כיצד מסירים עובש מהשטיחים?

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

כיצד מסירים עובש מהשטיחים?

במהלך השירות שאנו מעניקים ללקוחות שלנו, לא פעם נתקלנו במקרים שאנשים מאחסנים את השטיחים שלהם במקום אחסון כזה או אחר, ולקראת החורף מחייגים אלינו על מנת שנגיע לבית הלקוח להעניק להם שירותי ניקוי שטיחים. הנתון הסטטיסטי הפנימי של החברה עומד על כך ש75% מהמקרים השטיחים צוברים עובש במהלך האחסון והשאלה שאנו נשאלים לרוב היא כיצד מסירים עובש מהשטיחים?

מסירים עובש מהשטיחים? – חשוב להכיר!

במידה והחלטתם להסיר עובש בעצמכם חשוב שתכירו מספר דגשים לניקוי יעיל ובריא. עובש ברמת העקרון הוא סוג של פטריה הנוצרות בעיקר במקומות לחים וחשוכים. עובש הוא חיידק חי ולכן אנו ממליצים שבזמן הניקוי העבודה תתבצע באזור מאוורר ורחוק מהילדים. לכאלה שיש "שואב אבק רטוב" ניתן לבצע את הניקוי בסלון הבית אך הרחק מהילדים!

מה היתרונות של שירותי ניקיון שטיחים?

אחד היתרונות הבולטים אשר כולנו יכולים להסכים עליו הוא הציוד עצמו. ברשותנו ציוד חדש ומקצועי המשרת אותנו מול הלקוחות שלנו יום יום תחת שמירה ותחזוקה נכונה של השואב ושאר החלקים. שואב תעשייתי מקצועי יכול לתת פתרון מאוד מועיל לניקוי שטיחים גם אם הם מעט ישנים ולא בשיא תפארתם.

בנוסף לכך, חומרי הניקוי שיש ברשותנו הם בעלי תו תקן מחמיר וישנם מגוון סוגי חומרי ניקוי למגוון אפשרויות בחירה. חומרי ניקוי איכותיים מנקים פי 2.5 יותר מאשר חומר ניקוי שניתנים לקנות בסופרים והמכולות בשכונה.

היתרון בניקוי שטיח עם מכשור מקצועי

לשואב אבק מקצועי אשר מיוצרות בעיקר באירופה, יש בקרה ממוחשבת של אבחון חומרי הגלם תחת הקפדה על מידת חוזק הניקוי. לא בכל מצב נכון להפעיל מכשור על שאיבה חזקה ועוצמתית, בחלק מהמקרים השטיח יקבל נזק בלתי ניתן לתיקון ובדרך כלל זה די בולט לעין.

הסרת עובש על ידי צוות מקצועי

צוותנו עוסקים בכל יום מחדש בלא מעט מקרים בהם צריך להוציא מהרכב את המכשור שאחראי על ניקוי עובש מהשטיחים בבית הלקוח. הצוותים מלאים בניסיון רב ויודעים לגשת לעבודה בצורה מקצועית תחת אבחון מוקדם של סוג חומר הגלם והניקוי בהתאם לכך.

כיצד ניתן לקבל את שירותינו להסרת עובש מהשטיחים?

ככל בעל עסק כפי ששמתם לב אנו מחזיקים ברשותנו אתר אינטרנט פעיל וניתן לחייג אלינו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. ניתן לקבל חוות דעת ברשתות החברתיות ולהתרשם מההמלצות של הלקוחות שלנו בפייסבוק. אנו נעזרים גם בשירותי קידום אתרים המעניקים לנו ניהול מוניטין מוצלח אשר מביא את המקצוענות שלנו אל הלקוחות שלנו לביתם.

אנו מזמינים אתכם להנות מחוויית שירות מקצועית, אדיבה ומהירה וכל זה בהתחשבות רבה שאנו עובדים בחללם הפרטיים של הלקוחות שלנו! חייגו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות!

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ברמלה

הספות שלכם בוודאי חשובים עבורכם מאוד אז מדוע לא להתקשר לאיש מקצוע? מדי פעם, אתם בטח שמים לב לכתם חדש על הרהיטים שלכם ומנסים להתמודד

קרא עוד »

ניקוי ספות ברחובות

אם גם אתם מחפשים את השירותים של חברת ניקוי ספות מקצועית ברחובות והסביבה. כנראה, שגם לכם יש כתמים מלוכלכים ועקשנים שאתם רוצים להיפטר מהם. מומלץ

קרא עוד »

ניקוי ספות מבד טבעי

ניקוי ספות בד טבעי זו היא מלאכה לא קלה גם למקצוענים. במאמר זה נסביר מדוע. בדים טבעיים מגיעים אלינו מהחי כגון צמר והצומח כגון כותנה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם