ניקוי מזרונים בהוד השרון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בהוד השרון

אם גם אתם בכל פעם שאתם מחליפים את המצעים בבית מעקמים את הפרצוף – אתם לא לבד. לרבים כמוכם זה קורה. מזרנים הם פריט המתלכלך בצורה מהירה ומראה הכתמים אינו מראה נעים במיוחד. כתמים רבים עלולים להיות שם ומצעים אינם עוזרים על שמירת המזרונים. מה עושים? איך מתמודדים? אם אתם גרים בהוד השרון תוכלו להיעזר בחברת ניקוי מזרונים מקצועית כמו חברתנו SOS Clean אשר תפתור לכם את הבעיה. חברתנו מבצעת הסרה וניקוי כל הכתמים כגון כתמי דם, כתמי זיעה ושומן גוף וכתמי עובש.

ניקוי מזרונים בהוד השרון

ניקוי מזרונים בהוד השרון חשוב לא רק בגלל המראה האסתטי – אם אינכם ישנים טוב בלילה, אחת הסיבות הגורמות למצב הלא נעים הזה הוא קרדית אבק הבית. ראו וידיאו איך מנקים מזרון אופן מקצועי בהוד השרון.

רוצים לדעת איך להתמודד עם זה? המשיכו לקרוא. במאמר זה הכנו לכם כל מה שחשוב לדעת על ניקוי עצמי ושמירה על המזרון. כיצד מתבצע ניקוי מזרונים מקצועי בביתכם והעלות שתצטרכו לשלם במקום לקנות מזרון חדש. תהנו…

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מה היא קרדית אבק הבית ואיך זה קשור לניקוי מזרונים

קרדית אבק הבית היא אחת מהסיבות הנפוצות לשינה לא טובה ולחוסר נוחות והתעוררות באמצע הלילה. קרדית אבק הבית ניזונה מעור מת המתחלף בגופנו בתאי עור חדשים, הוא שוקע אל תוך ריפוד המזרון דרך המצעים ונאכל על ידי הקרדית.

הצואה של קרדית אבק הבית היא זו הגורמת לאלרגיות ולתהליכים בגוף אשר אינם נותנים מנוחה אותה אנו מבקשים. תסמיני האלרגיות הוא גודש באף, נזלת, שיעולים לא מובנים, התעטשויות ואף עלול להחריף לקוצר נשימה ולאסתמה קשה באנשים עם בעיות בדרכי הנשימה או מערכת חיסונית חלשה.

ניקוי תדיר של המזרונים מוריד את מפלס תאי העור ובכך מצמצם גם את גלילי הצואה של הקרדית, ומונע את הסימפטומים הנלווים לכך. כיצד מבצעים את הניקוי לבד תוכלו לקרוא בכתבה זו על ניקוי מזרונים באופן עצמאי (לבד). במאמר זה נגע בחלק הפשוט יותר.

תחזוקה של ניקוי המזרונים בהוד השרון  

תחזוקה בריאה של מזרונים היא מלאכה שנבצע אחת לשבועיים או כאשר נבצע החלפת סדינים ומצעים. את התחזוקה נבצע בעזרת שואב אבק, שאגב גם מזמן אינו נועד רק לשאיבת הלכלוך והאבק מהשטיחים. שואבי אבק מהדור החדש מגיעים עם ראש מותאם מיוחד למזרונים בעלי פילטר HEPA ונועדו במיוחד לשאיבת מזרונים וספות.

שאיבה שבועית של המזרן במשך מספר דקות תסייע לשמו לא רק על ניקוי המזרונים שלכם בהוד השרון אלה גם ימנע ויצמצם את הצטברות תאי העור וגידול אוכלוסיית קרדית אבק הבית.

לצורך השלמת התהליך אם יש לכם מרפסת שמש מומלץ להוציא את המזרון אחת לשבוע או שבועיים ולתת לו להתאוורר בשמש ישירה. קרני השמש הורגים את הקרדית מה שעוזר עוד יותר לבריאותכם.

ניקוי מזרונים בהוד השרון עם חברת SOS Clean

מכיוון שגליתם רק עכשיו איך שומרים על בריאותכם ויישום ההמלצות שלנו יעזרו לכם בהמשך, צריך להתחיל לשמור על המזרונים שלכם מהתחלה טובה וחדשה. התחלה זו, תוכלו לקבל בעזרת ניקוי מזרונים מקצועי בהוד השרון עם חברתנו המומחית בהסרת כתמים ונטרול קרדית אבק הבית.

חברתנו מתמחה בהסרת כל הכתמים הקיימים, החל מכתמי שתן ועד כתמי דם, זיעה גוף, ניקוי עובש והפרשות אחרות.

תהליך הניקוי מתבצע בעזרת מכונה מקצועית בהזרקה ויניקה. אנו מחדירים לריפוד חומרי ניקוי וחיטוי ובמצעים גם תהליך הלבנה מבוקר אשר מחזיר למזרון את צבעו המקורי.

במידה ויש ריחות לא נעימים כמו ריחות שתן או צואה, נבצע גם תהליך נטרול ריחות עם חומרים ייעודיים. כל חומרי הניקוי שלנו ירוקים ואינם פוגעים בבריאותכם – ההפך הוא הנכון. הוא יסייע לכם לישון שינה טובה ובריאה יותר.

מחיר ניקוי מזרונים

מחיר ניקוי מזרונים בהוד השרון מתומחר לפי גודל המזרון, ולפי הזמן שנדרש על מנת לבצע ניקוי והלבנה כמו שצריך. תהליך הניקוי אורך זמן רב יחסית ובממוצע אורך כמו ניקוי ספה פינתית.

מחיר ניקוי מזרן יחיד הוא בעלות 200 ₪ לצד אחד ולצד נוסף תצטרכו להוסיף 50 ₪ נוספים. ניקוי צד אחד כולל כמובן את כל צידי המזרון ובעלות כלול נטרול ריחות והסרת כתמים.

ניקוי מזרון זוגי עד 1.4 מטר יעלה לכם כ350 ₪ לצד אחד וצד נוסף כ80 ₪ נוספים

ניקוי מזרון זוגי 1.6 מטר יעלה לכם כ400 ₪ וצד נוסף כ100 ₪ נוספים

ניקוי מזרן קינג סייז מעל 1.6 יעלה כ450 ₪ וצד נוסף 120 ₪ נוספים.

רענון מזרן ללא הסרת כתמים וללא הלבנה רק הזרקה ושאיבת הלכלוך תעלה לכם 100 ₪ פחות למזרונים זוגיים ו50 ₪ פחות למזרון יחיד.

כל המחירים כמובן כלולים מע"מ ללא טריקים ושטיקים

כל כמה זמן מומלץ להזמין חברת ניקוי מקצועית

גם אם תאמצו את הטיפים שנתנו עבורכם או תבצעו ניקוי מזרונים באופן עצמאי מומלץ אחת לתקופה לבצע ניקוי מקצועי ולא רק מהסיבה הבריאותית או האסתטית. במידה ונוצר כתם דם חדש הזמנת חברת ניקוי מזרונים בהוד השרון תוכל להסיר את הכתם מבלי להשאיר סימן וזכר לכתם שזה עתה נוצר.

ניקוי מזרונים מקצועי מומלץ לבצע אחת לשנה אם אינכם מקפידים על שאיבה שבועית ואף שימוש של רחב במיטה עם ילדים מומלץ לבצע את הניקוי גם אחת לחצי שנה.

זכרו מזרון נקי הוא מזון ושינה בריאה. אנו ממעטים בחשיבות ניקוי המזרונים או לא מודעים להשלכות של חוסר הניקוי. אך אנו מבלים כ1/3 מחיינו בבילוי על המזרונים, שינה שאינו טובה משליכה ישירות על חיינו – עצבנות וחוסר ערנות תביא איתה להידרדרות ביחסית בין בני הזוג וריבים בעבודה. מחסור בשינה או שינה שאינו מספקת מקצרת את חיינו כך ששמירה על ניקוי המזרונים היא מעלה מספר אחת יותר מניקוי כל פריט אחר בבית!

שירותים נוספים שכדאי להכיר בהוד השרון

כמו כל חברה רווחית, גם חברות הניקיון יעדיפו לנקות מספר רב של פריטים בבית הלקוח ולהעניק מבצעים והנחות ללקוחותיה. לכן כדאי לבחון הזמנת אנשי מקצוע לנקות כמה שיותר פריטים בבית בבת אחת ובכל להתמקח על המחיר לכל פריט.

כך לדוגמה ניקוי ספות בהוד השרון בממוצע עולה כ450 ₪ וניקוי מזרונים בהוד השרון עולה כ400 ₪ (מזרון זוגי) תוכלו לקבל את שניהם במחיר 750 ₪ בלבד.

במידה ויש לכם גם שטיחים או כיסאות הזקוקות חידוש, חברתנו SOS Clean תוכל להציע לקחת את השטיחים לניקוי במפעל ולתת הנחה של עד 10 ₪ למ"ר. עוד על ניקוי שטיחים בהוד השרון תוכלו לקרוא בלחיצה על הלינק.  

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברעננה

היום כאשר מזמינים ניקוי מזרונים ברעננה יש מודעות רבה יותר לא רק להסרת כתמים, אלה גם לחיטוי מחיידקים וקרדית אבק הבית. לכן כאשר מזמינים חברת

קרא עוד »

ניקוי ספות מחיר

מחיר ניקוי ספות בד או עור מקצועי לרוב מגיע לכמה מאות שקלים בודדים. ניקוי ספות עור מעט יקר יותר מספות בד. אך גם בספות בד

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בגבעתיים

אם אתם מחפשים חברת ניקוי מזרונים בגבעתיים אתם חייבים לדעת איך לחפש את החברה הנכונה. אתם צריכים לשלוט בשאלות הנכונות ולעשות סקר שוק כמו שצריך.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם