ניקוי מזרונים בגני תקווה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בגני תקווה

מחפשים חברת ניקוי מזרונים מקצועי בגני תקווה? כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר, כמו למשל חברתנו SOS Clean. חברתנו יודע גם לבצע חיטוי, והדבר חשוב ביותר מכיוון שמזרן מלוכלך הוא אולי לא נעים לעין, אך מזרן מלוכלך מעל הכל פוגע בבריאותכם.

אחד הפריטים בו אנו עושים את השימוש הגדול ביותר הוא המזרן. ליתר דיוק אנו מבלים בו כשליש מחיינו, כ-8 שעות בממוצע לפי כל המחקרים. השכיבה על המזרן יכולה להיות לטובת שינה או סתם צפייה בטלוויזיה או מנוחה. שימוש תדיר זה יביא בסופו של דבר גם את המזרון למרות הכיסוי להתלכלך. הכתמים שנוצרים יכולים להיות כתמי זיעה ושומן גוף שחודרים מבעד הסדינים, או כתמי שתן ודם העלולים להיווצר בבית עם חיות מחמד וילדים.

זמן קריאה משוער: 5 דקות

איזה מזיקים עלולים להיות לנו על המזרן

הידעתם ששתן היוצא מגופנו או מחיות המחמד שלנו הוא נטול ריחות וסטרילי? אז מדוע ריח שתן מדיף חזק כל כך ממזרן או מכל פריט אחר בו כלבנו "עשה לנו בכוונה" או התינוק ברח לו הפיפי?

לאחר צאתו של השתן מהגוף מיקרואורגניזמים שונים, חיידקים ופטריות מזהמים את השתן. הם מפרקים מולקולות האוראה ל2 מולקולות כימיות של אמוניה בעלי ריח. אמוניה זו היא הגורמת לריחות המוכרים לנו כאשר השתן עומד זמן מה. שכיבה על מזרן מלא בחיידקים ופטריות כמובן מסוכנת בריאות.

סיבה שניה שחשוב לבצע ניקוי מזרונים בגני תקווה היא קרדית אבק הבית והאבק עצמו. שתי גורמים אלו הם שכיחים מאוד וקיימים בכל מזרן במדינת ישראל, בעיקר באזורי לחות גבוהיים. רובנו רגישים בדרך זו או אחרת לחשיפה ממושכת לקרדית האבק, אך חלקנו ללא מודה סובלים ממנה ביותר. למעשה, כמחצית הסובלים משינה אינה רציפה , התעטשויות ונזלת לא מוסברת היא סיבוך של קרדית אבק הבית.

והיא אחת מגורמי הסיכון להתפתחות אסתמה בקרב האוכלוסיה הסובלת מבעיות בדרכי הנשימה. ולכן חשוב מאוד לבצע ניקוי מזרונים בגני תקווה באופן מקצועי אחת לתקופה

שלבי ניקוי מזרונים בגני תקווה

בקצרה ניקוי מזרונים בגני תקווה מתחיל בריסוס המזרן בחומרי ניקוי וחיטוי ושטיפה בהזרקה ויניקה עם מים בקיטור. זמן העבודה הוא בין שעה לשעה וחצי לכל היותר אם מדובר על ניקוי מזרן זוגי בראש העין. בואו נצלול יותר לעומק להבין בדיוק איך השיטה עובדת.

  1. הסרת וניקוי כתמי זיעה ושומן גוף – אנו נרסס בשלב הראשוני חומר על בסיס אנזימים התוקפים וממיסים כתמים אורגנים כמו זיעה, שומן גוף וכתמי שתן. נמתין כ15 דקות ונבריש את המזרן.
  2. חיטוי וטיפול בהשחמות וכתמי דם – השחמות נוצרות כתוצאה משתן, כתמי מים ואף זיעת אדם. כתמים אלו וגם כתמי דם אלו כתמים אשר מצריכים לרוב שימוש במי חמצן פעיל, אשר גם מחטה חזק מאוד וגם מפרק את החלבונים האורגניזמים האלו. נדרש המתנה של כ10 דקות נוספים.
  3. נטרול ריחות – במידה ויש ריחות חזקים ניתן להוסיף בתרסיס גם מבטל ריחות עוצמתי אשר יחדור לאזור המדיח בריח , ייספג בפנים וינטרל את מקור הריח.
  4. שטיפה הבד לחיטוי ונטרול קרדית אבק הבית – בשלב זה נשתמש במכונה מקצועית , נחמם את המים עד 90 מעלות חום. תוספת חומר חיטוי הלבנה מיוחד המיועד לניקוי מזרונים יתן לנו את המרכיב האחרון בשרשרת לתוצאות נפלאות אחר הייבוש.

זהו, המזרן מתייבש טבעי לגמרי, הריחות נעלמים, הכתמים מתפוגגים ותוכלו לחזור לישון בבטחה ובאחריות לשינה בריאה יותר.

כך תשמרו על עצמכם מהיום

לאחר שהזמנתם את חברתנו SOS Clean לביצוע ניקוי מזרונים בגני תקווה , אנו בטוחים שיצא מושלם, זה הזמן לשמור על המצב. אנו בטוחים שגם אתם רוצים להמשיך ליהנות ממזרן נקי ומינימום איום על איכות השינה שלכם וזה מה שריך לעשות:

  1. לאחר ניקוי מזרונים מקצועי בגני תקווה, אספו את כל הסדינים והמצעים שיש ברשותכם והעבירו אותם בכביסה בתוכנית הכי גבוהה על תוכנית לפחות מעל 65 מעלות. כביסה זו בבת אחת, תשמיד את כל החיידקים וקרדית אבק הבית ותמנע מהם להגיע שוב למזרן.
  2. גופנו מייצר ללא סוף תאים חדשים ובכל יום אנו נושרים תאי עור מתים הנופלים על המיטה ומוציאים את דרכם למזרן שלנו. תאי העור המתים הם התפריט מהם ניזונים קרדית אבק הבית. צמצום תאי העור האלו – תצמצם את אוכלוסיית קרדית האבק. שאיבה אחת שבוע לפחות של המזרן על ידי שואב אבק ביתי תעשה את העבודה.
  3. מה שהכי אפקטיבי לנטרול והשמדת קרדית אבק הבית הוא חום מעל 65 מעלות. שמש ישירה בחודשי קיץ לוהטים היא מנגנון חינמי וזמין כזה שלא מצריך יותר מידי. הוצאת המזרן לכמה שעות בשמש ישירה תצמצם את מרבית אוכלוסיית קרדית האבק.
  4. שתן כדאי מאוד לטפל בו במיידי, מעט חומץ בערבוב 1:2 עם מים תעשה את העבודה ותחטא את האזור.

מחיר ניקוי מזרונים בגני תקווה

כחלק משירות אמין ומקצועי חברתנו משקפת את כל העלויות בפני לקוחותיה , כך שלא תהיו מופתעים בשום מקרה ותחזית. כל העלויות שלנו כוללים מע"מ. כלומר מה תשלמו ללא שום תוספות.

מחירי ניקוי מזרונים בגני תקווה כוללים הסרת ריחות, הסרת כתמים וחיטוי מלא. ניקוי באמצעות מכונה מקצועית הכוללת חימום המים עד 90 מעלות חום.

רוצים לקבל מחיר ניקוי במבצע? הזמנת מספר פריטים לניקוי תוזיל לכם את העלות ולכן אנו ממליצים לשקול להזמין גם ניקוי ספות בגני תקווה.

מחיר מבצע של ניקוי ספה 3+2 ומזרן זוגי יעלה לכם רק 750 ₪.

מחיר ניקוי מזרן יחיד 200 ₪ לצד אחד וצד נוסף 50 ₪

עלות ניקוי מזרן זוגי סטנדרטי 350 ש"ח צד נוסף 100 ₪

עלות ניקוי מזרן עד 1.6 מטר 400 ₪ צד נוסף 100 ₪

עלות ניקוי מזרונים זוגיים בגני תקווה בדגמי קינג סייז 450 ₪ צד עליון וצד נוסף 120 ₪ .

שירות נוסף שכדאי להכיר לתושבי גני תקווה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בקריית אונו

שטיח איכותי במראה אלגנטי ויוקרתי מקנה מראה מכובד ואיכותי והוא התכשיט הכי יפה בבית. הוא מקשט את הרצפה בסלון ובחדרים ומהווה מקור לגאווה לכל דיירי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בהרצליה

אנו מבלים שעות ארוכות בסלון ביתנו, הוא מהווה את מרכז חיינו בבית. בסלון אנו מבלים עם המשפחה והילדים בשיחות חולין, בצפייה בסדרת טלויזיה האהובה על

קרא עוד »

ניקוי מזרונים ברעננה

היום כאשר מזמינים ניקוי מזרונים ברעננה יש מודעות רבה יותר לא רק להסרת כתמים, אלה גם לחיטוי מחיידקים וקרדית אבק הבית. לכן כאשר מזמינים חברת

קרא עוד »

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם