ניקוי ספות בגבעתיים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בגבעתיים

ספות העשויות מבד נראות נהדר. הן מגיעות בשלל צבעים וסוגי בדים שונים – כותנה, פשתן ובדים סינטטיים איכותיים והן נעימות במיוחד. ובכל מה שקשור לניקיון הם יכולים גם להיות סיוט אחד גדול. שימוש יומיומי במיוחד בבתים עם ילדים ובעלי חיים מביא איתם גם את הכתמים. אלו, חייבות להתרחש, ומפעם לפעם משהו גם עלול להישפך. אם אתם לא רוצים לקשט את הספה שלכם בכיסויים יפים, אתם חייבים להכיר חברת ניקוי ספות בגבעתיים שתבוא אליכם עד הבית ותנקה לכם את הספות במקצועיות.

ניקוי ספות גבעתיים

חברה כזו היא SOS Clean המומחית בניקוי ספות מקצועי בבית הלקוח. אנו מבצעים חיטוי ועמוק ויסודי המחזיר לכם את הספה לחיים ומשמיד את רובד החיידקים.

חברתנו מסירה בהצלחה את כל סוגי הכתמים גם כאלו שתחשבו שלעולם לא יצאו. אז איך זה עובד, מה חשוב לדעת לפני שמזמינים איש מקצוע וכמה זה עולה…. בהמשך הכתבה.

זמן קריאה משוער: 0 דקות

ניקוי ספות בגבעתיים חשוב לדעת

אנו משקיעים המון כוחות בשמירה על ניקוי הבית שלנו וזה לא לחינם, כולנו אוהבים בית באווירה נקייה ויפה לעין ויש לכך סיבה. בית נקי הוא ללא ספק בית בריא במיוחד כאשר ישנן ילדים קטנים שמתרוציים לנו על הריצפה. במיוחד בישראל אנו עושים שימוש רחב אקונומיקה ושוטפים איתה כמעט הכל ולא רק את הריצפה. ומדוע אנו עושים זאת ? כי אנו יודעים שחיידקים ומזיקים חיים מסביבנו ועורבים לנו כשאנו חלשים.

ניקוי ספות בגבעתיים
ניקוי ספות בגבעתיים

בין אם ידעתם או לא ידעתם שהספות שלכם יחד עם השטיחים, הוילונות וכל סוגי הריפודים האחרים שלכם הם בין הפריטים המזוהמים ביותר בבית – מה עשיתם בנידון? למעשה ריפודים מבד הוא הוא המקום כר פורה עבור סוגים שונים של מזיקים והנפוץ מהם הוא קרדית אבק הבית.

קרדית אבק הבית לבדה גורמת לתחלואה רבה ומחקרים מוכיחים שהיא אחריות במקרים גבוהיים לתסמיני אלריות בבני אדם. אתם לא חייבים לסבול את זה – ניקוי ספות בגבעתיים יפתור לכם את הבעיה ויחטא את הספות שלכם מחיידקים.

אז איך מזמינים את השירות

בשלב הראשון אתם יוזמים אלינו שיחה או משאירים פרטים באתר. אנחנו משוחחים ומבקשים מכם לשלוח לנו כמה תמונות. שליחת התמונות דרושה לטובת הצעת מחיר הוגנת ובלי הפתעות בסיום העבודה.

אתם מקבלי הסבר מלא ומדויק לאיך עובדת שיטת הניקוי שלנו, חומרי הניקוי, הציוד בו אנו משתמשים וכל שאלה אחרת שתרצו לשאול.

בשלב השני אחד מצוותי הניקוי ספות שלנו בגבעתיים יגיע לביתכם, אנו מבצעים אבחון לספה – סוג הבד, גיל הספה, סוגי הכתמים ומכינים את סביבת העבודה הבטוחה עבורכם ועוברנו. בשלב זה תקבלו מאיתנו חוות דעת מקצועית נוספת ותיאום הציפיות.

בנוסף ואם תרצו בכך – אנו מבצעים הדגמה חינם על האזור המלוכלך ביותר שתבחרו. תוכלו להתרשם מרמת המקצועיות שלנו, המומחיות וניסון הרב של צוותי הניקוי שלנו. אנו בטוחים שתאהבו את התוצאות המיידיות ואפשר יהיה להקדם לעבר ספה יפה ונקייה.

בשלב השלישי האחרון אני מבצעים ניקוי עמוק ויסודי הכולל חיטוי לכלל הספה, הכולל כריות המושב משני צידי הכרית, כריות הגב , את מקום הידיים, צידי הספה ומאחור.  

שיטת הניקוי המועדפת עלינו והשלבים

  • שיטת הניקוי שלנו לניקוי ספות בגבעתיים היא ניקוי בקיטור או בשם הנרדף הזרקה-יניקה עם מים חמים, והיא פותחה בארה"ב. השיטה פופולארית, המומלצת והיעילה ביותר לניקוי ספות מקצועי.
  • למעשה, הניקוי מתחיל קודם כל בריסוס הספה עם חומרי ניקוי מותאמים לסוג הריפוד הממיסים אבק, אספלט, שומן וזיעת גוף, כתמי אוכל ונוזלים שנשפכו על הספה.
  • צוותי ניקוי ספות בגבעתיים של חברתנו עושים שימוש רק בחומרי ניקוי ידידותיים בסביבה שאינם גורמים נזק לריפוד, לילדים או חיות המחמד שלכם. ואתם יכולים להיות רגועים בנושא.
  • לאחר ריסוס הספה אנו ממתינים עד 15 דקות בכדאי שהחומר יעבוד היטב, ימיס את הכתמים ויציף אותם מעל פני השטח של הספה.
  • לעיתים נדרשת גם הברשה ידנית או מכנית יסודית של פני שטח הריפוד על מנת לפרק את הכתמים העקשניים ביותר.
  • חומרי הניקוי שאנו מרססים בקדם הניקוי מבוססים על אינזימים ומכילים גם בין 3-5% מי חמצן פעיל – הידוע כחומר חיטוי מעולה לבקטריות, חיידקים וקרדית אבק הבית. ולכן בכל ניקוי מקצועי הספה עובדת תהליך חיטוי לעומק הריפוד.
  • בשלב הסופי אנו מבצעים שטיפת הספה בעזרת ציוד מתקדם וחדיש המבצע בעצם הזרקת חומר מרכך מיוחד בלחץ מים חמים (קיטור) אל תוך סיבי הספה, מתבצעת שטיפה הסיב מחומרי הניקוי והלכלוך ושאיבת המים בעוצמה אל מיכל המים המלוכלכים. את התוצאות ניתן לראות מיידית, ספה נקיה להפליא.

כמה עולה לנקות את הספה?

ניקוי ספות בראש העין מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30

ניקוי ספות בגבעתיים – סיכום

עדיין לא השתכנעתם שאנו הכי טובים שיש ?! בואו לקרוא עלינו ביקורות בחיפוש פשוט וקל של שם החברה בגוגל ותראו מאות לקוחות מרוצים. או תחסכו לכם את הזמן – הזמינו אותנו להדגמה חינם ללא שום התחייבות ותראו את התוצאות ותחליטו במקום.

עד כמה אנחנו בטוחים בעבודה שלנו לא אהבתם – לא שילמתם! וזה בדוק.

עם אלפי לקוחות מרוצים בגבעתיים ובכל מרכז הארץ, אנחנו ממשיכים להוביל בקדמת נותני השירות של ניקוי ספות, ניקוי שטיחים בגבעתיים, ווילונות וניקוי המזרונים. למידע נוסף על ניקוי מזרונים שאנו עושים בגבעתיים – הקישו כאן .

זכרו ניקוי הספה חוסך לכם כסף רב. למעשה כ10% בלבד מרכישת סלון חדש. אנו חוסכים לכם כסף רב והרבה כאבי ראש בלהחליף את הספה האהובה עליכם.

ניקוי ספות בגבעתיים -אתם שואלים אנחנו עונים

כמה עולה לנקות את הספה בבית?

ניקוי ספות בגבעתיים עולה בין בין 250-550 ש"ח ותלוי בגודל הספה. העלות נע בין 90-150 ש"ח למושב אדם. רוצים לדעת במדויק חייגו אלינו 0533006162.

מה הזמינות שלכם להגיע אם החלטנו שכן?

מהיום להיום תוך 24 שעות אפשר כבר להגיע לנקות לכם את הספה לקבל ספה כמו חדשה.

מבטיחים לנקות אותה ב100%?

אנו מבטיחים להסיר בבטחה את כל סוגי הכתמים עד 100% ניקוי. כמובן כאשר מדובר בכתם בר ניקוי. ישנם לפעמים נזקים בספה שאותם לא ניתן לנקות.

האם יש לכם אחריות שלא תהרסו את הספה?

כן בהחלט, לקוחותינו יכולים להיות בטוחים שלא יגרם כל נזק והכל מבוטח באחריות מקצועית.

כמה זמן לוקחת הפעולה של הניקוי?

בין שעה לשעתיים מקסימום. תלוי בגודל ומורכבות הבד.

הספה צריכה להתייבש לאחר הניקוי?

הספה מתייבשת באופן טבעי לחלוטין כאשר 97% מהמים נשאבים בחזרה. זה לוקח בין 4-12 שעות בחודשי הקיץ.

איך עובדת השיטה שלכם?

שיטת ניקוי ספות בגבעתיים היא באמצעות הזרקת קיטור בלחץ גבוהה ושאיבת המים עם הלכלוך.

שירותי ניקוי נוספים בקרבת האזור:

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בפתח תקווה

אנו בחברת SOS Clean נותנים שירות בכל רחבי מרכז הארץ וכחלק מכך מעניקים גם שירות ניקוי ספות בפתח תקווה והסביבה. מחיר הניקוי שלנו הוגן ואנו

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברחובות

היי אורח/ת, שמי אלכס בעלי חברת SOS Clean החברה הגדולה והמדורגת ביותר בישראל בתחום ניקוי שטיחים. אם את/ה מחפשים ניקוי שטיחים ברחובות וזקוקים לשטיח שלכם

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן.

קרא עוד »

תיקון קנטים בשטיחים

שטיחים עבודת יד הם אומנות. לעיתים העתיקים שביניהם מקוריים ואין להם עוד תחליף. אנו מפתחים אליהם רגש וזריקתם גם אם הערך שלהם כבר לא גובהה

קרא עוד »

ניקוי חלונות מקצועי

אחת מהמטלות היותר סיזיפיות בימינו בכל תחום הניקיון הינה ניקוי של חלונות, לרבות כשמדובר בחלונות גדולים ודומיננטיים בחלל. מדובר במשימה שהיא חשובה, לא רק במה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם