ניקוי מזרונים בשוהם

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בשוהם

המיטה שלכם היא אולי הריהוט הכי חשוב בבית. מה שבטוח שהיא הכי חשובה בחדר השינה שלכם. אתם מבלים על הריהוט הזה יותר מכל פריט ריהוט אחר במהלך היממה. למעשה בממוצע כישראלים, אנו מבלים כ8 שעות בשינה על המיטה. אם נתרגם את זה לכל חיינו זה כשליש מחיינו בעולם. 

ניקוי מזרונים בשוהם זה אולי הדבר החשוב ביותר לשינה איכותית. גם המזרן הכי נוח בעולם לא יעזור, אם המזרן שלכם יהיה מוכתם בכתמים, אלרגניים וריחות רעים. ניקוי מזרן משפיע ישירות על איכות ואריכות החיים. מחקרים רבים נכתבו בנושא – "שינה טובה" מביאה למצב רוח מרומם, לבריאות הנפח ומערכת חיסונית חזקה יותר.

אי ניקוי המזרן שלכם לאורך זמן מכניסה אותם לסיכון מיותר לא רק בכך שלא תשנו היטב. אי הניקוי יכול להשפיע לרעה ולגרום למחלות מיותרות. אחת הסיבות הישירות לכך היא קרדית אבק הבית העורבת בריפוד המזרן. אחת התופעות הלוואי שלה היא אסתמה וקשיי נשימה, ולעיתים רחוקות היא אף גורמת למוות.

ניקוי מזרונים בשוהם לפני ואחרי
ניקוי מזרונים בשוהם לפני ואחרי

זמן קריאה משוער: 3 דקות

ניקוי מזרונים בשוהם והקשר לאסתמה

מחקרים מראים שכאשר אנו ישנים, אנו חושפים את עצמינו ל60% מקרדית אבק הבית שלנו בבית. מקום המחייה של הקרדית הוא בכל סוגי הריפודים – אך העיקר שבהם הוא המזרן. אי ניקוי המזרונים בשוהם, מביאה לכך שאוכלוסיית הקרדית גדלה בין 10,000 לכמה מיליונים במזרן שלנו והיא גורמת לתחלואה בקרב לא מעט מהישראלים למחלות הקשורות באלרגיות.

אחד התסמינים הראשונים לאלרגיה היא גודש באף, גירודים, עיניים אדומות, נזלת, כאבי ראש, בחילות וסחרחורת. התסמין הבעייתי מכולם הוא קשיי נשימה ואסטמה. מה שעלול לקרות לאנשים הסובלים ממערכת חיסונית חלשה וחשיפה לכמויות גדולות של קרדית אבק הבית לתקופה ממושכת.

ניקוי מזרונים בשוהם מונע חשיפה לקרדית אבק הבית

אחת לתקופה של חצי שנה עד שנה – מומלץ לבצע ניקוי מזרונים בשוהם עם חברה מקצועית כמו SOS Clean. חברתנו מתמחה בחיטוי מלא של המזרן הכולל השמדת אוכלוסיית קרדית אבק הבית עד לאחוזים בודדים. מה שמונע מחשיפה לחודשים ארוכים לקרדית אבק הבית המעבה סיכון לפגיעה בתחלואה.

את הניקוי המזרונים אנחנו מבצעים בקיטור. משמע, ניקוי בהזרקה ויניקה בטמפרטורה גבוהה של בין 65-90 מעלות חום. טמפרטורה זו משמידה לא רק קרדית אבק הבית אלה גם חיידקים ומזיקים אחרים העלולים לחיות על המזרן שלכם. כמו למשל, עובש ופשפשי מיטה.

איך מתבצע הניקוי בשיטה שלנו

ראשית צוותי הניקוי המקצועיים שלנו המגיעים לניקוי מזרונים בשוהם בית הלקוח מבצעים אבחון של מצב המזרן. גיל המזרן, סוגי הכתמים, מצב הסיבים וסוג המזרן. כל אלו עוזרים לנו לבחור את החומרים ואסטרטגיה הנכונה על מנת לנקות בבטחה את המזרן להביאו למצב מושלם.

שלבי הניקוי:

  1. ריסוס המזרן בחומרי ניקוי והשרייה של 10-15 דקות.
  2. ריסוס המזרן בחומרי חיטוי ותיקון השחמות במקרה של כתמי שתן או כתמי מים.
  3. הברשת המזרן.
  4. שטיפה בחומרי הלבנה אופטית.
  5. שאיבת המזרן מחומרי ניקוי לייבוש מירבי.

חברתנו SOS Clean מבטיחה אחריות מלאה מנזקים למזרן ולספוגים של המזרן. בנוסף לקוחותינו המזמינים ניקוי מזרונים בשוהם נהנים מהנחות ומבצעים לניקוי ריפודים משלמים:

שירותי ניקוי נוספים בעיר

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם הטרנד שנמשך הכי הרבה זמן. הם פופולאריים במיוחד בקרב אוהבי השטיחים וכמעט כל בית שני בישראל שיש לו שטיח, יעדיף שטיח שאגי.

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

ניקוי ספות באזור

חברת SOS Clean היא חברת ניקוי מקצועית המתמחה בניקוי ספות במרכז הארץ הוא באזור בפרט. אנו מנקים את כל סוגי הריפודים: ספות בכל הגדלים והצורות,

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בגבעתיים

כבר יותר מ7 שנים שחברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי שטיחים בגבעתיים. לקוחותינו הרבים בעיר סומכים עלינו ומוסרים את השטיחים שלהם לניקוי מקצועי במפעל איתו אנו

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם