ניקוי ספות בגני תקווה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בגני תקווה

אם גם הספה שלכם כבר לא נראית מיליון דולר, זה כנראה הסיבה שאתם מחפשים ניקוי ספות מקצועי בגני תקווה והסביבה, במחיר הוגן כמו שכולנו ישראלים אוהבים. ניקיון מקצועי, מסייע ומבטיח לכם שמירה לאורך זמן של הספות שלכם ומקנה להם מראה כמו חדש. הזמנת חברה המומחית בתחומה לא רק תשאיר את הספה נוצצת היא גם תקטול חיידקים, קרדית אבק הבית ובקטריות אחרות. ברוכים הבאים לחברת SOS Clean החיפוש שלכם להזמנת השירות הסתיים בהצלחה. אתם יכולים להיות רגועים. במאמר זה תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם בכדאי להבין שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר. ייתן לכם מידע שיעזור לכם להבין מה הבדל בין חברה מקצוענית לחברה חובבנית ומעל הכל יעניק לכם ערך מוסף לשמירה ותחזוקה נכונה לאחר הניקוי.

ניקוי ספת בד בגני תקווה

זמן קריאה משוער: 6 דקות

חברת ניקוי ספות בגני תקווה חשוב לבדוק

כאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי ספות מקצועי בגני תקווה אתם כמובן רוצים שיסירו עבורכם את כל הכתמים, וזה חשוב. אך מה שווה העבודה אם לא ביצעו עבורם גם חיטוי מלא מפני חיידקים, קרדית אבק הבית ובקטריות? וודאו עם החברה אם היא משתמשת במכונה מתקדמת הכוללת חימום המים – מכיוון שללא פעולה זו, אתם לא מקבלים את האפקט הרצוי. חומרי ניקוי וחיטוי לבד אינם מספיקים לנטרל את הקרדית אבק הבית ונדרש חימום המים עד ל90 מעלות צלזיוס. פעולת ניקוי ללא חימום אינה מסירה כתמים מעומק הסיבים, והכתמים עלולים לצוף לחזור תוך תקופה קצרה בלבד. לכלוך זה לכל מיני אורחים בלתי רצויים להמשיך ולהתפתח בסיבהבת הריפוד – וזה לא הייתם רוצים שיקרה!

ניקוי ספות בגני תקווה
ניקוי ספות בגני תקווה

מה עוד חשוב לבדוק לפני הזמנת הניקוי

בריאותכם חשוב לנו, מסיבה זו אנו ממליצים לכם לבדוק פרט לא פחות חשוב – חובה לברר עם חברת הניקוי ספות בגני תקווה האם החומרים שהם עובדים מזיקים לבריאות. ישנן חברות ניקוי המבצעות את התהליך בחומרים כימיים שאינם נשטפים טוב בעזרת מים בלבד. תהליך זה משאיר שאריות כימיים בספה שאינם מתנדפים אחרי ייבוש הספה, מה שיוצר סיכון לכם, לבני המשפחה ובעלי החיים. חברתנו SOS Clean עושה שימוש רק בחומרים ירוקים "מתכלים" בעלי תווית Biodegradable ובכל מקרה את השטיחים אנו מבצעים עם חומרים היפולאלרגניים שתפקידם לנטרל חומרי ניקוי. מייד בסיום הייבוש של הספות תוכלו לשבת עליהם ללא חשש.

מתי חובה להזמין שירותי ניקוי מקצועיים?

אם נסיתם לנקות את הספה באופן עצמאי, והתהליך גרם יותר נזק מתועלות כדאי שתעצרו. לא כל ספה אפשר לנקות לבד. אם במקרה נוצר כתם מים שלא היה קודם לכן – יש להזמין חברת ניקוי ספות שעובדת באזור גני תקווה במהירות. כתמי מים מומלץ לטפל בהם במהירות. כתם מים ידוע אחר ויותר גרוע ממנו – הוא כתם שתן. אם גם לכם "הכלב עשה בכוונה", אל תחכו והרימו טלפון עכשיו. כתם פיפי של כלבים וחתולים עלולים להיות הרסניים. הסיבה לכך הריח שהספה עלולה להתחיל לתת את אותותיה תוך מספר ימים.

סיבה נוספת שחובה להזמין שירותי ניקוי, הוא כאשר נוצר כתם דם טרי או כתם שמן. כמו במקרה של כתמי שתן ומים, גם פה ניקוי מהיר יבטיח לכם הסרה של הכתם. אך אם תחכו ולא תבצעו את הנקוי במהירות, הכתם האלה עלולים לא לרדת לעולם.

למה לבחור בנו

כי לנו יש את הידע והניסיון לבצע את העבודה כהלכה, באופן יסודי, תקין ובאחריות מלאה מפני נזקים. אנו מבטיחים לכם שאין לכם דאגה להפקיד את הניקוי בידינו הטובות. עד כמה אנחנו אמינים? עדי כדי שאנו נותנים לך הדגמה ללא עלות וללא התחייבות כאשר נגיע לניקוי ספות בביתכם בגני תקווה. אהבת? ממשיכים. נקינו הספה התייבשה וצץ לו כתם שהיה צריך לרדת ולא ירד, אנו נחזור אליך תוך פרק זמן קצר לבצע תיקון ללא עלות. סיבה נוספת לבחור בנו הוא שאנו החברה היחידה אשר מחזירה לכם את הכסף חזרה. אם לא עמדנו בציפיות שהבטחנו ולא נקינו את הספה לשביעות רצונכם כמו ששוחננו, אני לא נדרוש ממכם תשלום. המוניטין שלנו חשוב יותר מכמה מאות שקלים. ולקוח מרוצה מביא איתו לקוח ממליץ. אנו בטוחים שלא יקרה לנו כזה דבר, מכיוון שזה עוד לא קרה לנו אף פעם.

אז איך אנחנו מנקים את הספות

שיטת ניקוי הספות המקצועית שלנו בגני תקווה מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת מכשור המיוצר בארה"ב ומיובא ארצה במיוחד וחומרים איכותיים מהשורה הראשונה בעולם לניקוי ספות מקצועי. שילוב שני אלו ביחד עם ניסיון ומקצועיות החברה שלנו מבטיחים הסרה עד 100% מהכתמים. פעולות הניקוי שונה מעט בין דגמי הספה וסוג הטקסטיל, אך לרוב מתבצעת בשלבים הבאים:

הניקוי מתחיל שלב אבחון הספה – מומחה מטעמנו בודק את גיל הספה, סוג הבד, מורכבות הטקסטיל ומתאים את חומרי הניקוי בהתאם.

ריסוס הספה בחומרי הניקוי לריכוך הכתמים. שלב זה אורך בין 15-20 דקות ובסופו הספה תעבור הברשה לפירוק הכתמים הקשים יותר.

שלב שטיפת הספה תוך שימוש בטכנולוגיית הזרקה ויניקה. החדרת מים חמים בלחץ ושאיבה המים עם הלכלוך. שלב זה מבצע חיטוי תוך שימוש בחומרים היפולארגניים.

שלה אחרון בתהליך הניקוי הוא ייבוש הספה עד 24 שעות לכל היותר בתקופת החורף ועד 12 שעות בקיץ.

מחיר ניקוי ספות בגני תקווה

מחיר מינימום להזמנת שירותי ניקוי של חברתנו SOS Clean הוא 400 ₪ כולל מע"מ. מחיר ניקוי ספות בגני תקווה מחושב לפי כמות המושבים שיש לספה. כל מושב מתומחר ב100 ₪ כולל מע"מ ומושב נחשב כ60 ס"מ אורך ולא לפי מספר הכריות. כך לדוגמא ספה פינתית קטנה בגודל 4 מושבים תעלה לכם 400 ₪. שימו לב אם ישנן כריות נשלפות המצריכות ניקוי דו צדדי, תצטרכו להיפרד מ50 ₪ נוספים סה"כ על כל הניקוי. כמו שהינכם רואים אנו איננו מסתירים את המחירים שלנו ואף נותנים לכם הסבר מדוייק, מה שמראה לך את אמינות החברה בתהליך. כי אצלינו אין טריקים ואין שטיקים. מה שיש זה מה תשלמו!

שירותי ניקוי נוספים בגני תקווה

חברתנו SOS Clean הינה חברה בעלת מוניטין רב, למרות שאנו חברה יחסית חדשה ברשת האינטרנט, ועיקר עבודתנו נעשתה עד עכשיו מפה לאוזן. צברנו המון לקוחות ממליצים עלינו ברשת. תוכלו לקרוא ולהתרשם מביקורות בלתי מסוננות באינטרנט בכרטיס "גוגל לעסק שלי" בוא תוכלו לראות שירותי נוספים שאנו מבצעים כמו למשל ניקוי שטיחים בגני תקווה וניקוי מזרונים בגני תקווה. אם השטיח שלכם גם הוא זקוק לניקוי. תוכלו להנות ממבצעים והטבות. התקשרו אלינו לפרטים נוספים.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בחדרה

יש לכם את הספה או הכורסה האהובים עליכם ואתם לא רוצים להיפטר מהם כי זה כמו נעל ישנה, שחוקה אבל נוחה מאוד על הרגל. האם

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר יונה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש ספה מבד, מבלי להבין את ההשלכות של תחזוקה וניקיון שלהם. לא משנה כמה נשתדל, הספות יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים. ובכך, הדרך

קרא עוד »

ניקוי ספות מבד סינתטי

ניקוי ספות מבד סינתטי הוא בד אשר מיוצר מסיבים שאינם מופקים מצמחים או בעלי חיים. במקום זאת, מקור הסיבים בבד סינתטי בפולימרים שהופקו מתוצרי לוואי

קרא עוד »

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים

קרא עוד »

ניקוי ספות ברמלה

הספות שלכם בוודאי חשובים עבורכם מאוד אז מדוע לא להתקשר לאיש מקצוע? מדי פעם, אתם בטח שמים לב לכתם חדש על הרהיטים שלכם ומנסים להתמודד

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם