוי את המקסימום שאפשר.

במקרה ומדובר על ספה מסוג אימפלה – אנו בין המומחים בתחום ונידע לנקות את הספה עד 97% ניקוי.

רוצים לדעת עד כמה הניקוי יעיל? תשלחו לנו תמונות של הספות ותמונת תקריב על סיב ממנה עשוי ותקבלו אומדן כמעט מדוייק לתוצאה שתתקבל לאחר הניקוי.

תוך כמה זמן הספה מתייבשת לאחר הניקוי?

הציוד שאנו עושים בוא שימוש כאשר מגיעים לניקוי ספות במודיעין, הוא הציוד המתקדם והחזק ביותר בכוח השאיבה שלו בתחום ניקוי הריפודים. עד כמה הוא חזק ורציני? נדרש לחבר אותו לשתי שקעי חשמל נפרדים על מנת שהחשמל לא יקפוץ בבית.

עוצמת השאיבה תשאב את רוב המים ולכן מקצרת כמעט בחצי את זמן הייבוש בממוצע לניקוי ספות ע"י חברות אחרות.

האם החומרים בטוחים לשימוש?

כל חומרי הניקוי שלנו עומדים בתקנים המחמירים של אגוד מנקי הספות העולמי IICRC ובתקן ובאישור של הFDA האמריקאי וכמובן משרד הבריאות.

החומרים בטוחים גם לילדים ולא מזיקים לבעלי חיים. אנו אפילו לא משתמשים בכפפות בעת הניקוי וכמובן לא במסכה. אנו דואגים לסביבתכם ולבני המשפחה על ארבע שלכם.

שירות ניקוי נוספים באזור

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר סבא

מחפשים ניקוי ספות בכפר סבא במחיר הוגן? הגעת בדיוק למקום הנכון! חברת SOS Clean מעניקה שירות הכי טוב שיש בהתחייבות! לא נקי? לא שילמתם! אנו נעמוד

קרא עוד »

ניקוי ספות בשוהם

אוהבי הניקיון יעידו שאחד הדברים המתסכלים ביותר הוא ניקוי הריפודים בבית. אוהבי הניקיון שומרים ומנקים בתדירות גבוהה את הריהוט בבית מאבק והלכלוך – אך כשמדובר

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם