ניקוי ספות בבית שמש

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בבית שמש

מחפשים ניקוי ספות בבית שמש? אחד  מהדברים שמאפיינים את רובנו, הוא התענוג הפשוט של לחזור הביתה אחרי יום עבודה ארוך ומעייף. בא לנו להוריד את הנעליים, להחליף בגדים ולהתרווח על הספה שאנו כל כך אוהבים.

הספה שלנו הוא כוח משיכה מהגדולים בבית ולא בכדי, הרהיט היפה שלנו שנמצא בסלון הוא מרכז החלל והפריט העיצובי ביותר בבית. מולו הטלוויזיה בה נוכל לצפות ולנקות את הראש בשתיית בירה קרה או בנשנוש לבחירתנו.

למרבה הצער, הבילוי שלנו שאנו אוהבים – מסתיים לעיתים גם באסון. ואנו במו ידינו גומרים ללא מעט נזקים.

יצירת כתמים לעיתים בלתי נמנעת, וזה רק עניין של זמן. ככל שהוא עובר, הספה נראית מוכתמת יותר וכבר לא נעימה כמו בעבר. כוח המשיכה אליה מתפוגג והדבר כבר אינו מזמין כבעבר.

רוצים שוב ליהנות מהספה שלכם כמו בעבר? ניקוי ספות בבית שמש של חברת SOS Clean יחזיר לכם את האהבה שאבדה לכם לא מזמן.. ותוכלו להחזיר לספה שלכם את החיים בחזרה. שיחת טלפון אחת תפתור אתכם מניסיונות כושלים של ניקוי עצמי. רק שעה אחת מזמנכם והספה שוב תהיה מצוחצחת כמו בימים היפים והזוהרים שלה….

רוצים לדעת עוד פרטים? המשיכו בקריאה.

ניקוי ספות בבית שמש
ניקוי ספות בבית שמש

זמן קריאה משוער: 4 דקות

ניקוי ספות בבית שמש בשיטה הבטוחה

במקום לשבור את הראש ולחפש חומרי ניקוי אוניברסליים, לניקוי ריפודים שעלולים לעשות לכם יותר נזק מתועלת, הזמינו חברה המעניקה שירותים מקצועיים בקליק. חברת SOS Clean מספקת שירותי ניקוי ספות בבית שמש בטוח לכל סוגי הריפודים ובהתאמה אישית.

למה כדאי להזמין שירותי ניקוי מקצועיים? תחשבו על זה, אתם חוזרים הביתה ומגלים כתמים נראים לעין. הסיבה לכך כנראה שהספה שלכם ספגה כבר לא מעט אבק ולכלוך עד שאין לו כבר איפה להצטבר. בליל ברירה הכתם צף לשכבה העליונה של הריפוד והדרך לספה מלאת כתמים קצרה מתמיד.

ניקוי השכבה העליונה בלבד בתכשירי ניקוי לא יעניק לכם מראה אסתטי לאורך זמן. ניקוי עמוק ויסודי בשיטת SOS Clean יעניק לספה שלכם מראה נקי ותחושה רכה ונעימה לאורך זמן רב יותר. עד שנה שנתיים נוספות.

אז איך בעצם עובדת השיטה? הזרקה ויניקה

הדרך היעילה ביותר לחידוש בגדים, היא הכנסתם למכונה כביסה – סיבון טוב, השרייה בחומרי ניקוי ושטיפה יסודית במרכך. למעשה, הדרך שלנו לשטיפת ריפודים דומה מאוד לפעולת מכונת הכביסה המסורתית.

בשלב הראשון – אנו מרססים את הספה בחומרי ניקוי וחיטוי מקצועיים לבדים של ספות וריפודים בהתאם למרכיבים שלהם (סינטטי, טבעי או משולב).

בשלב שני – אנו מאפשרים השרייה בין 10-20 דקות ומקרצפים את הספה. הקרצוף מאפשר החדרת חומר ביעילים ולהציף ולפרק כתמים גם מעומק הריפוד.

שלב שלישי – שטיפה במכונה מתקדמת בטכנולוגיית הזרקה- ויניקה. כלומר, הזרקת מים בטמפרטורה גבוהה מהול במרכך מיוחד, שטיפת הסיבים מסבון ולכלוך ויניקה למיכל המים המלוכלכים.  

שלב רביעי ואחרון – בישום הספה והמתנה לייבוש סופי. התוצאה המדהימה שמתקבלת תשאיר אתכם פעורי פה, בהתחייבות!

מה אנחנו מבטיחים!

חברת SOS Clean גאה להוות דוגמה לחברות ניקוי ספות בבית שמש ומודיעין, ומאתגרת חברות אחרות להגיע לרמת השירות שאנו מבטיחים:

  1. רק אנחנו היחידים בשוק שמבטיחים באמת תוצאות לשביעות רצונכם המלאה. לא נקי – לא שילמתם!
  2. אחריות מלאה מנזקים כתוצאה מניקוי כושל! חברנו מתמחה בניקוי כל סוגי הטקסטיל, כחלק מניסיון רב שנים שלנו לעולם עוד לא גרמנו נזק לספה של לקוח. אנו מחויבים לאחריות מלאה במקרה של תקלה!
  3. אחריות מלאה לניקוי עד הסוף! גם צוותי הניקוי המנוסים שלנו בני אדם. אם במקרה נשאר כתם שלא צלח לנקותו בניקוי ראשון, אנו נחזור לניקוי נוסף ללא תוספת תשלום!
  4. אנו מתחייבים להשאיר סביבת עבודה נקייה ובטוחה לאחר סיום העבודה. להחזיר את הריהוט למקומו ולתת הסברים מדויקים על כל מה שבוצע.
  5. אנו מתחייבים שהציוד ברשותנו הוא הציוד המתקדם ביותר בתעשייה. נעשה מקסימום עבודה בזמן הקצר ביותר, על מנת להבטיח לכם כמה שפחות בזבוז זמנכם היקר.
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בהוד השרון

השטיחים נראים רע? כנראה שהגיע הזמן לניקוי עמוק ויסודי. האם כדאי לנסות ולנקות את השטיחים לבד או לשלוח לניקוי במפעל? מציעים לכם ניקוי שטיחים בביתכם

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן.

קרא עוד »

ניקוי ספות ביבנה

מחפשים ניקוי ספות ביבנה? חברת SOS Clean מתמחה ומעניקה שירותי ניקוי ספות מקצועיים בכל רחבי מרכז הארץ וגם לתושבי יבנה מאז שנת 2010. הניקוי המקצועי

קרא עוד »

ניקוי וילונות בכפר סבא

וילונות הם אלמנט נפלא בבית, אשר משפר מאוד את הסגנון של סביבת המגורים. במקביל הווילונות גם פונקציונליים ומשמשים להגנה מקרני השמש והחום, כמסנני חלקיקים הנישאים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם