ניקוי מזרונים בגבעת שמואל

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בגבעת שמואל

אחד הפריטים שזקוקים הכי הרבה לניקיון יסודי אחת לכמה זמן הוא ניקוי המזרונים שלכם בגבעת שמואל. מזרונים נוטים להתלכלך כמו פריט ריפוד אחר , גם אם חושבים שהם מוגנים בסדינים ומצעים. זיעה ושומן גוף חודרים מבעד לסדינים , נספגים בבד המזרן ועם הזמן משנים את צבעו ומרקמו.

גורמים אלו , לא משפיעים רק על נראות המזרן אלה גם גורם תברואתי מסכן ומשפיעה על איכות השינה ואיכות החיים. למעשה, מחקרים מוכיחים שאחת הסיבות הנפוצות לשינה שאינה סדורה הוא מזרן לא נקי.

סיבה נוספת שאולי תרצו להזמין ניקוי מזרונים מקצועי בגבעת שמואל או אולי לבצע ניקוי מזרוני באופן עצמאי – הוא כתמי דם. כתמים אלו אכן לא נראים טוב וצורב לנו לראות אותם בעין.

עוד סיבה שיכולה להיות בהזמנת ניקוי מזרונים בגבעת שמואל שחברתנו מתמחה הוא נטרול ריחות שתן והסרת כתמים אלו.

רוצים לדעת איך מתבצע הניקוי? מתי כדאי להזמין בעל מקצוע לבצע את העבודה? כל כמה זמן מומלץ להזמין שירותי ניקוי ריפודים, ומה מחיר התענוג לישון על מזרן חדש.

כל זה במאמר הבא. חברתנו SOS CLEAN הינה חברה מובילה בתחום ניקוי ספות בגבעת שמואל ועובדת בכל מרכז הארץ, המתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים מבד ומעור.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

למה חשוב לבצע ניקוי יסודי ועמוק למזרונים

אנו נוטים לחשוב שסדינים מגנים על המזרן ולא רק גם מגנים עלינו מפני הלכלוך והאבק שמצטבר על המזרן. אך כמו שאנו רואים כאשר אנו מחליפים מצעים, שהמזרן מתלכלך ומשנה את צבעו אפילו שיש עליו שכבה של בד. כך אפשר להבין שאנו לא באמת מוגנים מכל מה שיש מעל ובתוך פני השטח של מזרן.

ניקוי מזרונים בגבעת שמואל חשוב – מכיוון שמזרן כבר בן שנה מכיל כמויות אדירות של חיידקים מסוגים שונים, פטריות, כמויות עובש (העלולים להתפתח בתנאיים מסויימים) קטנות והמסוכן ביותר הוא קרדית אבק הבית העורב מעבר לפינה.

למעשה, קרדית אבק הבית הינה הגורם הראשון אשר משפיע על איכות שינה לא טובה. זה מתבטא בתסמינים קלים לרוב כמו כאבי ראש, נזלת, עייפות, התעטשויות, עיניים אדומות ועוד. הם במקרים קשים לאנשים הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה עלולים לפתח אסתמה ולאלו שיש להם אסתמה קלה אף עולים ברמת הסיכון עד כדי מוות.

איך מבצעים חיטוי מלא נגד קרדית אבק הבית וחיידקים

לרוב לקוחות המתקשרים להזמין ניקוי מזרונים בגבעת שמואל או בכל עיר אחרת , הוא מהסיבה הלא נכונה. זה יכול להיות בגלל שהכלב השתין על המזרן, או החתול עשה שם את צרכיו ואולי התינוק שהחליפו לו טיטול ברח מעט על המזרן. ניקוי זה אכן חשוב מכיוון שאי אפשר לישון על מזרן הנודף ריח פיפי.

אומנם אם תמתינו כמה ימים או אף תפזרו מעט סודה לשתייה או חומץ הדבר עלול לעזור ולנטרל את ריחות השתן – אך הבעיה העיקרית היא שעדיין לא ביצעתם חיטוי מלא מפני החיידקים וקרדית האבק.

אז כיצד מבצעים חיטוי מלא? חברתנו מבצעת ניקוי עמוק ויסודי והחומר ניקוי שלנו מכיל חמצן פעיל בריכוז נמוך אשר מבצע לא רק פירוק כתמים על בסיס חלבון כגוף זיעה ושומן גוף, הוא גם מבצע נטרול קרדית אבק הבית , חיידקים , כתמי שתן וכל חומר אורגני אחר.

שילוב ציוד מתקדם העובד בטכנולוגיה פורצת דרך בשיטת הזרקה ויניקה – אנו מחדירים מים בקיטור בטמפרטורה של 90 מעלות חום לעומק הסיבים ושוטפים אותם ומייד שואבים בחזרה למיכל המים המלוכלכים.

בשיטת הניקוי מזרונים שלנו בגבעת שמואל – אנו גם משתמשים בחומרי הלבנה מיוחדים המותאמים לניקוי מזרונים להחזיר את הלובן למזרן שכל כך אהבתם בהתחלה.

מחיר ניקוי מזרונים בגבעת שמואל

ניקוי מזרונים מקצועי כמו שמבצעת חברתנו בגבעת שמואל ובסביבה מתבצע בכמה שלבים:

שלב ראשון ריסוס חומרי ניקוי והשרייה של 15 דקות.

שלב שני ריסוס חומרי חיטוי והשרייה שניה.

ושלב שלישי שטיפה עם חומרי הלבנה עם חימום.

כל זה מבטיח ניקוי עמוק ויסודי האורך בין שעה לשעה וחצי בממוצע. ולכן מחירינו בהתאם.

מחיר ניקוי מזרן יחיד החל מ200 ₪ .

מחיר ניקוי מזרן זוגי החל מ350 ₪.

מחירי הניקוי מזרונים בגבעת שמואל כוללים , הסרת כתמים, נטרול ריחות, חיטוי מפני עד 99% מהחיידקים וקרדית אבק הבית ללא תוספת עלות. מחירי הניקיון שלנו כוללים מע"מ כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא תופתעו בתוספות בסוף העבודה.

תחזוקה נכונה של ניקוי מזרונים בגבעת שמואל

במידה ואתם מחפשים איך לנקות מזרונים לבד תוכלו ללחוץ על המשפט המודגש ולעבור למאמר מושקע שהכנו במיוחד עבורכם.

בואו נדבר איך שומרים על מזרונים נקיים לפני או אחרי ניקוי מקצועי.

אחת הסיבות לשינוי צבע המזרן וכתמים הוא אי החלפה של סדינים בזמן. אנו ממליצים בחודשי הקיץ להכפיל את תדירות החלפת הסדינים מכיוון שאני מזיעים יותר במהלך בקיץ. זיעה חודשת בסופו של יום את סיבי הבד מזרן ומשנה את צבעו לצהבהב ואף ירקרק. מזרן ישן שאינו נוקה הרבה מאוד זמן הכתמים עולים אף להיות בצבע חום או שחור.

טיפ נוסף לתחזוקה טובה של מזרונים הוא לבצע שאיבה של המזרן עם ראש מותאם בעל יכולת ואקום חזק מיוחד לניקוי מזרונים. בדקו האם השואב שלכם בעל חלקים אלו ואם לא – הזמינו אחד. שאיבת המזרון עוזרת לא רק לשאיבת אבק ולכלוך אלה גם מצמצמת את אוכלוסיית קרדית אבק הבית.

דבר נוסף שתוכלו לעשות לצמצום אוכלוסיית קרדית אבק הבית – היא להוציא את המזרן למרפסת לכמה שעות. שמש ישירה מחממת את סיבי הבד ומשמידה את הקרדית האבק הקרובה לפני השטח ובכל עוזרת לשינה טובה יותר.

מה לא לעשות לבד

מזרן הוא הפריט שלמעשה משמש אותנו כשליש מחיינו, בממוצע כ8 שעות ביום. בין אם זה בשינה או סתם במנוחה בצפייה בטלוויזיה, אנו לא נרצה להשתמש בשום חומר העלול להזיק לנו לבריאות. לכן אנו נגד חיטוי או ניקיון המזרן בעזרת חומרי כגון כלור או אקונומיקה בין אם זה לבד או באמצעות חברות ניקוי מזרונים חובבנים שעלו על שיטת הלבנה אגרסיבית שאולי מביא לתוצאות נהדרות במראה המזרן אך עלולה לסכן את בריאותכם.

אם החלטתם לבצע ניקוי מזרונים בגבעת שמואל בעצמכם – מומלץ לא לשפשף את המזרן. שפשוף אפשרי אם ברשותכם מברשת עדינה העשויה משיערות טבעיות ולא מברשות עשויות מפלסטיק.

גורם נוסף העלול להזיק ולהרוס את המזרן , הוא שימוש בכמויות מים גדולות. מים אשר נפסגים במזרן ואינם מתייבשים כראוי הוא כר פורה להתפתחות העובש אשר קיים בכמויות קטנות בכל מזרן. הלחות לה נחוצה היא בדיוק הסיבה שאתם חייבים לייבש את המזרן ולא להשאירו רטוב מידי.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי והסרת כתמי דיו

איך מורידים כתם דיו: אחד הכתמים הנפוצים ביותר המצריך מדריך הם כתמי דיו. ולכן בדקנו עבורכם שיטות ניקוי והסרת כתמים אלו מספה, בגד ושאר הריפודים.

קרא עוד »

ניקוי כורסאות

אחד הפריטים הפופולאריים היום בעיצוב הסלון התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא כורסאות מעוצבות. דגמי הכורסאות מגיעות בשלל צבעי הקשת ובטקסטורות שונות ביופיים. כורסאות עשויות להיות

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בשוהם

המיטה שלכם היא אולי הריהוט הכי חשוב בבית. מה שבטוח שהיא הכי חשובה בחדר השינה שלכם. אתם מבלים על הריהוט הזה יותר מכל פריט ריהוט

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם