ניקוי ספות בהרצליה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בהרצליה

חברת SOS Clean החברה המובילה בתחום ניקוי ספות בהרצליה ע"פ דירוג הכוכבים של גוגל. 5 מתוך 5 כוכבים עם מעל 220 ביקורות + מעל 400 חוות דעת לקוחות מאתר מידרג עם ציון כללי של 9.9 .

חברנו שמה לה דגש על מתן שירות יוצא דופן , תוך הקפדה על תהליך ניקוי עמוק ויסודי. אז מה אנחנו מבטיחים ללקוחותינו בתמורה להזמנת השירות:

  1. אנו תמיד נשתמש בציוד הכי מקצועי ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. נכון לכתיבת שורות אלו , המכונות שלנו תוצרת ארה"ב (לא סין ולא תוצרת ירודה אחרת)
  2. אנו תמיד נעשה שימוש בחומרים הטובים ביותר ובטוחים לשימוש הן לסוג הבד ולבני המשפחה (כולל חיות מחמד). אצלנו לא עושים שימוש בחומרים חזקים על מנת לקצר את זמן העבודה אבל מצד שני פוגעים בבד הספה.
  3. העובדים שלנו תמיד מקבלים הכשרה מלאה לפחות של 3 חודשים, טרם יוצאים לעבוד לבד. כל טכנאי עובר הכשרה בזיהוי סוג הבד, ידע בחומרי ניקוי, הכשרה במתן שירות ללקוחות, הכשרה בציוד וכו'.
  4. לקוחותינו מקבלים אחריות מלאה מכל נזק שייגרם. ואחריות לביצוע ניקוי ספות בהרצליה לשביעות רצון המלאה
ניקוי ספות מקצועי בהרצליה

ספות הינן פריט מרכזי והיפה ביותר מבין רהיטי הסלון ומשמש אותנו למגוון שימושים כמו אירוח חברים, צפייה בטלוויזיה או ישיבה כיפית של כל בני המשפחה יחד. בגלל השימוש הגבוה בספות שאנו עושים מדי יום, יש צורך לבצע ניקוי ספות בהרצליה או בכל מקום אחר בארץ אחת לתקופה. כאשר ישנם ילדים או חיות מחמד, תדירות של ניקיון הספות תהיה גבוהה יותר. גם התחושה של ספות שאינן נקיות, היא אינה נעימה. אין מדובר בבגד שהתלכלך ויש לכבסו במכונת הכביסה, כי יש לדעת כיצד לנקות ספה שהיא רהיט מורכב לניקוי ויש לדעת כיצד לנקות או לחלופין, לקרוא לחברה המתמחה בניקוי ספות וריפודים שונים כמו זו של חברתנו SOS Clean אשר מבצעת ניקוי מקצועי במחיר הוגן.

זמן קריאה משוער: 9 דקות

כיצד מנקים ושומרים על הספות?

ראשית יש להתחיל משאיבת הלכלוך מהספות לפני הניקוי. את הספות יש לנקות בתדירות של אחת לשבוע או אחת לחודש, תלוי בלכלוך שישנו עליהן. ניקוי מקצועי, ניתן יהיה לבצע אחת לשנה או שנתיים בהתאם למצב הריפוד. בספות העשויות מעור, יש לבצע ניקוי באמצעות חומר ניקוי מיוחד לעור. בספות בד, יש להבריש במברשות מיוחדות שישמרו על תחושה נעימה ומראה אסתטי. יש לציין, כי תחזוקה נכונה של ניקוי ספות בהרצליה, תמנע הצטברות מיותרת של אבק ותגובות אלרגיות שונות. ניקיון זה, תורם לבריאות של בני הבית ומבקריו. במידה וניתן יהיה להסיר את הריפוד באמצעות רוכסנים, מומלץ לקרוא את הוראות הכביסה ולפעול על פיהן.

ניקוי ספות בהרצליה
ניקוי ספות בהרצליה

מחיר ניקוי ספות בהרצליה

מחיר ניקוי ספות יעלה לכם לא יותר מ500 ש"ח. אם כמובן מדובר על ספות עשויות מבד. את העלות אנו לא זורקים ככה סתם. מחיר ניקוי ספות בהרצליה מחובר לפי מספר המושבים שלה. עלות לניקוי וחידוש כל מושב מתומחר לפי 100 ש"ח כולל מעמ, כך ספה גדולה בגודל של סט 3+2 לא יעלה יותר מ500 ש"ח. במחיר הניקוי זה יכלול את כל השירותים הקיימים ללא תוספת עלות – נטרול ריחות רעים, הסרת קרדית אבק הבית, השמדה וחיטוי מלא עד 99% מכל החיידקים ומיקרואורגניזמים המזיקים לבריאות. תקבלו בישום נעים בסיום התהליך ומעל הכל התוצאה תהיה 100% ספה רכה ונעימה וכמובן הסרה של כל הכתמים שהצטברו.

תיאורמחיר
ניקוי ספה 2 מושבים250
ניקוי ספה 3 מושבים350
ניקוי ספה 4 מושבים420
ניקוי ספות 3+2 או פינתית470
תוספת לכריות גב נשלפות50
תוספת לניקוי מושב מעור30
תוספת לניקוי בד אימפלה או בד טבעי30

מתי כדי להזמין ניקוי ספות בהרצליה

לפעמים אנו נוטים לחשוב שהצבע הדהוי של הספה נובע מבלאי טבעי של הסלון, אך לעיתים קרובות לא כך הדבר. אנו יכולים לראות זאת בבירור כאשר מדובר על ספה בהירה, ששינוי הגוון שלה נגרם במהירות. זה אינו מעיד על כך שאין מה לעשות, מכיוון שרוב הסיכויים – הספה שלכם פשוט התלכלכה. והגיע הזמן לחידוש המראה החיצוני שלה על ידי הזמנת שירות ניקוי ספות בהרצליה. את התוצאה אגב, ניתן לראות כבר תוך כדאי ביצוע העבודה בחלק שכבר נוקה נראה צבע נקי לעומת החלק בו עדיין הספה אינה עברה תהליך ניקוי יסודי.

אם נשפך על הספה נוזל המכיל צבע כגון קולה או קפה. מאכל שומני או ברח לילד פיפי או הכלב "עשה לנו בכוונה" שתן על הספה. חייבים מיד לנסות לנקות את הספה לבד, אך אם הדבר איננו מתאפשר או שלא הצלחתם לנקות בעצמך – יש להתקשר לחברת ניקוי ספות מקצועית, אחרת הכתם עלול להיות שם לצמיתות.

חומרי ניקוי שאנו משתמשים

כאשר אנו נבצע תהליך ניקוי ספות בהרצליה, אנו חייבים להתאים את החומרי ניקוי שלנו כך שהספה תתנקה ביעילות. אך יחד עם זאת, תשמור על המראה שלה והטקסטורה ללא נזקים ובעיות העלולות להיווצר בשימוש עם מים וחום. וגורם חשוב נוסף הוא לשמור על בריאות בעלי החיים, המשפחה והסביבה. מסיבה זו אנו בחברת SOS Clean משתמשים רק בחומרים ירוקים היפואלרגניים.

כל החומרי ניקוי שלנו מכילים אינזימים פעילים, ודטרגנטים המופקים בצורה טבעית. הם מחוזקים בחמצן פעיל ברמה נמוכה ומתכלים לאחר ייבוש. אנזים הוא חומר המזרז תהליכים כימים לפירוק חלבונים. תפקידו העיקרי בניקוי הוא לפרק כתמים על בסיס אורגני כגון שתן, צואה, אוכל, זיעה ושומן גוף. לתערובת זו אנו מוסיפים תרכיז דה-לימונים המופק מקליפת תפוזים ולימונים לו יש תפקיד חשוב בפירוק שומנים ושמן סינטטי.

לאחר פירוק הכתמים אנו רוצים להחזיר לספה את הרעננות וגמישות לבד אותו ניקינו, ויש צורך להשתמש בחומר שלישי לו תפקיד חשוב בשלב השטיפה של הספה. בעצם חומר זה כמו המרכך במכונת כביסה. משאיר לנו ניחוח נפלא, מחיה את צבע הספה ומונע בעיות ניקוי. חומר זה נקרא All Fiber Textile Rinse.

הציוד בו אנו משתמשים

אחד היתרונות הבולטים של חברתנו SOS Clean כאשר אנו מבצעים ניקוי ספות בהרצליה, הוא הציוד בטכנולוגיה מתקדמת בו אנו משתמשים. הטכנולוגיה עושה שימוש בשיטת הזרקה ויניקה. בו בעל המקצוע בעזרת שילוב חומרי ניקוי איכותיים מרכך את הכתמים. מזריק מים מחוממים בלחץ חזק מאוד (אך מספיק עדין בכדאי לא לפגוע בסיבים) אל תוך עומק הסיבים ולשחרר את הלכלוך, הכתמים והנוזלים הקשורים לטקסטיל. ובעזרת כוח שאיבה של 2 מנועי שאיבה מתקדמים למשוך את המים יחד עם החומרי ניקוי ולהשאיר ספה נקיה גם בעומק הסיבים. פעולה זו תוך שימוש בידית ריפודים שקופה נותנת אינדיקציה כמה לכלוך היה וכמה ממנו עוד נשאר לשטוף. בעל מקצוע מיומן, יבדוק את עצמו טוב טוב עד שהמים יזרמו נקיים וזה יאותת לו שהספה נקיה כמחו חדשה.

שלבי ניקוי ספות בהרצליה

לרוב כאשר נבצע ניקוי ספות בהרצליה נתחיל בבחירת חומרי ניקוי מותאמים לסוג הבד. ב90% מהפעמים נשתמש בשיטת הזרקה ויניקה הנקראת השיטה הרטובה. לעיתים כאשר יהיה מדובר בטקסטיל שאינו אוהב מים נשתמש בשיטה היבשה. לאהלן סדר שלבי הניקוי בשיטה הרטובה:

שלב א – אבחון הספה , בחירת שיטת העבודה וחומרי הניקוי. לדוגמא במידה ומדובר בספה מבד כותנה לבנה . נבחר להשתמש בחומר המתאים לסוג בד זה בלבד כאשר הוא ייתן לו מרכיב הלבנה. במידה ומדובר בספה סינטטית – נבחר להשתמש בחומר אגרסיבי יותר מכיוון שאין חשש לפגיעה בסיבים.

שלה ב – בעזרת מרססת מקצועית – אנו נרסס חומר בצורה אחידה על כל מרכיבי הספה ולא רק במקומות מוכתמים למעט גב הספה. ישנן מנקי ספות החוסכים עלויות ומרססים בחומר ניקוי רק מקומות מוכתמים. זה אומנם מנקה את הכתמים אך אינו מבטיח לכם ניקוי עמוק ויסודי.

שלב ג – לאחר המתנה של 15-20 דקות, החומר מתחיל לפרק את הכתמים. השמן והמים נפרדים והשומן מתחיל לצוף. זו הסיבה מדוע אנו מרססים את כל הספה, על מנת לנקות ולהציף מעומק הספה בכל האזורים. לכתמים הקשים ביותר אנו נבצע הברשה עם מכשור חשמלי לפירוק סופי של כתמים עקשנים.

שלב ד – שטיפת הספה בהזרקה ויניקה עם מים מחוממים לצורך חיטוי הספה, נטרול ריחות, וריכוך הבד. שלב זה כבר תראו את התוצאות הנהדרות שמתקבלות. הוספת מרכיב ה"מרכך" דומה לפעולת מכונת כביסה. הוא משאיר ריח רענן ומגע רך ונעים. פעולה נוספת שהוא עושה היא ייצוב צבעים. כך שתקבלו ספה כאילו שחזר לה הצבע לחיים. זהו הספה נקיה ויידרש לה פרק זמן עד 24 שעות בחורף ועד 12 שעות בקיץ להתייבש. תודה.

שאלות נפוצות

האם אתם יודעים לנקות את כל הכתמים ולא להרוס את הספה?

חברת SOS Clean, עושה שימוש רק בחומרים שמיועדים לניקוי ספות וריפודים. ולכן אנחנו נותנים אחריות מלאה מכל נזק שייגרם.

האם הספה תריח טוב בסיום הניקוי?

גם אם יש לכם ריחות שתן או ריחות רעים אחרים, דבר ראשון ננטרל אותם. ובסיום תהליך הניקוי נבשם את הספה.

האם בד הספה יחזור להיות רך ונעים בסיום תהליך הניקוי?

כן, אנו עושים שימוש בחומר שטיפה מרכך מותאם במיוחד להחזיר את סיבי הספה למצבם המקורי, בדיוק כפי שרכשתם את הספה מהחנות.

כמה זמן הספה צריכה להישאר רטובה אחרי הניקוי?

מספר שעות בודדות בעונת הקיץ. אנו שואבים בעוצמה 97% מהמים. הספה מתייבשת באופן טבעי לחלוטין ואין צורך אפילו לעשות משהו בנידון.

כמה זמן אתם צריכים בשביל לנקות לנו את הספה?

בין 1-2 שעתיים גג. מרגע שנכנסנו ועד יציאתנו מביתכם.

כמה עולה התענוג?

מחיר ניקוי ספות בהרצליה נע בין 89-129 ש"ח למושב אדם לפי 60 ס"מ ותלוי אם מדובר בבד או עור.

שירותי ניקוי נוספים בהרצליה

שיטת ניקוי השטיחים לא שונה בהרבה מניקוי ספה. אך מכיוון שישנת סוגי רבים של שטיחים ורמת לכלוך כבדה בהרבה מספות. מומלץ לקחת את השטיח לניקוי במפעל לניקוי שטיחים בהרצליה. במפעל השטיח יעבור ניעור מקצועי להוצאות הלכלוך היבש כמו חול , אבק , וגרגירי אוכל. רק לאחר מכן, השטיח נכנס לתוך מכונת שטיפה מיוחדת ועובר קרצוף יסודי ושטיפה בלחץ מים.

ובסוף הניקוי הוא יקבל את התנאים המתאימים ביותר לייבוש על מנת לא לגרום לריחות לא נעימים באמצע הסלון וחס וחלילה שלא יווצר עובש מרטיבות יתר. השטיח יחזור לבעליו תוך 7 ימים כמו חדש. אנו בטוחים שאתם תהיו מאושרים, לא קל להיפרד ממנו מהשטיח.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ביבנה

מחפשים ניקוי ספות ביבנה? חברת SOS Clean מתמחה ומעניקה שירותי ניקוי ספות מקצועיים בכל רחבי מרכז הארץ וגם לתושבי יבנה מאז שנת 2010. הניקוי המקצועי

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר סבא

מחפשים ניקוי ספות בכפר סבא במחיר הוגן? הגעת בדיוק למקום הנכון! חברת SOS Clean מעניקה שירות הכי טוב שיש בהתחייבות! לא נקי? לא שילמתם! אנו נעמוד

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם