ניקוי ספות במרכז הארץ

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות במרכז הארץ

סלון הבית הוא החדר החשוב ביותר בביתנו, בוא אנחנו עושים את רחוב הפעולות. בין אם זה צפייה בטלויזיה עם המשפחה לאחר יום עבודה עמוס ומעייף, אירוח חברים בחג או בסוף השבוע או אפילו סתם מנוחה לשיחת חולין עם המשפחה. רבים מאיתנו גם אוכלים בשולחן המעוצב שלנו הצמוד לספה ולא פעם האוכל עלול למצוא את עצמו גם קצת על הספות. לא משנה אם מדובר על ספה מבד או ספה מעור הדבר עלול להשאיר כתם מטריד שצריך לבצע בו ניקוי. אך גם אם הכתם לא נוצר מאוכל, שימוש מאסיבי בספה משאיר את חותמו. כתמי זיעה ושומן גוף יופיעו בו במהרה. חיות המחמד שלנו רק יוסיפו אש למדורה וזה כבר יהיה בלתי אפשרי לא להזמין שירותי ניקוי ספות מקצועי במרכז הארץ. כמובן תרצו שזה יהיה במחיר הוגן ככה שלא "יקרעו" אתכם, ותרצו לדעת בדיוק כמה זה עולה. הישארו איתנו , וקראו את כל המידע הנחוץ לכם על מנת להזמין שירותי ניקוי ספות במרכז מחדרה עד גדרה במחיר סביר לכל כיס.

איך מנקים ספה מבד

זמן קריאה משוער: 8 דקות

איך נראה ניקוי ספות לא מקצועי במרכז הארץ

טוב המשפט הזה לא מדוייק, אם תראו בעצמכם סימן שהמאמר הזה לא עבד. בכדאי למנוע לראות את זה אתאר לכם אותו. ניקוי לא מקצועי מתחיל בכך שבשיחת הטלפון בעל המקצוע אינו מבקש לשלוח אליו תמונות של הספות ונותן ישר מחיר נמוך ביחס לשוק. הוא יגיע לביתכם מצויד במכונה חצי מקצועית כמו למשל "סברינה מקסי" אשר ידוע ביכולות המצומצמות של לניקוי יסודי ואהובה בגלל תג המחיר המוזל שלה אצל בעלי מקצוע בתחום ניקוי ספות במרכז בתחילת דרכם. אם יהיה לכם מזל הוא יעשה ריסוס מקדים והשרייה של חומרי הניקוי לספה. ואם לא, הוא מיד ייגש לעבודה, כאשר בארסנל שלו חומר אחד בלבד שמתאים לריענון הבד או לתחזוקה שוטפת של שטיחים ואיתו ינקה לכם את הספה. כמו כל דבר בחיים "מה שזול עולה ביוקר" ותמורה הולמת למחיר מוזל הוא עבודה זולה וזו תבינו אחרי גג בין 40-60 דקות עבודה שתקבלו. בכדאי שזה לא יקרה לכם, שאלו את השאלות הנכונות בשיחת הטלפון שלכם עם הנציג. מה לשאול בכדאי לא ליפול בפח? על זה, אנו נענה בהמשך המאמר…

ניקוי ספות במרכז הארץ
ניקוי ספות מקצועי במרכז הארץ

איך מנקים ספה בצורה נכונה

כאשר לקוח שמעוניין בניקוי ספות במרכז הארץ מתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר, אנו נשאל אותו מספר שאלות. וזה, על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית על מצב הספות. אנו נבקש מהלקוח לשלוח אלינו מספר תמונות תקריב על סוג הטקסטיל והבד. ונבצע אבחון של הספות. ניקוי בצורה נכונה מתחיל בתיאום ציפיות, סכום העסקה והסבר על תהליך הניקוי , חומרי הניקוי וכל מידע שנחוץ ללקוח להרגיש בטוח שהוא בידיים טובות. את הניקוי עצמו נבצע כאשר נרסס 2-3 חומרי ניקוי שונים המותאמים לסוג הטקסטיל (למשל ספות מבד קטיפה ננקה שונה מניקוי ספת כותנה או סינטטית) . נמתין לריכוך הכתמים בי 15-20 דקות ורק לאחר מכן ניגש לשלב השטיפה. בו נבצע פעולת איטית הוא ומבוקרת של שטיפת הבד בעזרת מרכך מיוחד לספות בד אשר מתאים לשטיפה עם מכונה מקצועית תוך כדאי חימום המים עד 90 מעלות חום. מה שמבטיח חיטוי והשמדת מיקרואורגניזמים ולא רק ניקוי עמוק ויסודי. זמן ניקוי ממוצע לספה פינתית אורך בין שעה וחצי ועד שעתיים. במקרים מסוימים אף יותר.

עוד בנושא תוכלו לקרוא בלינק הבא

מה התזמון הכי טוב לביצוע הניקוי

אם כבר מנקים את כ הבית אז זה הזמן הכי טוב להזמין חברת ניקוי ספות במרכז – אשר תבצע עבורכם ניקוי כל הריפודים לפני תקופת החגים, והחג הכי טוב הוא כמובן לפני חג פסח. אם אתם הולכים לארח מספר רב של אורחים , אתם בוודאי צריכים את הספות שלכם במצב אידיאלי. אם הספות מדיפות ריח רע או כתמים נראים לעין שאי אפשר להסתיר עדיף להתקשר ולשריין מראש את המועד הקרוב ביותר חג הפסח. מומלץ לבצע ולשריין מקום כמה שיותר מוקדם אפילו עד חודש פני הערב חג. מהסיבה שרבים כמוכם גם הם אוהבים לעשות ניקוי לספות במיוחד בתקופת החגים הוא בפסח בפרט. אם יש כאלה שניקוי חמץ זה בכלל חובה לפני הניקוי – אל דאגה. אני מבצעים ניקוי חמץ יסודי בין כל הקפלים כאשר אנו מנקים את הספות לפני פסח.

מחיר ניקוי ספות במרכז הארץ

המחירון שלנו זמין באתר ותוכלו לבדוק מחיר ניקוי ספות כמו גם פריטים אחרים. מחיר הניקוי ספות במרכז נקבע לפי מספר המושבים של אנשים שיכולים לשבת יחד בספה ולא לפי גודל או כמות הכריות. לדוגמא ספה ישרה באורך 1.5 תיחשב כספה בעלת 2 מושבים למרות שיכול להיות שהיא עשוי מכרית מושב אחד בלבד. המחיר למושב אדם הינה 100 ₪ במקרה שהספה בעלת 5 מושבים כמו ספה בגודל 3+2 או ספה פינתית סטנדרט. אך ספה בגודל 3 מושבים לבד תעלה 350 ₪ וספת 2 מושבים כ250 ₪. כל המחירים שלנו כוללים מעמ. אצלינו אין הפתעות. מסיבה זו נגיד לכם גם שתיתכן תוספת בין 50-100 ₪ אם יש כריות נשלפות. כך לדוגמה אם יש לכם גם כריות גב וגם כריות מושב נשלפות המצריכות ניקוי דו צדדי תשלמו עוד 100 ₪ . במידה ורק אחד מהם נשלף תוספת של 50 ₪ בלבד. כאמור לא מדובר על כל כרית אלה על סה"כ תוספת לכל העבודה.

פריטמחיר
ניקוי כורסה בד100-150 ש"ח
ניקוי ספת בד 2 מושבים250 ש"ח
ניקוי ספת בד 3 מושבים350 ש"ח
ניקוי ספת בד 4 מושבים420 ש"ח
ניקוי ספת בד 5 מושבים470 ש"ח
תוספת לניקוי מושבים נשלפים50-100 ש"ח
תוספת לניקוי מושב עור (פר מושב)30 ש"ח
תוספת לניקוי בד אימפלה (פר מושב)30 ש"ח
תוספת לכל קומה החל מקומה 3 (כולל)50 ש"ח

איך לבחור בחברה הנכונה לניקוי ספות במרכז – המלצות

כאשר אתם מחפשים חברה לניקוי ספות במרכז הארץ – שווה לחכות לאחת אשר לה יש את מספר ההמלצות הרב ביותר או האיכותי ביותר. אם אתם קוראים על חברה כזו או אחרת שווה לעשות עליה סבב בדיקה קטן. זה פשוט, רשמו על שם החברה בגוגל או בפייסבוק או אפילו ביוטיוב. חברה בעלת מוניטין רב, אתם תראו מיד ביקורות חיוביות עליה. חברה שמכבדת את עצמה לעולם לא תסתיר ביקורות ואם תראו אחת שלילית תוכלו לראות איך היא מגיבה למקרה. מה שיוצר יותר אמון בקרב הלקוחות – כי אתם יודעים ביקורת אחת שלילית על כל 100 ביקורות חיוביות זה דבר שיכול לקרות. איך מזהים חאפרים? פשוט מאוד, אם תראו שבחשבון דף העסקי שלהם בפייסבוק אין מידע על ביקורות – סימן שהם הסתירו אותו. מה שאומר שמספר רק של ביקורות שליליות נותרו ללא מענה, מה שיעיד על חברה שאנה אמינה.

שאלות תשובות בקשר לניקוי ספות במרכז

תוך כמה זמן אתם מגיעים? אם אתם חייבים את השירות שלנו במיידי אנו בחברת SOS Clean ניקוי ספות במרכז יכולים להגיע אליכם תוך מקסימום 48 שעות .

כמה זמן לוקח ניקוי ספות במרכז? ניקוי ספות אורך בין שעה לשעתיים , תלוי בגודל הספה ובמורכבות הכתמים. חצי שעה לוקח רק אבחון וטיפול בהשרייה של הכתמים ושאר הזמן לניקוי עמוק ויסודי.

באיזה חומרים נעשה שימוש? כל החומרים שלנו ירוקים – כלומר חומרים מתכלים בעלי תו תקן אמריקאי ומאושרים לשימוש אפילו על צמר ואינם מזיקים פעולות או בעלי חיים.

כמה זמן לוקח לספה להתייבש? זמן ייבוש אורך בין 6-8 שעות בממוצע והוא תלוי בעונה באיזה שעה בוצע הניקוי ובסוג הבד. כאשר בד טבעי לוקח פי 2 זמן להתייבש מספה מבד סנתטי. תקופת החורף כמובן מאריכה את הזמן.

האם יש אחריות על נזק לספה? כמובן שכן, אנו אחראיים שלא לפגוע לכם בספה, לא לגרום שום נזק לספוגים או לנוצות, שום נזק לטקסטורה או לקרוע את הבד. אנו מתחייבים לשמור לכם על הספה ולהוריד את הכתמים שניתנים לניקוי

יש לי פרקט , האם הרצפה מלאה במים? בכל עבודה שהרצפה אינו אוהבת מים או חומרי ניקוי אנו מגנים על הרצפה עם ברזנט עמיד בפני מים. גם אם הרצפה חסינה אבל הלקוח מבקש אנו נמגן את הסביבה לבקשתו.

אגב, אתם יכולים לבצע את הניקוי לבד

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להזמין ניקוי ספות מקצועי במרכז הארץ. ובטח לא על בסיס קבוע…אז מה יקרה אם שבועיים או חודש ישפך לכם לדוגמה קטשופ על הספה? קטשופ הוא אחד הכתמים הקשים ביותר להסרה גם אם מדובר בספה מבד רחיץ, ובטח הדבר אינו נעים בדיוק אחרי שהספה עברה ניקוי מקצועי. הפתרון פשוט – רכשו ערכה לניקוי ספות עשה זאת בעצמך. איתו תוכלו לשמור על מראה הספה נקי ומצוחצח לאורך זמן ארוך יותר עד הניקוי הבא. כתם חדש? לא בעיה , 5 דקות של עבודה והוא יעלם. הוא עוד בשיטה פשוטה מאוד. רסס, הברש ונגב. והינה לכם תחזוקה נכונה ובריאה ואסתטית בדיוק כמו שרציתם.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחים מקיר לקיר SOS Clean חברת ניקוי שטיחים מקצועית ניקוי שטיחים למשרדים! ניקוי שטיחים לבתי עסקים! ניקוי שטיחים לבית מלון! ניקוי וחיטוי עמוק ויסודי!

קרא עוד »

ניקוי ספות ביהוד

אם הגעתם לעמוד זה, סימן שהדבר אינו מקרי וגם אתם חושבים כבר תקופה ארוכה על מצב הספות שלכם. בין אם זה כתם אחד או כתמים

קרא עוד »

הסרת כתמי לק

מדריך איך מורידים לק מספה ושטיחים – אומרים לעשות ציפורניים לבד חוסך כסף רב, ואומרים גם שזה קל, אז אומרים! והינה עשיתם את הבלתי נתפס

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם