ניקוי ספות בגבעת שמואל

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בגבעת שמואל

ההבדל בין ספה חדשה מהחנות לבין ספה כמו חדשה הוא המחיר. אם הספה שלכם בת כמה שנים והמראה שלה כבר לא הולם אותה כמו פעם, אתם ממש אוהבים אותה, היא נוחה לכם ואין בה קרעים, רגע לפני שאתם מתלבטים לנסוע לחנות רהיטים הקרובה לביתכם בגבעת שמואל ולרכוש ספה חדשה – תנו לנו המקצוענים לחדש לכם את הישנה. ניקוי ספות מקצועי בגבעת שמואל במחיר הוגן, יעשה לכם רק טוב, ויחסוך לכם אלפי שקלים לבזבז על הריהוט. התוצאות ידברו בעד עצמן, ספות שאפילו הסבתא חולת הניקיון לא תזהה שזה אותה ספה. הכתמים יעלמו, ונינוח מרענן ילווה אותה לשבועות ארוכים. אם אתם עדיין מתלבטים, הישארו איתנו מאמר זה עוסק בדיוק בזה.

הדגמה של ניקוי ספות בגבעת שמואל

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מה חשוב לדעת בבחירת בעל מקצוע

ניקוי ספות בד בגבעת שמואל מצריך ניסיון רב ומקצועיות, ניקוי ספות זה ממש מקצוע. עיניים וידיים לא מקצועיות שאינם מבחינות בסוגי בדים עלול לגרום לפעולה הפוכה להזיק לכם לספות כך שבאמת לא יישאר ברירה ולקנות ספה חדשה. פעולת הניקוי צריכה התבצע עם המכשור המתקדם ביותר ויעיל למשוך את כל הלכלוך מעומק הספה, אחרת הכתמים יחזרו במהרה. בדקו שחומרי הניקוי ירוקים ומתכלים – חומרי ניקוי אלו יקרים יותר ולכן יציעו לכם מחיר טיפה יקר עבור שימוש בחומרים אלו, אך יחד עם זאת תוכלו להיות בטוחים שהניקוי לא יגרום לכם בעיות בדרכי הנשימה ואלרגיות לא רצויות. קבלו הצעת מחיר מפורטת בוואטסאפ או במייל שלא תגלו הפתעות כשבעל המקצוע יבוא אליכם הבייתה ותשאלו אם יש אפשרות להדגמה חינם.

ניקוי ספות בגבעת שמואל
ניקוי ספות בגבעת שמואל

כיצד לבדוק על בעל המקצוע שעובד בגבעת שמואל

אם מצאתם חברת ניקוי ספות שעובדת ומגיע לאזור מגוריכם בגבעת שמואל, ולא שמעתם על החברה בדקו עליה ברשתות החברתיות. היום כל בעל מקצוע הטוען לכתר שהוא מנקה ספות מקצועי יכול לקנות מכונה חצי מקצועית ללא חימום כזו המתאימה לניקוי ספות ביתי ויטען שהוא בעל ניסיון וידע רחב. הוא יכול להשקיע בגוגל ממומן ולמשוך אליו לקוחות רבים. כיצד תוודאו שאתם לא נופלים בפח? בדקו על החברה בפייסבוק, באיזי, B144 , מידרג , אתר המקצוענים. אם בעל המקצוע וותיק בתחום סביר להניח שתמצאו עליו מידע נוסף אתרים אלו ותוכלו לקרוא ביקורות אותנטיות המשקפות את העבודה שלו. חברה אמינה – תחזיק דף פייסבוק ותעלה לשם תמונות וסרטונים ותחשוף לציבור את כל הביקורות.  חברה שאינה עומדת בסטנדרטים האלה ומקבלת ביקורות שליליות תוריד את חוצץ הביקורות מכיוון שמקבלת ביקורות שליליות בתדירות גבוהה מידי. היזהרו!

ניקוי ספות בגבעת שמואל עם חברת SOS Clean

אז למה כדאי לבחור בנו חברת SOS Clean לבצע עבורכם ניקוי ספות בד מקצועי בגבעת שמואל? שאלה מצויינת. ניקוי ספות יכול להיות ניקוי שטחי מעל פני השטח בלבד או ניקוי עמוק ויסודי, ההבדל הוא במכשור שמשתמשים – אצלינו כל המכשור הוא מהדור המתקדם ביותר, מנוע הזרקה בעל 200 PSI לחץ מים יבטיח חדירת המים לעומק הספה. חימום המים עד ל90 מעלות חום יבטיח חיטוי ופירוק בשומנים ביעילות מופלאה, 2 מנועי שאיבה עוצמתיים יבטיחו ייבוש ושיאבת כל הלכלוך ללא שאריות וכמובן חומרי הניקוי ומרכך מיוחד ישאיר לכם את הספה רכה ונעימה וללא גרגיר חומרי ניקוי מסוכנים.

מעל הכל – מקצועיות לא ניתנת כתחליף לשום מכונה או חומרים, מייד בשיחה הראשונה איתנו תוכלו להתרשם ולקבל ייעוץ חינם אם הספה מתאימה לניקוי או עדיף לזרוק אותה ולקנות חדשה. או אולי כדאי בכלל לנקות אותה בעצמכם? אלכסנדר בעל החברה מחכה לשיחתכם וישמח לתת לך ייעוץ.

מה אנחנו מתחייבים?

חברה שמכבדת את עצמה תעמוד בהתחייבות כי אין לה מה להסתיר. חברה בעלת ניסיון תדע בדיוק למה לצפות ותדע לתת מענה לכל סוגי הכתמים. לכם אנו בחברת SOS Clean בטוחים בהצלחה שלנו ומתחייבים לכם להסרת כל הכתמים. כמובן במידה ומדובר בכתמים שניתנים להסרה. לא בטוחים? קבלו הדגמה חינם בביתכם ללא שום התחייבות כספית וללא הרגשה לא נעימה. אנו נגיע ונבצע ניקוי ספות בגבעת שמואל של מושב אחד ותוכלו לראות מייד למה לצפות. לא אהבתם – לא שילמתם.

אנו מתחייבים לא לפגוע לכם בריהוט הספה וכל הריהוט מסביב. בנוסף, מבטיחים ניקוי עמוק ויסודי, אנו מתחייבים לשמור על בריאותכם ולנטרל את כל החיידקים, אנו מתחייבות להסרה עד 90% מהכתמים לפחות. אנו מתחייבים למחיר הוגן ולעמוד בלוח הזמנים. ואנו מתחייבות לשביעות רצונכם המלאה – וזה בדוק!

לנקות מקצועי או אולי בכלל לבד?

שאלה זו מורכבת מאוד לתשובה חד משמעית. תראו, אנו משתמשים רבות בבילוי על הספות שלנו בין אם זה באכילה מול הטלוויזיה או במנוחה לאחר יום העבודה, אם הילדים הלכו לישון אולי אפילו נתפוס תנומה קלה על הספה האהובה עלינו. שימוש זה הלכלוך, האבק וכתמים הוא כר פורה לחיידקים. אם הספה שלכם בת כמה שנים ואינה עברה ניקוי מקצועי – מומלץ לבצע אותו אחת לתקופה על מנת להוריד את מפלס הבקטריות, קרדית אבק הבית ועל פטריות שעלולות לחיות לנו בעומק הספה. ניקוי זה יבטיח לא רק מראה יפה ואסתטי ונעים לעין הוא גם חשוב לבריאות בני המשפחה.

אך אם המצב הכלכלי אינו מאפשר זאת או הספה יחסית חדשה ומספר לא רב של כתמים מפריעים לכם בעין – ניתן בקלות לבצע ניקוי עצמי לספות הבד שלכם ללא מאמץ!

ניקוי ספות בגבעת שמואל לבד תוכלו לבצע בעזרת ערכת ניקוי ספות או בעזרת חומרי ניקוי שיש לכם בבית או בעזרת חומרים טבעיים.

טיפ  לניקוי ספת בד סינתטי מכתם שמן/זיעה/שומן גוף – קלפו מספר תפוזים ולימונים ובבלנדר רסקו את הקליפות. הוסיפו לקערה כף מלח לימון והרתיחו בסיר קטן בתוספת כוס מים עד לקבלת מרקם צמיגי. בעזרת מטלית מיקרופיבר מרחו ל האזור המוכתם והברישו בעזרת מברשת רכה. נגבו בעזרת מגבת וייבשו בעזרת פן.

מחיר ניקוי ספות בגבעת שמואל

מחיר ניקוי ספות בגבעת שמואל הוא עשירית האחוז ממחיר רכישת ספה חדשה מהחנות. עלות ניקוי ספות יכול להגיע עד 500 ₪ לכל היותר במידה ומדובר בספת בד רגילה בגודל 5 מושבים. המחיר תלוי בכמות המושבים ולא בכמות הכתמים.  מחיר ניקוי ספות בד עולה כ100 ₪ למושב אדם. אך אם ברשותכם רק ספת בד בת 3 מקומות המחיר יעלה כ350 ₪ וספת בד 4 מושבים כ450 ₪.  על המחירים כוללים מע"מ וזה כולל חניה, חיטוי מלא מפני מיקרואורגניזמים, הסרת ריחות רעים, בישום עדין, הסרת כתמי דיו, כתמי שתן , כתמי אוכל, זיעה ושומן גוף.

מחיר ניקוי ספות עור בגבעת שמואל יעלה לכם 100 ₪ יותר מניקוי ספת בד. והמחיר בגלל שהניקוי מתבצע בשיטה הידנית. במידה והספה ישנה מומלץ לבצע גם טיפול מונע סדקים על ידי מריחת קרם לחות או בשמו קונדישנר לעור. הטיפול יעלה כ- 30 ₪ תוספת לכל מושב.

מושב אדם נמדד לפי אורך המושב והוא עומד על כ60 ס"מ אורך והוא כלול ריקלייינרים ואת משענת המושב.

ניקוי ספות בגבעת שמואל מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30

ניקוי ספות בגבעת שמואל המלצות על SOS Clean

חברתנו בעלת ניסיון של מספר שנים בניקוי ספות וניקוי שטיחים ומזרונים ומגיעים בקביעות לעיר גבעת שמואל. לקוחותינו הם רבים וממליצים עלינו באהבה. ביקורות אלו תוכלו למצוא גם בחיפוש קל עלינו בגוגל או בדף הפייסבוק שלנו – ואם אתם מעדיפים לקרוא עלינו מאתר של בעלי מקצוע , תוכלו למצוא אותנו באתר מידרג ולהזמין את השירות דרכם. אנו יודעים שבחירת בעל מקצוע אמין זו היא מלאכה לא פשוטה. ביטחו בנו ולא תתאכזבו. קבלו 10% הנחה לבאים דרך האתר (לא בתקופת חגים) או הנחה בהזמנת גם ניקוי שטיחים בגבעת שמואל או ניקוי מזרונים בגבעת שמואל.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

ניקוי כתמי זיעה ושומן גוף

לפעמים נראה לנו שאנחנו פשוט לא מפסיקים להזיע. גם כשהקיץ כבר מאחורינו ואני מתרווחים על הספה, מתכסים בשמיכת הטלוויזיה פתאום אנחנו מרגישים שזה קורה. זה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביבנה

חדש! ניקוי שטיחים ביבנה לתושבי האזור במחיר משתלם במיוחד! החל מ80 ש"ח בלבד למ"ר . חברת אס או אס קלין בין החברות הגדולות בארץ בתחום

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם