ניקוי ספות באור יהודה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות באור יהודה

רכשתם ספה מעור במחשבת תחילה שיהיה לכם קל לתחזק אותם לאורך זמן ולנקות אותם בקלות בעצמכם, ומה שקרה בפועל שאחרי מספר שנים אתם כבר לא מזהים את הספה. בין אם זה ספת עור או ספת בד בסופו של יום רק ניקוי ספות מקצועי יפתור לכם את הבעיה ויחזיר את הספה לצבע המקורי.  אז אם גם אתם רוצים שיהיה לכם שוב נעים וכיף להתרווח על ספות נקיות ורעננות , שוב להרגיש את הבד נעים למגע ומריח טוב – הגעתם למקום הנכון. חברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי ספות באור יהודה גם מבד וגם מעור במחיר הוגן לכל כיס. אנחנו לא רק מחדשים את הריפוד גם דואגים לכם לשבת על ספה נטולת חיידקים ומזיקים אחרים ומבטיח לדאוג לבריאותכם תוך שימוש בחומרים ירוקים בלבד. המשיכו לקרוא וגלו איך אנחנו עושים את זה נכון…

הדגמה של ניקוי ספות באור יהודה

זמן קריאה משוער: 6 דקות

איך עושים ניקוי ספות נכון בצורה מקצועית

בכדאי לבצע ניקוי ספות מקצועי נדרש ידע רב בזיהוי הבדים, סוגי הכתמים וחומרי ניקוי. את זה כמובן רוכשים רק לאחר ניסיון רב שנים וניקוי אלפי סטים של סלוני בד ועור. בדיוק ניסיון זה רכשנו לאחר 7 שנות עבודה בתחום.

את הניקוי מתחילים קודם כל בזיהוי סוג הבד מכיוון שחומרי הניקוי ודרכי הפעולה יהיו שונים בין ריפוד לריפוד. עין לא מקצועית חסרת ניסיון עלולה לבחור חומר ניקוי אגרסיבי מידי שישאיר כתמים ויגרום לנזקים בלתי הפיכים שלא תוכלו לתקן בניקוי חוזר.

ניקוי ספות באור יהודה
ניקוי ספות באור יהודה

לאחר אבחון הבד ובחירת חומרי הניקוי, נבחר את האסטרטגיה הנכונה לטיפול בכתמים ושיטת הניקוי המתאימה. לרוב שיטה זו תהיינה ניקוי רטוב בשיטת הזרקה ויניקה.קודם הניקוי נרסס את הספה בחומרי הניקוי ונמתין כ20 דקות עד שהחומר ירכך את הכתמים.

בתום ההמתנה והברשת הספה לצורך פירוק הכתמים הקשים אם ישנן כאלה, הזריק מים בלחץ גבוהה ונשאב אותם כאשר המים לוקחים איתם גם את הלכלוך והכתמים. בצורה זו , הספה מתנקה לחלוטין גם מעומק הסיבים עד לריפוד הספה.

את החיטוי נבצע כאשר אנו מוסיפים לשלב השטיפה חומר מרכך מחטא בשילוב הזרקת מים מחומים ל90 מעלות חום. זהו – הספה נקייה ורעננה כמו חדשה. ניתן ליהנות ממנה שוב ברגע שתייבש

אנחנו מבצעים גם ניקוי ספות עור באור יהודה

ניקוי ספות עור אינו מתאים לכל ספה. ישנן ספות עור העשויות מעיבוד עור שאינו ניתן לניקוי ולכן נדרש  בעל מקצוע שמבין בעורות ובסוגי העיבוד על מנת לא לגרום לנזק שתצטערו עליו אחר כך. דוגמה לספות עור שלא ניתנות לניקוי היא ספת עור זמש אמיתי שהינה סופגת מים ולכן לא עמידה בפני חומרי ניקוי שנספגים בעור ואינם ניתנים לשטיפה ובכל נוצר כתם ש"שורף" את העור ומשאיר נזק שלעולם לא יעבור. ניקוי ספות עור באור יהודה יתחיל בבחינת העור על ידי "מבחן ספיגה" ועמידת הלקה שזו היא שכבת הגנה בעורות מסוג נאפה שניתנים לניקוי. לאחר הבדיקה בעל המקצוע יבצע את הניקוי בעזרת חומרי ניקוי מקצועיים שמיועדים לסוג העור על ידי פעולה הברשה עם מברשת מיוחדת וניגוב הספה. בסוף התהליך ימרח קרם הגנה שמחזיר את הלחות לעור לה הוא זקוק ושומר על הספה לא להתייבש ולהיסדק.

מחיר ניקוי ספות בד ועור באור יהודה

מחיר ניקוי ספות עור מחושב לפי מספר המושבים בספה והוא יקר מעט מניקוי ספות בד באור יהודה., והסיבה לעלות הגבוהה היא בשיטת ניקוי הידנית האורכת זמן רב יותר , עלות החומרים הגבוהה וסיכון והאחריות שאנו נותנים מפני נזקים. מחיר ניקוי מושב מחושב לפי 60 ס"מ אורך הכולל משענת גב והרגליים, והיא בעלות 120 ₪ כולל מעמ. עלות תוספת של 30 ₪ תצטרכו לשלם במידה ואתם מעוניינים לקבל טיפול בקרם לחות לשמירת הסלון לאורך זמן.

ניקוי מושבי סלון מבד יעלה כ100 ₪ למושב. כך שבמידה ויש לכם סלון בגודל 5 מושבים המחיר יהיה כ500 ₪ כולל מעמ. המחיר יכלול ניקוי וחיטוי, השמדת קרדית אבק הבית. נטרול ריחות שת וגוף. והסרת עד 90% מהכתמים.

מהם הכתמים הנפוצים ואיך להימנע

  • כתמי זיעה ושומן גוף – הם הכתמים הנפוצים ביותר שיש לנו על הספה. כתמים אלו נראים בצבע שחור עד צהצהב והם בולטים מאוד לעין. כתמים מסוג זה נוצרים בעיקר באזור משענת הידיים , חיבור הרגליים והטוסיק והמושב התחתון. ניתן למנוע כמים אלו בשמירה נכונה על ידי ישיבה או שכיבה על הספה לא חלק גוף חשופים במגע עם הריפוד.
  • כתמי אוכל ונוזלים – פופולאריים במיוחד בבתים עם משפחות מרובי ילדים. הם נוצרים כתוצאה מהרגלי אכילה מול מהטלוויזיה בשולחן הצמוד לספה. שינוי הרגלי אכילה ורחיצת הידיים לאחר הארוחה ימנע כתמים אלו לחלוטין.
  • כתמי מים – ישנן ספות כהות מבד סינטטי או ספות בהירות עם אחוז מסויים אפילו של סיבי כותנה עלול להשאיר כתם מים מעצבן שאינו ירד לעולם בשיטות סבתא. כתמים אלו נפוצים על משענות גב הספה כתוצאה מהשענת הראש עם שיער רטוב. מומלץ להימנע מכך ולא תצטרכו לקרוא לאנשי מקצוע לעזרה.
  • כתמי דיו – דעו שאפילו עיתון ששמנו על הספה יכול העביר מעט צבע ולגלוש לנו על הריפוד. הימנעו מקריאת עיתון על הספה ובמיוחד עשיית שיעורי בית על הספות.

אולי תרצו לבצע ניקוי ספות בד ועור לבד? זה אפשרי

אם הספה שלכם סך הכל נקייה, לא יותר מבת שנה וחצי והתבאסתם על כתם קטן ממנו אתם סובלים – אתם לא צריכים לחפש ניקוי ספות מקצועי באור יהודה. אתם יכולים לעשות את ז ה לבד. היום קיימים מוצרים רבים בשוק לניקוי ספות בד ועור שאתם יכולים לרכוש ולנקות את הכתם בהצלחה לבד בלי מאמץ גדול. אנו כמובן לא נמליץ לכם על חומרים אוניברסליים שמוכרים בסופר וכדאי שתקנו חומרים המתאימים לניקוי הספה שברשותכם. תוכלו להתייעץ איתנו על בחירת החומר הנכון אם מדובר על ספת בד או עור ואנו נעזור לכם בכל מה תרצו.

תחזוקה נכונה לשמירה על הריפוד הספות באור יהודה

גם אם נדמה לכם אחרת – ספות מעור דורשות תחזוקה בדיוק כמו ספות מבד. אם אתם רוצים לשמור על הספות שלכם לאורך שנים ארוכות כדאי שתדעו איך עושים את זה נכון..

תחזוקת ספות עור

  • תעבירו אחת ליום בעזרת מטלית נקייה טיפה לחה ספוגה במים קרים להסרת האבק והברקת הספה.
  • שואב האבק לא מיועד רק לשטיחים – שאבו את הספה אחת לשבוע להוריד ממנו את השיערות, חלקי עור מת והאבק והחול שהצטבר.
  • ספת עור היוצאת מהמפעל מכילה כ30 אחוז לחות השומר על גמישות והרכות של העור. שימוש תדיר בספה מוריד את מפלס הלחות לרמות מתחת לקו האדום. אחת לחודש או חודשיים מומלץ למרוח קרם לחות ולמרוח כמות נדיבה לשמירת הגמישות והרכות לה העור זקוק. אי שמירה ואיכות עור ירוד עלול לגרום לספה להתייבש , להיסדק או להתקלף – ותצרכו להיפרד מכסף רב לצביעת או תיקון הספה.
  • אחת לשנה או שנתיים מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות עור באור יהודה על מנת להחזיר לה את המראה החדש והנקי. בפרק זמן בין ניקוי לניקוי מצטברים כתמי זיעה ושומן גוף הנראים מאוד לעין בספות בהירות בספה לבן קרם וספות עור אפורות. כתמי זיעה אלו בסופו של יום פוגעים בשכבת הלקה והכתמים חודרים מבעד לעור וגורמים לנזק בלתי הפיך לריפוד. הימנעו מזה

תחזוקת ספות בד

  • שאבו את הספות אחת לשבוע בעזרת פילטר המיועד לניקוי ספות המונע הצטברות קרדית אבק הבית
  • אחת לחודש מומלץ לבצע חיטוי בעזרת מטלית טבולה מעט עם מים ואלכוהול מדולל. עברו על כל הספה באופן אחיד.
  • אחת לחצי שנה מומלץ לבצע ניקוי באופן עצמאי בעזרת ערכת ניקוי ספות לכתמים בודדים
  • אחת לשנה בצעו ניקוי בעזרת בעל מקצוע אשר יסיר את כל קרדית אבק הבית, ניקוי עמוק ויסודי.
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן.

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ניידים

שטיח נייד זה בעצם כל שטיח שניתן לנייד אותו ממקום למקום, נקרא שטיח נייד. שטיחים אלו לא מודבקים לרצפה כמו למשל שטיחים מקיר לקיר. ניקוי

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

ניקוי וילונות בהוד השרון

לכל אחד ואחת מאיתנו יש בבית חלונות, שעליהם מגנים וילונות. הווילונות יכולים להיות קטנים או גדולים, כהים או בהירים, ובשלל צורות ודוגמאות. התפקיד הראשי והחשוב

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם