ניקוי מזרונים בפתח תקווה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בפתח תקווה

בימינו ולאורך השנים האחרונות , אנו ישנים פחות ופחות שעות שינה בשעות הלילה ויחד עם זאת המודעות וחשיבות לשינה בריאה וטובה עלתה. מחקרים מראים, כי שינה טובה עשויה להשפיע על מצב הרוח שלנו לאורך כל היום הבא אחריו. ושינה שלוקה בחסר תביא לירידת התפוקה שלנו ואף תגרום למחלות. שינה טובה תתחיל במזרון נקי מכתמים ובקטריות. לעיתים, קרדית האבק ושאריות תאי עור מתים עשויים להשפיע על רמת השינה שלנו, מה שישפיע אף מצב רוחנו לאורך היום. לאלרגנים שבינינו, קרדית האבק תגרום לעקצוצים, גירודים ואף קוצר נשימה. אחד השירותים המצוינים שלנו הוא ניקוי מזרונים מקצועי בפתח תקווה או בכל אזור אחר בארץ

הדגמה של ניקוי מזרונים בפתח תקווה

זמן קריאה משוער: 4 דקות

ניקוי מזרונים למה אנחנו?

תחום ניקוי מזרונים וריפודים הוא תחום שלא מאוגד וכל אחד אשר ירכוש מכונה בכמה אלפי שקלים יוכל להתחיל לנקות מזרונים ויטען שהוא מנקה מקצועי, אך כמו בכל תחום אחר, מקצועיות נרכשת לאחר לימודים מפרכים בזיהוי בדים, חומרי ניקוי שונים , מאמצים רבים בהסרת כתמים , לימוד תחום ניקוי הריפודים, ומעל הכל המקצועיות תירכש עם ניסיון השנים ובדיקת שיטות ניקוי מזרונים השונות. לחברתנו SOS Clean מקצועיות רבה בשירות ניקוי מזרונים, לנו ניסיון רב שנים, אנו מגיעים אליכם עם כל הידע והמקצועיות שלנו, כדי שאתם תקבלו את תוצאת ניקוי מזרונים בפתח תקווה הטובה ביותר עבורכם.

מתי כדאי להזמין ניקוי מזרונים בפתח תקווה?

אין מי שאין לו בבית לפחות שניים או שלושה מזרנים בשימוש של כל בני המשפחה. ולא תמיד יש לאנשים מודעות שצריך וחשוב לשמור על ניקיון יסודי שלהם לא רק מבחינת האבק שעל פני השטח אלא להרחיק מהם לכלוך שעלול להצטבר בתוך השכבות הפנימיות. ובטח ובטח כשמדובר בכתם פיפי חדש שנוצר כתוצאה מהתינוק הקטן שזלג לו מהחיתול , הילד שלא הספיק להתעורר ולהזעיק עזרה בלילה או החיית מחמד האהובה שלכם שבא לה לעשות את הצרכים דווקא על המזרן. איך עושים את זה? רק על ידי הזמנה של שירות ניקוי מזרנים מקצועי, שכן לעובדים מקצועיים של החברה יהיו כלי העבודה וחומרי הניקוי הדרושים והמתאימים לשם כך. הכי נוח לפנות אל חברה מקצועית שממוקמת או מצעה שירותים באזור הגאוגרפי של אזור המגורים, כך חברת ניקוי מזרנים מקצועית בפתח תקווה יכולה להציע שירותים בתוך פתח תקווה עצמה וכמובן גם ליישובים שממוקמים בסמיכות לעיר ובמרחק נסיעה קצר ממנה.

ניקוי מזרונים בפתח תקווה
ניקוי מזרונים בפתח תקווה

איך מבוצע ניקוי מזרונים מקצועי בפתח תקווה

לאחר שסגרנו מחיר בטלפון, שעה, תאריך ומיקום, אנו נגיע אליכם עד ביתכם, נכין את כל הציוד ותקבלו הסבר מדוייק. אנו נזהה באיזה סוג כתמים מדובר ובאיזה בד עשוי המזרן וניגש לעבודה לפי שלבים לאהלן כמה מהם –

  • ריסוס המזרן בחומרי הלבנה מיוחדים החודרים בין הסיבים והשרייה ממושכת של בין 15-20 דקות תטפל בכתמי שתן, כתמי מים ודם.
  • ריסוס חומרי ניקוי שונים לטיפול בחיטוי, קרדית אבק הבית וכתמי לכלוך והמתנה נוספת של 15-20 דקות.
  • במידה ואפשר אנו נבריש קלות את הבד להחדרת החומר ופירוק הכתמים.
  • נמלא כ20 ליטר מים נקיים במכונת ניקוי בשיטת הזרקה ויניקה בתוספת חומר שטיפה מיוחד לבד לבן לשטיפת חומרי ניקוי מניעת השחמות והלבנה נוספת בזמן ייבוש. נזריק בלחץ של 120 PSI את המים אל תוך הסיב ונשאב במהירות את המים עם הלכלוך.
  • זמן ייבוש יקח בין 8-12 שעות תוצאות הסופיוץ מתקבלות בזמן ייבוש.

ישנן פעולות מקדימות שיבצעו העובדים על מנת לשמור על סביבת העבודה ועל החפצים האחרים של הלקוח שממוקמים בקרבת מקום. בכל מקרה אפשר וחשוב לשאול כל שאלה שמתעוררת על מנת להבין בדיוק מה קורה עם המזרן ואיך משפיעות עליו פעולות הניקוי שמבצעים בו. אין ספק שהמזרן לא רק יהיה נקי אלא גם עם מראה מחודש ונעים למגע ושכיבה עליו.

שירותי ניקוי נוספים בעיר פתח תקווה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ניידים

שטיח נייד זה בעצם כל שטיח שניתן לנייד אותו ממקום למקום, נקרא שטיח נייד. שטיחים אלו לא מודבקים לרצפה כמו למשל שטיחים מקיר לקיר. ניקוי

קרא עוד »

ניקוי כורסאות

אחד הפריטים הפופולאריים היום בעיצוב הסלון התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא כורסאות מעוצבות. דגמי הכורסאות מגיעות בשלל צבעי הקשת ובטקסטורות שונות ביופיים. כורסאות עשויות להיות

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמת השרון

רובנו אוהבים חיות מחמד בין אם זה חברו הטוב של האדם או החתול האהוב עלינו, במשפחות ובתים אשר בהם חיות מחמד, לעיתים קורה מצב שאחד מהם עושה את צרכיו על מרקת השטיח. בין אם מדובר בשטיח איכותי מבד טוב, ועד לשטיחים פשוטים, מצב של כתמים אינו נעים לעין וכאשר מוסיפים את עניין הריחות מקבלים מתכון ריחות אינו נעים במיוחד. אך אל דאגה – במקרה זה יש פתרון והוא לנקות את השטיח במפעל אצל חברה המספקת שירות בדגש על נטרול ריחות והסרת כתמי שתן עם מחיר ניקוי שטיחים ברמת השרון הכולל מעמ ומוזל. ותוצאות לא פחות ממדהימות!

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם